De Lickebaert

Meer informatie over restaurant De Lickebaert

7,1
Dandezemaar .
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2016
Bediening heel attent. Pannenkoeken groot. Nadeel geen volkorenmeel en lactosevrij kost je 2,5 euro meer ook bij een kinderpannenkoek van 4,5 euro.
Bert .
  • Datum van je bezoek: 16 aug. 2016
Een pannenkoek en poffertjes restaurant waarbij de kwaliteit is zoals je mag verwachten. Apart zijn de deserts in een weckfles en het super aardig personeel. Ga wel buiten zitten. Binnen is de baklucht redelijk aanwezig.
Ricksteen .
  • Datum van je bezoek: 23 jul. 2016
Gewoon prima smakende pannenkoeken bij dit restaurant. Ruime keuze en vriendelijke bediening. Niks mis mee. Leuke locatie aan het begin van de dorpstraat. Wel enigszins rumoerig binnen.
Marloes L.
  • Datum van je bezoek: 16 jun. 2016
Zeer hartelijke bediening, leuke speelhoek, fijne leestafel en goede koffie en appeltaart! Heerlijke plek om een regenachtige ochtend door te brengen op fantastisch Vlie!
Reon B.
  • Datum van je bezoek: 16 mei 2016
Echt heerlijke pannenkoeken maken ze hier. Groot, vullend en alles wat je kunt bedenken kan erop. De bediening is vlot en vriendelijk. Minpuntje is het restaurant zelf. Binnen is de ventilatie niet geweldig, zodat al je kleren naar pannenkoeken ruiken als je weer buiten staat. Het terras aan de achterzijde is wel prima, maar ook een beetje gedateerd.
Nicole S.
  • Datum van je bezoek: 11 mrt. 2016
Wederom een heerlijk hele grote Pannekoek. Elke keer als we op vlieland komen eten we er wel, pannekoek, broodje het maakt niet uit het is goed. Attent en vriendelijk personeel. Uitstraling restaurant is een beetje oud....maar het past er ook wel bij. Wij komen zeker weer hier wat eten.
Mark F.
  • Datum van je bezoek: 21 dec. 2015
Tijdens ons verblijf op Vlieland tijdens familie bezoek, daar twee maal gebruik gemaakt van een lunch. Naar mijn idee hebben ze hier de beste koffie van Vlieland en de lunch was beide keren prima in orde. Bediening alert en vriendelijk. Een aanrader als je in de ochtend met de boot aankomt en nog wilt ontbijten of lunchen.
Robert B.
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2015
Gewoon goed belegde, lekkere verse pannenkoeken. Inrichting zoals je verwacht bij een pannenkoekenhuis. Foutje werd door het personeel snel en keurig opgelost. Genoten van ons eten. Prijzen normaal voor een restaurant op de eilanden.
Miek89 .
  • Datum van je bezoek: 30 jul. 2015
Je kan hier terecht voor een heerlijke pannenkoek. Bediening was ook goed, vriendelijk en behulpzaam. T is een echt pannenkoekenrestaurant qua inrichting, gewoon knus. En heerlijke koffie!
Johson01 .
  • Datum van je bezoek: 25 jul. 2015
Blijft een leuk ding! Past prima in plaatje van de dorpsstraat. Pannenkoeken zijn prima.
Is één van de weinige restaurants op Vlieland waar de prijs/kwaliteitverhouding klopt.
Henk O.
  • Datum van je bezoek: 10 mei 2015
Wij wilde een keer pannenkoeken. Dat kon natuurlijk. Met alles kon rekening worden gehouden. Lactose vrije pannenkoeken. Gekozen voor appel, spek en ananas. Uitstekend. De keuze met champignons met kaas smaakte ook prima. Een dubbele portie poffertjes voor de kinderen. Een succes. Wat waren de pannenkoeken groot. Size XXL. heerlijk.
Jammer, dat het restaurant wat ongelukkige tafeltjes heeft. Wij zaten net onder de open trap, die naar de toilet leidt. Daar moet toch wel wat op te vinden zijn
Zoevalphen .
