De Leemer Hoef

Gestelsestraat 102 5582 HK Waalre Nederland Kaart

Over restaurant De Leemer Hoef

Brabantse gastvrijheid in de Leemer Hoef

Zowel gezinnen, hele families als vrienden weten dit restaurant te vinden voor een gezellig avondje uit in een unieke setting. Bij De Leemer Hoef dineer je in een Brabantse sfeer met de bijpassende Brabanste gastvrijheid! Het restaurant was oorspronkelijk een boerderij, gebouwd op een plaats waar eerder leemputten werden gegraven. De Leemer Hoef heeft een rijke historie en ontvangt je graag in hun sfeervolle restaurant.

Meer informatie over restaurant De Leemer Hoef

Maandag en Dinsdag Gesloten
Woensdag t/m Zondag vanaf 12:00

• Af te huren , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen
Diana H.
  • Datum van je bezoek: 27 nov. 2016
Het was een heerlijk en gezellig etentje,leuk restaurant en leuk personeel !
Sinterklaas kwam nog langs,zeker de moeite waard om met kinderen heen te gaan.
Wil V.
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2016
Leuk familie restaurant vooral geschikt omer met kleine kinderen te eten, leuke ruimte voor de kinderen die zich daar goed kunnen amuseren.
Henniepeeters .
  • Datum van je bezoek: 23 nov. 2016
Werden vriendelijk ontvangen. Vegetarisch was geen probleem. We hebben heerlijk gegeten. Omdat het een grote open ruimte is klinkt het nogal rumoerig qua geluid van de andere gasten.
Maar we hebben ons er niet aan gestoord.
Jo S.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2016
Zeer gastvrije ontvangst door vriendelijk personeel. De 3 gangen maaltijd (AH actie) viel erg tegen. Voorgerecht was een simpele salade van groenten met blokjes gerookte kalkoen en een stukje stoofpeer met mangosaus... Hoofdgerecht van vis, de smaak van de filetjes (zeebaars en zalm) was slecht, metalig, dus niet vers (te lang ingevroren) en ook compleet doorgebakken en droog. daarbij enkele mosselen en roze garnalen met een roze saus die geen smaak toevoegde. Het nagerecht, een glaasje met pannacotta van framboos, korrelig en vlak, blokje kant en klare tiramisutaart en een bolletje advocaatijs met dezelfde mangosaus als bij de salade, geen slagroom maar inzakkende topping. We merkten iets op over de tegenvallende kwaliteit van het voorgerecht, maar het personeel was zo aardig en attent dat verder opmerkingen maken over de maaltijd niet gepast was... we lieten het maar zo, jammer dat de keuken op zo'n laag niveau presteert. (proeft er nou niemand wat er geserveerd wordt?)
Rob M.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2016
We hebben in een gezellige sfeer, goed gegeten. Vooral de opmaak van de borden was creatief. We bevelen het restaurant zeker aan, bij vrienden en kennissen.
Rina M.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2016
We hebben heerlijk gegeten, perfecte bediening, leuke ambiance!
Een aanrader voor iedereen, we komen graag nog eens terug!
Peterger .
  • Datum van je bezoek: 23 okt. 2016
de leemerhoef is een oude boerderij normaal zit je in het oude woon gedeelte maar nu zaten we op de oude stal en die is zeer sfeer vol ingericht en het is er veel rustiger omdat de meeste mensen met kleine kinderen in het andere gedeelte zitten vlak bij de speel kamer. de bediening was zeer vriendelijk en het eten lekker( we hadden het AH menu) vooral het voorgerecht een bloemtortia met een lekkere groente/vlees vulling en mango dressing hooft vlees of vis en een mooi dessert van ijs slagroom een taartje en een glaasje pudding mooi opgediend en lekker TOP
Cobi En Jan S.
  • Datum van je bezoek: 23 okt. 2016
Had liever de keuze gehad van een vis of vlees verrassingsmenu.
Had dit ook uit eerdere recensies begrepen dat die keuze er zou zijn.
