De Lepelaar

• Vegetarische gerechten
  • ...

Over het restaurant De Lepelaar

Wat een plaatje!

In het pittoreske dorpje Jisp wacht je een verrassing! De Lepelaar heeft een warme en landelijke uitstraling gecreëerd en is een ontmoetingsplaats voor iedereen. Het is een mengelmoes van klassiek in het decor en innovatie in de internationale keuken. Ze gaan met de seizoenen mee en dat ze weten wat koken is blijkt uit gerechten zoals kalfszwezerik, pork en appel. Daarnaast bereiden ze hun steaks op de Big Green Egg.

Meer informatie over restaurant De Lepelaar

• : Parkeerplaats

Maandag en Dinsdag Gesloten
Woensdag 17:00 - 00:00
Donderdag t/m Zondag vanaf 17:00

• Af te huren , Invalidentoilet , Per boot te bereiken , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi

Jouw recensie over het restaurant De Lepelaar

Gavin V.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2017
Heerlijk gegeten in de Lepelaar. De entrecote van mijn vrouw heeft haar erg goed gesmaakt. Zeer persoonlijke bediening, we werden op onze wenken bediend. Het restaurant ligt prachtig aan het water in het pittoreske dorpje Jisp. Echt een aanrader om te gaan eten als je in de buurt bent. Een klein minpuntje, het was koud in het restaurant maar daar kan de eigenaar ( die zelf kookte) vast wel wat aan doen.
Barbara B.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
Wat een verrassing, het was heel sfeervol ingericht en ontzettend fijn personeel. We hebben een heerlijke avond gehad met veel lekkers en gezelligheid
c S.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2017
voor en nagerecht lekker, hoofdgerecht biefstuk slecht! veel zeen in de biefstuk, was moeilijk weg te krijgen. De friet was weer erg lekker.
Lieke W.
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2017
Wij hebben hier met een bon van de ah aktie 3 gangendiner heerlijk gegeten. Hebben hier nog nooit gegeten maar het eten was heerlijk en gunstig geprijsd, wij komen hier zeker nig een keer terug
Doom H.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2017
Jassen werden niet in ontvangst genomen maar moesten we zelf zien kwijt te raken.
Menu: vleesmenu goede hoeveelheid; vismenu hoeveelheid te weinig.
Overigens was alles tip-top.
Dirk K.
  • Datum van je bezoek: 18 okt. 2017
De Lepelaar is leuk veranderd t.o.v. vroeger, gezellig en doet rustig aan. De bediening was zeer goed en het product eveneens.
Annelies F.
  • Datum van je bezoek: 18 okt. 2017
Ik was hier i.k.v. AH restaurantactie. Het eten is goed etc. maar in vergelijking met vorig jaar waren er nu geen amuses en was het voorgerecht afwijkend van de eerdere informatie op de site.
Hannie N.
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2017
Heerlijk gegeten, goede ontvangst en bediening. Prettige sfeer in gezellig restaurant. Aan tafel werd een heerlijke saus bereid op een vlammend vuur.
Erik V.
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2017
Super leuke ervaring. Ook met de restaurant kaart een super diner gehad waarbij de saus live aan de tafel gemaakt werd met uitleg. Echt een aanrader!
degans.g .
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2017
Teleurstellende ervaring.
Slordige ontvangst.
Kwaliteit gerechten onder de maat.
Na een uur nog geen voorgerecht.
Kortom, geen aanrader.
René S.
  • Datum van je bezoek: 1 okt. 2017
Heerlijke amuse en lekker brood. Water mooi geserveerd met verse munt.Erg goed vlees en een aan de tafel bereide heerlijke saus.Toiletten keurig met echte handdoeken.
lamberdina V.
  • Datum van je bezoek: 30 sep. 2017
prima ontvangst, leuk dat er aan de tafeltjes een speciale saus werd gemaakt. verlichting was niet goed. Of de lampen te hoog met licht in de ogen of wat donker.
roy A.
  • Datum van je bezoek: 24 sep. 2017
Zondagavond. Het was niet druk, rustig zelfs. Ambiance is redelijk klassiek. Heeft iets weg van café en dorpszaaltje. We werden prima ontvangen en konden binnen tafeltje uitkiezen voor straks.
Eerst aperatiefje buiten op terrasje genoten. Met startertje van brood en klein hapje. Brood was erg lekker.
Daarna werden we naar binnen uitgenodigd.
Voorgerecht was gekozen voor zalm . Dat was erg lekker en ging prima met de huiswijn.
Hoofdgerecht van vis werd geserveerd en met motto; de garnituur komt zo. Enfin 10 min later nog niets.
Dit duurde gewoon te lang en ondanks excusus (beetje goedkoop) was hoofdgerecht al bijna koud.
Serveer het hoofdgerecht dan wat later en laat beter op elkaar aansluiten.
Nagerecht was "ontdekkingstochtje" Was ook lekker maar wel alleen erg zoet, geen andere smaken daarin aanwezig. Afgezien van de wachttijd op garnituur hebben we best lekker gegeten.
Wat wel jammer was, en dat doet toch afbreuk, dat er een ander gezelschap binnenkwam en bijzonder luidruchtig was.
  • Datum van je bezoek: 21 sep. 2017
Prima restaurent, aardige bediening Minpuntje was dat de wijnglazen niet schoon waren hebben ander gekregen
wat je zag is vlekkerig op de voet en bij de bovenzijde van het glas zag je nog lippenstift. Afwasmachine?
Peter V.
  • Datum van je bezoek: 20 sep. 2017
Vriendelijke ontvangst, uitstekende en vriendelijke bediening en vakkundige uitleg over de gerechten. Mooie locatie. Goede parkeergelegenheid.
dgo .
  • Datum van je bezoek: 8 sep. 2017
Mooi gelegen sfeervol restaurant. AH arrangement, keus uit slechts twee voor-, twee hoofd- en twee nagerechten. Porties erg klein. Carpaccio op broodbordjesformaat weinig smaak. Vis (Dorade) klein stukje, te sterk van smaak. Frites uitstekend, salade weinig creatief. Zalmvoorgerecht was goed. Hoofdgerechten moeten warmer worden opgediend. Bediening netjes, gastheer iets te familiair.
Fred D.
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2017
Sfeer vol restaurant....vriendelijke bediening..eten was heerlijk en was heel mooi opgediend...en precies genoeg .gingen voldaan naar huis
Nico O.
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2017
Heerlijk gegeten op een wel heel bijzondere en sfeervolle locatie.
Perfecte bediening én een prachtig uitzicht!
Absoluut een aanrader. Jisp is een echt Noord Hollands dorpje.
Jh V.
  • Datum van je bezoek: 10 aug. 2017
goede ontvangst jas werd opgehangen eten was goed we hoefde niet heel lang te wachten voor we wat kregen bij ieder gerecht werd verteld wat het was wij vonden alles top
m_wezel .
  • Datum van je bezoek: 10 aug. 2017
Weer heerlijke gegeten, de bediening is erg vriendelijk en gastvrij.
Goede uitleg van wat te eten krijgt
Komen zeker nog eens terug