De Lickebaertshoeve

Oostgaag 55 3155 CE Maasland Nederland Kaart

Over het restaurant De Lickebaertshoeve

Likkebaardend lekker

Het menu laat zich leiden door de seizoenen waardoor er altijd gewerkt wordt met producten die op dat moment het allerlekkerst zijn. Laat de attente bediening je daar een heerlijk glas wijn bij inschenken en je avond kan gewoon niet meer stuk!

Meer informatie over restaurant De Lickebaertshoeve

9,1

Jouw recensie over het restaurant De Lickebaertshoeve

Kees S.
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2017
Een aanrader op een mooie locatie. Pand met uitstraling en sfeer. Op een heel prettige manier professioneel personeel. Heerlijke avond gehad.
NannieB .
  • Datum van je bezoek: 7 sep. 2017
Donderdagavond heerlijk gegeten ,het eten was subliem van kwaliteit ,leuke bediening en een mooie sfeer aan kleuren !
We komen zeker nog eens terug!
Dit keer hebben we gebruik gemaakt van de actieboot van AH!
Menu was grootser dan gedacht!
C.a. Q.
  • Datum van je bezoek: 7 sep. 2017
Prima restaurant, goede en vriendelijke service. Mooie omgeving, goed te bereiken. Een aanrader, ook voor gezelschappen. Komen zeker nog eens terug.
Willem Jan S.
  • Datum van je bezoek: 3 sep. 2017
heerlijk gegeten goede portie met AH menu prettige bediening attent maar niet opdringerig hoofdgerecht eendeborst was heerlijk bereid met leuk garnituur wat er lekker bij smaakte
Lisette J.
  • Datum van je bezoek: 27 aug. 2017
Wat is het toch een feestje om hier te zijn! Fijne ambiance, heerlijk eten met pure smaak. Echt genieten! De gamba's is inderdaad een aanrader. Wij komen zeker terug
kruisje .
  • Datum van je bezoek: 27 aug. 2017
Wederom het AH menu, was niet veranderd na 1 week, maar dat is niet erg. Deze keer uitstekende bediening en hebben buiten op het terras gegeten. Toen het wat kouder werd werden plaids aangeboden. Kortom een service zoals je mag verwachten van zo'n restaurant.
rob S.
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2017
Elk jaar een keer naar de Lickebaert, voor ons om een speciale gelegenheid te vieren.
Fantastische avond gehad, vriendelijke service, zalige gerechten die met liefde waren bereid.
Ieder gerecht een plaatje om te zien, echt super, lijkt of het elk jaar beter wordt!
Super bedankt voor de fijne avond!
famweezenberg .
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2017
heerlijke avond gehad, perfecte bediening, men verstaat het vak!
het eten was erg goed.
we hadden geluk met het weer konden fijn buiten zitten
Ankie M.
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2017
Heerlijk gegeten met AH-actie op het terras. 3 mooie gerechten met nog een lekkere amuse in de virm van een bitterballetje met zalm.
Borden mooi opgemaakt. Vriendelijke en correcte bediening.
Alleen Jammer dat het verder mooie rerras aan de weg ligt. Ook op vrijdagavond levert dat nog wel wat geliidsoverlast.
Arlet L.
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2017
Vanaf de ontvangst tot en met vertrek in de watten gelegd. Heerlijk gegeten in een fijne sfeer. Uitstekende wijn spijs combi. Zeer prettige kennismaking.
pvanderwiel1949 .
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2017
Heerlijke gerechten en een goede bediening. De keuze was wat beperkt, maar in dit geval was dat niet erg. Ook de landelijke omgeving daarbij zorgde voor een ontspannen avondje uit.
kruisje .
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2017
Heerlijk gegeten (ah restaurantactie). Jammer dat wij steeds vergeten werden, om brood moesten we vragen,terwijl men wel langs de andere tafels ging. Verder werd het hoofdgerecht uitgeserveerd terwijl we geen bestek hadden. Kortom de keuken is ok , maar de bediening laat wat steken vallen!
Cees S.
  • Datum van je bezoek: 16 aug. 2017
gezellig en goed op het terras met vrienden gedineerd, de bediening is vriendelijk. het restaurant is landelijk gelegen met veel parkeergelegenheid
Arie Z.
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2017
Je gaat niet alleen een hapje eten maar een avond uit ondanks dat we deze keer AH bonnen hadden is de service en eten perfect. We hadden buiten het menu om nog als extra Gamba's genomen en dat is gewoon mogelijk. Uit eten zoals het hoort super gezellig met 6 personen aan een ronde tafel ja en zit je zomaar een paar uur gezellig te eten. Complimenten aan de bediening want we zijn een ervaring rijker.
Brenda P.
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2017
Hier voor de tweede keer gegeten met de AH-restaurantactie. Voortreffelijk 3-gangen menu, geen keuze, maar alle gangen heerlijk. Het is mogelijk om aan te geven dat je iets niet lust of allergisch bent, dan bieden ze een alternatief. Het menu is uit te breiden met een tussengerecht (11,50), wij kozen voor erg smakelijke gamba's.
De bediening is vriendelijk en vlot en de sfeer in het restaurant erg prettig. Wij komen zeker terug!
Niccc .
  • Datum van je bezoek: 30 jul. 2017
Geweldig avond, wegens chronische ziekte had ik wat dieetwensen. Veel begrip van bediening en zeer grote flexibiliteit en creativiteit van de kok! Super!
Esther B.
  • Datum van je bezoek: 30 jul. 2017
Lekker eten en fijne sfeer. Al had ik het zonder de AH actie wat duur gevonden (ook prijs-kwaliteits verhouding meegenomen)
Hepke H.
  • Datum van je bezoek: 28 jul. 2017
Vanavond hier gegeten met zo'n AH actie. Vind het niks; je weet dat de keuze dan minder is, maar het diner werkelijk erg goed. Had een extra tussengerecht genomen: gamba's.........fantastisch!!!
Voorgerecht was een carpaccio van zalm, hoofdgerecht een bavette en het nagerecht een supergoed toetje. Witte wijn? Superrrr....
Kan niet anders dan alleen maar een dikke 9 te geven...... voor herhaling vatbaar, maar dan wel een keer ala carte....
bediening was vlot, zeer meegaand en vriendelijk. Zelfs de kok even gesproken !
Marjanne S.
  • Datum van je bezoek: 28 jul. 2017
Goede ontvangst, vriendelijk personeel, heerlijk eten in een sfeervol restaurant.
Het restaurant is ook gelegen op een super locatie
Zeker een aanrader.
Erica T.
  • Datum van je bezoek: 27 jul. 2017
Gezellig, prima bediening, rondleiding van de kok en subliem lekker gegeten van de AH actie.
Aan geen enkel gerecht was te merken dat het een aangepast gerecht zou zijn i.v.m. de actie. Kortom Top.