De Limonadefabriek

Nieuwe Haven 1 2959 AT Streefkerk Nederland Kaart

Over restaurant De Limonadefabriek

Een droompaleis op het water

Geniet van de landelijke schoonheid van de Alblasserwaard en de rust van de rivier bij De Limonadefabriek. Hier dineer je op topniveau in een drijvend restaurant aan het water, de oever van de Lek. Ervaar de kookkunst van chef-kok Erik Hermans en zijn getalenteerde brigade. Temidden van de bijzondere architectuur geniet je in de heerlijke fauteuils van de betaalbare klasse van dit restaurant.

Meer informatie over restaurant De Limonadefabriek

Maandag en Dinsdag Gesloten
Woensdag t/m Vrijdag
Zaterdag 17:00 - 21:30

• Af te huren , Per boot te bereiken , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
Ellie G.
  • Datum van je bezoek: 4 dec. 2016
M.E. I.
  • Datum van je bezoek: 30 nov. 2016
Hier met vrienden gegeten! Heel kort samengevat; dit was een topper. Goede sfeer, rustig, aardige bediening en bovenal uitstekend bereid eten. Topper was het hoofdgerecht bestaande uit everzwijn gecombineerd met een stoofschoteltje van hertenvlees. Wijn arrangement was redelijk.
Walter L.
  • Datum van je bezoek: 27 nov. 2016
We hadden hier gereserveerd middels de AH actie. Bij aankomst kregen we de keuze om het driegangenmenu uit te breiden naar een viergangenmenu: gedaan! Middels een heerlijk mandje met brood kregen we een amuse geserveerd. Heerlijk bereid met een bruine bonen crème. Gevolgd door een soepje op basis van champignons en truffel. Het hoofdgerecht bestond uit wild zwijn en hertenbiefstuk van uitzonderlijke kwaliteit. Het dessert van chocolademousse met vijg was een perfecte afsluiter.
Emma E.
  • Datum van je bezoek: 20 nov. 2016
Hier gegeten met een groep van 4. We hadden grootste verwachtingen maar die werden helaas niet waargemaakt. De bediening was niet consistent, maar ook het eten viel helaas tegen. Toen er om peper werd gevraagd voor het voorgerecht, had de rest van de tafel het eten al op toen de peper eindelijk werd gebracht. Het eten is te duur voor de kwaliteit. Toen er vervolgens ook niemand van de bediening naar ons toekwam toen we vertrokken, hebben we zelf maar onze jassen gehaald. Erg jammer, limonadefabriek.
Ties K.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2016
De limonadefabriek is in onze opvatting hard op weg een ster te krijgen. De gerechten zijn origineel en verrassend. De service is uitstekend.
Sjors S.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2016
En weer ontzettend lekker gegeten.
De 4-gangen en de wijntjes waren perfect. De bediening was ook zeer vriendelijk.
Voor ons is dit restaurant een toppertje.
William V.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2016
We zijn hier vaker geweest en we blijven hier met enige regelmaat terugkomen. Vriendelijke mensen met een hart voor het vak en de zaak. Aanrader.
Henk J.
  • Datum van je bezoek: 13 nov. 2016
We hadden met ons gezelschap om 17.30 afgesproken bij de Limonadefabriek. We konden toen niet weten dat we pas bijna 4 uur later weer in de auto naar huis reden. We hadden een 3 gangen diner, het eten was prima, voorgerecht met zeebaars, hoofdgerecht stukjes wildzwijn en een stoofpotje van hert. Bediening is vriendelijk, maar de wachttijd is veel te lang. Nadat het eerste drankje is ingeschonken, vragen we om wat brood, maar dat duurt ook even voordat dat wordt gebracht. Om 21.00 uur om de rekening gevraagd (3,5 uur na onze aankomst!) en een kwartier later nogmaals. Uiteindelijk om 21.20 afgerekend. Heb aangeven dat de wachttijd echt veel te lang is voor een eenvoudig diner. Men maakte hiervoor excuses, maar niet gehoord wat de oorzaak was van de zeer trage bediening.
P K.
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2016
Op een novemberavond voegt de locatie van dit restaurant, buitendijks aan de Lek gelegen, niets toe. Integendeel zelfs, de grote zwarte spiegelende vlakken van de ruiten hebben iets onbehaaglijks. Ook de slechte akoestiek draagt niet positief bij.
Van de vijf m/v bediening die we aan tafel kregen, was eigenlijk alleen de dame die de wijnkaart bracht professioneel en vriendelijk. Bij de anderen namen we 'het wegkijksyndroom' waar. Toen we overgingen op wijn per glas bleken de glazen a 7,50 per stuk wel erg zuinig ingeschonken te worden. Datzelfde was het geval met de gerechten. De rogvleugel moet van een babyrog gekomen zijn. Ook het garnituur was erg nouvelle cuisine. Let wel, we zijn geen grote eters en verwachten ook geen frites. Aan de carpaccio op pastinaakpuree zat vrijwel geen smaak. De desserts waren prima van smaak maar ook weer erg klein. De borden waren overigens mooi opgemaakt.
