De Liefhebber

- Diner vanaf 17:00
- Cocktail-lounge 17:00 - 01:00
Zaterdag
- High tea va

• Open op zondag , Per boot te bereiken , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
Wil H.
  • Datum van je bezoek: 13 nov. 2016
We hebben hier met z'n 2e gegeten met een eetbon van gift for you.
Het was er lekker rustig die zondag avond zoals bij de reservering gezegd was.
De bediening was goed en snel.
ontvangst was goed met een drankje bij de open haard.
Daarna aan tafel voor een verrassings menu.
het was erg lekker.
het verrasings toetje was ook erg goed.
wij hebben samen erg lekker gegeten.
Wij gaan hier zeker nog een keertje eten.
Groeten Wil en Maria
Emily L.
  • Datum van je bezoek: 9 jul. 2016
Na een heerlijke vakantie in Limburg hier afsluitend gaan eten. Voor ons beide lang geleden dat we zo lekker hebben gegeten en goed zijn verzorgd. Wat een verrassende en heerlijke gerechten. Een prachtige tuin achter waar je even heerlijk kan ontspannend en een lekkere wijn kan drinken. Echt een aanrader voor iedereen! We gaan met een heerlijk voldaan gevoel weer richting het westen.
Miro2 .
  • Datum van je bezoek: 20 mei 2016
Afgelopen weekend hier gegeten en voor het tapas verrassingsmenu gegaan. Het interieur van de zaak is netjes, maar een beetje oudbollig, niet jong of hip.

We werden eerst naar de banken geleid. Blijkbaar een gewoonte hiervoor dat je gaat eten, maar we twijfelde of we hier moesten gaan eten of dat het alleen voor een aperitief was. Dit laatste was gelukkig het geval, maar een klein zinnetje van "we maken jullie tafel gereed" o.i.d. was voldoende geweest.

Het personeel was heel correct, niet warm of bijzonder vriendelijk. Ze hielden de tafel goed bij, en we kwamen dus nooit te kort.

We vonden het jammer dat er geen totaalprijs was voor het zelf kiezen van gerechtjes. Je kon of zelf ieder gerecht kiezen en dan ook per gerecht betalen (waarbij je uiteraard veel sneller duurder uit bent) of het verrassingsmenu kiezen. Hierbij kreeg je 2x een ronde van 5 of 6 gerechtjes. Het grootste deel was lekker, al zaten er ook een paar missers tussen (zoals gefrituurde cervelaat). Verder vonden we het jammer dat er gedroogde basilicum op de bruschetta zat en dat aan sommige gerechtjes weinig aandacht was besteed (tomaat, mozzarella en basilicum) Voor het dessert betaal je dan nog extra. Het dessert was overigens vrukkelijk (twee bolletjes ijs, tiramisu en brownie).

