De Leeuw

Rapenburgsestraat 9 7131 CV Lichtenvoorde Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant De Leeuw

Uitmuntend
9,2
9,2
Hoog tempo

Jouw recensie over het restaurant De Leeuw

Anke M.
  • Datum van je bezoek: 28 jun. 2017
Voortreffelijk

Op 27 juni 2017 met mijn nog altijd levenslustige 95-jarige tante in dit restaurant gegeten dat sfeervol en eigentijds is ingericht.
We kregen een overheerlijk gazpachosoepje van het huis. Dat is een Spaanse koude tomatensoep met komkommerstukjes.
We aten allebei een hoofdgerecht: mijn tante een zeetong en ik een vegetarische schotel, die bestond uit een risotto met truffel, pesto en kaas, waarbij gegrilde groenten werden geserveerd. Superlekker.
Omdat mijn tante een kleine eter is, heb ik ook nog stukken van haar zeetong mogen snaaien, mmm, die was ook overheerlijk.

De witte huiswijn smaakte ons ook opperbest.

We namen geen toetje, maar een caffeinevrije espresso, waarbij een schaaltje met bonbons, nougat en ander snoep werd geserveerd. Een echt aardig gebaar, je voelt aan alles dat dit restaurant er alles aan doet om het de klanten naar de zin te maken..

Niet toevallig dus dat we allebei zeer voldaan na afloop waren.
Karel B.
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2016
We komen hier al jaren vanuit de randstad als we op familiebezoek gaan. Dit is echt één van de beste restaurants uit de regio. Het eten is fantastisch lekker. Er is erg veel aandacht besteed aan smaak en presentatie. De service van de eigenaar is warm, vriendelijk en met veel liefde voor het vak. Het is er gewoon erg gezellig. Een top zaak!
Karel B.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2016
Af en toe komen we in Lichtenvoorde op familie bezoek en brengen we een bezoekje aan dit restaurant. Wat een fantastisch restaurant is dit toch. De gerechten zijn zeer smaakvol en er is duidelijk aan elke gerecht veel aandacht besteed.. De service door de eigenaar is uniek. Warm en persoonlijk. Mijn complimenten. Als je een kwaliteitsrestaurant in het oosten zoekt, moet je echt hier naar toe gaan.