Over het restaurant De Limonadefabriek

Een droompaleis op het water

Geniet van de landelijke schoonheid van de Alblasserwaard en de rust van de rivier bij De Limonadefabriek. Hier dineer je op topniveau in een drijvend restaurant aan het water, de oever van de Lek. Ervaar de kookkunst van chef-kok Erik Hermans en zijn getalenteerde brigade. Temidden van de bijzondere architectuur geniet je in de heerlijke fauteuils van de betaalbare klasse van dit restaurant.

Meer informatie over restaurant De Limonadefabriek

Maandag en Dinsdag Gesloten
Woensdag t/m Vrijdag
Zaterdag 17:00 - 21:30

nicolet.pellikaan .
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2017
p.v.d.hoeven13 .
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2017
Goed verzorgde zaak, mooi gelegen direct aan de rivier, keurige bediening en verrassend menu een aanrader
om te bezoeken, chapeau!
vKlaveren .
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2017
Unaniem, geven wij een dikke tien! Het was in een woord geweldig! Vriendelijk personeel, gerechten waren kunstwerken en zeer verfijnd! Komen zeker heel graag terug!
Hannie B.
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2017
Wij zijn helemaal onder de indruk van het heerlijke eten wat op een ontzettend originele manier wordt gepresenteerd. Alles is geweldig, het eten, de presentatie, de wijn, het vreselijk vriendelijke personeel,
de kaas(wagen !) de locatie, aan 3 zijden water, top ! En niet eenmalig want we zijn een maand geleden ook al geweest en ik heb meteen weer gereserveerd voor de volgende keer ! We hebben gebruik gemaak van de AH aktie. Leuk om op deze manier een keer in een toprestaurant te kunnen eten.
c.sliedrecht .
  • Datum van je bezoek: 16 aug. 2017
Naast een voortreffelijke bediening gaan de complimenten naar de keuken vanwege de creativiteit en kwalitatief hoogstaande gerechten.
Paul D.
  • Datum van je bezoek: 16 aug. 2017
Het verrassingsmenu was buitengewoon lekker.
Een aantal onderdelen nog nooit gegeten, heerlijk. De hoeveelheden waren precies goed.
Volop redenen om nog eens terug te gaan!
Willy L.
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2017
PRima restaurant, heerlijk gegeten, met mooi uitzicht.
Kom beslist nog een keer terug.
Mooi ingericht, alles was fantastisch!
Martin G.
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2017
Heb je het lekkerste eten in de wijde omgeving,een geweldige locatie en dan heb je niets begrepen wat gastvrijheid is. Dan vraagt deze site om opbouwend te zijn. Geeft mij kortsluiting in mijn hoofd.
Elly P.
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2017
Wat mij betreft, alleen tienen voor dit restaurant. Het was geweldig!! Bedankt limonadefabriek team. Dit restaurant is een absolute aanrader, Eten van hoge kwaliteit en prachtig geserveerd. Vakkundig, vriendelijk, behulpzame gastvrouw en gastheren. Het uitzicht over de rivier is fenomenaal.
Marjan S.
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2017
Het was een fantastische avond, we hebben heerlijk gegeten en genoten van de ambiance. De schilderijtjes die op tafel kwamen waren geweldig, smaak was uitstekend. Een echte kunstenaar qua koken deze kok. De bediening was heel plezierig, hier wordt gelet op details. De kleine dingen die het doen.
Marjan Schaapveld
Christa V.
  • Datum van je bezoek: 6 aug. 2017
Ik kom hier vaker, ben altijd meer dan tevreden en blijf aangenaam verrast door de gerechten en prachtige opmaak. Het zoete nagerecht zorgt voor een perfecte finale.
A V.
  • Datum van je bezoek: 4 aug. 2017
