De Leeren Doedel

Zaterdag en Zondag

Voordelig
Lesley V.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2016
Het personeel is vriendelijk bij aankomst maar daarna wordt je totaal vergeten. Het duurde 1 uur voordat wij het voorgerecht kregen, en de kinderen hun gerechtje. Diverse malen gevraagd of in ieder geval het gerecht van de kinderen kom komen, maar helaas, dat zat er niet in. De voorgerechten waren lekker (gegrilde kip en carpaccio) maar het hoofdgerecht..... was in en in diep bedroevend, zeer slechte prijs/kwaliteit verhouding. Wij zijn absoluut bereid om meer te betalen voor heerlijk eten, maar dan moet het ook lekker zijn en dat was het hoofdgerecht niet.
Het kan trouwens ook even duren voor dat je tafel wordt afgeruimd. Nee sorry, maar geen tweede keer voor ons
D. H.
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2016
Eten hier wekelijks. Kwaliteit van het eten is goed. Keuze genoeg en prettig geprijsd. Borden zijn goed gevuld en leuk opgemaakt. Ontvangst is altijd vriendelijk en enthousiast. Bediening idem. Medewerkers reageren alert en zijn een vlotte mix van de Nederlandse samenleving. Buiten kan de jeugd zich vermaken op een speelterreintje, in het zicht van hun familie die ook op het buitenterras kan plaatsnemen. Dat het interieur sober is ingericht en het gedrag van de kids soms kan storen, boeit ons verder amper. Het is hier goed toeven voor jong en oud.
Monique V.
  • Datum van je bezoek: 14 sep. 2016
heerlijk gegeten, veel aandacht voor de klanten, prettige sfeer, goede bediening, heerlijke entrecote en bijgerechten. prima prijs-kwaliteitsverhouding, echt een aanrader
Luut1945 .
  • Datum van je bezoek: 3 sep. 2016
Wij hebben met vier personen met veel genoegen het driegangen diner gegeten. Ondanks de drukte werden we vlot geholpen. De patat die bij het diner geserveerd werd was er donker en hard gebakken maar na een opmerking van ons onmiddellijk werd er nieuwe gebracht.
Jabba .
  • Datum van je bezoek: 2 jul. 2016
We hebben hier gisteren met een grote gezelschap de verjaardag van onze moeder/oma gevierd.
Natuurlijk van te voren gereserveerd, en het menu besproken, met alle ruimte voor ideeën en voorkeuren. Bij aankomst netjes verwelkomt en naar onze tafels gebracht.
Er was afgesproken voor een keuzemenu, met als afsluiting een Grand dessert.
Bij ieder couvert lag een opgerolde lijst met strik, met de diverse voor- en hoofdgerechten, (ruime keuze), de tafels feestelijk gedekt en slingers !
Voorgerechten: o.a. garnalen-kreeftencocktail, carpaccio met groene pesto, gebakken champignons met saus en kruiden, diverse soepen.
Hoofdgerechten:o.a. zalmmoot met spinazie en wortelpuree, biefstuk garni, gegrilde groente van de chef, mixed grill, cannelloni met groente.
Er waren vegetariërs in ons gezelschap, en mensen met lactose-intolerantie; en overal was aan gedacht.
De bediening was prima, als er een ongelukje gebeurde, of er waren speciale vragen, dan losten zij het direct op. En alles met een vriendelijke lach.
Het Grand dessert was imposant: een groot bord met diverse kleine zoete gerechtjes, (creme brullé, chocomousse, sabayon, chocohoorntje met vanillevulling, roomijs met munt, aardbeien met luchtige saus, huisgebakken kletskop, etc.
In één woord geweldig !

De buitenzijde van het gebouw doet niet zo gauw vermoeden, dat het hier binnen genieten is van de gezellige hoekjes en de voortreffelijke keuken.

De toiletten zijn fris en er is een invalide-toilet aanwezig.
Op de eerste verdieping is een flinke speelruimte met o.a. ballenbak.

