De Lepelaar

• Vegetarische gerechten
  • ...

Over restaurant De Lepelaar

Wat een plaatje!

In het pittoreske dorpje Jisp wacht je een verrassing! De Lepelaar heeft een warme en landelijke uitstraling gecreëerd en is een ontmoetingsplaats voor iedereen. Het is een mengelmoes van klassiek in het decor en innovatie in de internationale keuken. Ze gaan met de seizoenen mee en dat ze weten wat koken is blijkt uit gerechten zoals kalfszwezerik, pork en appel. Daarnaast bereiden ze hun steaks op de Big Green Egg.

Meer informatie over restaurant De Lepelaar

• : Parkeerplaats

Maandag en Dinsdag Gesloten
Woensdag 17:00 - 00:00
Donderdag t/m Zondag vanaf 17:00

• Af te huren , Per boot te bereiken , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
Timon K.
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2016
Met AH kaart gegeten. Uitstekend driegangenmenu met tussengerecht. Adequate en vriendelijke bediening. Voor herhaling vatbaar.
Wilma S.
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2016
Tegen verwachting in hebben wij hier heerlijk gegeten (AH actie). De amuses tussendoor waren zeer verzorgd en lekker. Plat water en brood werden gratis aangeboden, top! Zeker voor herhaling vatbaar.
Carien B.
  • Datum van je bezoek: 23 nov. 2016
Met AH bonnen erg lekker gegeten. Bediening was heel vriendelijk met de juiste aandacht.
Regelmatig werd gevraagd of we nog iets wensten. Extra broodjes werden geserveerd met extra boter zonder extra kosten.
M_wezel .
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2016
We gingen sceptisch naar de Lepelaar want we wisten niet wat we konden verwachten van een restaurant in zo'n klein dorp, maar onze verwachten weren overtroffen.
We hebben er heerlijk gegeten met de bonnen van de Albert Heijn actie en werden tussen door verwend met extra hapjes.
En de bediening was ook helemaal top, dus al met al een dikke pluim
Henk V.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2016
Geweldige avond gehad. Zeer gastvrije bediening en heerlijk gegeten. Voor ons echt een ontdekking dit restaurant, waar we zeker nog terug komen.
Ineke.rovers .
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2016
Een gezellig en intieme ambiance. Personeel is zeer vriendelijk en je krijgt goede uitleg bij de gerechten.
Prijs/kwaliteit verhouding is duur. Gerechten zijn heerlijk van smaak maar je krijgt kleine porties geserveerd.
Wel mooi opgediend.
Rob D.
  • Datum van je bezoek: 6 nov. 2016
Goed restaurant. Bediening deskundig, gezellig en ontspannen met goede uitleg over wat je op je bord krijgt. Ook goede uitleg tijdens de bestelling.
Het eten was goed van smaak en mooi opgediend.
De sfeer en inrichting was van goede kwaliteit.
Corinavandelaarschot .
  • Datum van je bezoek: 6 nov. 2016
Voor het eerst bij De Lepelaar wezen eten met de AH-actie en aangenaam verrast door de mooie combinaties en uitstekende smaak van de gerechten. Hoeveelheden waren prima en een schappelijke prijs. Hele jonge brigade, maar super attent, aardig en met kennis van zaken. Echt een top avond gehad, complimenten! Hier komen we zeker nog eens terug.
Ronald H.
  • Datum van je bezoek: 6 nov. 2016
Erg lekker gegeten met AH menu.
Ook lekker brood met olijfolie boter en zeezout als bijgerecht
Ook nog tussengerecht met zelfgemaakte kaasstengels
En een stukje bloemkool met een gefrtuurd laagje er omheen.
Als hoofdgerecht gekozen voor staartsuk en mijn vrouw de vis.
Dit waren wel erg kleine stukjes.
Maar met de tussengerechten zaten we toch lekker vol.
Al met al prima gegeten
Kwadijk .
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2016
Heerlijk gegeten , bediening zeer vriendelijk en behulpzaam bij de allergie van mijn vrouw.
Gezellige en leuke tent, komen hier graag nog een keer terug.
Keuze uit het menu was beperkt echter goede kwaliteit
Armin K.
  • Datum van je bezoek: 30 okt. 2016
De ontvangst was geweldig vriendelijk door de chef. Het is een prachtige bloem in de knop. De bloei is aantaande. Echt een aanwinst in de regio met heel veel potentie. Als de ambiance van de ruimte nog wordt verbeterd is het een toplocatie.
Martin C.
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2016
Gerechten met zorg gemaakt, allemaal smaken op elkaar afgestemd. Jammer van het geluids niveau was erg hoog. Goed personeel dat goed op de hoogte was van de gerechten en wijn. Erg lekker gegeten
Simon D.
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2016
Over het geheel genomen een zeer positief oordeel, zowel eten als de bediening. Zou het zeker aanraden aan vrienden of kennissen. Door de multifunctionele structuur geeft dit een aparte ambiance.
Inge Wiersema W.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2016
Het eten was verrassend en heel erg lekker. Lekkere combinaties, leuke originele amuses en het tussengerecht van de duivenkaterbrioche met het eitje was een supercombinatie. Zelden zoiets lekkers gegeten.
CarlaH22 .
  • Datum van je bezoek: 4 sep. 2016
Verrast met heerlijke amuses. Fantastisch brood. Voorgerecht de tonijn en buikspek, hoofdgerecht scholfilet en dessert dame blanche en petitie grand dessert. Mooi opgemaakte borden en goede smaak combinaties. Leuke lokatie ook.
Jelle.brandsma .
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2016
Erg vriendelijk personeel. Je wordt van begin af aan goed geholpen door het personeel. Het eten was erg lekker. Elke gang werd mooi gepresenteerd. Al met al zeker een restaurant waar wij nog een keer terugkomen om te eten.
Remsonjatromp .
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2016
De ontvangst heel hartelijk, de amuses heerlijk met een uitleg erbij wat het is. Alle gerechten waren heerlijk en het was ruim voldoende. Het dessert hebben we over geslagen, dat was teveel. Vonden het ster waardig en zeker voor herhaling aan te raden.
Mariam T.
  • Datum van je bezoek: 31 aug. 2016
Heerlijk gegeten. Steak tartaar werd aan ons tafeltje voorbereid. Erg leuk om te zien, en het smaakte heerlijk.

