De Liefde van De Drentsche Aa

Ruiterweg 2 9469 PN Schipborg Nederland Kaart

Over het restaurant De Liefde van De Drentsche Aa

Genieten van het beste wat de natuur te bieden heeft. Dat doe je in en om bij restaurant De Liefde van Drentsche Aa. Heerlijk eten in een romantische sfeer. Borrelen met bitterballen. Lunchen met paddestoelenbouillon, een clubburger van Drentsche weiderund of een maaltijdsalade. Snoekbaarsfilet of varkenshaassaté als diner. Relaxen in een prachtige omgeving. Er is ruimte voor rust, maar ook voor een gezellig feest met al je familie en vrienden.

Meer informatie over restaurant De Liefde van De Drentsche Aa

Reisadvies Lopen (24 minuten) 14:27Ruiterweg, Schipborg 14:51Halte N34, Zuidlaren Bekijk looproute Druktewaarde 2 uit 4Bus 5richting Groningen UMCG via HS - Grote (19 minuten)Qbuzz 5 14:51Halte N34, Zuidlaren 15:01Halte P+R Haren / A28, Haren Gn 15:05Ha
  • : Gratis parkeren in de buurt & parkeerplaats

Maandag gesloten
Dinsdag t/m vrijdag 11:00 - 21:00
Zaterdag en zondag 10:00 - 21:00

