Over het restaurant De Lickebaertshoeve

Likkebaardend lekker

Het menu laat zich leiden door de seizoenen waardoor er altijd gewerkt wordt met producten die op dat moment het allerlekkerst zijn. Laat de attente bediening je daar een heerlijk glas wijn bij inschenken en je avond kan gewoon niet meer stuk!

Meer informatie over restaurant De Lickebaertshoeve

• : Parkeerplaats

Maandag en Dinsdag Gesloten
Woensdag t/m Zondag 11:00 - 21:30

• Af te huren , Catering , Huisdieren welkom , Invalidentoilet , Per boot te bereiken , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
Elly D.
  • Datum van je bezoek: 1 feb. 2017
Hele aardige mevrouw bij bediening, prima service, prima kwaliteit, prachtige locatie
Shari H.
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2017
Prettige ontvangst.
Goede alternatieven aangeboden ivm zwangerschap.
Eten was heerlijk. Coquilles vooraf, vis en eend als hoofdgerecht, en een lekker toetje van chocolade.
Ruime keuze uit verse thee.
Heerlijke ambiance, dus zeker voor herhaling vatbaar.
hanneke M.
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2017
eten top, bediening top, entourage top, een aanrader.
Mevrouw die de wijn serveerde wist heel veel over de wijn en was ook super enthousiast.
Piet B.
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2017
Heerlijk gegeten en een gezellige ambiance. Veel variatie van de coquille tot de eendeborst en het chocolaatje met caramelsaus bij de koffie. Het was helemaal top
Marinus D.
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2017
Dankzij de AH-actie kennis gemaakt met dit restaurant. Geweldig menu, fijne bediening en gezellige inrichting. Er werd prima rekening gehouden met allergieën en voorkeuren.
rubin B.
  • Datum van je bezoek: 22 jan. 2017
Goed ontvangst, ruime parkeer gelegenheid, sfeervolle inrichting, lekkere gerechten, vriendelijke bediening & lekker brood erbij ;-)
aafkedevos .
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2017
We werden goed ontvangen en hebben er super lekker gegeten.
De sfeer was heel goed, en werden heel goed bediend.
We hebben een heel gezellige avond gehad met onze vrienden.
Corina W.
  • Datum van je bezoek: 19 jan. 2017
Voor tweede keer heerlijk gegeten met de ah actie .mooie opgemaakte borden . En dat voor 45 euro voor met ze tweeën . Heerlijke wijn . De porties zijn niet groot maar voor ons groot genoeg .
Andre-M .
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2017
Kwamen hier nu voor de derde keer en het was wederom een feestje. Heerlijk gegeten met een prima bijpassend wijnarrangement. Wij hadden het AH 3 gangen menu en daarbij zelf een extra gang genomen. Op onze vraag of voor 1 van ons het hoofdgerecht en voor 3 van het dessert konden worden aangepast, werd helemaal niet moeilijk gedaan. Wj komen hier zeker vaker terug.
Patrick V.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2017
We hebben heerlijk gegeten afgelopen zondag. Mooi restaurant en zeer goed bediend. Wij hadden het Albert Heijn restaurantactie menu genomen. Een driegangenmenu van 45 euro. De tweede persoon eet gratis. Het komt dan op 22.50 euro p.p. Als je dit menu normaal gesproken van de kaart zou bestellen is de prijs echter 29.50 euro p.p. De grootte van de porties is ook niet anders dan op de normale menukaart. Bij de AH actie gaat men dus van een prijs uit die veel hoger is. Dit lijkt ons een vreemde manier van het doen van een aanbieding. Nogmaals we hebben een fijne avond gehad en goed gegeten.
Marie-J .
  • Datum van je bezoek: 8 jan. 2017
Heerlijke gerechten in een sfeervolle omgeving,. Hier ben je echt een avondje uit en kun je genieten met een grote G! De borden zijn prachtig opgemaakt maar belangrijker is dat het heerlijk smaakt, echt top!
Edwin V.
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2017
In een geweldige ambiance gegeten. Zeer smakelijke voorgerechten. Kinderen van 12 en 13 maar ook wij als volwassenen mochten van de kaart afwijken. Voorgerecht was een heerlijke carpaccio. Hoofdgerecht was eendborstfilet of zeebaars. Dessert was heerlijk met frambozenijs en zelf gemaakte chocolade. Borden waren heel mooi opgemaakt. Prijzen van de drankjes waren voor zo'n luxe restaurant zeer acceptabel. Bediening Super met veel aandacht voor de klant. Aanrader.
yvonne-donkers .
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2017
We werden zeer vriendelijk ontvangen. Eten was geweldig. Leuk opgediend. Personeel heel vriendelijk.
Het was een heerlijke, ontspannen avond en zeker iets voor herhaling vatbaar.
Pieter V.
  • Datum van je bezoek: 16 dec. 2016
Goed restaurant, zeer vriendelijke bediening. Gastheer/vrouw schap staat hier hoog in het vaandel. Mooie ambiance! Goede uitleg bij de gerechten en de bijpassende wijnen. Wij hebben een heerlijke avond gehad!
Andre-M .
  • Datum van je bezoek: 10 dec. 2016
Hier met AH -bonnen wezen eten. Standaard krijgt men hiervoor een 3-gangen diner. Wij hebben dit uitgebreid met 1 extra gang en wijn arrangemnent. Kwaliteit van het eten was prima met heerlijke bijpassende wijnen. Alle gangen en wijnen werder keurig uitgelegd. Ook over kleine aanpassingen werd niet moeilijk gedaan. Kortom een aanrader.
Susan V.
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2016
Wij waren samen. Het eten was heel goed en de sfeer was gezellig. De bediening was ook heel goed en zeiden bij ieder gerecht waaruit het bestond. Zelfs bij de wijn kregen wij een advies.
marianne G.
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2016
Eten in een sfeervol en gastvrij restaurant, het was een belevenis.
Het eten was super, gastvrouw heel vriendelijk, locatie super.
Voor herhaling vatbaar.
Lisette J.
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2016
Mooie locatie, goede kwaliteit eten en mooi oogedekt. Fijne ambiance, prettige bediening. Een aanrader, wij komen zeker terug!
fvanwieringen .
  • Datum van je bezoek: 13 nov. 2016
Als je al restaurant al 50 jaar bestaat, moet je wel kwaliteit leveren. En dat doen ze. Fijne rustige ambiance, en goede keuken en prettige bediening. Misschien is het allemaal wel wat braafjes, anno 2016 moet is beleving een belangrijk issue.
Wim G.
  • Datum van je bezoek: 9 nov. 2016
We hebben het afgelopen vrijdag vrienden kennis laten maken met de Lickebaerts hoeve.
De ambiance is precies hun smaak en we hebben genoten van een heerlijk 3 gangen arrangement middels de AH actie.
Je moet hier niet zijn met een bootwerkers trek.
Het ceviche visgerechtje vooraf was krakend vers en zeer smakelijk.
Wij kozen voor een klein bedragje extra voor het gerecht met hertenbiefstuk en hebben daar geen spijt van gehad –
zeer smakelijk, mals en niet benepen. Hierna een lepeltje met een smaakbommetje (erg lekker)
Daarna een voortreffelijk dessert.
Bij het voorgerecht een heerlijk glas witte wijn en bij het hoofdgerecht een betaalbare heerlijke rode wijn die goed bij de hertenbiefstuk paste.
De dames van de bediening waren informatief en zeer voorkomend en niet afstandelijk.
Al met al een zeer geslaagde avond en voor herhaling vatbaar.