De Linde

Meer informatie over restaurant De Linde

• Af te huren
Raymond013 .
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2016
Met de kinderen geluncht op het terras van de Linde. Bediening was zeer vriendelijk. De lunchgerechten waren uitstekend, de broodjes er lekker en rijkelijk belegd. De rauwkost en het ei waren vers, dat is bij menig lunchroom wel anders. Kortom een echte aanrader.
Erika B.
  • Datum van je bezoek: 2 mei 2014
Tijdens ons weekendverblijf in Almelo kozen we ervoor om bij de Linde te eten. De bediening was vlot en vriendelijk. Flinke portie vers stokbrood met aioli en boter gekregen. Mixed grill en een heerlijke met groenten beladen schnitzel besteld. Alles was tiptop in orde. Ook de aangeprezen soes met advocaat en slagroom smaakte echt heerlijk bij de koffie.
Kortom, voor lekker en betaalbaar eten kan je hier gerust langskomen.
Catharina2 .
  • Datum van je bezoek: 3 jan. 2013
Vanmiddag geluncht met de vrouwen van de zwemclub.
Eten zag er heel goed verzorgd uit en was erg smakelijk.
Interieur is wat simpel, het eten is belangrijker vonden wij. Horen over het algemeen goede berichten
Neal N.
  • Datum van je bezoek: 16 aug. 2012
Het eten opzich redelijk jammer dat er geen zout en peper geserveerd word als je een simpel broodje filet american besteld. Een dubbele espresso kent men niet als het dan uitgelegd is en besteld komt er een normaal bakje koffie met suiker en melk? en geen water?
Bediening verschilt erg de een bekwaam de ander de plank volledig misgeslagen. Niet voor herhaling vatbaar.