De Limonadefabriek

Nieuwe Haven 1 2959 AT Streefkerk Nederland Kaart

Over het restaurant De Limonadefabriek

Een droompaleis op het water

Geniet van de landelijke schoonheid van de Alblasserwaard en de rust van de rivier bij De Limonadefabriek. Hier dineer je op topniveau in een drijvend restaurant aan het water, de oever van de Lek. Ervaar de kookkunst van chef-kok Erik Hermans en zijn getalenteerde brigade. Temidden van de bijzondere architectuur geniet je in de heerlijke fauteuils van de betaalbare klasse van dit restaurant.

Meer informatie over restaurant De Limonadefabriek

Maandag en Dinsdag Gesloten
Woensdag t/m Vrijdag
Zaterdag 17:00 - 21:30

• Amex , MasterCard , Pin , Visa card
  • Af te huren , Per boot te bereiken , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
CMC R.
Robert S.
  • Datum van je bezoek: 25 jun. 2017
Bij binnenkomst op deze mooie locatie werden we zeer vriendelijk ontvangen en naar onze tafel begeleid.
De gerechten waren prachtig opgemaakt en we kregen bij elk gerecht uitleg.
de bediening was uitstekend, nooit opdringerig. Kortom; een topper!
mmdegroot15 .
  • Datum van je bezoek: 25 jun. 2017
We werden heel vriendelijk ontvangen. Het menu was vlees of vis, wij kozen voor het vis menu. Het was geweldig, het was al een plaatje om het op het bord te zien, maar de smaak was niet minder. Het was een feestje, deze avond. Kan het iedereen aan bevelen.
A.P. H.
In 1 woord FANTASTISCH
We kwamen al eerdere malen in de bistro maar het resraurant is helemaal super!
We komen zeker terug.
Het uitzicht op de haven en de rivier is geweldig.
  • Datum van je bezoek: 25 jun. 2017
Goed kwalitatief gegeten. De borden worden erg mooi opgemaakt. Leuk dat ze gebruik maken van producten uit de streek. Minpuntje kunnen we niet benoemen.
Klazien V.
  • Datum van je bezoek: 23 jun. 2017
miesjvg .
  • Datum van je bezoek: 22 jun. 2017
Niets op aan te merken. Wij hebben een heerlijk verrrassingsmenu voorgeschoteld gekregen in een zeer aangename omgeving. Ik kom zeker een keer terug.
Marcel C.
  • Datum van je bezoek: 18 jun. 2017
Voor mijn verjaardag heb ik hier met mijn schoonouders en echtgenote gegeten. Op een prachtige zomeravond hebben we vanwege de leeftijd van mijn schoonouders gekozen voor een tafel in het restaurant in plaats van op het terras in de zon. Wij alle 4 hebben gekozen voor het 4-gangen verrassingsdiner ofwel de 4 van Limo. En daarna was het een uur wachten op de 1e versnapering, de lekkere amuse. Daarna weer een half uur wachten en helaas ter overbrugging van de tijd geen mandje brood met een smeerseltje op tafel of iets dergelijks, alleen het drinken werd verzorgd. Pas bij het voorgerecht werd gelijktijdig een mini-mandje met een paar stukjes brood geserveerd. Heel erg weinig voor 4 personen die inmiddels wel trek hadden gekregen. Tot zover de negatieve opmerkingen. Daarna werden we verblijd met 4 heerlijke en mooi samengestelde gerechten. Niet alleen een feest voor de tong, maar zeker ook voor het oog. De gerechten hebben we laten begeleiden door per gerecht naar keuze een wijn te laten serveren. Al met al konden we na afloop concluderen dat we genoten hebben van het heerlijke eten, de fraaie locatie en de goede zitpositie aan tafel (goede stoelen). De bediening was voorkomend / netjes maar niet uitbundig, Eigenlijk wel prima. Dit was niet onze 1e ervaring met de Limonadefabriek , maar ook nu kunnen we weer stellen dat het zeker niet onze laatste zal zijn. Het restaurant krijgt een dikke voldoende en volgende keer wat meer aandacht voor de aanloop naar het 1e gerecht / amuse zou fijn zijn.
