Over het restaurant De Limonadefabriek

Een droompaleis op het water

Geniet van de landelijke schoonheid van de Alblasserwaard en de rust van de rivier bij De Limonadefabriek. Hier dineer je op topniveau in een drijvend restaurant aan het water, de oever van de Lek. Ervaar de kookkunst van chef-kok Erik Hermans en zijn getalenteerde brigade. Temidden van de bijzondere architectuur geniet je in de heerlijke fauteuils van de betaalbare klasse van dit restaurant.

Meer informatie over restaurant De Limonadefabriek

Maandag en Dinsdag Gesloten
Woensdag t/m Vrijdag
Zaterdag 17:00 - 21:30

Jouw recensie over het restaurant De Limonadefabriek

Margré D.
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2017
een prachtige lokatie zo aan de Lek en de jachthaven met een perfect restaurant en een vriendelijke bediening. Alles, inclusief de toiletten, ziet er schoon en netjes uit.
Hanneke H.
Tessa455 .
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2017
wij werden vriendelijk ontvangen door het personeel
Het 3 gangen diner was voortreffelijk en de tijd tussen de gangen was ook goed.

Ik moet echter wel een opmerking maken over het waterarrangement van € 3,-- per persoon.
In ons geval wij waren met 4 personen met een gebruik van 2 flessen wat er op neer komt van 6 euro per fles
zodat het arrangement slecht uitkomt .
Men wordt gedwongen om meerdere flessen te nemen daar men anders teveel betaald.
Joop V.
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2017
Het is altijd weer een positieve ervaring om op deze lokatie van een fantastische keuken en prima wijnadviezen te genieten.
Karin K.
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2017
Een zeer teleurstellende ervaring.
Om 14.00 een tafel gereserveerd om dan bij de deur te staan met een bordje gesloten om 13.50.
Bij binnenkomst om 13.58 zit dan de hele keuken brigade nog in de eetzaal.
Eten was niet bijzonder. Wijnarragement besteld maar je moet wel om je eerste glas vragen terwijl je voorgerecht al op tafel staat.
Twee keer om een bestelde wijn moetenvragen .een los glas.
Bij de rekening een dubbele fout gemaakt.
En dan heb ik het nog niet eens over de tafel van de buren waar we in gesprek mee kwamen. Deze zijn na hun voorgerecht weggelopen terwijl ze een verrassing menu hadden.
Voor ons nooit meer .
6 jaar geleden hielden we het hier ook al voor gezien nadat we er regelmatig kwamen. En wilde het nog eens proberen nu.
Jammer
Isabel V.
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2017
Vriendelijke ontvangst op een prachtige locatie. Wij hadden echter andere verwachtingen van ons (vegetarische) menu: dat mag beter op smaak gebracht worden, en iets grotere porties hadden ook geen kwaad gedaan. Wat echter erg tegenviel was de tijdspanne tussen het opdienen van de gangen: een uur tussen hoofd- en nagerecht (waarmee die laatste pas om 11 uur werd opgediend) is wat ons betreft echt te lang. Wellicht had het feit dat we met de AH-restaurantactie kwamen hiermee te maken, maar het laat helaas een minder gunstige indruk achter.
C V.
  • Datum van je bezoek: 22 sep. 2017
Als vanouds, bij elke AH actie gaan we er meerdere malen eten. Altijd verrassend en nooit teleurgesteld. Echt een topper. Maar niet voor fastfood liefhebbers. Gisteravond weer 3 uur "onder de pannen", goede wijn, heerlijk eten, goed gezelschap en een prettige sfeer. Nemen ook altijd de extra 4e gang erbij.
Annet E.
  • Datum van je bezoek: 17 sep. 2017
Heerlijk gegeten met vrienden op het terras, alles klopte, en ook heerlijke wijnen
Peter M.
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2017
De maaltijd was prima, de wijn 7,50 euro per glas en 3,00 euro voor "plat water" een reden om niet zonder AH bon te gaan.
Ezra V.
  • Datum van je bezoek: 8 sep. 2017
Keurig geholpen bij binnenkomst en verder prima in de bediening. Eten was goed, met heerlijke verse producten. Miste persoonlijk wel wat smaak balans in de gerechten. Het weer was sober en dat merk je dan wel in zo'n open restaurant langs het water. Maar dat is ons gevoel en heeft verder niets met dit restaurant te maken.
CMC R.
  • Datum van je bezoek: 6 sep. 2017
Goede gerechten, maar weinig keuze op menukaart.
Harry S.
  • Datum van je bezoek: 6 sep. 2017
Met de AH-actie hier gegeten en genoten van aparte gerechten. Het accent lag duidelijk op het verrassingsmenu. Zelfs als je een supplement zou willen hebben, wilden ze je niet vertellen wat dat zou inhouden. Ik kan dus alleen maar concluderen: LAAT je verrassen bij deze Les Amis Saisonnier.
hartmanjoop46 .
  • Datum van je bezoek: 3 sep. 2017
Mooie verrassende gerechten en het tussengerecht er bij nemen is een aanrader Een restaurant om zeker nog eens langs te gaan.
Ivar B.
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2017
We hebben zoals altijd heerlijk gegeten. Echt een aanrader. Met name het voorgerecht zag er prachtig uit, was verassend en smaakte heerlijk. De rest van het menu was ook heerlijk en alles werd prachtig opgediend.
Simone B.
  • Datum van je bezoek: 30 aug. 2017
Met de AH bon hier wezen eten. We kregen een verassingsmenu. Het eten was erg culinair. De smaken erg apart. Jammer dat ze in een verassingsmenu geen gerechten uitkiezen die veel mensen lekker zullen vinden. Een gemiste kans als je mensen vaker wilt laten komen lijkt me.
liesveld11 H.
  • Datum van je bezoek: 23 aug. 2017
Heel lekker gegeten gezellige sfeer ,restaurant om vaak heen te gaan.afgessproken om hier snel met vrienden te gaan eten
Anneke G.
  • Datum van je bezoek: 23 aug. 2017
We hebben er als groep, familie-uitje, van genoten. Behalve één persoon,wiens smaak niet overeen kwam met de geboden spijzen.
nicolet.pellikaan .
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2017
Een heerlijk verrassingsmenu gegeten, de borden waren net schilderijtjes, de bediening was vriendelijk, kortom zeker aan te raden
Vivienne S.
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2017
Erg leuke locatie en alles was prima verzorgd. Originele gerechten en prima klaargemaakt. Wel een erg hoge prijs voor een flesje gewoon water, dat is jammer.
p.v.d.hoeven13 .
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2017
Goed verzorgde zaak, mooi gelegen direct aan de rivier, keurige bediening en verrassend menu een aanrader
om te bezoeken, chapeau!