De Lepelaar

• Vegetarische gerechten
  • ...

Over het restaurant De Lepelaar

Wat een plaatje!

In het pittoreske dorpje Jisp wacht je een verrassing! De Lepelaar heeft een warme en landelijke uitstraling gecreëerd en is een ontmoetingsplaats voor iedereen. Het is een mengelmoes van klassiek in het decor en innovatie in de internationale keuken. Ze gaan met de seizoenen mee en dat ze weten wat koken is blijkt uit gerechten zoals kalfszwezerik, pork en appel. Daarnaast bereiden ze hun steaks op de Big Green Egg.

Meer informatie over restaurant De Lepelaar

• : Parkeerplaats

Maandag en Dinsdag Gesloten
Woensdag 17:00 - 00:00
Donderdag t/m Zondag vanaf 17:00

Monique S.
  • Datum van je bezoek: 9 jul. 2017
Plek is fantastisch.Eten is redelijk. Meer aandacht voor vegetarische mogelijkheden op de kaart.
Ren S.
  • Datum van je bezoek: 30 jun. 2017
Zeer vriendelijk en voorkomend bedienend personeel. De aangeboden amuse was zeer smaakvol. Daarna werd een mandje met heerlijk vers gebakken brood met roomboter, olijfolie en zeezout geserveerd. Het voorgerecht echter "sashimi" van zalm viel tegen. Geen mooie dunne plakjes zalm, meer achteloos stukken zalm, afgesneden van een standaard moot, die overal te koop is. Het toevoegen van wat Kikkoman of een zoete ketjap-sesam saus zou geen overbodige luxe zijn bij dit gerecht. Het hoofdgerecht "inside skirt" van rund was voortreffelijk. Juiste gaarheid en zeer smaakvol. Al met al zou ik ondanks het tegenvallende voorgerecht De Lepelaar zeker aanbevelen.
johndesmit .
  • Datum van je bezoek: 30 jun. 2017
Met AH binnen een speciaal menu. Keuze uit vlees of vis als hoofd -en voorgerecht.
Gerechten waren smaakvol,niet verrassend.Prijslwaliteitverhouding is prima.De keuze op de gewone menukaart wel wat beperkt
L.J. V.
  • Datum van je bezoek: 24 jun. 2017
Heerlijk gegeten erg aardig personeel kregen prima uitleg over de maaltijd,ook kunnen veel restaurants voorbeeld nemen aan het meubilair prima stoelen al met al erg positief over de Lepelaar het was niet ons eerste bezoek maar ook zeker niet ons laatste.
Noortje D.
  • Datum van je bezoek: 23 jun. 2017
Heerlijk gegeten en prettige service. Gezellige zaak. . . . . .
Ronald V.
  • Datum van je bezoek: 27 mei 2017
De ontvangst was vriendelijk. Eerst even geborreld daarna een 3 gangen AH menu. De gerechten waren goed en lekker. Bedienend personeel was enthousiast en vriendelijk. Bij iedere gang werd uitgelegd wat de gerechten waren. Mooie locatie helaas geen terras aan het water. We gaan er zeker nog een keer dineren.

Negatief: mijn partner wilde geen dessert en bestelde thee. Bij de afrekening was de thee inrekening gebracht. Tip voor het restaurant: Geef de mogelijkheid het dessert te verruilen voor koffie of thee.
Lau F.
  • Datum van je bezoek: 26 mei 2017
Eten was lekker maar de bediening was de best, super attent en vriendelijk. Zeker een aanrader!! We komen zeker snel terug
Daphne V.
  • Datum van je bezoek: 15 mei 2017
Gisteravond met moederdag gegeten. heerlijk gegeten alles van top kwaliteit en super bediening die het je erg naar de zin maken!
Patrick D.
  • Datum van je bezoek: 16 apr. 2017
Het afgelopen 1/2 jaar 5 keer geweest, de eerste 2 keer waren goed, nadien alleen maar slechter, afgelopen vrijdag was het diepte punt, zeer slechte bediening, 1 persoon voor bar en restaurant, de kaart is terug gebracht tot een paar kleine gerechtjes van 15,== per stuk, dit in tegenstelling tot het menu op de website en de wachttijd tussen de gangen is veel te lang, Restaurant maakt een onverzorgde indruk geen gepoetste glazen, geen tafel linnen of placemat ,uitzicht op een feestzaal welke opgeruimd wordt. Voor ons de laatste keer geweest.
Eva L.
  • Datum van je bezoek: 25 feb. 2017
Prettig restaurant met erg verrassende kaart. Vriendelijke bediening met uitgebreide uitleg. Kortom aanrader.
danny G.
  • Datum van je bezoek: 19 feb. 2017
we zijn voor de vierde keer gaan eten in de Lepelaar en wat schetst onze verbazing de hele menu kaart is weg en er is enkel nog een beperkte kaart met verschillende gerechten van 15 Euro per stuk
We gingen voor de spareribs met heerlijke frietjes en salade en die waren er niet meer.we hadden speciaal mensen mee genomen om dat te eten .Verder werd er totaal geen sla bij de gerechten geserveerd en waren de porties ontzettend klein,
gaat men hier voor een ster of zo ...
Wij wonen pas sinds 6 maanden in Wormer en waren heel blij met een kwalitatief geweldig restaurant met een mooie kaart konden we toch onze Amsterdamse vrienden mee uit eten nemen helaas
of ze maken weer een "gewone"kaart of wij komen hier niet terug en ik denk niet dat wij de enige zijn die er zo over denken als ik zie hoe stil het was

