De Lickebaertshoeve

Oostgaag 55 3155 CE Maasland Nederland Kaart

Over het restaurant De Lickebaertshoeve

Likkebaardend lekker

Het menu laat zich leiden door de seizoenen waardoor er altijd gewerkt wordt met producten die op dat moment het allerlekkerst zijn. Laat de attente bediening je daar een heerlijk glas wijn bij inschenken en je avond kan gewoon niet meer stuk!

Meer informatie over restaurant De Lickebaertshoeve

JCM M.
  • Datum van je bezoek: 23 jul. 2017
shinshan .
  • Datum van je bezoek: 22 jul. 2017
Vandaag hier gegeten met de AH actie. Ontvangst erg vriendelijk, mooie zaak met open keuken. Toiletten blinkend schoon. Speciale wensen en afwijken van het standaard menu is geen probleem. Vooraf een carpaccio van zalm en kabeljauw. Erg lekker, diverse lekkere smaken met een klein zuurtje. Tussendoor diverse keren vers brood met boter, prima. Hoofdgerecht sliptong met een saus van peen. Vis erg vers, lekker met wat peper. Combinatie met de smaak van peen is erg goed gevonden. Als dessert een kaasplankje. Diverse lekkere kaasjes met bijbehorende lekkernijen. Arrangement met wijnen past uitstekend bij de gerechten. Nog koffie na met een heerlijk stukje brownie. Kortom, wij hebben hier erg goed gegeten. Zonder de AH actie vind ik het relatief duur.
Jolanda V.
  • Datum van je bezoek: 22 jul. 2017
Esther S.
  • Datum van je bezoek: 21 jul. 2017
Michel O.
  • Datum van je bezoek: 20 jul. 2017
Mooie en stijlvolle locatie. Goede ambiance en mooie gelegenheid om gebruik te maken van de AH restaurantbon.
Het was een rustige donderdagavond maar dat mocht onze pret niet drukken.

Eigenlijk een locatie waar ik niet veel over ga vertellen, ik zou iedereen aanraden om zelf maar te ontdekken hoe enthousiaste mensen er iets heel speciaals van kan maken!
  • Datum van je bezoek: 20 jul. 2017
Sandra R.
  • Datum van je bezoek: 14 jul. 2017
Hartelijke ontvangst en uitmuntend gegeten met de AH restaurant actie. Vooraf een carpaccio van zalm en kabeljauw met heerlijke smaakmakers. Daarna Bavette, heerlijk mals mer daarbij verse frites met huisgemaakte truffel mayonaise. Als nagerecht een bavarois van caramel met een bolletje ijs. Als extra gerecht kozen wij het kaasplankje ! De tussengerechten hebben wij niet besteld maar bestonden uit oa. Buikspek en gamba's . Menu aan te passen indien men geen vlees/vis liefhebber is. Top avond gehad !
Karel V.
  • Datum van je bezoek: 14 jul. 2017
Heerlijk gegeten en de bediening was uitstekend. Zekere voor herhaling vatbaar. Verrukkelijk voorgerecht, mooi hoofdgerecht met lekkere polenta en zeer smaakvol nagerecht
Ingrid S.
  • Datum van je bezoek: 12 jul. 2017
Vriendelijke ontvangst, vriendelijke bediening. Lekker eten, mooi opgediend. Inrichting kan beter. 2 'kastjes' tegen de achtermuur die leeg opgehangen waren en hier en daar spinnenwebben.
Rob E.
  • Datum van je bezoek: 9 jul. 2017
Via de AH actie voor de eerste keer bij dit restaurant gegeten en we waren allen aangenaam verrast. De oude hoeve is een erg sfeervolle en mooie (trouw)locatie en omdat het een mooie avond was konden we heerlijk buiten plaatsnemen. We kozen allen voor een extra gang i.c.m. het AH menu en de - met zorg -opgemaakte gerechtjes waren erg mooi van smaak! Zeer lekkere combinaties.. Ook de gastvrouw was erg vriendelijk en attent met oog voor al de aanwezige gasten. Kortom een heerlijke plek om gezellig te eten in een fijne, stijlvolle ambiance! We komen hier zeker nog eens terug. Het enige puntje van kritiek is dat het bovenliggende dijkje een soort racebaan is voor motoren met bijbehorende herrie, maar daar kan het restaurant uiteraard niets aan doen.. absolute aanrader!
Marie-J .
  • Datum van je bezoek: 8 jul. 2017
Vastgesteld menu via de AH actie met mogelijkheid tot uitbreiding met 1 of 2 gangen of frietjes ed. Heerlijk buiten gegeten, prachtige locatie met een super keukenbrigade! Aanrader!!!
  • Datum van je bezoek: 6 jul. 2017
De prijzen zijn te hoog in vergelijking met de kwaliteit van de gerechten. We hadden zalm/kabeljauw carpaccio als voorgerecht welke flauw was. Bavet als hoofdgerecht, die was erg doorregen met zeen. Niet slecht maar zeker nog ruimte voor verbetering. Dit was de derde keer dat we hier aten en het is altijd net niet 100%.
Annelies P.
  • Datum van je bezoek: 30 jun. 2017
uitstekend gegeten !!! Prima en gezellige omgeving met goede parkeergelegenheid !! kortom: echt een avondje uit met goede vrienden !!
spink G.
  • Datum van je bezoek: 23 jun. 2017
Op een mooie zomermiddag lunch op het terras. Een heerlijke plek met goed eten, Vooraf een mooi stukje gemarineerde zalm, daarna lekkere bavette met fijn garnituur (krokante polenta, peultjes, truffeljus). Een goede fles wijn erbij en je bent even op minivakantie. Door de ligging een omweg waard, zeker bij mooi weer!
cjvantschip .
  • Datum van je bezoek: 22 jun. 2017
Vriendelijke ontvangst en bediening , leuk geserveerde, goede maaltijd en redelijke prijs.
Hebben allen genoten. Een aanrader !
Karel V.
  • Datum van je bezoek: 16 jun. 2017
Prima locatie en prima diner met heerlijke wijn.
Jenny D.
  • Datum van je bezoek: 16 jun. 2017
Voor de 3e keer (in 2 jaar tijd) hier gegeten met de AH restaurant actie en onze verwachtingen wederom overtroffen. De gerechten zijn plaatjes om te zien, maar de smaak is NOG beter. De Botermalse runderbavette was voor ons de topper van de avond.
Hier eten is een bijzondere belevenis. Dank aan de chef !
Hetty V.
  • Datum van je bezoek: 9 jun. 2017
Heerlijke avond gehad, opeens was het meer dan drie uur later. Warm welkom, lekker eten in ongedwongen sfeer. Ondanks AH-restaurant actie niet het gevoel dat er beknibbeld was. Komen zeker terug.
Jolanda V.
  • Datum van je bezoek: 26 mei 2017
Heerlijk restaurant, ambiance perfect voor een gezellig diner, prachtig verscholen in het groen, echt een aanrader, ook mogelijkheid om buiten te dineren