De Leyhoeve

Dokter Bloemenlaan 9-21 5022 KX Tilburg Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant De Leyhoeve

• Af te huren , Airconditioning , Catering , Lift aanwezig , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
Jan V.
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2016
Zaterdagavond, 12 november, diner gehad met het personeel van het Crematorium Tilburg, het diner was erg smaakvol, goed verzorgd, prima service in een sfeervolle ruimte. Voldoende tijd tussen de dinergangen.
Vriendelijke bediening, er werden kwalitatief goede wijnen geschonken. Ook werd uitleg gegeven over het soort wijnen.
Het was mij niet bekend dat deze horecagelegenheid in Tilburg aanwezig is. Echt een aanrader voor wie een keer lekker wil dineren.
Steertje .
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2016
Ben reeds een aantal keren bij de Leyhoeve geweest voor een drankje met vrienden, lunch met vriendinnen, Paasbrunch met echtgenoot en etentjes met kinderen en kleinkinderen.
Was de eerste keer heel erg verrast door de prachtige aankleding van de Brasserie en de bar.
Kwaliteit van eten was echt super en de vrienden die we meegenomen hebben naar de Leyhoeve zijn allemaal alweer een keertje terug geweest.
Service en personeel zijn geweldig zoveel gastvrijheid en aandacht voor de klanten, dat vind je niet zo vaak. Chapeau en ga zeker zo door !!
Annemarie U.
  • Datum van je bezoek: 10 jul. 2016
Uit nieuwsgierigheid zijn we een keer bij de brasserie gaan eten. Wat een positieve verrassing! Mooie inrichting, bijzonder gastvrije bediening, fijne kaart en het eten was top! Bijzonder goede prijs/kwaliteit verhouding. Moet nog ontdekt worden in Tilburg, gaan we zeker nog terugkomen. Personeel was soms nog wat zoekende, alles is nog nieuw, maar dat gaat zeker goedkomen.
Marieke V.
  • Datum van je bezoek: 13 feb. 2016
We waren erg benieuwd naar de sfeer van dit prachtige gebouw. Met drie personen gegeten en ik kan alleen maar zeggen dat we hebben genoten. Een sfeer die omschreven kan worden als een goed doordachte hotelsfeer (de betere hotels dan wel) Heerlijke garnalenkroketjes en een mooie confit de canard met zuurkool. De bediening is erg vlot en zeer gastvrij. Vooral ook de juiste attitude voor mijn (licht) dementerende schoonvader. Heerlijk dat ze ook met deze mensen perfect om gaan!