de Liberte

Stoombootkade 12 7941 BS Meppel Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant de Liberte

• : Valet parking

Dinsdag t/m Vrijdag 15:00 - 21:00
Zaterdag en Zondag 12:00 - 21:00

• MasterCard , Pin , Visa
  • Af te huren , Airconditioning , Per boot te bereiken , Valet parking

Jouw recensie over het restaurant de Liberte

Matthijs V.
  • Datum van je bezoek: 2 apr. 2016
Hadden het menu, mosterd soep was prima, lekker romig en vers! Knapperig stokbrood en goede kruidenboter. Daarnaast een pannekoek met kaas en banaan ook dikke voldoende. De sorbet kon er nog net bij, iets teveel siroop welke het erg zoet maakte. Je moet wel van kinderen houden als je hier gaat eten. De sfeer is prima, bij wind gaan de lampjes ook heen en weer waardoor je ook door hebt op een echt schip te zitten. Komen hier graag. Voor kids ook genoeg te doen.
janz18676 .
  • Datum van je bezoek: 13 nov. 2014
Altijd lekker eten en gezellig op de pannenkoekenschip. Personeel vriendelijk en behulpzaam. Goed geprijsde voor de kwaliteit van eten. Decor een beetje old-fashioned maar maakt een genietbare sfeer. Ik zou deze restaurant aanraden :-)