Aanrader !
Mboh .
  • Datum van je bezoek: 2 jun. 2016
Gewoon een heerlijke plek om snel, simpel maar wel lekker te eten en absoluut niet duur. Bediening is goed opgeleid en gastheer zorgt dat je je altijd welkom en gewaardeerd voelt. Wij gaan bijna altijd voor de pizza die een heerlijke dunne krokante bodem heeft maar ook de snitzel is prima.
Roel S.
  • Datum van je bezoek: 20 mei 2016
Voor het terras rijden we er wel eens naartoe vanuit Apeldoorn. Echter kunnen ze veel leren van hun vestiging in Apeldoorn qua bediening en de maaltijden! Wel heerlijk terras!
Beste Roel,

Wij hebben geen andere vestiging in Apeldoorn, wel hebben wij het vermoeden dat u denkt dat restaurant Malkenschoten van ons is , grappig genoeg komt dat omdat zij juist veel van ons overnemen wat niet erg is het is een mooi en leuk bedrijf.
Wij zijn zelfstandige ondernemers met alléén restaurant de Leeren Doedel, focus ligt dus alléén op ons bedrijf.( geen Keten).
U bent vrij om te reageren en graag willen wij natuurlijk best positieve feedback van u onder het genot van een drankje tijdens een gezellig gesprek.
Veel plezier in ieder geval met prachtige ontdekkingen op culinair gebied in Nederland en ver daarbuiten.
met vriendelijke groet het team van restaurant de Leeren Doedel.

Reactie van proever:

Oh ok, omdat Restaurant Malkenschoten in de KvK ook de Leeren Doedel heet. De spaarkaart werkelijk IDENTIEK is.

