De Lepelaar

• Vegetarische gerechten
  • ...

Over het restaurant De Lepelaar

Wat een plaatje!

In het pittoreske dorpje Jisp wacht je een verrassing! De Lepelaar heeft een warme en landelijke uitstraling gecreëerd en is een ontmoetingsplaats voor iedereen. Het is een mengelmoes van klassiek in het decor en innovatie in de internationale keuken. Ze gaan met de seizoenen mee en dat ze weten wat koken is blijkt uit gerechten zoals kalfszwezerik, pork en appel. Daarnaast bereiden ze hun steaks op de Big Green Egg.

Meer informatie over restaurant De Lepelaar

• : Parkeerplaats

Maandag en Dinsdag Gesloten
Woensdag 17:00 - 00:00
Donderdag t/m Zondag vanaf 17:00

• Af te huren , Invalidentoilet , Per boot te bereiken , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
Patrick D.
  • Datum van je bezoek: 16 apr. 2017
Het afgelopen 1/2 jaar 5 keer geweest, de eerste 2 keer waren goed, nadien alleen maar slechter, afgelopen vrijdag was het diepte punt, zeer slechte bediening, 1 persoon voor bar en restaurant, de kaart is terug gebracht tot een paar kleine gerechtjes van 15,== per stuk, dit in tegenstelling tot het menu op de website en de wachttijd tussen de gangen is veel te lang, Restaurant maakt een onverzorgde indruk geen gepoetste glazen, geen tafel linnen of placemat ,uitzicht op een feestzaal welke opgeruimd wordt. Voor ons de laatste keer geweest.
Eva L.
  • Datum van je bezoek: 25 feb. 2017
Prettig restaurant met erg verrassende kaart. Vriendelijke bediening met uitgebreide uitleg. Kortom aanrader.
danny G.
  • Datum van je bezoek: 19 feb. 2017
we zijn voor de vierde keer gaan eten in de Lepelaar en wat schetst onze verbazing de hele menu kaart is weg en er is enkel nog een beperkte kaart met verschillende gerechten van 15 Euro per stuk
We gingen voor de spareribs met heerlijke frietjes en salade en die waren er niet meer.we hadden speciaal mensen mee genomen om dat te eten .Verder werd er totaal geen sla bij de gerechten geserveerd en waren de porties ontzettend klein,
gaat men hier voor een ster of zo ...
Wij wonen pas sinds 6 maanden in Wormer en waren heel blij met een kwalitatief geweldig restaurant met een mooie kaart konden we toch onze Amsterdamse vrienden mee uit eten nemen helaas
of ze maken weer een "gewone"kaart of wij komen hier niet terug en ik denk niet dat wij de enige zijn die er zo over denken als ik zie hoe stil het was

het lijkt me niks voor deze buurt ,vorige keren was het altijd gezellig druk nu 2 tafeltjes stil dus geen sfeer
christien21 .
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2017
Heerlijk gegeten in een prettig restaurant.
Het AH menu was een goed verzorgd drie gangen menu wat eventueel nog voor een klein bedrag uitgebreid kon worden met een vierde gang.
De wijn die door het restaurant werd aanbevolen was prima.
Al met al een fijne plek om zeker nogmaals te gaan eten.
Cindy D.
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2017
Heerlijk gegeten bij de lepelaar in Jisp met de AH bon.

3 gangen menu met vooraf een amuse en een starter. Waarbij steeds de keuze uit 2 gerechten.
Als extra hadden wij een tussengerecht genomen voor 5 euro extra.

Personeel jong, vlot en vriendelijk.

Inrichting was gezellig op de spotjes plafond na. Hier voor in de plaats zouden wij toch andere lampen gekozen hebben boven de tafels voor meer sfeer.

Contact via mail verliep vooraf moeizaam of eigenlijk niet. Dit zou ik als verbetering zien. Gewoon reageren op je gasten!

