Over restaurant De Lickebaertshoeve

Likkebaardend lekker

Het menu laat zich leiden door de seizoenen waardoor er altijd gewerkt wordt met producten die op dat moment het allerlekkerst zijn. Laat de attente bediening je daar een heerlijk glas wijn bij inschenken en je avond kan gewoon niet meer stuk!

Meer informatie over restaurant De Lickebaertshoeve

• : Parkeerplaats

Maandag en Dinsdag Gesloten
Woensdag t/m Zondag 11:00 - 21:30

Susan V.
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2016
Marianne G.
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2016
Eten in een sfeervol en gastvrij restaurant, het was een belevenis.
Het eten was super, gastvrouw heel vriendelijk, locatie super.
Voor herhaling vatbaar.
Lisette J.
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2016
Mooie locatie, goede kwaliteit eten en mooi oogedekt. Fijne ambiance, prettige bediening. Een aanrader, wij komen zeker terug!
Fvanwieringen .
  • Datum van je bezoek: 13 nov. 2016
Als je al restaurant al 50 jaar bestaat, moet je wel kwaliteit leveren. En dat doen ze. Fijne rustige ambiance, en goede keuken en prettige bediening. Misschien is het allemaal wel wat braafjes, anno 2016 moet is beleving een belangrijk issue.
Wim G.
  • Datum van je bezoek: 9 nov. 2016
We hebben het afgelopen vrijdag vrienden kennis laten maken met de Lickebaerts hoeve.
De ambiance is precies hun smaak en we hebben genoten van een heerlijk 3 gangen arrangement middels de AH actie.
Je moet hier niet zijn met een bootwerkers trek.
Het ceviche visgerechtje vooraf was krakend vers en zeer smakelijk.
Wij kozen voor een klein bedragje extra voor het gerecht met hertenbiefstuk en hebben daar geen spijt van gehad –
zeer smakelijk, mals en niet benepen. Hierna een lepeltje met een smaakbommetje (erg lekker)
Daarna een voortreffelijk dessert.
Bij het voorgerecht een heerlijk glas witte wijn en bij het hoofdgerecht een betaalbare heerlijke rode wijn die goed bij de hertenbiefstuk paste.
De dames van de bediening waren informatief en zeer voorkomend en niet afstandelijk.
Al met al een zeer geslaagde avond en voor herhaling vatbaar.
Marianne E.
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2016
Uitstekende gelegenheid! Van te voren aangegeven dat een persoon diabetes heeft! Daar werd bij alle gangen rekening meegehouden! Een absolute aanrader!
Annelieke H.
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2016
Afgelopen zondag hebben we met een gezelschap van 11 personen in een van de bijkamers gegeten voor het 60-jarige huwelijk van mijn opa en oma.

