De Lickebaertshoeve

Oostgaag 55 3155 CE Maasland Nederland Kaart

Over het restaurant De Lickebaertshoeve

Likkebaardend lekker

Het menu laat zich leiden door de seizoenen waardoor er altijd gewerkt wordt met producten die op dat moment het allerlekkerst zijn. Laat de attente bediening je daar een heerlijk glas wijn bij inschenken en je avond kan gewoon niet meer stuk!

Meer informatie over restaurant De Lickebaertshoeve

9,2

Jouw recensie over het restaurant De Lickebaertshoeve

Peter V.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2017
Perfect. Een openbaring. Fijn gebouw. Goed ingerichte buitenomgeving. Heel goed concept. Keuze uit een forse lijst kleine gerechtjes die willekeurig kunnen worden gecombineerd. De verassingen van de chef waren echte verrassingen. Dat wil zeggen de geserveerde gerechten stonden niet op de kaart.
wuitermark .
  • Datum van je bezoek: 9 nov. 2017
Echt een aanrader. Alleen de snelheid van de bediening van de gerechten lag veel te hoog. Amper tijd om de bijpassende wijn te nuttigen. En het ontvangst en bediening kan veel beter.
T. Z.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2017
Wat een mooi en leuk restaurant.
Ook de bediening is super.
Echt een aanrader!
paulmetman .
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2017
Voortreffelijk eten, aangename ambiance, vriendelijke en flexibele bediening ( AH Restaurant actie menu werd zonder enig probleem aangepast aan onze wensen). Hoe jammer is het dan als voor een fles plat (kraan-)water €5.25 en voor 4 "kale" kopjes koffie €14.00 moet worden betaald! Daarom met enige reserve: voor herhaling vatbaar!
anvddoel .
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2017
Met uitzondering van het hoofdgerecht was het menu prima.
Het 1e voorgerecht (carpaccio van dorade) was niet heel bijzonder met het tussen gerecht van gamba's was uitstekend. De eendenborst als hoofdgerecht was wel smakelijk maar zeer taai. Het kaasplankje als nagerecht met een glaasje port was een goede afsluiting.
Bediening vlot en aangenaam.
avdsteen .
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2017
Gezellige ontvangst, top-gerechten van het AH-menu, witte huiswijn (Spanje) vond ik wat minder maar de rode daarentegen was prima. Alles bij elkaar fantastisch. Zal hier graag nog eens terug komen.
Nel V.
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2017
Heerlijk gegeten in deze sfeervolle boerderij aan een mooi gedekte tafel voor de openhaard ,heerlijke gerechten en bijzonder vriendelijk personeel.
Joan S.
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2017
vanaf het voorgerecht t/m het toetje was alles apart, heerlijk, bijzonder.Wij hebben genoten.
Voor ons zonder AH korting alleen bij bijzondere gelegenheden vanwege de prijs.
Hans V.
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2017
We hebben heerlijk genoten! Na een goede ontvangst in een lichte rustieke ruimte. Door extra bijbetaling het voorgerecht mogen veranderen wat voor een niet visliefhebber wel heel fijn is. Het enige minpunt wat ik trouwens vaker ervaar bij het uit eten gaan is de "te" kleine hoeveelheid groente. Een salade ernaast had prettig geweest en zo kom je aan de zo nodige hoeveelheid die je als mens aan groente nodig hebt. En daarbij vind ik het nog steeds jammer dat als je om kraanwater vraagt dit voor zo'n hoog bedrag word afgerekend. Dit zou naar mijn inzien gratis moeten zijn. Wat zijn nu de kosten van 1 liter uit de kraan? Van ons tweeën was ik de BoB ;-)
Annelies P.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2017
Heerlijk gegeten met lekkere wijnen in een gezellige ruimte met een prima bediening.Voor herhaling vatbaar.Wij hopen dat de Lickebaertshoeve volgend jaar weer mee doet aan de AH restaurantactie.
Anneke S.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2017
Fantastisch gegeten! Klein minpuntje was dat er niets bij de koffie gegeven werd, geen koekje of chocolaatje. In tijden niet zo heerlijk gegeten.
rene L.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2017
Ondanks dat we met een grote groep waren (12 man) en we een vaststaand menu hadden, werd er toch rekening gehouden met mijn zwangere schoondochter en hebben enkele mensen uit de groep een ander hoofdgerecht mogen uitkiezen. Al met al een avond voor herhaling vatbaar.
riemolie .
  • Datum van je bezoek: 18 okt. 2017
Hele fijne avond gehad met vrienden en heerlijk eten. We zijn hier nu voor de 4e keer met elkaar geweest. En komen graag nog een keer.
Melvin S.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2017
We hebben heerlijk gegeten en zowel bediening en sfeer was prima! Het is een aanrader voor iedereen die van goed en lekker eten houdt. De smaken en combinatie van producten en de uitstraling is zowel voor de smaakpupillen als het oog uitstekend.
Riemer V.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2017
Samen met kinderen en kleinkinderen heerlijk gegeten in de sfeervolle "bedsteekamer" waar we als familie gezellig onder elkaar waren.
c.klaphaak .
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2017
We hebben er lekker gegeten. Niet spectaculair. Het voorgerecht was wat vlak van smaak. Het hoofdgerecht was goed,behalve de friet. Het was een beetje het onderste uit de zak. Allemaal kleine stukjes. Waarom geen zelf gemaakte friet.
Anouk R.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2017
We zijn hier al vaker geweest, en dat is altijd goed bevallen. Nu met vrienden hier terecht gekomen, en gebruik gemaakt van de AH restaurant actie. Blijkbaar val je dan opeens in een categorie. Het eten was heerlijk. Karig, maar heerlijk. Maar we zaten in een saaie hoek, en we hebben met ons vieren de gemiddelde leeftijd flink naar beneden gehaald. Maar goed, dat kan gebeuren. In het begin werd onze wijn nog netjes bijgeschonken, later moesten we dat zelf doen. Geeft ook niets, maar we waren door eerdere bezoeken hier anders gewend.
hanneke M.
  • Datum van je bezoek: 11 okt. 2017
Ver rijden, maar wederom de moeite waard, heerlijk!!!!!! Alle smaken klopten en de porties waren precies goed,
De dames van de bediening, zeker de eigenares met haar enorme wijnkennis,
mary W.
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2017
Met partner uitstekend gegeten met AH restaurantactie bon. Het bijpassende wijnarrangement was heel goed.
De bediening was vriendelijk en legde goed uit waarom de wijn bij een bepaald gerecht paste.
Albert H.
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2017
Door de AH actie hier terecht gekomen, is een zeer rustig mooi gelegen restaurant met voldoende vrije ruimte en snelle goede bediening