Wij hebben een zeer geslaagde avond hier gehad.
Met dank aan bediening en keukenpersoneel. Heerlijk gegeten!
Wij komen zeker nog en keer terug.
André R.
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2017
Voor de tweede keer hier gegeten met een viertal vrienden. Het is fijn om wederom te ervaren dat de kwaliteit en kwantiteit top blijft. Een super goede keuken die weet de gasten te verwennen met hun gerechten.
Ook de bediening is top, attent en opmerkzaam.
A&I
André A.
  • Datum van je bezoek: 18 jan. 2017
Heerlijk gegeten bij de lepelaar. Vooral het runderstaartstuk was een genot om te eten.
Het dessert was niet heel verassend maar wel smakelijk.
Ted C.
  • Datum van je bezoek: 18 jan. 2017
Via de AH kaart terecht gekomen in Jisp. We hebben lekker gegeten. Maarrrr we hebben 3 uur lang over het eten gedaan en wat in verhouding met de prijs aan de karige kant was. Her was allemaal lekker maar tussen de gerechten duurde het veel te lang. Bediening was goed op de hoogte. Mooie en leuke tent verder.
Theo D.
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2016
een verrassing in de polder. Geen oubollige gerechten nee een moderne keuken met heerlijke smaken. Nooit gevonden zonder de ah bon. komen zeker terug hele mooie gerechten langs zien komen
Timon K.
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2016
Met AH kaart gegeten. Uitstekend driegangenmenu met tussengerecht. Adequate en vriendelijke bediening. Voor herhaling vatbaar.
Wilma S.
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2016
Tegen verwachting in hebben wij hier heerlijk gegeten (AH actie). De amuses tussendoor waren zeer verzorgd en lekker. Plat water en brood werden gratis aangeboden, top! Zeker voor herhaling vatbaar.
Carien B.
  • Datum van je bezoek: 23 nov. 2016
Met AH bonnen erg lekker gegeten. Bediening was heel vriendelijk met de juiste aandacht.
Regelmatig werd gevraagd of we nog iets wensten. Extra broodjes werden geserveerd met extra boter zonder extra kosten.
m_wezel .
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2016
We gingen sceptisch naar de Lepelaar want we wisten niet wat we konden verwachten van een restaurant in zo'n klein dorp, maar onze verwachten weren overtroffen.
We hebben er heerlijk gegeten met de bonnen van de Albert Heijn actie en werden tussen door verwend met extra hapjes.
En de bediening was ook helemaal top, dus al met al een dikke pluim
Henk V.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2016
Geweldige avond gehad. Zeer gastvrije bediening en heerlijk gegeten. Voor ons echt een ontdekking dit restaurant, waar we zeker nog terug komen.
ineke.rovers .
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2016
Een gezellig en intieme ambiance. Personeel is zeer vriendelijk en je krijgt goede uitleg bij de gerechten.
Prijs/kwaliteit verhouding is duur. Gerechten zijn heerlijk van smaak maar je krijgt kleine porties geserveerd.
Wel mooi opgediend.
Rob D.
  • Datum van je bezoek: 6 nov. 2016
Goed restaurant. Bediening deskundig, gezellig en ontspannen met goede uitleg over wat je op je bord krijgt. Ook goede uitleg tijdens de bestelling.
Het eten was goed van smaak en mooi opgediend.
De sfeer en inrichting was van goede kwaliteit.
corinavandelaarschot .
  • Datum van je bezoek: 6 nov. 2016
Voor het eerst bij De Lepelaar wezen eten met de AH-actie en aangenaam verrast door de mooie combinaties en uitstekende smaak van de gerechten. Hoeveelheden waren prima en een schappelijke prijs. Hele jonge brigade, maar super attent, aardig en met kennis van zaken. Echt een top avond gehad, complimenten! Hier komen we zeker nog eens terug.
Ronald H.
  • Datum van je bezoek: 6 nov. 2016
Erg lekker gegeten met AH menu.
Ook lekker brood met olijfolie boter en zeezout als bijgerecht
Ook nog tussengerecht met zelfgemaakte kaasstengels
En een stukje bloemkool met een gefrtuurd laagje er omheen.
Als hoofdgerecht gekozen voor staartsuk en mijn vrouw de vis.
Dit waren wel erg kleine stukjes.
Maar met de tussengerechten zaten we toch lekker vol.
Al met al prima gegeten
Kwadijk .
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2016
Heerlijk gegeten , bediening zeer vriendelijk en behulpzaam bij de allergie van mijn vrouw.
Gezellige en leuke tent, komen hier graag nog een keer terug.
Keuze uit het menu was beperkt echter goede kwaliteit
Armin K.
  • Datum van je bezoek: 30 okt. 2016
De ontvangst was geweldig vriendelijk door de chef. Het is een prachtige bloem in de knop. De bloei is aantaande. Echt een aanwinst in de regio met heel veel potentie. Als de ambiance van de ruimte nog wordt verbeterd is het een toplocatie.