Anneke S.
  • Datum van je bezoek: 11 jun. 2017
We hebben gereserveerd met de AH actie. Heerlijk gegeten en een geweldige locatie. We hebben heel erg genoten van alles. Aanrader.
Isabel V.
  • Datum van je bezoek: 9 jun. 2017
Prachtige locatie, smakelijke gerechten, aangename gezelschap: voor herhaling vatbaar!
+ We voelden ons als AH-actiegasten niet anders bejegend dan regulier betalende gasten.
+/- Aandachtspunt is dat, hoewel de avond voorbijsnelde, de tijd tussen de gangen wel wat aan de lange kant was.
Eline V.
  • Datum van je bezoek: 8 jun. 2017
Ilona V.
  • Datum van je bezoek: 7 jun. 2017
Naast het fantastische en verrassende 3 gangen menu met de AH bonnen ook een dikke pluim voor de gastvrijheid en de algehele ruim opgezette setting van het restaurant...top!
Yvonne V.
  • Datum van je bezoek: 4 jun. 2017
Heerlijk gegeten, via se AH actie, super bediening en een een prachtig uitzicht op de Lek!!
Wij komen hier zeker snel terug!
Pieter V.
  • Datum van je bezoek: 2 jun. 2017
Heel mooi restaurant, gelegen op een prachtige plek aan en op het water. fijne sfeer.
Fijn menu, lekker gegeten.
Gezellig op het terras gezeten.
Ellen V.
  • Datum van je bezoek: 1 jun. 2017
Gave locatie en gebouw. Sfeervol met een sjieke (niet overdreven) uitstraling. Goed weer, waardoor we buiten konden zitten. Eten is goed en verfrissend. Leuk 'gespeeld' met verschillende ingrediënten. Creatieve manier van het bord opmaken. Genieten.
Henk V.
  • Datum van je bezoek: 31 mei 2017
Heerlijk gegeten, lunch, we zaten buiten, leuk uitzicht,prima aardige bediening.
Komen graag nog eens terug, de moeite waard, om om te rijden.
wendy D.
  • Datum van je bezoek: 28 mei 2017
Wij hebben gebruik gemaakt van de AH kaart. Wat een prachtige smaakvolle gerechten, mooie wijnen en wat een heerlijke plek aan het water. Echt een cadeautje aan jezelf om hier te gaan dineren. Ik kom zeker terug.
wil.henk .
  • Datum van je bezoek: 28 mei 2017
We hebben lekker gegeten in de Limonadefabriek.We hadden bonnen van de AH restaurantactie.We hadden vis,dorade en varkensvlees.Het was een verrassingsmenu.
We hebben daardoor geen menukaart gezien en zodoende wisten we niet dat voor een liter water in een karaf 12 euro werd gerekend.Bizar!!!
Barbara B.
  • Datum van je bezoek: 25 mei 2017
Op Hemelvaartsdag lekker buiten op het terras, met uitzicht op de jachthaven, gegeten.
Fantastische gerechten, zagen eruit als plaatjes en waren super lekker.
Goed glas wijn erbij + het zonnetje en een drukte van belang met bootjes, die de haven in en uit gingen.
We werden door chef Robert echt in de watten gelegd.
Kortom een TOPDAG!!!!!!!
hennyenharry .
  • Datum van je bezoek: 17 mei 2017
We deden mee aan de restaurantactie van AH. We kregen een verrassingsmenu van zeer hoge kwaliteit. Er werd uitstekend rekening gehouden met het dieet van één van ons beiden.
We zaten buiten op het terras aan het water met een mooi uitzicht op de haven.
We komen hier graag nog eens terug.