De Lepelaar

• Vegetarische gerechten
  • ...

Over het restaurant De Lepelaar

Wat een plaatje!

In het pittoreske dorpje Jisp wacht je een verrassing! De Lepelaar heeft een warme en landelijke uitstraling gecreëerd en is een ontmoetingsplaats voor iedereen. Het is een mengelmoes van klassiek in het decor en innovatie in de internationale keuken. Ze gaan met de seizoenen mee en dat ze weten wat koken is blijkt uit gerechten zoals kalfszwezerik, pork en appel. Daarnaast bereiden ze hun steaks op de Big Green Egg.

Meer informatie over restaurant De Lepelaar

• : Parkeerplaats

Maandag en Dinsdag Gesloten
Woensdag 17:00 - 00:00
Donderdag t/m Zondag vanaf 17:00

Jouw recensie over het restaurant De Lepelaar

dgo .
  • Datum van je bezoek: 8 sep. 2017
Mooi gelegen sfeervol restaurant. AH arrangement, keus uit slechts twee voor-, twee hoofd- en twee nagerechten. Porties erg klein. Carpaccio op broodbordjesformaat weinig smaak. Vis (Dorade) klein stukje, te sterk van smaak. Frites uitstekend, salade weinig creatief. Zalmvoorgerecht was goed. Hoofdgerechten moeten warmer worden opgediend. Bediening netjes, gastheer iets te familiair.
Fred D.
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2017
Sfeer vol restaurant....vriendelijke bediening..eten was heerlijk en was heel mooi opgediend...en precies genoeg .gingen voldaan naar huis
Nico O.
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2017
Heerlijk gegeten op een wel heel bijzondere en sfeervolle locatie.
Perfecte bediening én een prachtig uitzicht!
Absoluut een aanrader. Jisp is een echt Noord Hollands dorpje.
Jh V.
  • Datum van je bezoek: 10 aug. 2017
goede ontvangst jas werd opgehangen eten was goed we hoefde niet heel lang te wachten voor we wat kregen bij ieder gerecht werd verteld wat het was wij vonden alles top
m_wezel .
  • Datum van je bezoek: 10 aug. 2017
Weer heerlijke gegeten, de bediening is erg vriendelijk en gastvrij.
Goede uitleg van wat te eten krijgt
Komen zeker nog eens terug
Hennie J.
  • Datum van je bezoek: 3 aug. 2017
Erg mooie omgeving, vriendelijke bediening en goede kwaliteit en prijs. Wij vonden het eten echt goed . Degene met wie ik was eet veel in restaurants en was ook tevreden
Tabaqui M.
  • Datum van je bezoek: 2 aug. 2017
Voorheen vierde ik hier kermis. En nu zat ik lekker te eten aan het Zwet.
Mooie lokatie, mooi restaurant.
Voorgerecht was zalm of kip.
Ik had de kip, wat erg lekker was. Als hoofdgerecht had ik het rundvlees.
Stevig vlees, maar lekker van smaak. Vooral de pastinaakpuree is lekker.
Mijn ouders hadden de vis op parelgortrisotto. Ook prima.
Alleen het mandje frites was klein. Maar dat zal je vast bij kunnen bestellen.
Wij zijn geen grote eters, dus voor ons was het genoeg
Ook het verrassingsdessert was wat minder. Piepklein bolletje mousse,
beetje muffig chococakeje en een bolletje ctroenijs.
Maar alles bij elkaar een leuke avond gehad met lekker eten.
Ben B.
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2017
Heerlijk gegeten in een prachtige , rustige omgeving zeer contente bediening man had alle tafels goed onder controle ons cijver die ik aan hem gaf aan tafel 8.5 gelijk gezegt ja hoger kan ik niet beginnen voor de eerste keer.
Monique S.
  • Datum van je bezoek: 9 jul. 2017
Plek is fantastisch.Eten is redelijk. Meer aandacht voor vegetarische mogelijkheden op de kaart.
Ren S.
  • Datum van je bezoek: 30 jun. 2017
Zeer vriendelijk en voorkomend bedienend personeel. De aangeboden amuse was zeer smaakvol. Daarna werd een mandje met heerlijk vers gebakken brood met roomboter, olijfolie en zeezout geserveerd. Het voorgerecht echter "sashimi" van zalm viel tegen. Geen mooie dunne plakjes zalm, meer achteloos stukken zalm, afgesneden van een standaard moot, die overal te koop is. Het toevoegen van wat Kikkoman of een zoete ketjap-sesam saus zou geen overbodige luxe zijn bij dit gerecht. Het hoofdgerecht "inside skirt" van rund was voortreffelijk. Juiste gaarheid en zeer smaakvol. Al met al zou ik ondanks het tegenvallende voorgerecht De Lepelaar zeker aanbevelen.
johndesmit .
  • Datum van je bezoek: 30 jun. 2017
Met AH binnen een speciaal menu. Keuze uit vlees of vis als hoofd -en voorgerecht.
Gerechten waren smaakvol,niet verrassend.Prijslwaliteitverhouding is prima.De keuze op de gewone menukaart wel wat beperkt
L.J. V.
  • Datum van je bezoek: 24 jun. 2017
Heerlijk gegeten erg aardig personeel kregen prima uitleg over de maaltijd,ook kunnen veel restaurants voorbeeld nemen aan het meubilair prima stoelen al met al erg positief over de Lepelaar het was niet ons eerste bezoek maar ook zeker niet ons laatste.
Noortje D.
  • Datum van je bezoek: 23 jun. 2017
Heerlijk gegeten en prettige service. Gezellige zaak. . . . . .
Ronald V.
  • Datum van je bezoek: 27 mei 2017
De ontvangst was vriendelijk. Eerst even geborreld daarna een 3 gangen AH menu. De gerechten waren goed en lekker. Bedienend personeel was enthousiast en vriendelijk. Bij iedere gang werd uitgelegd wat de gerechten waren. Mooie locatie helaas geen terras aan het water. We gaan er zeker nog een keer dineren.

