De Leemer Hoef

Gestelsestraat 102 5582 HK Waalre Nederland Kaart

Over het restaurant De Leemer Hoef

Brabantse gastvrijheid in de Leemer Hoef

Zowel gezinnen, hele families als vrienden weten dit restaurant te vinden voor een gezellig avondje uit in een unieke setting. Bij De Leemer Hoef dineer je in een Brabantse sfeer met de bijpassende Brabanste gastvrijheid! Het restaurant was oorspronkelijk een boerderij, gebouwd op een plaats waar eerder leemputten werden gegraven. De Leemer Hoef heeft een rijke historie en ontvangt je graag in hun sfeervolle restaurant.

Meer informatie over restaurant De Leemer Hoef

Maandag en Dinsdag Gesloten
Woensdag t/m Zondag vanaf 12:00

• Amex , MasterCard , Pin , Visa card
  • Af te huren , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen
Daniela G.
  • Datum van je bezoek: 25 jun. 2017
We hebben er met het hele gezin goed gegeten. Pluspunt is echt de kindvriendelijkheid van het restaurant. Je kan zowel binnen als buiten relaxt zitten.
Huub F.
  • Datum van je bezoek: 22 jun. 2017
mooie lokatie, makkelijk bereikbaar, goede bediening.. Echt brabants. grote patio met parasols en zitjes. Er is ook een grote zaal voor feestjes vanaf 35 personen beschikbaar. Het menu is divers en de porties goed. Alles smaakt prima.
richardpasmans .
  • Datum van je bezoek: 18 jun. 2017
Heerlijke gerechten, mooi opgemaakt, en correcte bediening.
We gaan hier regelmatig eten, en dat doe je niet als het je niet bevalt.
quaden1 .
  • Datum van je bezoek: 18 jun. 2017
Het was prachtig weer, we hebben buiten gezeten en prima gegeten. Vriendelijke bediening en goede sfeer, voor herhaling vatbaar.
Margo J.
  • Datum van je bezoek: 18 jun. 2017
met en voor vaderdag een hapje gegeten via de ah-actie! het toetje was heerlijk en de rest van het eten geen uitschieters! groet, m@rgo *= )
abroeken .
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2017
Voor de tweede keer gebruik gemaakt van de AH restaurantactie bij Leemer Hoef. Ook nu weer uitstekend bevallen. Alle gerechten waren erg smaakvol en de bediening was erg vriendelijk. Deelname aan AH actie is voor Leemer Hoef duidelijk een manier om hun zaak aan te prijzen. We komen hier zeker nog eens terug!
Ank T.
  • Datum van je bezoek: 16 jun. 2017
Een gezellig en lekker etentje met onze (klein)kinderen!
Heerlijk dat je rustig kunt eten terwijl de kleintjes zich prima vermaken!!
Aanrader
Tjerk M.
  • Datum van je bezoek: 16 jun. 2017
Lekker gegeten. Vriendelijk personeel. Uitstekend restaurant. Je mag van de hele kaart kiezen, uitgezonderd het proeverij menu.
Joan M.
  • Datum van je bezoek: 14 jun. 2017
Heerlijk buiten gegeten, samen met 2 vrienden. Ieder een 3-gangen menu, inspirerende menukaart.
Bediening was prima, alles werd buiten op borden opgediend, mooie composities op elk bord,.
Vrije keuze menu, ook met AH Restaurant actie, 1 persoon/menu werd niet in rekening gebracht.
h.wassili .
  • Datum van je bezoek: 11 jun. 2017
Goed, misschien wat meer groenten, toetje erg lekker!
We zaten buiten dus qua geluisniveau binnen hebben we geen oordeel.
Het was gezellig!
Jenny S.
  • Datum van je bezoek: 10 jun. 2017
Zaterdag gaan eten. Heel erg rumoerig! Veel grote groepen aanwezig. Hierdoor weinig aandacht en lange wacht tijden. Een uur hebben wij moeten wachten op het voorgerecht. Jammer, hier komen wij niet meer terug!