Monique V.
  • Datum van je bezoek: 16 mei 2016
de afgelopen maanden meerdere keren gegeten, meestal doordeweeks, dan is het goed bezet maar niet overdreven druk. de bediening is goed , vriendelijk en oplettend, er werken veel jonge mensen, die zijn duidelijk goed opgeleid (waarschijnlijk binnen het bedrijf) want ze doen het allemaal prima. dat zien we bij andere restaurants wel eens anders.
onze favoriete gerechten zijn die van de green egg, maar ook de aspergesalade was vandaag heerlijk. het restaurant is echt een aanrader voor jong en oud!
Basement .
  • Datum van je bezoek: 24 apr. 2016
Mijn vrouw en ik hebben twee keer een pizza gegeten bij dit restaurant. Beide keren hebben we dezelfde pizza gegeten. De eerste keer waren beide pizza's heerlijk. De bodem was dun en krokant en de pizza's waren rijkelijk belegd. Vandaag was de bodem wederom prima, maar helaas was er vooral bodem want hij was erg zuinig belegd. Ik ga er vanuit dat normaal gesproken de pizza's zullen zijn zoals we ze de eerste keer kregen en dat de kok vandaag zijn dag niet had.
Het personeel was erg vriendelijk en de drank en het voedsel werd snel gebracht.
De inrichting is gezellig, misschien een beetje aan de krappe kant maar wel erg sfeervol.
Michael L.
  • Datum van je bezoek: 3 apr. 2016
Met vier volwassenen en vier kinderen hebben wij hier zondag einde middag gegeten. Het was erg druk, beetje hectisch maar het personeel gaat hier erg goed mee om en is een kei in het ontwijken van kinderen tijdens het lopen in het restaurant. Heel knap. Zowel de pizza's als de frietjes met biefstuk of snack smaakten heel behoorlijk. Al met al snelle service voor een heel gunstige prijs. De combinatie met de speelmogelijkheden voor de kids maakte het plaatje compleet. Wij komen nog eens terug.
Minou77 .
  • Datum van je bezoek: 20 nov. 2015
Wat voelen wij ons altijd welkom bij De Leeren Doedel! Mijn zoon is 4 jaar en elke keer als we langs de leeren doedel rijden roep hij "mama ik wil bij robert eten!" De pizza's zijn heerlijk! Super ook dat ze vooraf al voor je in punten worden gesneden. Fijn dat daar over nagedacht wordt. De bediening is echt top en zo supervriendelijk! Superleuke kinderhoek ook voor je kind. Maar ook leuk om hier te eten met een romantische date gezellig knus bij de openhaard met een wijntje en een lekker visje of biefstuk. Aanrader dus! En wat ik ook heel prettig vind er is altijd parkeerplek voor de deur!
Heindas .
  • Datum van je bezoek: 24 sep. 2015
Met een vriend gisterenavond alweer ontzettend lekker gegeten bij De Leeren Doedel. Bij aankomst doet de buiten vuurkorf en een loungehoek je het druiligere najaarsweer snel vergeten. Ook binnen was het weer net als anders even sfeervol met een grote ronde open haard in de serre. Gelukkig was er daar nog een plekje vrij en de bestelde pizza's waren heerlijk. Wij beiden hadden gekozen voor een karafje Valpolicella die naast een keurige prijs ook nog eens keurig op kamertemperatuur was ( hoe vaak in restaurants te koud..) Geserveerd in mooie grote bolle glazen een smaaksensatie! Ook dessert en koffie+likeur keurige prijs/hoeveelheid/kwaliteit verhouding. Ruim voldoende erg vriendelijk personeel zodat van wachten geen sprake is. Een dikke aanrader en zeer zeker niet alleen voor families met kinderen:))
TonyR .
  • Datum van je bezoek: 24 sep. 2015
Net lekker pizza gegeten bij de Leeren Doedel in Oosterbeek. Lekker ontspannen en ongedwongen met het gezin. Alles lekker vers op een goeie knapperige bodem. We genieten iedere keer weer van dit restaurant. Tis er gezellig en altijd druk. Wat ons betreft bevestigt dit dat de prijskwaliteit verhouding uitstekend is. Je wordt persoonlijk en oprecht begroet en snel naar een tafel geleid. Personeel is vlot en vriendelijk. Ga vooral zo door!
Janine M.
  • Datum van je bezoek: 20 sep. 2015
het eten was een flinke tegenvaller. de pizza was ronduit slecht, een verse pizza van de supermarkt is beter. de bodem smaakte oud, en niet als een pizzabodem. ik vermoed dat deze kant en klaar aangeleverd worden, waarna er nog wat ingredienten bovenop gelegd worden. deze zijn niet lekker doorgewarmd. spek was bleek. en weeig.
de schnitzel was zoals verwacht, in een dergelijk grote "vreetschuur" .
mijn complimenten wel voor het vriendelijke personeel. aan hun ligt het niet. ze doen echt hun best.
Beste Janine 53,

Wat jammer dat uw deze ervaring heeft gehad en dat u dit breeduit deelt op sociale media.
Om u zelf van dienst te zijn nodigen wij u als keukenteam van harte uit om een pizza naar keuze mee te nemen naar ons restaurant van uw favoriete supermarkt die wij kosteloos vergoeden en daarnaast maken wij zelf een zelfde pizza met onze verse producten waarbij ons voorstel is om samen een blinde proeverij te houden.
Mocht u Pizza winnen dan willen wij graag het adres van deze Supermarkt en als wij winnen dat u dan de recensie verwijdert .
lijkt ons een sportief gebaar.
sorry voor de drukte in ons restaurant , de meeste gasten komen graag bij ons.
Door de week is het iets rustiger.

met vriendelijke groet het team van de Leeren Doedel

Reactie van proever:

wat een ontzettend leuke reactie. breed uitgemeten in de social media lijkt me wat overdreven. en ik heb niks gezegd over de drukte. over de versheid van de ingredienten kan ik niets zeggen. daar vertrouw ik wel op. maar de bodem is toch wel het belangrijkste. deze samenstelling is anders dan een "echte" pizza. een luchtige knapperige korst zal niet lukken . goed, jullie zijn ook geen pizzaria meer. ik stel voor dat jullie eens goed naar de bodem kijken. want deze gaat het never nooit winnen van de verse pizza van een bekende winkel, met een blauw logo.. probeer het maar eens zo krokant en luchtig te krijgen.
als jullie daar heeeeel zeker van zijn? dan kom ik graag nog eens terug.
nogmaals, complimenten voor het personeel. absoluut netjes en fijne jongelui! en de speeltuin was ook super geslaagd. onze zoon heeft hiervan volop genoten

anf 2e reactie van restaurant:

