De Leurse Hof

Leurseweg 4 6615 AJ Leur Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant De Leurse Hof

Fred Z.
  • Datum van je bezoek: 10 okt. 2015
De Leurse hof is een goed lopend restaurant. Op de avond dat wij daar gegeten hebben zat de hut ook helemaal vol. De tafels staan iets te dicht bij elkaar maar desondanks is het restaurant gedeelte in de voormalige stal een gezellige maar rumoerige omgeving.
De bediening deze avond had er flink de vaart in, veel bedienend personeel die erg dicht op de tafel zijn en de gasten soms geen rust geven tussen de gerechten.
Wij zijn geintreseert in het wild menu en bestellen de Carpassio van hert en het dubbel gerecht van ree en wild zwijn.
De carpassio zag er feestelijk uit met lekkere uien compot en rocula sla maar of het hert was is te betwijfelen. Dat zelfde gevoel kregen we van de overigens lekkere stukjes vlees, maar of het echt wild was....?
De desserts waren ook erg lekker, goed van smaak en ruim voldoende in hoeveelheid. De bediening was vlot en deed verwoede pogingen alles volgens de horeca regels te laten verlopen. Gezien de hoeveelheid gasten in het restaurant is dat prima verlopen. Een gezellige korte avond gehad waarbij we rond de 55 euro per persoon kwijt waren. We komen zeker nog eens terug in dit leuke restaurant.
Bert Wassen .
  • Datum van je bezoek: 24 sep. 2015
Alleen een hoofdgerecht gegeten. Biefstuk met stroganoffsaus. Hierbij gebakken aardappels,frites en een bakje sla. Biefstuk was prima midium gebakken en heerlijk mals. Alleen de stroganoffsaus was minder. De kok heeft enkele basis ingrediënten vergeten of weg gelaten . De wijnen bij dit gerecht waren goed en de bediening was vriendelijk.
Jantin1 .
  • Datum van je bezoek: 20 sep. 2015
Wij hebben op 20 september 2015 onze 50jarige bruiloft gevierd met onze familie bij de Leurse Hof in Leur..
Wij willen graag laten weten, dat mede dankzij de de medewerking van de Leurse Hof, keuken en bediening, deze viering zeer geslaagd was. Het buffet was kwalitatief zeer goed. De presentatie was prima en de bediening vlot en vriendelijk. Waarvoor onze dank. Ook de ambiance was mooi.

fam. van Atteveld
Reny D.
  • Datum van je bezoek: 27 jun. 2015
Wij hebben ontzettend lekker gegeten,we hadden gekozen voor een menu, het was echt geweldig!
lekkere vis gerechten en een super dessert! ik kom zeker terug!

Jos M.
  • Datum van je bezoek: 11 mrt. 2015
gisteren 11 maart gegeten in de leurse hof.
Was net de nieuwe kaart in gebruik genomen.
We waren met 4 personen en waren allemaal onder de indruk van de smaakvolle gerechten.
De Gambas de carpacio de kaassalade dat waren allemaal heerlijke voorgerechten.
De hoofgerechten weren goed warm geserveerd en alles was perfect op smaak.
Goede gezellige bedienig was een topavond.
Jules P.
  • Datum van je bezoek: 11 mei 2014
Als verrassing door mijn schoonouders meegenomen naar dit voor mij nog onbekende restaurant. De kaart bleek vrij uitgebreid en a la carte eten aan de prijzige kant in vergelijking met het maandmenu. Daar hebben we dan ook alle vier voor gekozen. De opgediende gerechten waren goed bereid, maar vrij simpel. De gerechten waren zodanig vastgesteld, dat de keuken ze eenvoudig en snel voor konden schotelen: ik had het idee dat het gehaktbrood uit de koelkast kwam en de bietencarpaccio al klaar lag. Niks mis mee, maar het doet wel een beetje afbreuk aan de smaakbeleving. De bediening is inderdaad vrij onervaren en dient langs de verkeerde zijde op, vergeet af en toe een bestelling te brengen en geeft borden en glazen in de hand aan. Wat verder opviel, was dat er vrij veel personeel was en dat deze medewerkers ook afwisselend aan je tafel stonden. Al met al toch lekker gegeten, zeker in verhouding tot de prijs. Voor een eenvoudig avondje uit, toch wel een aanrader.
Remko G.
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2013
Eten heeft een top prijs en een zeer middelmatige kwaliteit.

Bediening is heel amateuristisch, zelf drankjes door geven en bord zelf aanpakken.

Entourage ia prima
Janenanneke .
  • Datum van je bezoek: 25 jul. 2013
Wij vonden dit een zeer sfeervol restaurant. We kozen voor een drie gangen keuzemenu. Het eten werd zeer smaakvol opgediend. Er was zeker aandacht besteed aan de opmaak. Niet onbelangrijk: het eten was smakelijk en de bediening was correct, maar onervaren. Voor 20 euro vonden we de prijs/kwaliteit verhouding prima! We komen hier zeker nog een keer terug!
Jerryb .
  • Datum van je bezoek: 15 nov. 2012
Het restaurant oogt gezellig en sfeervol. Wat daar erg veel afbreuk aan doet, is één witte muur die erg vies is en echt geschild moet worden. De bediening is erg vriendelijk maar wel weinig professioneel. Ook als je de etiquette niet erg belangrijk vind, zal dat opvallen.
Wij aten een driegangen keuzemenu. Het eten was wat ons betreft ruim voldoende. Redelijk mooi opgemaakt, redelijke porties en de smaken zijn degelijk en voorzichtig.
De ambiance en de vriendelijkheid van het personeel, samen met het best goede eten, en redelijke prijzen, maken dat wij er nog wel vaker zullen gaan eten.
Helga T.
  • Datum van je bezoek: 18 okt. 2012
De aankleding van dit restaurant is goed, heel sfeervol. Was er 2 jaar niet meer geweest omdat we 2x achter elkaar niet goed gegeten hadden. Nieuwe kans gegeven, maar helaas. Het eten was weer matig, niet alles was warm en de bediening is wel vriendelijk maar zeer onervaren. Stoten een glas wijn om, welke vervolgens niet eens vervangen werd.
Hans M.
  • Datum van je bezoek: 12 okt. 2012
Wij aten afgelopen vrijdag in dit leuke restaurant. Mogelijkheid bestaat om a-la-carte te eten, maar wij aten van de maandmenu kaart. Elke maand een wisselend keuzemenu, waar erg lekkere gerechten tussen zaten. Veel mensen aten van het maand keuzemenu zagen wij om ons heen. Is prijstechnisch dan ook een aanrader: prima prijs-kwaliteitverhouding (3 gangen voor 20 euro, 4 gangen voor een paar euro meer).

Vriendelijke bediening, sfeervolle locatie, lekkere wijn en meerdere bieren van de tap: kortom, een restaurant om nog eens
terug te komen.