We werden vriendelijk ontvangen door een van de medewerksters die onze jassen ophingen en ons naar de ruimte bracht. De bediening was gedurende de hele avond erg oplettend, ondanks dat we in een aparte ruimte zaten. Er was al een 5-gangen menu uitgekozen voor de gelegenheid. Alle gerechten waren erg smakelijk en goed op elkaar afgestemd. De borden waren daarnaast ook prachtig opgemaakt.
Anjavanzeil .
  • Datum van je bezoek: 23 okt. 2016
Het was een heerlijk diner met sponsoring van AH. De combonatie van de gerechten was mooi en lekker.
Wr zullen in de toekpmst zeker nog een keer een diner gaan boeken.
Marie-J .
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2016
Sfeervol restaurant met heerlijke gerechten. Gegeten met de AH actie en het 3 gangenmenu uitgebreid met een extra gang à € 9,50 pp. Vind de menuprijs à € 42,50 wel aan de hoge kant maar je kunt hier genieten met een grote G.
Gerdine71 .
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2016
Het is altijd plezierig om weer terug te komen bij de Lickebaertshoeve. Het is een sfeervolle locatie waar je elkaar kunt verstaan. De gerechten zijn heel verzorgd, goede smaakcombinaties, goed bereid en smakelijk!
We komen graag nog eens terug en is een aanrader.
Shinshan .
  • Datum van je bezoek: 11 sep. 2016
Vandaag hier gegeten met de AH-actie. Ontvangst vriendelijk. Mooie tent met open keuken. Als amuse de rauwe witlofbladeren en een soort koude groentesmoothie. Apart, maar wel smakelijk. Hierna de zalmtartaar, deze was prima van smaak. Als hoofdgerecht kabeljauwfilet met groenten. Erg lekker en voldoende qua portie. Als desert de perzik met parfait en vanillelolly. Machtig, maar lekker.
Wijnarrangement was ook erg goed, de wijnen pasten goed bij de gerechten. 45,- voor het menu is echt te veel. Hoewel het eten prima is, zou ik hier daarom zonder de AH-actie niet snel nog eens eten, jammer.
A.morin .
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2016
Wij namen deel m.b.t. de AH actie. We kregen een driegangen menu aangeboden voor 45 Euro!!!
Het voorgerecht was zalmtartaar. Deze was heel flauw, er zat geen smaak aan. Het hoofdgerecht was gegrild varken. Dit was lekker maar niet dat je zegt "wauw wat een heerlijk gerecht". En het dessert was iets met een perzik, lolly van vanille. Deze was goed van smaak maar niet iets bijzonders. Ik vond het eten lekker maar in vergelijking met de prijs niet in verhouding!!! Het is dat wij nog een tussengerecht van 9,50 Euro per persoon besteld hadden. Maar bij thuiskomst had ik nog steeds trek zo klein waren de porties!!! Het tussengerecht was trouwens super lekker maar ik vond het een hoop centjes en vooral als ik op de website van De Lickebaertshoeve zie dat een viergangen menu 36,50 moet kosten voor chef choice voel ik mij een beetje belazerd!! Wij hebben uiteindelijk 45 + 19 = 64 euro betaald voor een 4-gangendiner terwijl als je zonder AH bon daar dus 2 x 36,50 + 73 euro voor betaald. Een verschil van 9 euro dus als je een AH bon hebt!!!! Normaal kost een 4-gangendiner 73 euro voor 2 personen en wij hebben nu voor 2 personen 64 Euro betaald. De bediening is overigens prima!
Peter-ineke1 .
  • Datum van je bezoek: 31 aug. 2016
Heerlijk voorgerecht met vis en super mooi opgediend. Ook het volgende gerecht was qua smaak en kleurbeleving een grote aanrader. We zaten buiten, aldaar een gezellige sfeer. De bediening
was vriendelijk en correct. We komen zeker terug.
Met vriendelijke groeten,
Ineke en Elly.
Flhxs1957 .
  • Datum van je bezoek: 28 aug. 2016
1 keer per jaar is het hier verwennerij voor ons. Wederom zalig gegeten, heerlijke gerechten, loempia met garnalen was mijn favoriet.
Nagerecht zag er prachtig uit, simpel en ook rg lekker.
Fijn dat je als je slechts 1 keer per jaar hier eet de kwaliteit altijd goed blijft.
Vakmensen !!
Tapasfanaat H.
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2016
Het hoofdgerecht en dessert was prima, en ook de vooraf geserveerde amuse.
Het voorgerecht (eendenborst plakjes) viel mij persoonlijk tegen. Mijn echtgenote trof het beter, maar ik kon er met het mes niet doorkomen. Achteraf gaf men aan dat ik tussentijds om een andere portie had kunnen vragen. Het wijnadvies voor het hoofdgerecht: een Roemeense Chardonnay, was een prima begeleider bij de zalm.
Het menu op de website suggereert een keuze-menu. Dit bleek echter NIET zo te zijn!!
Hoewel decor (buiten voor de "boerderij") mooi is, hadden we de pech dat ernaast een feest aan de gang was met de nodige disco, maar dit zal wel een toevalstreffer geweest zijn.
LiesbethD .
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2016
Mooie lokatie. Heerlijk buiten gegeten. De bediening is vlot en vriendelijk. Het eten zeer goed en lekkere wijnen. Top restaurant!
Spartaan1888 .
  • Datum van je bezoek: 21 aug. 2016
Heerlijk gegeten na eerst een drankje op het terras te hebben gedronken.
Gezellige sfeer in een mooi pand. Alle gerechten zijn met zorg klaar gemaakt.
Marsonko .
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2016
Het was zo geweldig daar! Eten, bediening, locatie zo geweldig! zeker een aanrader! Ze hadden 1 menu maar kon voor meerprijs aanvullen! Kijk terug op een fijne avond!
Zomerzon1 .
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2016
Heerlijk op elkaar afgestemde gerechten. Het AH menu had als hoofdgerecht zalm maar wijzigen naar diamanthaas was geen enkel probleem.
Van vooraf naar dessert was een heerlijke culinaire reis. 45 € voor het menu is het ruim waard.
Bij het hoofdgerecht een glas wijn maakte het helemaal af.
Floris.koehoorn47 .
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2016
Het is een ontzettend gezellig restaurant ondanks dat het stil was. (komt door het erbarmelijk slechte weer denken we.) We hebben voor het eerst gebruik gemaakt van een AH menu. De ontvangst en bediening was optimaal en gezellig met een goede uitleg van wat je voorgezet krijgt. De eendenborst weet ik niet wat ik daarvan moet denken, ik had het nog nooit gegeten, mijn vrouw vond hem goed, de Zalm vinden we beide heerlijk ik had graag wat meer wortelsaus meer gehad. Het Aardbeien dessert vinden we een aangename verassing, echt heel lekker. De rode wijn en de rode port zijn goede kwaliteit. Alleen jammer dat de AH kaart niet verrekend kan worden met á la carte.
Alles over het geheel een prima restaurant en zeker de moeite waard om nog een terug te gaan om wel á la carte te proberen.