De Limonadefabriek

Nieuwe Haven 1 2959 AT Streefkerk Nederland Kaart

Over het restaurant De Limonadefabriek

Een droompaleis op het water

Geniet van de landelijke schoonheid van de Alblasserwaard en de rust van de rivier bij De Limonadefabriek. Hier dineer je op topniveau in een drijvend restaurant aan het water, de oever van de Lek. Ervaar de kookkunst van chef-kok Erik Hermans en zijn getalenteerde brigade. Temidden van de bijzondere architectuur geniet je in de heerlijke fauteuils van de betaalbare klasse van dit restaurant.

Meer informatie over restaurant De Limonadefabriek

Maandag en Dinsdag Gesloten
Woensdag t/m Vrijdag
Zaterdag 17:00 - 21:30

• Af te huren , Per boot te bereiken , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
Marthine R.
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2016
Een fantastisch restaurant op een prachtige plek. Direct aan het water en met een beetje geluk kan je prachtige zonsondergangen en of een onweers schouwspel bekijken. De bediening is snel en het eten is een waar samenspel van smaken. Echt een aanrader zijn de huisgemaakte bonbons en zoettigheden. Kortom een heerlijke ervaring.
Tessa455 .
  • Datum van je bezoek: 22 dec. 2016
Zoals altijd werden we goed ontvangen en naar onze plaatsen gebracht.
De amuses is klein en voor het oog simpel
Het voorgerecht Koolvis met diverse tomaat bereidingen was erg lekker.
Het hoofdgerecht in het verrassingsmenu was scharrelkipfilet goed gebakken maar niet verrassend als hoofdgerecht.
Het nagerecht was lekker en afsluitend de lekkere koffie met friandises die er weer uitspringen.
zweedjes .
  • Datum van je bezoek: 22 dec. 2016
We vonden de inrichting verouderd en er was erg weinig sfeer. Ondanks dat we 3 dagen voor kerst kwam was er ook weinig kerstsfeer. Het menu was helaas afgestemd voor AH wat het hoofdgerecht niet ten goede kwam, jammer. Verder was het eten goed en het wijnarrangement uitstekend. Het lekkers bij de koffie was echt een grote desillusie, 1 cakje was echt veel te hard gebakken, 1 cakeje maakte echt vies (zeggen we niet snel) en de citroenvulling in de macaron was echt veel te zuur. De noga en bonbon waren goed.
Ab B.
  • Datum van je bezoek: 21 dec. 2016
De Limonadefabriek heeft ons niet teleurgesteld met het 15-gangen verrassingsmenu en dat terwijl de verwachtingen heel hoog gespannen waren na de 12,5 van het vorige jubileum!
Wobke P.
  • Datum van je bezoek: 21 dec. 2016
Heerlijk gegeten via de AH bon, er valt niets op dit restaurant aan te merken. Het eten was heerlijk en ook de bediening was netjes en attent. Hier gaan we zeker nog een keer terugkomen.
Jorita V.
  • Datum van je bezoek: 18 dec. 2016
Een sfeervol rustig restaurant, we hebben eens een keer de lunch gedaan zodat we over het water konden kijken. Het eten was zoals altijd af en een goede afwiseling van vis, vlees en hapjes. Verwonderlijk dat je na zoveel kleine hapjes toch vol zit. Personeel is vriendelijk, de sfeer is rustig, je zou zo een hele middag kunnen blijven zitten. Het bob wijn arrangement is precies goed. Water van eigen merk lekker en betaalbaar. Een aanrader we komen zeker vaker.
wijn-spijs-genieter .
  • Datum van je bezoek: 16 dec. 2016
Mooi strak ingericht restaurant met heerlijk zittende stoelen. Prachtig uitzicht op jachthaven en de Lek. Echte plek om
heerlijk te lunchen. Trek daar wel 3 uur voor uit, maar het genot nodigt er voor uit.
Bediening zeer vriendelijk en kennis van zaken. Zeer attent.
Weer nieuwe smaken ontdekt. Aparte amuses, voorgerecht met snoekbaars, hoofdgerecht met heek. Uitstekende garnituren. Dessert mooi van smaak en niet massief; het kaasplateau uitgebreid en deskundig toegelicht.
Het wijnarrangement getuigt van kennis van zaken. De kwaliteit van De Limonadefabriek lijkt nog hoger dan bij het vorige bezoek! Zeker een omweg waard.
Karin S.
  • Datum van je bezoek: 11 dec. 2016
Bij Prik gegeten, een super concept met de kleine gerechtjes die je kunt kiezen. Per seizoen een wisselde kaart, altijd lekker.
rosannedewith .
  • Datum van je bezoek: 11 dec. 2016
We hebben weer heerlijk gegeten bij de limonade fabriek. De smaken en gerechten verassen ons elke keer weer. We zijn vol lof. Echt een aanrader!