We vonden de prijs van wijn,en het bier wat aan de hoge kant,verder hebben we ons laten verassen want het was tenslotte een verrassing diner,we hebben toch lekker gegeten.
Annemie V.
  • Datum van je bezoek: 3 aug. 2017
Wij hebben hier met 2 personen heerlijk gegeten. Ook met de AH actie was het heel goed eten. Heel aparte dingen klaargemaakt. Allemaal even lekker. Wij hebben dit adres via vrienden en zullen het zeker ook door vertellen hoe goed en apart het eten is.
Wim V.
  • Datum van je bezoek: 3 aug. 2017
Wij hebben heerlijk gegeten, met een prima bediening en een werkelijk schitterend uitzicht een Top locatie.
Klein minpuntje € 4,70 voor 2 kleine kannetjes platwater Echt weer op z'n hollands jammer.
Ella B.
  • Datum van je bezoek: 30 jul. 2017
We vonden het een leuke belefenis en hebben genoten van de lekkere met zorg bereide, smakelijke en mooi gedecoreerde gerechten!
Personeel was vriendelijk en gaf duidelijke uitleg over de gerechten, kortom we willen hier graag nog een keer terugkomen waarbij het interieur en locatie óók meespelen.
Wil en Wijnie
Fabienne O.
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2017
We waren zeer vroeg en aanvankelijk dus de enige dinergasten. De bediening was toen nog attent en erg vriendelijk. Toen het druk werd, veranderde dat wel; helaas merkbaar in wachttijd, communicatie en nakomen van toezeggingen. De locatie is erg mooi en prettig, en de indeling van tafels ook: genoeg ruimte ertussen en zelfs als het druk is kan je elkaar nog gewoon verstaan. Wij hadden slecht weer getroffen; met mooi weer is het vast nog leuker. Toiletten ook prima met luxe uitstraling. Het eten was creatief en eigen, en mooi opgemaakt. Kwaliteit ook uitstekend, maar smaak niet altijd in balans. Alles zag eruit om van te genieten: verzorgd en bijzonder. Niet altijd ideaal op praktisch vlak. Bijvoorbeeld met een scalpelvormig mes en vork eten uit een kommetje... dan toch handiger van een plat bord.
Thea J.
  • Datum van je bezoek: 28 jul. 2017
Verrassend gerecht met geroosterde quinoa. Zeer zachte kalfswang en ook van avocado(waar ik niet echt een fan van ben) was een lekker gerecht gemaakt
Johan05 .
  • Datum van je bezoek: 27 jul. 2017
Heerlijk gegeten. Alle gerechten van hoge kwaliteit, zeer goed van smaak en prachtig opgemaakt en gepresenteerd. De amuse bij binnenkomst was matig. De friandises weken af en hadden niet de kwaliteit van de overige gerechten. Maar we komen zeker terug als we in de buurt zijn.
Wendela E.
  • Datum van je bezoek: 25 jul. 2017
Gekozen voor 4-gangen menu. Het eten was goed maar niet heel bijzonder. Met name het hoofdgerecht viel tegen. Witte bonen in tomatensaus in combinatie met rauwe tomaten, is niet iets wat ik verwacht bij een Bib Gourmand-restaurant.
De bediening heeft flink aantal steken laten vallen. Na een half uur zelf maar om de kaart gevraagd en pas anderhalf uur na binnenkomst kregen we de amuse. Partner had wijnarrangement genomen. Toen voorgerecht werd geserveerd, heeft hij zelf om de wijn moeten vragen. Voorgerecht was toen al bijna op. Zelfs op de koffie na afloop hebben we ruim drie kwartier gewacht. Hetzelfde geldt voor de rekening. Kortom, zeer trage en onpersoonlijke bediening wat onze avond helaas erg heeft beïnvloed.
dekker39 D.
  • Datum van je bezoek: 23 jul. 2017
Inrichting en sfeer in orde, prijs-kwaliteit dik in orde. Wel vervelend voorval, besteld 3 gangen menu . Maar wij wilden inplaats Desert, thee en een Irishcoffee. Dienster zou dit navragen. Zonder uitslag werd thee en Irishcoffee
Gebracht, maar rekening gaf het anders weer. hierover gesproken bij betaling. Geen overeenkomst.
Ons doel was zo genaamde ,,vooreten,, dus dit wordt een negatieve oordeel van bestuur