Over het restaurant De Limonadefabriek

Een droompaleis op het water

Geniet van de landelijke schoonheid van de Alblasserwaard en de rust van de rivier bij De Limonadefabriek. Hier dineer je op topniveau in een drijvend restaurant aan het water, de oever van de Lek. Ervaar de kookkunst van chef-kok Erik Hermans en zijn getalenteerde brigade. Temidden van de bijzondere architectuur geniet je in de heerlijke fauteuils van de betaalbare klasse van dit restaurant.

Meer informatie over restaurant De Limonadefabriek

Maandag en Dinsdag Gesloten
Woensdag t/m Vrijdag
Zaterdag 17:00 - 21:30

9,1

Jouw recensie over het restaurant De Limonadefabriek

p.dool8 .
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2017
Wij hebben afgelopen zondag 29 Oktober bij de Limonadefabriek gegeten met een groep van 8 personen met de AH bonnen.
de ontvangst was prima en wij kregen een apart zaaltje toegewezen hetgeen prettig was om vrijuit te kunnen praten. We hebben gekozen voor een 4 gangen verrassingsmenu. Het eten was zoals gebruikelijk van prima kwaliteit en smaak alhoewel de porties karig waren. Het meest storend was echter dat er, in tegenstelling met vorige keren dat wij daar aten, tussen de 4 gangen telkens ruim een uur zat waardoor iedereen zich telkens afvroeg waar de volgende gang bleef. Wel werd ons overmatig gevraagd of er nog wat te drinken moest worden ingeschonken. Dit was uitermate storend.
Hopelijk zal hiermee een volgende keer rekening worden gehouden.
Tessa455 .
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2017
Wij werden vriendelijk ontvangen en direct naar onze plaats gebracht
Snel daarna werd er gevraagd of wij een aperitief wilden en daar werd snel in voorzien.
Hoewel wij voor de tweede keer in veertien dagen het AH menu bestelden bleek toch dat het gehele menu anders was. dat was klasse en alles ook zeer goed van smaak.
Beslist geen verloren avond.
Ana Maria H.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2017
Limonade fabriek, blijft mijn lievelings-restaurant, boven Francoise Geurts en menige andere restaurant in de buurt van Rotterdam....!!
kees.kemper .
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2017
Met onze dochter weer uitstekend gedineerd, zijn al diverse malen hier geweest en komen zeker weer terug.
Prijzen zijn tamelijk hoog, maar voor wat men er voor krijgt is het dit zeker waard.
Marianne S.
  • Datum van je bezoek: 18 okt. 2017
Bij binnenkomst voelde we ons direct welkom, heerlijk buiten in de zon kunnen zitten. We namen het verrassingsmenu via AH dinercheque.
Alle gerechten werden toegelicht, de gerechten allen met zorg opgemaakt. Met een heerlijke variatie aan smaken.
Bij de koffie en thee na nog extra lekkernijen genomen ook in 1 woord geweldig????.
Ik wil hier zeker nog eens terugkomen!
Marielle_ .
  • Datum van je bezoek: 18 okt. 2017
Wij hebben met de AH-actie gegeten bij de Limonadefabriek, na al vele goede verhalen gehoord te hebben. Het eten was subliem! Erg verrassende smaken en heerlijke gerechten. Er is goed rekening gehouden met een allergie, top! Je hebt de mogelijkheid om het 3 gangen menu uit te breiden met een tussengerecht. De hoeveelheid eten was prima en locatie is prachtig met uitzicht over de Lek.
Arie S.
  • Datum van je bezoek: 18 okt. 2017
Mooie compositie van gerechten. Heerlijk bereid, met altijd verrassende smaakcombinaties. Bij vorige restaurantactie was ik minder enthousiast; dit jaar heeft ons doen besluiten hier vaker een bezoek te brengen. Ietsje duurder dan een gemiddeld restaurant, maar zijn geld zeker waard!
Margré D.
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2017
een prachtige lokatie zo aan de Lek en de jachthaven met een perfect restaurant en een vriendelijke bediening. Alles, inclusief de toiletten, ziet er schoon en netjes uit.
Hanneke H.
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2017
Wat een verwennerij. We hebben heerlijk een 4 gangen lunch op en zaten op het terras. Heerlijk in het zonnetje en leuk uitzicht over de haven. Borden waren allemaal mooi opgemaakt. Bijpassende wijnen was goed, niet bijzonder.
Bij aankomst hebben wij, en vele andere gasten, lang moeten wachten. Na 20 minuten kwamen ze pas vragen wat we wilde drinken en na 1 uur kregen wij de eerste gang. Daarna zat het tempo er normaal en goed in (er was toen ook meer personeel aanwezig). Bij het afrekenen was er iets mis gegaan, mijn vriendin had een BOB arrangement, dit tot twee keer toe aangegeven. De glazen werden steeds normaal ingeschonken. Bij het afrekenen dit aangegeven omdat er 2 x volledig wijnarrangement op de bon. De serveerster gaf als eerste reactie: ja we twijfelde al. De rekening werd direct aangepast. Wel hadden wij zo iets: als je twijfelt, vraag het dan even :-). Buiten deze twee punten was het gewoon TOP. Moderne zaak, veel glas (ook naar de keuken), ze komen open en transparant open. Ook de zaak sfeervol ingericht en mooi afgewerkt.
Tessa455 .
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2017
wij werden vriendelijk ontvangen door het personeel
Het 3 gangen diner was voortreffelijk en de tijd tussen de gangen was ook goed.