maria.matheeuwsen .
  • Datum van je bezoek: 9 jun. 2017
Heerlijk gegeten. De gerechten waren heel goed en de bediening was vriendelijk. Een mooie locatie. Een aan rader voor iedereen.
betty B.
  • Datum van je bezoek: 2 jun. 2017
Buiten zit je supergezellig met mooi weer maar binnen is het een beetje bedomd, zeker als het drukker is.
De bediening was prima evenals het eten. De kaart gaf een opvallende ruime keus aan gerechen, voor elk wat wils. We hebben heerlijk gegeten en komen zeker een keer terug.
Joanne V.
  • Datum van je bezoek: 26 mei 2017
Superlekker gegeten in een mooie, kindvriendelijke omgeving! De service was echt top! Ik zou dit restaurant echt aan iedereen aanbevelen: vooral voor ouders van kleine kinderen (die heerlijke kunnen spelen in de speeltuin en binnen in een kinderkamer) is het een heerlijk avondje uit!
janvangeffen .
  • Datum van je bezoek: 14 mei 2017
Wij hebben hier vanavond met 2 personen gegeten via de ah actie. Wij hadden gereserveerd om 18 uur en op een zondag is dat midden in de spits, qua aantal bezette tafels was dat ook wel te merken.
Personeel was heel vriendelijk en gastvrij en ondanks dat het via de ah bonnen was en dus ongeveer 50 % korting was dat aan niets te merken. Als ik een minpuntje moet verzinnen dan was het de wachttijd tussen het voor en het hoofdgerecht.
Over de kwaliteit van het eten kan ik kort zijn: heel erg lekker en mooi opgediend !
Het was inmiddels een aantal jaar geleden dat we hier geweest zijn maar het smaakt naar meer ... ( gelukkig zijn die bonnen nog een hele tijd geldig )
Candice V.
  • Datum van je bezoek: 13 mei 2017
We hebben er heerlijk gegeten met de Ah actie bon. Onze Complimenten aan de keuken, en het personeel, en de aankleding echt naar onze smaak! Alles was Top, ook heel gezellig en kindvriendelijk. Zeker een aanrader, ik ga er zeker vaker komen!
Thijs H.
  • Datum van je bezoek: 7 mei 2017
Lekker gegeten in een sfeervolle omgeving, vriendelijke bediening, top! Het verrassingsmenu was heerlijk, je kunt hierbij nog dieetwensen aangeven.
Denise V.
  • Datum van je bezoek: 7 mei 2017
Leuk restaurant, gezellige sfeer zeer geschikt voor mensen met kleine kinderen, daarom misschien wat minder geschikt voor een rustig etentje met zijn tweeen. Als voorgerecht bestelden wij de tapas schotel voor twee, deze was prima. Het hoofdgerecht Bavette en Ossenhaas, prima gegaard, klein beetje groente en patat erbij. Nagerecht heb ik overgeslagen en partner had een souffle van hazelnoot. De wijn een Pinot Gris was goed gekoeld en werd goed gepresenteerd. Het personeel erg vriendelijk en attent. Leuke avond gehad!
marjodecorte .
  • Datum van je bezoek: 6 mei 2017
We hebben een prima etentje gehad met de AH-actie. Zeker voor herhaling vatbaar. Je kunt gewoon de gerechten kiezen van de kaart en de bediening was hartelijk en perfect.
Misseke .
  • Datum van je bezoek: 30 apr. 2017
AH Restaurantactie: Kiezen van de kaart, goedkoopste gerecht per gang hoef je niet te betalen. Gewoon prima gerechtjes. Frietjes ook perfect, precies goed. Een heerlijke rode huiswijn; stevig (14,5%) maar toch rond. Volgende dag geen hoofdpijn. :-)
Genoten van het kaasplankje. We komen zeker terug.