De Lengel

Hartjensstraat 2A 7044 AK Lengel Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant De Lengel

Paul1943 .
  • Datum van je bezoek: 22 aug. 2015
Wagyu burger gegeten, zeer aan te bevelen. Wat ik bijzonder op prijs stel is het salade buffet, met oa fruit, pasta's, en kip. De bediening is vriendelijk en attent.
Ton B.
  • Datum van je bezoek: 18 jul. 2015
ja wederom heerlijk gegeten kwaliteit , vakmanschap, entourage, kortom zoiets moet je in ere houden fantastisch lekker vers en goed van smaak en de prijs is alleen maar een schijntje echt heerlijk en gezellig Ton Biesiot
AbKropff .
  • Datum van je bezoek: 20 dec. 2014
Na eerdere zeer positieve ervaringen in dit restaurant, afgelopen zaterdag weer genoten van het weekmenu. Het is elke keer weer een aangename verrassing wat de keukenbrigade weer aan lekkernijen tevoorschijn tovert. Wij waren met z'n tweeën en de keuze voor de hoofdmaaltijd viel op kabeljauwstaartfilet en de alom bekende boerenschnitzel. Smaakvol en keurig geserveerd; dus eigenlijk niets op aan te merken, ware het niet dat het vlees niet helemaal op temperatuur was (vandaar de zeven i.p.v. een negen). Maar dat was dan ook het enige minpuntje deze avond. Fijne accomodatie, keurige en vriendelijke bediening en een maaltijd die qua prijs/kwaliteit verhouding met stip kan worden genoteerd.
Tineke R.
  • Datum van je bezoek: 15 jun. 2014
BRUNCH- vaderdag 2014. Zeer eenvoudig, geen zoete broodjes, alleen harde witte kleine bolletjes en kleine croissantjes die regelmatig op waren. Geen gekookt eitje, geen slagroom, geen vissoorten, geen vers fruit. Overall; een zeer simpele presentatie. Als je niets gewend bent, is dít de plek. Maar ik zoek het voortaan toch elders (waar je meer waar voor je geld krijgt).
Stijnthe .
  • Datum van je bezoek: 11 sep. 2013
Sinds een tijdje woon ik in de omgeving van dit mooie restaurant met een hele mooie rustige ligging! Ik eet er graag door het eten, wat doorgaans lekker is, de ambiance en ook de prijs is oke. Elke week heeft dit restaurant een nieuw weekmenu wat vaak een leuke aanrader kan zijn als je wat vaker uit eten wilt gaan, maar toch een beetje op je budget wilt letten. Met mooi weer kan je hier genieten van een fijn ruim terras.

Laat het duidelijk zijn...ik kom hier graag! Zowel voor diner als lunch.
Camapa .
  • Datum van je bezoek: 28 apr. 2013
Verstopt in Lengel, een dorpskern in de gemeente Montferland, ligt een goed bewaard geheim: restaurant De Lengel.

Verrassend is het eerste wat in me opkomt bij het betreden van deze accommodatie. Ik denk dat de kracht van dit restaurant ligt bij de gasten die er eens genoten van de kwaliteit en het doorgeven aan anderen èn zelf terugkomen! Het is een restaurant, dat zeer laag drempelig is en waarbij je je gelijk thuis voelt. De prachtige verlichting, de "gemoedelijkheid" en de "open" sfeer van de keuken versterken dit gevoel.
Er heerste topdrukte vanavond, waar menig *-restaurant een puntje aan kan zuigen, maar zowel de bediening als de keukenbrigade gaven je het gevoel dat ze het voor jou deden !
De keuze van mijn partner was: een vissalade: salade met gerookte paling, gerookte zalm, rivierkreeftjes en stokbrood, die voortreffelijk smaakte. Als hoofdgerecht een schnitzel speciaal, die alle verwachtingen overtrof: niet alleen qua quantiteit maar ook qua kwaliteit: schnitzel met ham, kaas, champignons, spekjes, etc. Het dessert bestond uit een sorbet en toen leek hij wel "holle bolle gijs".
Mijn keuze was als vooraf een tomatensoep en als hoofdgerecht
gepelde gamba’s klaargewoktmet een piri-piri salsa en...het was geweldig lekker !
De garnituren waren goed; de wijnen excellent te noemen.
Chapeau voor ambiance, gastvrouw, bediening en keukenbrigade!
Tot ziens !