De Lekkerbek

Vrouwenpolderseweg 83 4354 ND Vrouwenpolder Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant De Lekkerbek

Meulenmathij .
  • Datum van je bezoek: 16 jul. 2016
het is natuurlijk een goede snackbar met een visafdeling; maar in Zeeland. ik koos voor een lekker tongetje. kostte toch nog best wel wat. Vroeger kon je dit voortreffelijk eten in het naast gelegen kwaliteitsrestaurant Vrouwe in de Polder. Maar deze is niet meer. Ik dacht wie weet? Maar het was allemaal heel gewoon en niet echt lekker. Jammer.
Eelco D.
  • Datum van je bezoek: 24 mei 2015
We komen hier al jaren. Vandaag maar weer eens een lekkere kibbeling gegeten hier. Een van de beste in het land. De visburger had iets langer gebakken mogen worden. Voor de rest hebben ze veel andere visgerechten die ook goed zijn.
Will V.
  • Datum van je bezoek: 22 sep. 2013
we hebben hier al een paar keer gegeten, en het is hier gewoon fantastisch, dat geld zowel voor het eten als voor de bediening,
sterker nog, onze uitjes in Zeeland eindigen altijd bij dit restaurant.
niet alleen de visgerechten zijn ontzettend lekker, maar ook de andere vleesgerechten zijn super.