Over het restaurant De Lickebaertshoeve

Likkebaardend lekker

Het menu laat zich leiden door de seizoenen waardoor er altijd gewerkt wordt met producten die op dat moment het allerlekkerst zijn. Laat de attente bediening je daar een heerlijk glas wijn bij inschenken en je avond kan gewoon niet meer stuk!

Meer informatie over restaurant De Lickebaertshoeve

• : Parkeerplaats

Maandag en Dinsdag Gesloten
Woensdag t/m Zondag 11:00 - 21:30

Andre-M .
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2017
Kwamen hier nu voor de derde keer en het was wederom een feestje. Heerlijk gegeten met een prima bijpassend wijnarrangement. Wij hadden het AH 3 gangen menu en daarbij zelf een extra gang genomen. Op onze vraag of voor 1 van ons het hoofdgerecht en voor 3 van het dessert konden worden aangepast, werd helemaal niet moeilijk gedaan. Wj komen hier zeker vaker terug.
Patrick V.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2017
We hebben heerlijk gegeten afgelopen zondag. Mooi restaurant en zeer goed bediend. Wij hadden het Albert Heijn restaurantactie menu genomen. Een driegangenmenu van 45 euro. De tweede persoon eet gratis. Het komt dan op 22.50 euro p.p. Als je dit menu normaal gesproken van de kaart zou bestellen is de prijs echter 29.50 euro p.p. De grootte van de porties is ook niet anders dan op de normale menukaart. Bij de AH actie gaat men dus van een prijs uit die veel hoger is. Dit lijkt ons een vreemde manier van het doen van een aanbieding. Nogmaals we hebben een fijne avond gehad en goed gegeten.
Marie-J .
  • Datum van je bezoek: 8 jan. 2017
Heerlijke gerechten in een sfeervolle omgeving,. Hier ben je echt een avondje uit en kun je genieten met een grote G! De borden zijn prachtig opgemaakt maar belangrijker is dat het heerlijk smaakt, echt top!
Edwin V.
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2017
In een geweldige ambiance gegeten. Zeer smakelijke voorgerechten. Kinderen van 12 en 13 maar ook wij als volwassenen mochten van de kaart afwijken. Voorgerecht was een heerlijke carpaccio. Hoofdgerecht was eendborstfilet of zeebaars. Dessert was heerlijk met frambozenijs en zelf gemaakte chocolade. Borden waren heel mooi opgemaakt. Prijzen van de drankjes waren voor zo'n luxe restaurant zeer acceptabel. Bediening Super met veel aandacht voor de klant. Aanrader.
yvonne-donkers .
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2017
We werden zeer vriendelijk ontvangen. Eten was geweldig. Leuk opgediend. Personeel heel vriendelijk.
Het was een heerlijke, ontspannen avond en zeker iets voor herhaling vatbaar.
Pieter V.
  • Datum van je bezoek: 16 dec. 2016
Goed restaurant, zeer vriendelijke bediening. Gastheer/vrouw schap staat hier hoog in het vaandel. Mooie ambiance! Goede uitleg bij de gerechten en de bijpassende wijnen. Wij hebben een heerlijke avond gehad!
Andre-M .
  • Datum van je bezoek: 10 dec. 2016
Hier met AH -bonnen wezen eten. Standaard krijgt men hiervoor een 3-gangen diner. Wij hebben dit uitgebreid met 1 extra gang en wijn arrangemnent. Kwaliteit van het eten was prima met heerlijke bijpassende wijnen. Alle gangen en wijnen werder keurig uitgelegd. Ook over kleine aanpassingen werd niet moeilijk gedaan. Kortom een aanrader.
Susan V.
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2016
Wij waren samen. Het eten was heel goed en de sfeer was gezellig. De bediening was ook heel goed en zeiden bij ieder gerecht waaruit het bestond. Zelfs bij de wijn kregen wij een advies.
marianne G.
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2016
Eten in een sfeervol en gastvrij restaurant, het was een belevenis.
Het eten was super, gastvrouw heel vriendelijk, locatie super.
Voor herhaling vatbaar.
Lisette J.
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2016
Mooie locatie, goede kwaliteit eten en mooi oogedekt. Fijne ambiance, prettige bediening. Een aanrader, wij komen zeker terug!
fvanwieringen .
  • Datum van je bezoek: 13 nov. 2016
Als je al restaurant al 50 jaar bestaat, moet je wel kwaliteit leveren. En dat doen ze. Fijne rustige ambiance, en goede keuken en prettige bediening. Misschien is het allemaal wel wat braafjes, anno 2016 moet is beleving een belangrijk issue.
Wim G.
  • Datum van je bezoek: 9 nov. 2016
We hebben het afgelopen vrijdag vrienden kennis laten maken met de Lickebaerts hoeve.
De ambiance is precies hun smaak en we hebben genoten van een heerlijk 3 gangen arrangement middels de AH actie.
Je moet hier niet zijn met een bootwerkers trek.
Het ceviche visgerechtje vooraf was krakend vers en zeer smakelijk.
Wij kozen voor een klein bedragje extra voor het gerecht met hertenbiefstuk en hebben daar geen spijt van gehad –
zeer smakelijk, mals en niet benepen. Hierna een lepeltje met een smaakbommetje (erg lekker)
Daarna een voortreffelijk dessert.
Bij het voorgerecht een heerlijk glas witte wijn en bij het hoofdgerecht een betaalbare heerlijke rode wijn die goed bij de hertenbiefstuk paste.
De dames van de bediening waren informatief en zeer voorkomend en niet afstandelijk.
Al met al een zeer geslaagde avond en voor herhaling vatbaar.
Marianne E.
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2016
Uitstekende gelegenheid! Van te voren aangegeven dat een persoon diabetes heeft! Daar werd bij alle gangen rekening meegehouden! Een absolute aanrader!
Annelieke H.
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2016
Afgelopen zondag hebben we met een gezelschap van 11 personen in een van de bijkamers gegeten voor het 60-jarige huwelijk van mijn opa en oma.