Als hoofdgerecht hadden we allebei entrecote. Dus de chef bedacht dat hij 1 mooi stuk voor ons samen zou bereiden en aan tafel in mooie plakjes zou snijden. We kregen vooraf te zien welk stuk vlees we kregen. Erg leuk om zo meegenomen te worden in het proces. Vlees was heerlijk mals.

De chef had ook kennis van zijn producten waardoor we uitleg hebben kunnen krijgen van verschillende soorten vleessoorten. Top top top!
D.a.bakker .
  • Datum van je bezoek: 31 aug. 2016
Er was veel wel ok, zie de cijfers. De grootte van de porties was absoluut niet ok.
We kregen drie lekkere, maar heel kleine amuses en een mandje brood bij het door ons bestelde aperitief. Met de AH-bon aten we een driegangenmenu (€ 37,50) waarvan er dus één gratis moest zijn. Maar het voorgerecht en het hoofdgerecht hebben ze gewoon in twee porties gedeeld. Wij ieder een halve portie. Hoezo, het tweede menu gratis? We hebben de chef er ook op aangesproken. Die meende financieel niet meer te kunnen leveren voor dat bedrag. Dan hadden we maar een tussengerecht moeten bijbestellen. Met minder dure ingrediënten had hij wel grotere porties kunnen serveren, is ons advies.
Ingrid.jansen14 .
  • Datum van je bezoek: 28 aug. 2016
Naar de Lepelaar geweest met de AH actie . De kwaliteit van het eten was prima maar de porties (vooral de entrecote was minder vlees dan het voorgerecht misschien 1 ons ) waren veel te klein. De bediening was goed en vriendelijk. Het keuzemenu was beperkt. Twee keuzes voor elke gang . De amuses tussendoor waren prima maar liever grotere porties van datgene waarvoor we zelf gekozen hebben. Tussen de gangen door erg lang wachten en regelmatig stond het restaurant blauw van de bbq walm uit de keuken waardoor een douche en kleren wassen nodig waren bij thuiskomst. Ook nog een puntje was dat er maar twee soorten bier waren en er was bv. ook geen ice tea sparkling of tonic . Wel fijn vond ik de karaf kraanwater die gratis elke keer gevuld werd. Het dessert was prima ! Al met al zou ik niet nog een keer bij de Lepelaar gaan eten .