Jouw recensie over het restaurant De Liefde van De Drentsche Aa

Elmar B.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2017
De gerechten waren goed van smaak en de porties precies goed (65+). We waren tevreden met het geheel de ruimte op zich is erg eenvoudig en wat rommelig. Zou er niet gauw nog een keer heen gaan.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
Lekker gegeten in een gezellige en ontspannen omgeving. Zeer de moeite waard.
Met AH actie. Geen uitgebreide keuze maar voor ieder wat wils.
Gerry G.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
Zeer vriendelijke ontvangst.
Leuke sfeer, gezellige omgeving.
Lekker gegeten.
Vrienden onderschrijven onze mening volledig.
Aanrader.
a.kunst6 .
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2017
Fantastisch gegeten in een heel romantische. Ambiance, lucht verteerbaar, niet vet of zwaar, precies goed voor mijn maag. Ook het toetje kamerlijst met appeltjes en slagroom smaakte voortreffelijk, leuk serviesgoed.
Entree buiten met fakkels en kaarslicht, romantische sfeer! Tijd genoeg om gezellig bij te koetsen met mijn vriendin!
  • Datum van je bezoek: 24 okt. 2017
Mooi gelegen restaurant en goede sfeer en het eten was lekker. De bediening was heel vriendelijk
Ook was er ruimschoots voldoende en gratis parkeergelegenheid
Annemiek V.
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2017
Lekker smakelijk eten, niet heel bijzonder maar wel goed en een keuze uit vlees vis of vegetarisch. Prettig geserveerd en attente bediening.
Mark G.
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2017
gezellige restaurant in `oude `sfeer, lekker eten met vriendelijk personeel en werd snel geholpen.
kom graag een keertje weer terug.
Jaap K.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2017
Rustig restaurant, gelegen in het beekdal gebied van de Drentse Aa.
Redelijk vlotte bediening. Goede keuken. Sfeervol. Lekkere gerechten.
j.smit52 .
  • Datum van je bezoek: 11 okt. 2017
Het was er goed vertoeven, goede vlotte bediening en het eten was zeer lekker maar als je met een AH/ kortingsactie komt is er in eens maar een beperkte keus in de menu's, dit is niet erg vriendelijk !
Anne-Margreet D.
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2017
Top service! Een gast a e andere tafel gooide mijn wijn in mijn eten en over mijn kleren. Het bleef van zijn kant bij verontschuldigingen....maar de bediening schoot voortreffelijk te hulp. Er werd mij een nieuw glas wijn aangeboden en zelfs (als ik wilde) een nieuw gerecht! Chapeau!
RichardKoopal .
  • Datum van je bezoek: 30 sep. 2017
Prima restaurant in de mooie provincie Drenthe. Gerechten waren prima, echt afgestemd op het seizoen (herfst). Jammer dat de aankleding niet compleet was, de ramen waren nogal kaal zonder gordijnen o.i.d. De toegang was daar in tegen weer leuk aangekleed (pompoenen, fakkels,...)
Cnos .
  • Datum van je bezoek: 30 sep. 2017
Heerlijk gegeten in de dtentsche AA. Moet eerlijk zeggen dat het ook wel eens minder geweest maar gisteravond overtrof het de verwachtingen.
Locatie is natuurlijk prachtig en het 3 gangen Ah menu heerlijk.
Inrichting lekker knus en ouderwets gezellig.
Kortom een aanrader!
bstalman .
  • Datum van je bezoek: 28 sep. 2017
Na een drankje en de bouillon op het grote toch rustieke terras met mooi zicht op de A, de velden en het bos hebben we, nadat de zon achter de bomen verdween, de hoofdgang vh septembermenu binnen genuttigd: Een lekkere steak (ook de groentespies op andere tafel zag ok uit) met frietjes, gebakken aardappeltjes, een warme groente, salade en compote. Basic en gewoon prima. Een mooi en erg lekker ijstoetje met aardbeien completeerde het geheel. Goed geprijsd en zeker de moeite waard na een wandeling in de prachtige omgeving. We komen zeker weer terug!
Gerda V.
  • Datum van je bezoek: 19 sep. 2017
We waren altijd erg enthousiast over het restaurant, maar zijn een tijd niet geweest. Restaurant staat in een erg mooie omgeving, maar de bediening, het eten en de inrichting en sfeer waren teleurstellend.
oost3062 .
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2017
Heerlijk gegeten van het restaurant "De liefde van De Drentsche Aa"met gebruikmaking van en AH restaurant bon. Alles was ruim voldoende. De prijs voor dit 3 gangen menu was slechts 24,50 euro. Echt top en zeker aan te bevelen.
veronicavdhijden .
  • Datum van je bezoek: 5 sep. 2017
Gewoon een gezellig goed resturant met vriendelijke bediening.
En een leuke sfeer met goed eten daarbij
Ik zou dit resturant aan familie en vrienden aanraden
Jose V.
  • Datum van je bezoek: 24 aug. 2017
Gezellig, vriendelijk. Leuk personeel. Mooi gelegen restaurant.eten wordt mooi opgediend. Verse groenten en gelukkig niet te veel vlees.
Anneke T.
  • Datum van je bezoek: 10 aug. 2017
Terras met veel mensen. 1 persoon in de bediening. Ontevredenheid en gemopper en dat op een mooie zonnige augustusdag. Wij bestelden na lang wachten een salade en een drankje. Slechte salade, de slablaadjes waren vies bruin en zacht. Gepriegel om een vers blaadje eruit te halen. Super kleine porties voor bijna 10.00 euro. Wij hebben bijna twee uur op het terras vertoefd. De bediening is niet een keer na onze bestelling te hebben gebracht langs geweest. Ook dit is een slechte zaak. Al met al een slechte ervaring. Zal lang duren voor ik hier weer op het terras neerstrijk.
Gerard van B.
  • Datum van je bezoek: 1 aug. 2017
Prima keuken en dito bediening. De locatie, aan de Drentse A is geweldig. Voldoende parkeergelegenheid. Kortom: een aanrader.
Magda G.
  • Datum van je bezoek: 1 aug. 2017
Prachtige plek, wel jammer dat het pand aan wat vergane glorie"" doet denken...
Likje verf zou wonderen doen!
Vriendelijke bediening, leek me wel iets onderbezet met zoveel gasten.
bloemperkjes deden mijn partner aan een begraafplaats denken met de witte kiezeltjes...
Maar wat een mooi plekje!