De Lelie

Dinsdag t/m Zondag 12:00 - 21:30
- Brunch 11:00 - 15:00

Paulmmuller M.
  • Datum van je bezoek: 5 jun. 2016
De 18e verjaardag van onze zoon gevierd met een doorlopend warm en koud buffet. Voor ieder wat wils en prachtig opgemaakt. Vriendelijke bediening en een eigenaar die de benen uit zn lijf loopt om zijn klanten tevreden te stellen. Mooie ambiance waarbij je met mooi weer heerlijk naar buiten kunt. Kinderen vermaken zich in het parkje met watervlot. Zeker aan te bevelen.
Conny K.
  • Datum van je bezoek: 25 mei 2016
Na een prachtige fietstocht door het groene hart hadden we trek in een hapje. De Lelie bleek helemaal te voldoen aan onze verwachtingen. Ruime keus in eenvoudige en lekkere gerechten voor een betaalbare prijs. We namen alle zes iets anders en hebben genoeglijk zitten smikkelen van o.a. stoofvlees, salade gerookte kip, sate, pannenkoek.
Een vriendelijke ontvangst, geduldige bediening en mooi geserveerde gerechten maakten dat we ons helemaal op ons gemak voelden.
Een plek om zeker terug te komen, ook al door de handige ligging vlakbij het station!
Anita D.
  • Datum van je bezoek: 6 dec. 2015
Leuk, eenvoudig restaurant. Bediening was zeer vriendelijk, soms traag met brengen van bestelde drankjes, en later op de avond wat minder zichtbaar aanwezig. Pannekoeken, een paar maaltijdsalades en verschillende basic, traditionele gerechten om uit te kiezen. Wij hadden o.a. kaasfondue. Lekkere fondue, fijn met brood en verschillende groenten. Minder goed in de details: pitjes op de paprika, wortel en bloemkool te ver doorgekookt. Zalm met friet, mayonaise en salade op zich prima.
Binnen is het vrij knus, aan de donkere kant zelfs. Hoofdgerechten goed betaalbaar. Drankjes staan niet op de kaart.
Abi G.
  • Datum van je bezoek: 18 jun. 2015
Recentelijk hier (alleen) gegeten. De Lelie is een simpel restaurant/eetcafe met een kaart die in de afgelopen jaren weinig is veranderd. Het is gelegen in een park, met uitzicht om een vijvertje met strand; het park ligt midden in een grote woonwijk.

De lamsrack die ik at was goed van smaak, maar was te ver gebakken om hem nog medium te noemen -- terwijl ik medium besteld had. De frites waren lekker, en ruim voorzien. Mayonaisse kost extra. Ieder gerecht komt met dezelfde, kleine, Griekse salade. Ook komen veel gerechten met twee stukjes meloen -- wat dit toevoegt aan de gerechten is mij nooit duidelijk geworden.

Verwacht geen geweldige gerechten; het is niet de moeite waard om hier special naar toe te gaan. Maar het is een prima alternatief als je geen zin in koken hebt. De prijzen zijn schappelijk: veel hoofdgerechten zijn minder dan 15 Euro, sommige zelfs minder dan 10 Euro.
Jocoranda .
  • Datum van je bezoek: 26 mrt. 2015
Vaak komen we hier eten, altijd gezellig! Bediening perfect je kan ze al je wensen door geven. Portie's zijn groot en goeie kwaliteit voor een hele mooie prijs. Gevarieerde kaart.
Zeker een aanrader! Super gezellig!!!
Aad G.
  • Datum van je bezoek: 27 sep. 2014
Voor haute cuisine hoef je niet naar De lelie. Het is een familierestaurant waar je met (kleine) kinderen terecht kunt.
Op zaterdagavond was het gezellig druk met wat groepjes en inderdaad kinderen. Wij kozen nadat we even moesten wachten op een vrij tafeltje, voor de combi met zalm, paling als voorgerecht. Mooi opgemaakt maar matig van smaak. Het leek niet allemaal even vers.
Het hoofdgerecht was een mixsate van 300 gram, met kippen- varkensvlees en runderbief. Helaas was de biefstuk erg doorbakken en het varkensvlees te droog. De tournedos daarentegen was wel smakelijk, de stroganoffsaus matig en de gebakken aardappels zouden iets krokanter mogen. de bijgeleverde salade voldeed, maar meer ook niet.
De uitstekende koffie na, smaakte in ieder geval wel prima.
Wout K.
  • Datum van je bezoek: 3 aug. 2014
Heerlijk buffet gegeten, barbecue, goed bereid, prachtig opgemaakte salades, bediening vriendelijk goed geïnstrueerd. Decor leuk, neigt naar bruin café. Zeker aan te bevelen.
Schermpeter .
  • Datum van je bezoek: 5 apr. 2014
Na jaren weer eens in De Lelie gegeten (op een zaterdag), het was gezellig druk met leuk uitzicht op het strandje.

Als voorgerecht hadden we een broodmandje, maar dat bleken voorgebakken broodjes te zijn, die ook nog wel wat langer in de oven hadden gemogen, ze waren er bleek.

Als hoofdgerecht had ik runderspies met stroganoff saus besteld, maar ik kreeg een gewone biefstuk. Dan had ik de biefstuk ook liever een kort gebakken, niet medium gehad. De saus was niet bijzonder van smaak.
Bij het gerecht waren de patatten groot en wat melig. (De patatten van een disgenoot, die de budget plate service had, waren wel franse frietjes en lekkerder).

De borden waren niet voorverwarmd, op het laatst was het eten dus wat koud.
De dranken stonden niet op de kaart, en bleken bij het betalen vrij prijzig te zijn Eur 3,25 voor huiswijn en 3,75 voor een tapbiertje (lente bok).

Conclusie: iets te veel kleine foutjes en te gewoon eten voor een toch nog vrij dure prijs.

Nivas .
  • Datum van je bezoek: 8 sep. 2013
Verschillende malen genoten van een heerlijk diner. Met groot gezelschap en met gezin met grote zonen.
Bruiloft feest bijzonder goed verzorgd.

Houden goed rekening met dieet. Goed overleg met de kok, en creatief gekookt.
Vriendelijk bediening.

Jeroen V.
  • Datum van je bezoek: 30 sep. 2012
Onverwacht aardig restaurant in een nieuwbouw-woonwijk. De kaart, bediening en inrichting (met speelgoedmand) is gericht op gezinnen met (jonge) kinderen. De kaart biedt ruim voldoende keuze voor kinderen en volwassenen. De gerechten (bijv. biefstuk, sate, vegetarisch enz.) zijn goed verzorgd en compleet. Verwacht geen sterrenkeuken, maar op het hele concept van de Lelie is niets aan te merken.

Bij de Lelie kun je ook patat en snacks afhalen. In het restaurant-gedeelte heb je geen 'last' van de afhaalbezoekers.