We werden vriendelijk ontvangen door een van de medewerksters die onze jassen ophingen en ons naar de ruimte bracht. De bediening was gedurende de hele avond erg oplettend, ondanks dat we in een aparte ruimte zaten. Er was al een 5-gangen menu uitgekozen voor de gelegenheid. Alle gerechten waren erg smakelijk en goed op elkaar afgestemd. De borden waren daarnaast ook prachtig opgemaakt.
anjavanzeil .
  • Datum van je bezoek: 23 okt. 2016
Het was een heerlijk diner met sponsoring van AH. De combonatie van de gerechten was mooi en lekker.
Wr zullen in de toekpmst zeker nog een keer een diner gaan boeken.
Marie-J .
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2016
Sfeervol restaurant met heerlijke gerechten. Gegeten met de AH actie en het 3 gangenmenu uitgebreid met een extra gang à € 9,50 pp. Vind de menuprijs à € 42,50 wel aan de hoge kant maar je kunt hier genieten met een grote G.
Gerdine71 .
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2016
Het is altijd plezierig om weer terug te komen bij de Lickebaertshoeve. Het is een sfeervolle locatie waar je elkaar kunt verstaan. De gerechten zijn heel verzorgd, goede smaakcombinaties, goed bereid en smakelijk!
We komen graag nog eens terug en is een aanrader.
shinshan .
  • Datum van je bezoek: 11 sep. 2016
Vandaag hier gegeten met de AH-actie. Ontvangst vriendelijk. Mooie tent met open keuken. Als amuse de rauwe witlofbladeren en een soort koude groentesmoothie. Apart, maar wel smakelijk. Hierna de zalmtartaar, deze was prima van smaak. Als hoofdgerecht kabeljauwfilet met groenten. Erg lekker en voldoende qua portie. Als desert de perzik met parfait en vanillelolly. Machtig, maar lekker.
Wijnarrangement was ook erg goed, de wijnen pasten goed bij de gerechten. 45,- voor het menu is echt te veel. Hoewel het eten prima is, zou ik hier daarom zonder de AH-actie niet snel nog eens eten, jammer.
a.morin .
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2016
Wij namen deel m.b.t. de AH actie. We kregen een driegangen menu aangeboden voor 45 Euro!!!
Het voorgerecht was zalmtartaar. Deze was heel flauw, er zat geen smaak aan. Het hoofdgerecht was gegrild varken. Dit was lekker maar niet dat je zegt "wauw wat een heerlijk gerecht". En het dessert was iets met een perzik, lolly van vanille. Deze was goed van smaak maar niet iets bijzonders. Ik vond het eten lekker maar in vergelijking met de prijs niet in verhouding!!! Het is dat wij nog een tussengerecht van 9,50 Euro per persoon besteld hadden. Maar bij thuiskomst had ik nog steeds trek zo klein waren de porties!!! Het tussengerecht was trouwens super lekker maar ik vond het een hoop centjes en vooral als ik op de website van De Lickebaertshoeve zie dat een viergangen menu 36,50 moet kosten voor chef choice voel ik mij een beetje belazerd!! Wij hebben uiteindelijk 45 + 19 = 64 euro betaald voor een 4-gangendiner terwijl als je zonder AH bon daar dus 2 x 36,50 + 73 euro voor betaald. Een verschil van 9 euro dus als je een AH bon hebt!!!! Normaal kost een 4-gangendiner 73 euro voor 2 personen en wij hebben nu voor 2 personen 64 Euro betaald. De bediening is overigens prima!
peter-ineke1 .
  • Datum van je bezoek: 31 aug. 2016
Heerlijk voorgerecht met vis en super mooi opgediend. Ook het volgende gerecht was qua smaak en kleurbeleving een grote aanrader. We zaten buiten, aldaar een gezellige sfeer. De bediening
was vriendelijk en correct. We komen zeker terug.
Met vriendelijke groeten,
Ineke en Elly.