Negatief: mijn partner wilde geen dessert en bestelde thee. Bij de afrekening was de thee inrekening gebracht. Tip voor het restaurant: Geef de mogelijkheid het dessert te verruilen voor koffie of thee.
Lau F.
  • Datum van je bezoek: 26 mei 2017
Eten was lekker maar de bediening was de best, super attent en vriendelijk. Zeker een aanrader!! We komen zeker snel terug
Daphne V.
  • Datum van je bezoek: 15 mei 2017
Gisteravond met moederdag gegeten. heerlijk gegeten alles van top kwaliteit en super bediening die het je erg naar de zin maken!
Patrick D.
  • Datum van je bezoek: 16 apr. 2017
Het afgelopen 1/2 jaar 5 keer geweest, de eerste 2 keer waren goed, nadien alleen maar slechter, afgelopen vrijdag was het diepte punt, zeer slechte bediening, 1 persoon voor bar en restaurant, de kaart is terug gebracht tot een paar kleine gerechtjes van 15,== per stuk, dit in tegenstelling tot het menu op de website en de wachttijd tussen de gangen is veel te lang, Restaurant maakt een onverzorgde indruk geen gepoetste glazen, geen tafel linnen of placemat ,uitzicht op een feestzaal welke opgeruimd wordt. Voor ons de laatste keer geweest.
Eva L.
  • Datum van je bezoek: 25 feb. 2017
Prettig restaurant met erg verrassende kaart. Vriendelijke bediening met uitgebreide uitleg. Kortom aanrader.
danny G.
  • Datum van je bezoek: 19 feb. 2017
we zijn voor de vierde keer gaan eten in de Lepelaar en wat schetst onze verbazing de hele menu kaart is weg en er is enkel nog een beperkte kaart met verschillende gerechten van 15 Euro per stuk
We gingen voor de spareribs met heerlijke frietjes en salade en die waren er niet meer.we hadden speciaal mensen mee genomen om dat te eten .Verder werd er totaal geen sla bij de gerechten geserveerd en waren de porties ontzettend klein,
gaat men hier voor een ster of zo ...
Wij wonen pas sinds 6 maanden in Wormer en waren heel blij met een kwalitatief geweldig restaurant met een mooie kaart konden we toch onze Amsterdamse vrienden mee uit eten nemen helaas
of ze maken weer een "gewone"kaart of wij komen hier niet terug en ik denk niet dat wij de enige zijn die er zo over denken als ik zie hoe stil het was

het lijkt me niks voor deze buurt ,vorige keren was het altijd gezellig druk nu 2 tafeltjes stil dus geen sfeer
christien21 .
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2017
Heerlijk gegeten in een prettig restaurant.
Het AH menu was een goed verzorgd drie gangen menu wat eventueel nog voor een klein bedrag uitgebreid kon worden met een vierde gang.
De wijn die door het restaurant werd aanbevolen was prima.
Al met al een fijne plek om zeker nogmaals te gaan eten.