Anne H.
  • Datum van je bezoek: 23 okt. 2016
Lekker gegeten bij de Leemer Hoef met de ah restaurantactie. Eten was goed, bediening vlot en attent. Echter wel slordig dat de als hoofdgerecht geserveerde Zeewolf nog graten bevatte en dit niet op voorhand gecommuniceerd werd.
Nandavda .
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2016
Zeer vriendelijke bediening, gezellig restaurant. Uitstekende gerechten en erg fijne bemande speelkamer voor kinderen.
We gaan zeker nog eens terug.
Monique V.
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2016
Hele sfeervolle woonboerderij, met een zeer uitgebreide kaart. Vlees, vis, vega; de kok is van alle markten thuis. Het AH menu was lekker en royaal, met ook een fantastisch toetje. Maar volgende x wil ik toch echt uit de kaart kiezen, want die smaakt naar méér. Prima plek voor alle gelegenheden: met vrienden, met familie, met kids (aparte speelkamer met camera), voor fietsers, wandelaars. En 's zomers hebben ze een heerlijk terras. Echt zo'n plek waar je je meteen thuis voelt.
P.vanmoorsel .
  • Datum van je bezoek: 9 okt. 2016
Goed verzorgd en leuke nette bediening. Wat rumoerig door een groot gezelschap, maar daar kan het restaurant niets aan doen.
Henny V.
  • Datum van je bezoek: 5 okt. 2016
We hebben er wéér heerlijk gegeten, super gezellige lokatie. Vriendelijk personeel, eten was goed wij vonden de manier waarop het geserveerd werd erg mooi gedaan. Het was er netjes en zuiver.
We hadden de pech dat er twee lange rijen tafels met jonge gasten zaten die ontzettend lawaaierig waren, maar ja die hadden wat te vieren. Normaal vind ik het best rustig.
Ze hebben een pluim verdiend.
Mai S.
  • Datum van je bezoek: 1 okt. 2016
Fijne, gemoedelijke sfeer, wel enigszins rumoerig doordat er enkele groepen waren. Persoonlijke aandacht voor een jarige en een stel dat meer dan 50 jaar getrouwd was. Eten was lekker, we hebben een leuke avond gehad.
JelCas .
  • Datum van je bezoek: 17 sep. 2016
Met z'n 2-tjes gedineerd met de AH-kortingskaart. Kregen een 3-gangen verrassingsmenu met zowel vlees (voorgerecht) als vis (hoofdgerecht) voor een zeer redelijke prijs. personeel was uitermate beleefd en vriendelijk, en nam de tijd voor een praatje. Ondanks de ligging tegen de randweg Eindhoven is de locatie zeer rustig en komt een en ander landelijk over. Gaan zeker (ook zonder kortingsbon) nog eens terug.
Joseverspaget .
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2016
Het was een heerlijk etentje. Een gastvrij welkom en een erg vriendelijke bediening. Het eten was goed op elkaar afgestemd. Kortom; een absolute aanrader!
Rvan_hoof .
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2016
Erg lekker gegeten. Leuke ambiance en erg vriendelijke bediening. Het enige jammere vond ik dat de gerechten snel achter elkaar geserveerd werden.
Silviahvdm .
  • Datum van je bezoek: 31 aug. 2016
Het was erg lekker. Alles lag als een kunstwerkje op het bord. Leuk plekje ook om te zitten. En erg vriendelijk personeel. Wij gaan zeker nog een keer terug.
Gjjriphagen-luiten .
  • Datum van je bezoek: 31 aug. 2016
,het was een echt verrassingsmenu voorger

.echt was heel goed en van het hoofdgerecht hebben we echt genoten gevolgd coor een ecbt verrassings dessert.al et al een succes.al gereserveerd voor 1 october groetend diet riphagen
Mcpscheepers .
  • Datum van je bezoek: 27 aug. 2016
Super vriendelijk personeel, deden alles om ons een fijne avond te bezorgen! Eten was ook goed, hoofdgerecht vonden wij persoonlijk het lekkerst maar gezelligheid vinden wij ooit nog belangrijker dan het eten al moet het wel een goede combinatie zijn.