Ik moet echter wel een opmerking maken over het waterarrangement van € 3,-- per persoon.
In ons geval wij waren met 4 personen met een gebruik van 2 flessen wat er op neer komt van 6 euro per fles
zodat het arrangement slecht uitkomt .
Men wordt gedwongen om meerdere flessen te nemen daar men anders teveel betaald.
Joop V.
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2017
Het is altijd weer een positieve ervaring om op deze lokatie van een fantastische keuken en prima wijnadviezen te genieten.
Karin K.
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2017
Een zeer teleurstellende ervaring.
Om 14.00 een tafel gereserveerd om dan bij de deur te staan met een bordje gesloten om 13.50.
Bij binnenkomst om 13.58 zit dan de hele keuken brigade nog in de eetzaal.
Eten was niet bijzonder. Wijnarragement besteld maar je moet wel om je eerste glas vragen terwijl je voorgerecht al op tafel staat.
Twee keer om een bestelde wijn moetenvragen .een los glas.
Bij de rekening een dubbele fout gemaakt.
En dan heb ik het nog niet eens over de tafel van de buren waar we in gesprek mee kwamen. Deze zijn na hun voorgerecht weggelopen terwijl ze een verrassing menu hadden.
Voor ons nooit meer .
6 jaar geleden hielden we het hier ook al voor gezien nadat we er regelmatig kwamen. En wilde het nog eens proberen nu.
Jammer
Isabel V.
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2017
Vriendelijke ontvangst op een prachtige locatie. Wij hadden echter andere verwachtingen van ons (vegetarische) menu: dat mag beter op smaak gebracht worden, en iets grotere porties hadden ook geen kwaad gedaan. Wat echter erg tegenviel was de tijdspanne tussen het opdienen van de gangen: een uur tussen hoofd- en nagerecht (waarmee die laatste pas om 11 uur werd opgediend) is wat ons betreft echt te lang. Wellicht had het feit dat we met de AH-restaurantactie kwamen hiermee te maken, maar het laat helaas een minder gunstige indruk achter.
C V.
  • Datum van je bezoek: 22 sep. 2017
Als vanouds, bij elke AH actie gaan we er meerdere malen eten. Altijd verrassend en nooit teleurgesteld. Echt een topper. Maar niet voor fastfood liefhebbers. Gisteravond weer 3 uur "onder de pannen", goede wijn, heerlijk eten, goed gezelschap en een prettige sfeer. Nemen ook altijd de extra 4e gang erbij.
Annet E.
  • Datum van je bezoek: 17 sep. 2017
Heerlijk gegeten met vrienden op het terras, alles klopte, en ook heerlijke wijnen
Peter M.
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2017
De maaltijd was prima, de wijn 7,50 euro per glas en 3,00 euro voor "plat water" een reden om niet zonder AH bon te gaan.
Ezra V.
  • Datum van je bezoek: 8 sep. 2017
Keurig geholpen bij binnenkomst en verder prima in de bediening. Eten was goed, met heerlijke verse producten. Miste persoonlijk wel wat smaak balans in de gerechten. Het weer was sober en dat merk je dan wel in zo'n open restaurant langs het water. Maar dat is ons gevoel en heeft verder niets met dit restaurant te maken.
CMC R.
  • Datum van je bezoek: 6 sep. 2017
Goede gerechten, maar weinig keuze op menukaart.
Harry S.
  • Datum van je bezoek: 6 sep. 2017
Met de AH-actie hier gegeten en genoten van aparte gerechten. Het accent lag duidelijk op het verrassingsmenu. Zelfs als je een supplement zou willen hebben, wilden ze je niet vertellen wat dat zou inhouden. Ik kan dus alleen maar concluderen: LAAT je verrassen bij deze Les Amis Saisonnier.
hartmanjoop46 .
  • Datum van je bezoek: 3 sep. 2017
Mooie verrassende gerechten en het tussengerecht er bij nemen is een aanrader Een restaurant om zeker nog eens langs te gaan.