De Leemer Hoef

Gestelsestraat 102 5582 HK Waalre Nederland Kaart

Over het restaurant De Leemer Hoef

Brabantse gastvrijheid in de Leemer Hoef

Zowel gezinnen, hele families als vrienden weten dit restaurant te vinden voor een gezellig avondje uit in een unieke setting. Bij De Leemer Hoef dineer je in een Brabantse sfeer met de bijpassende Brabanste gastvrijheid! Het restaurant was oorspronkelijk een boerderij, gebouwd op een plaats waar eerder leemputten werden gegraven. De Leemer Hoef heeft een rijke historie en ontvangt je graag in hun sfeervolle restaurant.

Meer informatie over restaurant De Leemer Hoef

Maandag en Dinsdag Gesloten
Woensdag t/m Zondag vanaf 12:00

• Af te huren , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen
zutphen .
  • Datum van je bezoek: 22 jan. 2017
Jack W.
  • Datum van je bezoek: 19 jan. 2017
Heerlijk genoten van de prima verzorgde gerechten.
Leuke en vlotte bediening.
Leuke sfeer in dit restaurant.
Volop parkeergelegenheid.
Al met al een fijne en leuke avond gehad
chvankrieken .
  • Datum van je bezoek: 19 jan. 2017
Eten, bediening en sfeer was goed. Het hoofdgerecht was voor een goede eter wellicht wat weinig. Voorgerecht en dessert waren prima. We hadden een fijne avond!
pgmmaathuis .
  • Datum van je bezoek: 18 jan. 2017
Geen keuze maar een "verrassingsmenu" dat overigens prima was: zalm als voorgerecht en biefstuk als hoofdgerecht (beide mooi opgemaakt). Een klein "grand dessert" sloot het diner af.
Zeker voor herhaling vatbaar.
m.vansuijlekom .
  • Datum van je bezoek: 15 jan. 2017
we hadden een driegangen verrassingsmenu met keuze tussen vlees of vis. De borden waren mooi opgemaakt en het eten was lekker. Wel jammer dat er niet bv een 3 keuze menu was.
Het was erg druk dus veel geluid, maar niet storend.
Annemie V.
  • Datum van je bezoek: 12 jan. 2017
Het eten was heel goed en de bediening super vriendelijk. Gezellige inrichting. Vooral de openhaard deed goed , want het was behoorlijk vies weer buiten. Dus dat was wel lekker. Deze locatie is zeker voor herhaling vatbaar.
Henny V.
  • Datum van je bezoek: 11 jan. 2017
Ik ben er al verschillende keer geweest, is altijd super. Niks op aan te merken.
Heel vriendelijk personeel, doen nergens moeilijk over, is ook heel belangrijk.
Ga er zeker weer terug.
Jan D.
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2017
Prima gelegenheid mbt het eten en interieur,maar de parkeerplaats was helaas wel heel erg glad, een beetje strooien had geen kwaad gekund.
Christine V.
  • Datum van je bezoek: 23 dec. 2016
Eten was erg smakelijk, hoeveelheid prima. Beetje lawaaierig omdat er een grote groep met elkaar een feestje hadden. Het is een leuk ingericht plek om gezellig te eten.
Linda O.
  • Datum van je bezoek: 17 dec. 2016
Heerlijk gegeten met ah bon. geen keus maar dat vonden we geen probleem. Er word wel gevraagd of er iets is wat je niet lust of niet mag hebben. Alles was lekker. en bedening vriendelijk en gastvrij. sfeer heel ongedwongen. Speelkamer voor de kinderen. Die rennen wel heen heen weer maar dat vinden we helemaal niet erg. gezellig.
We hebben nog een keer geboekt met de ah actie en ook een reservering om een jubileum te vieren.
G.J.C. V.
  • Datum van je bezoek: 16 dec. 2016
Alles was boven verwachting zeer goed . We waren met zessen en iedereen vas zeer tevreden .
Leuke gezellige open bediening . Alleen koude voeten gehad.
Carlita B.
  • Datum van je bezoek: 11 dec. 2016
Vond het erg rumoerig en rommelig. Bediening liep voor mijn gevoel niet productief rond.
Moesten erg lang wachten voordat er voor de 1e keer naar ons tafeltje gelopen werd om te vragen of we iets wilde drinken. Uiteindelijk werd het gebracht ,vertel dan ook meteen wat de bedoeling is (AH actie). Dat kwam weer iemand anders na een tijdje doen..
Fles wijn besteld, wordt zo op tafel gezet! Geen dop eraf worden geen glazen ingeschonken ?!
Met het water idem en de rest van de drankjes ?!
Menu ging verder wel, geen culinaire hoogstandjes.
Om gezellig een avondje op zondag uit eten gaan . Niet hier!
Stefan B.
  • Datum van je bezoek: 4 dec. 2016
Super lekker gegeten, in deze prachtige hoeve. Het eten was top, de bediening was top. Erg gezellige avond gehad in dit mooie en leuke restaurant.
Michelnene M.
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2016
werden goed ontvangen door personeel en snel geholpen
Het eten was goed en de bediening ook super .
Een mooi locatie .
de moeite waar om een keer terug te gaan .
Diana H.
  • Datum van je bezoek: 27 nov. 2016
Het was een heerlijk en gezellig etentje,leuk restaurant en leuk personeel !
Sinterklaas kwam nog langs,zeker de moeite waard om met kinderen heen te gaan.
Wil V.
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2016
Leuk familie restaurant vooral geschikt omer met kleine kinderen te eten, leuke ruimte voor de kinderen die zich daar goed kunnen amuseren.
henniepeeters .
  • Datum van je bezoek: 23 nov. 2016
Werden vriendelijk ontvangen. Vegetarisch was geen probleem. We hebben heerlijk gegeten. Omdat het een grote open ruimte is klinkt het nogal rumoerig qua geluid van de andere gasten.
Maar we hebben ons er niet aan gestoord.
Jo S.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2016
Zeer gastvrije ontvangst door vriendelijk personeel. De 3 gangen maaltijd (AH actie) viel erg tegen. Voorgerecht was een simpele salade van groenten met blokjes gerookte kalkoen en een stukje stoofpeer met mangosaus... Hoofdgerecht van vis, de smaak van de filetjes (zeebaars en zalm) was slecht, metalig, dus niet vers (te lang ingevroren) en ook compleet doorgebakken en droog. daarbij enkele mosselen en roze garnalen met een roze saus die geen smaak toevoegde. Het nagerecht, een glaasje met pannacotta van framboos, korrelig en vlak, blokje kant en klare tiramisutaart en een bolletje advocaatijs met dezelfde mangosaus als bij de salade, geen slagroom maar inzakkende topping. We merkten iets op over de tegenvallende kwaliteit van het voorgerecht, maar het personeel was zo aardig en attent dat verder opmerkingen maken over de maaltijd niet gepast was... we lieten het maar zo, jammer dat de keuken op zo'n laag niveau presteert. (proeft er nou niemand wat er geserveerd wordt?)
Rob M.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2016
We hebben in een gezellige sfeer, goed gegeten. Vooral de opmaak van de borden was creatief. We bevelen het restaurant zeker aan, bij vrienden en kennissen.
Rina M.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2016
We hebben heerlijk gegeten, perfecte bediening, leuke ambiance!
Een aanrader voor iedereen, we komen graag nog eens terug!