Rien V.
  • Datum van je bezoek: 11 dec. 2016
Vandaag het jubileummenu geproefd. Eten was uitstekend. Wijnen prima. Jammer dat de bediening niet altijd, soms wel, het niveau van het 'eten' haalt: duurt tamelijk lang bij binnenkomst voordat men vraagt wat men wil drinken. De toon klinkt niet echt 'enthousiast'. Later 'ontdooit' de bediening. Waarom niet direct een enthousiaste toon aanslaan?@
Jurrie D.
  • Datum van je bezoek: 8 dec. 2016
Heerlijk gegeten. Verrassingsmenu met AH korting. Kwaliteit restaurant !
Ondanks ons eten met AH korting is er nergens op bezuinigd. Klasse!
Dick T.
  • Datum van je bezoek: 7 dec. 2016
Heerlijk gegeten. Viergangen diner met veel verschillende gerechtjes en verrassende bereidingswijzen. Voor herhaling vatbaar!
Ellie G.
  • Datum van je bezoek: 4 dec. 2016
De lunch bij de limonadefabriek was in een woord "geweldig" bij de reservering aangegeven dat wij de ah kortingsbon gebruikten en dat was niet te merken, een keurige ontvangst, subliem eten, zelfs een amuse vooraf en de prijs is de gerechten waard, prachtig ingericht restaurant met een geweldig uitzicht aan alle kanten, vriendelijke correcte bediening, keurige toiletten, wij komen hier graag terug!
In één woord een absolute aanrader.
M.E. I.
  • Datum van je bezoek: 30 nov. 2016
Hier met vrienden gegeten! Heel kort samengevat; dit was een topper. Goede sfeer, rustig, aardige bediening en bovenal uitstekend bereid eten. Topper was het hoofdgerecht bestaande uit everzwijn gecombineerd met een stoofschoteltje van hertenvlees. Wijn arrangement was redelijk.
Walter L.
  • Datum van je bezoek: 27 nov. 2016
We hadden hier gereserveerd middels de AH actie. Bij aankomst kregen we de keuze om het driegangenmenu uit te breiden naar een viergangenmenu: gedaan! Middels een heerlijk mandje met brood kregen we een amuse geserveerd. Heerlijk bereid met een bruine bonen crème. Gevolgd door een soepje op basis van champignons en truffel. Het hoofdgerecht bestond uit wild zwijn en hertenbiefstuk van uitzonderlijke kwaliteit. Het dessert van chocolademousse met vijg was een perfecte afsluiter.
Emma E.
  • Datum van je bezoek: 20 nov. 2016
Hier gegeten met een groep van 4. We hadden grootste verwachtingen maar die werden helaas niet waargemaakt. De bediening was niet consistent, maar ook het eten viel helaas tegen. Toen er om peper werd gevraagd voor het voorgerecht, had de rest van de tafel het eten al op toen de peper eindelijk werd gebracht. Het eten is te duur voor de kwaliteit. Toen er vervolgens ook niemand van de bediening naar ons toekwam toen we vertrokken, hebben we zelf maar onze jassen gehaald. Erg jammer, limonadefabriek.
Ties K.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2016
De limonadefabriek is in onze opvatting hard op weg een ster te krijgen. De gerechten zijn origineel en verrassend. De service is uitstekend.
Sjors S.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2016
En weer ontzettend lekker gegeten.
De 4-gangen en de wijntjes waren perfect. De bediening was ook zeer vriendelijk.
Voor ons is dit restaurant een toppertje.
William V.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2016
We zijn hier vaker geweest en we blijven hier met enige regelmaat terugkomen. Vriendelijke mensen met een hart voor het vak en de zaak. Aanrader.
Henk J.
  • Datum van je bezoek: 13 nov. 2016
We hadden met ons gezelschap om 17.30 afgesproken bij de Limonadefabriek. We konden toen niet weten dat we pas bijna 4 uur later weer in de auto naar huis reden. We hadden een 3 gangen diner, het eten was prima, voorgerecht met zeebaars, hoofdgerecht stukjes wildzwijn en een stoofpotje van hert. Bediening is vriendelijk, maar de wachttijd is veel te lang. Nadat het eerste drankje is ingeschonken, vragen we om wat brood, maar dat duurt ook even voordat dat wordt gebracht. Om 21.00 uur om de rekening gevraagd (3,5 uur na onze aankomst!) en een kwartier later nogmaals. Uiteindelijk om 21.20 afgerekend. Heb aangeven dat de wachttijd echt veel te lang is voor een eenvoudig diner. Men maakte hiervoor excuses, maar niet gehoord wat de oorzaak was van de zeer trage bediening.