Al met al geen grote tegenvaller maar we zullen er ook niet snel nog eens terukomen.
Dustygus .
  • Datum van je bezoek: 14 mrt. 2016
Met een vriendin bij de Liefhebber gaan eten. Werden goed ontvangen en werden gewezen naar het lounge-gedeelte. Daar kregen we de menu-kaart. Beiden gekozen voor tapas. De amuse bestond uit zelfgemaakte tapenade, erg lekker en zeker een aanrader! Tapas zelf was erg lekker en precies genoeg. Bestond uit een mix van verschillende stijlen eten. Personeel erg vriendelijk en hielden goed bij of je glas leeg was. Bovenal was het een geslaagde avond!
Rs196 .
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2016
Diverse malen bij restaurant de Liefhebber gegeten. Iedere keer het verrassings tapasmenu gegeten.
Ze werken met rondes waarbij de kok wisselende tapas hapjes bereid. Iedere ronde heeft 5 a 6 verschillende tapas hapjes. Het zijn niet de doorgaanse hapjes die je bij de meeste tapas bars krijgt, maar echt speciaal en van goede kwaliteit.
Een echte aanrader...
Steffie- .
  • Datum van je bezoek: 10 jan. 2016
High tea was ons helaas tegen gevallen.
Er staat dat je scones huisgemaakte koekjes en bonbons krijgt, van dit alles krijg je 1 p.p.
De sandwiches daarna zijn ook behoorlijk karig, weinig fantasie. Soep was lekker, quiche ook wel... Niet echt voor herhaling vatbaar.
Johan T.
  • Datum van je bezoek: 13 sep. 2015
Nou hebben wij al moeite om te kiezen uit al die tapas gerechtjes, maar mensen... wat een verademing om al die lekkernijen voorgeschoteld te krijgen en dan je keuze te maken. Een echt Verrassingsmenu. Verse ingrediënten met passie bereidt en dat proef je! De rosé huiswijn is een aanrader.
Bedankt Liefhebber, top avond.
Beppie V.
  • Datum van je bezoek: 24 jul. 2015
Wij hebben lekker buiten op het terras gezeten, af en toe schuilend onder de overkapping voor de regen. Het verrassingstapasmenu is prima bevallen en er werd vooraf gevraagd wat je absoluut níet wilde. Er werden per keer 5 verschillende gerechtjes geserveerd en na de tweede keer kon je aangeven hoeveel gerechtjes je nog wilde en of je nog iets speciaals wilde hebben. Vooral de runderhaaspuntjes waren erg lekker en de inktvisringen mooi mals.
Een klein minpuntje bij de dessertapas was de crumble die bij een van chocogerechtjes geserveerd werd. Verder ook prima nagerechtjes.
De bediening was vriendelijk en attent. De sfeer was informeel.
Ook binnen zag het er warm en gezellig uit.
Kortom: voor herhaling vatbaar.
Marjolein1986 .
  • Datum van je bezoek: 4 apr. 2015
Ze zijn ontzettend gastvrij, laten we dat voorop stellen.
De kwaliteit van het eten vonden wij slecht.
De aioli was mayonaise met stukken geperste knoflook erin, loempia's waren smakeloos. Wat we echt lekker vonden kunnen we niet zeggen, ik twijfel of er een echte kok in de keuken stond.
Voor de prijs qualiteit zijn er vele betere restaurants!
H2408 .
  • Datum van je bezoek: 11 okt. 2014
"In 2010 heeft het maandblad Nouveau De Liefhebber uitgeroepen tot één van de beste 40 high tea adressen van Nederland!"
In 4 jaar tijd kan er veel veranderen, maar de verwachting die dit schept, werd absoluut niet waargemaakt. Ik had een high tea "classic" voor 2 personen gereserveerd voor € 19.50 pp.
Wat we kregen was, een afgepaste hoeveelheid van 2 scones, 2 koekjes ter grootte van een euro, 4 bonbons, 4 echte mini-sandwiches, een kopje soep en een stukje quiche. Het glas j'us d'orange werd gepresenteerd als ware happening, maar kwam uit een pak. De lekkere thee was weliswaar onbeperkt, maar het zou fijn geweest zijn als ze die vaker hadden gewisseld, aangezien die niet op een rechaud stond en dus de helft van de tijd te koud was. Dit was overigens makkelijk te doen geweest, want we zijn de hele middag de enige gasten geweest.
De informatie met betrekking tot het eten van gerookte zalm door zwangeren, klopte overigens ook niet.
Ook de ambiance was niet bijzonder gezellig; kaarsjes waren nog niet aan, de tafel was zelfs met het eten nog half leeg en het voelde koud.
Het meisje dat ons bediende was wel vriendelijk en correct.
Helaas blijft het gevoel dat ik voor € 19.50 pp echt heel wat meer had mogen verwachten.
Lianneke A.
  • Datum van je bezoek: 29 mei 2014
High wine gedaan bij de liefhebber. De wijnen en de hapjes waren lekker maar niet speciaal. (die kan ik thuis ook maken). Er werd duidelijk aangegeven dat het geen volledige maaltijd zou zijn, maar wat brood en tapenade erbij zou niet verkeerd zijn. De 25 euro was het niet waard. De bediening was netjes en beleefd. Ik kom hier zeker nog eens terug maar dan om wat anders te eten.
Bongaerts .
  • Datum van je bezoek: 8 mrt. 2014
Afgelopen zaterdag met bon 'diner voor 2' hier gegeten. Vanwege het fijne weer, wilde wij ons eerste drankje op het terras nuttigen. Ook kregen we hier de eerste hapjes. Een bekende liep voorbij, even een kort gesprek dat bruut werd onderbroken door de gastheer: 'zullen we aan tafel gaan' waarna hij 'ja, sorry' tegen onze bekende zei. Ik vond dit eigenlijk niet netjes.

Het eten vond ik ook niet heel fantastisch. Gehaktballen snel koud, vleesspiesjes vonden wij ook niet erg bijzonder.

Om kwart voor 5 zijn we begonnen, om kwart voor 8 werd ons verzocht (had mijn kopje koffie net op) om als we nog iets wilde drinken plaats te nemen in het lounge-gedeelte of te vertrekken. Hij had de tafel weer gereserveerd... Dat terwijl er nog zeker 3 tafels van 2 personen vrij waren..