het lijkt me niks voor deze buurt ,vorige keren was het altijd gezellig druk nu 2 tafeltjes stil dus geen sfeer
christien21 .
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2017
Heerlijk gegeten in een prettig restaurant.
Het AH menu was een goed verzorgd drie gangen menu wat eventueel nog voor een klein bedrag uitgebreid kon worden met een vierde gang.
De wijn die door het restaurant werd aanbevolen was prima.
Al met al een fijne plek om zeker nogmaals te gaan eten.
Cindy D.
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2017
Heerlijk gegeten bij de lepelaar in Jisp met de AH bon.

3 gangen menu met vooraf een amuse en een starter. Waarbij steeds de keuze uit 2 gerechten.
Als extra hadden wij een tussengerecht genomen voor 5 euro extra.

Personeel jong, vlot en vriendelijk.

Inrichting was gezellig op de spotjes plafond na. Hier voor in de plaats zouden wij toch andere lampen gekozen hebben boven de tafels voor meer sfeer.

Contact via mail verliep vooraf moeizaam of eigenlijk niet. Dit zou ik als verbetering zien. Gewoon reageren op je gasten!

Wij hebben een zeer geslaagde avond hier gehad.
Met dank aan bediening en keukenpersoneel. Heerlijk gegeten!
Wij komen zeker nog en keer terug.
André R.
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2017
Voor de tweede keer hier gegeten met een viertal vrienden. Het is fijn om wederom te ervaren dat de kwaliteit en kwantiteit top blijft. Een super goede keuken die weet de gasten te verwennen met hun gerechten.
Ook de bediening is top, attent en opmerkzaam.
A&I
André A.
  • Datum van je bezoek: 18 jan. 2017
Heerlijk gegeten bij de lepelaar. Vooral het runderstaartstuk was een genot om te eten.
Het dessert was niet heel verassend maar wel smakelijk.
Ted C.
  • Datum van je bezoek: 18 jan. 2017
Via de AH kaart terecht gekomen in Jisp. We hebben lekker gegeten. Maarrrr we hebben 3 uur lang over het eten gedaan en wat in verhouding met de prijs aan de karige kant was. Her was allemaal lekker maar tussen de gerechten duurde het veel te lang. Bediening was goed op de hoogte. Mooie en leuke tent verder.
Theo D.
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2016
een verrassing in de polder. Geen oubollige gerechten nee een moderne keuken met heerlijke smaken. Nooit gevonden zonder de ah bon. komen zeker terug hele mooie gerechten langs zien komen
Timon K.
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2016
Met AH kaart gegeten. Uitstekend driegangenmenu met tussengerecht. Adequate en vriendelijke bediening. Voor herhaling vatbaar.
Wilma S.
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2016
Tegen verwachting in hebben wij hier heerlijk gegeten (AH actie). De amuses tussendoor waren zeer verzorgd en lekker. Plat water en brood werden gratis aangeboden, top! Zeker voor herhaling vatbaar.
Carien B.
  • Datum van je bezoek: 23 nov. 2016
Met AH bonnen erg lekker gegeten. Bediening was heel vriendelijk met de juiste aandacht.
Regelmatig werd gevraagd of we nog iets wensten. Extra broodjes werden geserveerd met extra boter zonder extra kosten.