  • Datum van je bezoek: 3 mei 2015
Wij aten hier op een regenachtige zondag in mei met negen personen. Het is logisch dat daar wat smaakverschillen tussen zitten. Zo wilde iemand een tosti, maar was dit niet mogelijk omdat het na vijven was. Namelijk tien over vijf. Daarnaast was het voor iemand met een gluten-allergie niet mogelijk om een losse salade te krijgen, terwijl dit wel bij de uitsmijters werd geserveerd. Daarnaast werden wij ongeveer het restaurant uit gekeken omdat onze tafel nodig was voor de vele gasten die binnendruppelden en wie was beloofd dat er ruimte zou zijn, maar het restaurant kon niet werken met reserveringen want dan zouden ze zichzelf in de weg lopen. De hoeveelheid gasten die op een avond kwam eten was voor het restaurant belangrijker dan de gastvrijheid tegenover de gasten. Dat is jammerlijk, want hoe goed het eten ook is de beleving voor de gast wordt vooral bepaalt door de gastvrijheid.
BosBoonstra .
  • Datum van je bezoek: 1 mei 2015
Hoera! Pannenkoeken uit de pan: mooi dun en goed gegaard. De kok en jonge bediening bestond toen wij er waren uitsluitend uit mannen, die duidelijk veel plezier in hun werk hadden. Dit creëert een prettige sfeer in het etablissement. De tuin erachter ligt enigszins verscholen en lekker uit de wind.
Martin O.
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2014
Vooral de bediening verraste mij. Heel vriendelijk, zorgvuldig en aanspreekbaar, precies wat je verwacht in de horeca, maar hoe vaak kom je dat nog tegen in de horeca. Pannenkoeken waren prima en een glaasje kraanwater is vanzelfsprekend.
Daarnaast is het een gezellig en karakteristiek pannenkoekenrestaurant.
JohanVoog .
  • Datum van je bezoek: 12 okt. 2014
We streken neer op het terras aan de achterzijde op een zonovergoten zondag. Bakje water voor de hond werd geregeld en het eten stelde ons niet teleur. Pannenkoek naturel was goed gebakken, flink van formaat en bovendien heel goed van smaak. De Waldkornbol met brie, honing etc. was zeer, zeer goed aangekleed en lekker. Forse muntthee en geweldige koffie maakte het feestje compleet. Vriendelijke bediening viel positief op en we genoten van de doeltreffende wijze van correctie richting kids bij gebrek aan toezicht van de begeleiders. Wij komen hier zeker terug voor het eten, de sfeer, de uitgebreide lunchkaart en bediening.
Hele nette prijzen bovendien.
Pauline V.
  • Datum van je bezoek: 3 aug. 2014
Heerlijke pannenkoeken en de bediening is uitstekend! Ze zijn vriendelijk, letten op, komen snel bij je tafel voor drankje en eten, vinden kinderen leuke gasten en komen regelmatig vragen of alles naar wens is. Zo hoort horeca te zijn????
Bart1988 .
  • Datum van je bezoek: 29 mei 2014
Lekker gegeten, gezellige, vriendelijke en behulpzame (goed rekening gehouden met allergie) mensen. Knus plekje ook, met een mooi tuinterras.
Annaw64 .
  • Datum van je bezoek: 19 apr. 2014
Met de kinderen een super gezellig pannenkoeken restaurant, we zaten op het terras wat erachter ligt, beetje verscholen, heerlijk uit de wind. De Lickebaart zit aan het begin van dorp als je aankomt met de boot. De keuken is open dus de kinderen konden zien hoe hun pannenkoek werd gemaakt. We hadden pannenkoeken en ook poffertjes besteld, niet de dik en wat zo leuk is wat je bijna niet meer ziet is een gezellige strooppot op tafel! Bediening ook erg aardig.
Anneclipper .
  • Datum van je bezoek: 21 aug. 2013
Een pannenkoekenhuis zoals een pannenkoekenhuis moet zijn. Pannenkoeken van uitstekende kwaliteit. Het uiterlijk van het restaurant is van een leuk oud Hollandse sfeer, zonder oudbollig te zijn. Prima personeel. Ook de poffertjes zijn er heerlijk. Wij hebben in de twee weken dat wij op Vlieland waren eenmaal pannenkoeken en eenmaal poffertjes hier gegeten. Aanrader.
Matthijs Z.
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2013
De eet-ervaring begon al aan de buitenkant; wat een lief huisje. Eenmaal binnen werden wij aan een lief tafeltje aan het raam gezet. Stroop en suiker stonden al op tafel.. En zo hoort het!
Lekker wat gedronken en de pannenkoeken besteld: 1 met ananas, tomaat, kaas, oregano en 1 met kaas en gember. De pannenkoeken waren heerlijk! Echt een aanrader! De avond afgesloten met een Juttersbitter.
Erg pleziere ervaring: Goede entourage, lekker eten en vriendelijke, snelle bediening.