Al met al voor ons een keer maar nooit weer. Wij voelde ons erg opgejaagd en door gastheer niet netjes behandeld.
Lyran .
  • Datum van je bezoek: 25 jan. 2014
Met een grote groep (9) heerlijk gegeten bij de Liefhebber. Ontvangen door de gastvrouw, waar we op banken bij de open haard een drankje kregen. Natuurlijk vergezeld door brood met tapenade, nacho's met guacamole en olijfjes (hoort allemaal bij het tapasmenu). Later verhuisden we naar een lange tafel, waar snel de eerste tapas werden geserveerd. Op grote schalen, zowel warm als koud, voor iedereen wat lekkers. Goede kwaliteit tapas en zowel de klassiekers als bijzondere hapjes kwamen langs. Na 2 ronden mochten we (gratis) nog een ronde bestellen, maar dit was al meer dan genoeg. Na een laatste ronde met verschillende toetjes en koffie, was dit een geslaagde avond. Complimenten voor de bediening: vriendelijk, snel en zeker niet gehaast.
EdSyl .
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2013
Met 11 man genoten van de onbeperkte tapas. Voor ieder wat wils aanvang met koude tapas en aansluitend warme. Voortreffelijk nagerecht gekozen ook in tapas stijl wij komen zeker terug als is het niet in de buurt. Een echte aanrader.
Louis T.
  • Datum van je bezoek: 5 okt. 2013
Met z'n dertienen, waaronder zes tieners, weer heerlijke tapas gegeten. Eerst een rondje " koude" tapas, daarna een rondje warme tapas. Gevarieerde ingrediënten en verrassende combinaties. Als laatste gang nog een rondje toetjes met als uitsmijter de apfelstrudel, zeker de kinderen waren te spreken over de "appeltroep". Al met al weer een geslaagde avond.

De bediening is een verademing tegenover andere plaatsen, vriendelijk en goed gemutst. Lekkere stoelen, ook belangrijk als je een avond aan tafel zit. Zeker een aanrader.
Maluka .
  • Datum van je bezoek: 31 aug. 2013
Met10 personen heerlijk bij de Liefhebber gegeten. We kwamen aan zonder te reserveren en er werd meteen wat geregeld terwijl we aan een apperatiefje zaten.
Ruime porties, lekkere hoofdgerechten (ook voor vegetariers) & toetjes, goede prijs en een prima bediening.
Lucassen .
  • Datum van je bezoek: 16 aug. 2013
Gisteren met 8 personen het heerlijke tapasmenu gegeten in gezellige binnentuin. Zeer gevarieerd en erg lekker. Echt de moeite waard!
Jessica R.
  • Datum van je bezoek: 28 apr. 2013
Door een bekende uitgenodigd om hier samen te gaan eten en borrelen. Is ons erg goed bevallen. tapasverrassingsmenu is erg de moeite waard. Onbeperkt als groep krijg je in meerdere rondes tapas voorgeschoteld zitten veel heerlijke kleine hapjes tussen en alles is na te bestellen. De bediening is vriendelijk. De lounge en het eetgedeelte zijn modern aangekleed. In de lounge hebben we een cocktail na gedronken. Als de afstand niet zo groot was zouden we zeker vaker komen
Yvonne S.
  • Datum van je bezoek: 28 dec. 2012
We hebben, zoals we inmiddels gewend zijn, weer heerlijke tapas gegeten bij de Liefhebber. De constant goede kwaliteit en de verrassende gerechtjes in combinatie met een warm onthaal zorgen ervoor dat we graag terugkomen. Voor Weert en omgeving is dit naar onze smaak een van de beste adressen voor een kwalitatief goede maaltijd voor een redelijke prijs, zeker wanneer je niet het standaard stukje vlees met frites zoekt waarmee het gros van de restaurants hun gebrek aan creativiteit tentoon spreiden. Ook onze kinderen worden -vanzelfsprekend- altijd even hartelijk ontvangen.
Henk R.
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2012
Afgelopen zaterdag weer eens bij de liefhebber gegeten en wederom zeer tevreden. Deze keer hadden we gekozen voor de Tapas. De liefhebber bied onbeperkt tapas eten aan voor 25€ en dat is is geen cent teveel voor de heerlijke verse tapas die geserveert worden. De bediening adviseerde ons een heerlijke kruidige wijn die voor 26€ op de kaart stond en dat was hij zeker waard. De lounge was gezellig druk op deze zaterdag maar de service en bediening leed daar niet onder. Al met al een geslaagd bezoek en we komen zeker terug.