De Leemer Hoef

Gestelsestraat 102 5582 HK Waalre Nederland Kaart

Over het restaurant De Leemer Hoef

Brabantse gastvrijheid in de Leemer Hoef

Zowel gezinnen, hele families als vrienden weten dit restaurant te vinden voor een gezellig avondje uit in een unieke setting. Bij De Leemer Hoef dineer je in een Brabantse sfeer met de bijpassende Brabanste gastvrijheid! Het restaurant was oorspronkelijk een boerderij, gebouwd op een plaats waar eerder leemputten werden gegraven. De Leemer Hoef heeft een rijke historie en ontvangt je graag in hun sfeervolle restaurant.

Meer informatie over restaurant De Leemer Hoef

Maandag en Dinsdag Gesloten
Woensdag t/m Zondag vanaf 12:00

lisette93 .
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2017
erg vriendelijk, leuk en hartelijk personeel. eten was erg lekker met mooi opgemaakte borden, kan geen enkel minpunt bedenken. beslist voor herhaling vatbaar
ReneTh .
  • Datum van je bezoek: 10 aug. 2017
De leemerhoef is een oude boerderij die is omgetoverd in een restaurant. We waren er met de AH actie en konden alles kiezen van de kaart. Het eten is goed maar niets bijzonders, maar daar is de prijs ook naar. Bediening is verder goed. Voor mensen met kinderen is het ideaal, er is (binnen en buiten) en speelruimte voor kinderen met in het weekeind begeleiding voor de kinderen dus de ouders kunnen dan (redelijk) rustig eten.
jfverhoeven .
  • Datum van je bezoek: 10 aug. 2017
Het eten gaf mij het gevoel van weinig koken en veel opwarmen daarom vond ik het niet echt lekker. Mijn tafelgenoten deelden ook die mening. De borden waren wel mooi opgemaakt en het personeel was zeer voorkomend en aardig. Dat maakte het goed. Maar toch niet voor herhaling vatbaar.
Gerard V.
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2017
Smaak goed, maar taai wij denken niet Vers!!! Het voorgerecht was wel Lekker! Maar de hoofdmaaltijd Niet!
Bediening prima
E. V.
  • Datum van je bezoek: 2 aug. 2017
Smakelijk gegeten, prima bediening, goede prijs- kwaliteitverhouding.
Wel onzin dat de recensie minstens 120 tekens moet bevatten.
Rianne V.
  • Datum van je bezoek: 30 jul. 2017
Vriendelijke en behulpzame bediening, mooi oud pand met gezellige inrichting.
Heerlijke gerechten, gewoon super gegeten .
Rob V.
  • Datum van je bezoek: 28 jul. 2017
Onduidelijk hoe de AH bonnen te gebruiken. Op de rekening kun je pas zien hoe er wordt geteld.
Ondanks dat het wel goed was vond ik ondanks het gebruik van de AH kaarten het toch aan de prijs.
Chris N.
  • Datum van je bezoek: 16 jul. 2017
Was leuk en gezellig, leuke gelegenheid en aardig personeel zeker om een keer terug gekomen.
Het eten was geweldig.
Mond op mond reclame doe ik zeker het is een aanrader.
Paul V.
  • Datum van je bezoek: 14 jul. 2017
Erg Lekker gegeten, vlotte bediening , goede sfeer en volop parkeerruimte. Maar ondanks onze Albert Heijn bonnen was het niet echt goedkoop.
Maarten K.
  • Datum van je bezoek: 14 jul. 2017
Prima gegeten . Vriendelijke bediening. De truffelhoning bij het kaasplankje was niet echt lekker. Advies: gewone honing.
richardpasmans .
  • Datum van je bezoek: 12 jul. 2017
Met de A H actie kun je "gewoon" van de kaart bestellen waarbij het goedkoopste menu gratis is, dus niet zoals vele andere restaurants een speciale duurdere menukaart maken voor de A H actie.
Mooi opgemaakte en heerlijke menu's we komen zeker terug.
zutphen .
  • Datum van je bezoek: 8 jul. 2017
Weer heerlijk gegeten.we mochten gerechten kiezen van de menukaart.genoeg keuze uit heerlijke voor-hoofd en nagerechten.
jo T.
  • Datum van je bezoek: 2 jul. 2017
het was heel gezellig .we gingen eerst buiten nog even op het terras zitten .binnen was het leuk en lekker ! voor herhaling vatbaar!!!
wilennelvanhoppe .
  • Datum van je bezoek: 30 jun. 2017
Vriendelijke ontvangst en duidelijke uitleg van de mogelijke gerechten. Goede kwaliteit en prima bediening. Het eten werd keurig geserveerd en smaakte voortreffelijk.
Daniela G.
  • Datum van je bezoek: 25 jun. 2017
We hebben er met het hele gezin goed gegeten. Pluspunt is echt de kindvriendelijkheid van het restaurant. Je kan zowel binnen als buiten relaxt zitten.
Huub F.
  • Datum van je bezoek: 22 jun. 2017
mooie lokatie, makkelijk bereikbaar, goede bediening.. Echt brabants. grote patio met parasols en zitjes. Er is ook een grote zaal voor feestjes vanaf 35 personen beschikbaar. Het menu is divers en de porties goed. Alles smaakt prima.
richardpasmans .
  • Datum van je bezoek: 18 jun. 2017
Heerlijke gerechten, mooi opgemaakt, en correcte bediening.
We gaan hier regelmatig eten, en dat doe je niet als het je niet bevalt.
quaden1 .
  • Datum van je bezoek: 18 jun. 2017
Het was prachtig weer, we hebben buiten gezeten en prima gegeten. Vriendelijke bediening en goede sfeer, voor herhaling vatbaar.
Margo J.
  • Datum van je bezoek: 18 jun. 2017
met en voor vaderdag een hapje gegeten via de ah-actie! het toetje was heerlijk en de rest van het eten geen uitschieters! groet, m@rgo *= )
abroeken .
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2017
Voor de tweede keer gebruik gemaakt van de AH restaurantactie bij Leemer Hoef. Ook nu weer uitstekend bevallen. Alle gerechten waren erg smaakvol en de bediening was erg vriendelijk. Deelname aan AH actie is voor Leemer Hoef duidelijk een manier om hun zaak aan te prijzen. We komen hier zeker nog eens terug!