Beste Janine 53,

Graag gedaan en uw kunt met een gerust hart spoedig weer komen.
Wij nemen elke vorm van kritiek serieus en staan altijd open voor verbetering.
met vriendelijke groet en tot spoedig het team van de Leeren Doedel
Jeanettemarks .
  • Datum van je bezoek: 13 sep. 2015
Ik kom hier regelmatig. Interieur prima! Eten is erg goed, prijs kwaliteit nog beter. Het enige nadeel is dat je wel moet reserveren want zit bijna iedere avond vol.. Heerlijke pizza gegeten, en kaas plank als dessert. De wijn was ook prima???? . Tot snel!
026 .
  • Datum van je bezoek: 13 sep. 2015
Met zijn drieën vanavond hier gegeten. Tweemaal het dagmenu en 1 keer de kipspies. Het dag menu vonden we echt vies. De kippensoep smaakte zuur. Vervolgens kregen we de champignonsoep aangeboden die was weer waterig. De ossenhaaspuntjes leken wel gekookt in een pan water. Geen kruiden en niet aangebakken. Het dessert met aardbeien vond ik wel smaakvol. De kipspies was een beetje zwart, maar wel lekker gekruid. Ik vond het eten niet best. De bediening was wel top!
Carola1963 .
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2015
Na een lange dag fietsen in de hoge Veluwe kwamen we langs dit restaurant met de aanbieding 3gangen voor 18.95 euro. We hebben voor deze aanbieding gekozen en zeker geen spijt van gehad.
Nog nooit de soep zo heet gegeten. Lekker hoofdgerecht miste alleen wat groente en een heerlijk nagerecht. Service was oké en personeel was ook vriendelijk.
R B.
  • Datum van je bezoek: 29 aug. 2015
We aten hier met een groep van 23 personen en het was perfect! Personeel deed echt z'n best, hartelijk, klantgericht en kindvriendelijk. Heerlijk gegeten, voor een prima prijs.
Marina H.
  • Datum van je bezoek: 22 aug. 2015
Eerste keer prima gegeten. we hadden ons gehandicapt zusje bij ons en waren ook allemaal heel aardig. de bedrijfsleider was ook erg aardig aardige man. afgelopen zaterdag zijn wij weer geweest en ik en mijn moeder hebben een pizza calzone besteld. de saus binnenin was vreselijk zout. ik denk dat het een ragout is geweest van rundvlees. het was echt niet te eten superzout. ik heb er nog paar hapjes van genomen mijn man zei nee is echt heeeeel zout , mijn moeder 70 heeft 2 happen gehad en kon het niet eten. de bediening erbij. aangegeven dat het vreselijk zout was, kregen wij een nieuwe. ( niet zout zeiden ze ) kwamen terug zelfde ragout en weer keizout. ik ben zelf half italiaans , veel pizza's gegeten maar dit overtrof alles. kan echt niet zo gegeven worden. hebben nog gezegd proef zelf maar , maar dat deden ze niet. hebben ons een drankje van het huis aangeboden maar de anderen waren al klaar en wij hadden dus bijna niks gegeten. men heeft ons wel de volle pond laten betalen. terwijl mijn moeder niets gegeten had. niet erg netjes vind ik.
Silviathijs .
  • Datum van je bezoek: 15 aug. 2015
Afgelopen week meerdere malen bij de Leeren doedel gegeten. Super! van alles en nog wat. Dus niet alleen italiaans. We hadden heerlijke een T-bone steak, en heerlijke mosselen. De bediening is heel attent, en heeft kennis van zaken. Zelfs een dame met wijnbrevet, wat door onze buitenlandse gast erg werd gewaardeerd. En heel betaalbaar.