De Lekkernij

Erg voordelig
Erg rustig
Yolande N.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2016
Via giftfor2 bij deze zaak terecht gekomen. Buitenkant is niet echt aantrekkelijk, maar binnen was de sfeer gemoedelijk. Een enorme High tea in twee verdiepingen voor 2 personen arriveerde, inclusief onbeperkt koffie of thee. Er lagen hartige, (warme en koude) lekkernijen en zoete lekkernijen op de borden. Voor beide meer dan voldoende. Er konden wel wat minder gebakjes op welke met het croissantdeeg werden gemaakt.
Bediening top! De Hoogevenenaren kwamen er voor een kopje koffie met krantje en de rest waarschijnlijk voor de goede en uitgebreide kaart.
Marike K.
  • Datum van je bezoek: 2 jul. 2016
Op zoek naar een lunch in Hoogeveen kwamen we bij de lekkernij terecht. Uithangbord was aansprekend en erwas elders nog veel dicht. Dit viel tegen. De wachttijd was extreem (meer dan 40 min) voor een eenvoudige lunch. De gerechten (broodje zalm, ciabatta en omelet) van acceptabel tot gewoon niet lekker
Rekening opmaken en afrekenen duurde lang. Geen aanrader.
GeLa .
  • Datum van je bezoek: 7 jul. 2014
Op 7 juli 2014 gegeten bij De Lekkernij te Hoogeveen. Buiten een gezellig terras, binnen oubollig, meubilair is echt aan vernieuwing toe(zelfs een beetje armoedig). Er wordt waarschijnlijk niet veel meer in de zaak geïnvesteerd. Bediening was zeer vriendelijk.
Gekozen voor het verrassingsmenu. Dat bleek redelijk van smaak. Gezien de prijs/kwaliteit verhouding mocht je geen hoogstaand culinair diner verwachten.
Het toetje maakte echter alles goed, dat zag er echt geweldig uit en smaakte ook voortreffelijk.
Een eenvoudig restaurant met een eenvoudige keuken in de binnenstad van Hoogeveen. Wel op tijd komen want de keuken ging (in ons geval) om 19.00! uur dicht.