Nou ja, de toiletten waren mooi en schoon.
Misschien dat we in de zomer overdag nog eens gaan kijken bij de Limonadefabriek maar deze gelegenheid aanraden voor een diner zit er niet in.
De prijzen vonden we ook te hoog voor het gebodene.
J. B.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2016
verrassende gerechten, bijzondere smaakcombinaties. Hier wordt op hoog niveau gekookt.
De zeer lekkere malafré", die bijna nergens te krijgen is, kon via de restaurantwinkel" worden aangeschaft.
A. D.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2016
Voor de tweede keer een diner geboekt bij "de Limonadefabriek"nu een met coupon van AH. Wij kregen een verrassings diner, nou we werden inderdaad verrast. Ten opzichte van de vorige keer een totaal ander menu en zeer heerlijk met veel variatie in het menu. Gezien de populariteit van "de Limonadefabriek" is het een aanbeveling om eens te kijken naar de parkeer gelegenheid en naar de mogelijkheid om gemakkelijk iemand voor de deur af te zetten en om te keren. Voor ons TOP!!!
Ilona B.
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2016
Voor de tweede keer bij de Limonadefabriek, een mijl op zeven om er te komen op donderdagavond in de spits. Maar de reis wordt dubbel en dwars beloond tijdens een zeer smakelijk diner in ontspannen ambiance, met correcte en vriendelijke service ! Een aanrader!
A.boot38 .
  • Datum van je bezoek: 2 nov. 2016
We zijn binnen een maand twee keer het restaurant bezocht, het was weer erg goed!
Onze gasten waren zeer te spreken over dit restaurant, komen zeker weer terug!
Fendergitaar .
  • Datum van je bezoek: 30 okt. 2016
Even zoeken naar het restaurant, dit i.v.m. de dijk verzwaring.
Het eten verraste ons, even heel wat anders maar zeer lekker en apart.
Mijn hobby is koken en heb weer wat ideeën op gedaan.
Jan V.
  • Datum van je bezoek: 30 okt. 2016
Heerlijke zeer aparte gerechten. De gerechten zijn heel mooi opgemaakt en de bediening is vriendelijk en attent. Dit is beslist een aanrader voor een aparte maaltijd.
M. D.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2016
de ontvangst was hartelijk, we voelden ons welkom. heerlijk gegeten, zeker voor herhaling vatbaar! mooie ligging aan het water, echt genieten!
Jorita V.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2016
Het eten was heerlijk. Wij kwamen om 20 uur en het was vol. We denken dat er daarom wat mendrn moesten wachten. Geen probleem en het duurde even voor we bediend werden. Vonden we hem probleem. Merkte dat het voor het personeel wat lastig was gaat mensen bleven zitten. Daarna werden we tot in de puntjes verzorgd. We hebben de extra gang gekomen, maar we vonden het leuk om zo toch leuk en betaalbaar te eten. Het blijft een top tent. We hebben vooral genoten van het pasteitje? met zuurkool. We komen zeker terug!!!
Henk P.
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2016
Heerlijk gegeten. Gekozen voor menu AH aktie. Op advies bediening, extra gang toegevoegd. Was van prima kwaliteit. Uiteindelijk dik €130 kwijt voor 2 personen. Ondanks goede kwaliteit, prijs prestatie niet in verhouding.
Els V.
  • Datum van je bezoek: 9 okt. 2016
Mooie ambiance met prachtig uitzicht over het water. Vriendelijk, oplettend en niet opdringerige bediening. Wij hebben met een gezelschap van 11 personen allemaal genoten. Gerechten tijdens de lunch perfect gekozen en mooi afgestemd op elkaar. Elk gerecht was een genoegen om naar te kijken en de smaken waren goed. Prijs voor lunch aan de hoge kant en prijs per persoon voor zelf gevulde flessen water was teleurstellend. Maar door de geweldige sfeer en goede kwaliteit eten vergeet je dit snel. Bedankt voor een TOPmiddag
W.j. B.
  • Datum van je bezoek: 9 okt. 2016
Ik had als hoofdgerecht vis besteld maar ik kreeg kip. Hoofdgerecht van vlees (kip rollade ) beneden alle peil. Behoort niet in zo'n restaurant op de menukaart.Als ik kip wil eten doe ik dat thuis of bij macdonalds. De wijn was vrij duur en niet erg uitgesproken. Voor 7 Euro per glas verwacht ik wel een betere Chardonay of Sauvignon. Er was ook geen mogelijkheid om een ander glas wijn te bestellen. Dan moest je gelijk een hele fles nemen.
Kortom na 5 jaar weer eens geprobeerd te hebben bij de limonade fabriek is het mij tegen gevallen