De Leemer Hoef

Gestelsestraat 102 5582 HK Waalre Nederland Kaart

Over het restaurant De Leemer Hoef

Brabantse gastvrijheid in de Leemer Hoef

Zowel gezinnen, hele families als vrienden weten dit restaurant te vinden voor een gezellig avondje uit in een unieke setting. Bij De Leemer Hoef dineer je in een Brabantse sfeer met de bijpassende Brabanste gastvrijheid! Het restaurant was oorspronkelijk een boerderij, gebouwd op een plaats waar eerder leemputten werden gegraven. De Leemer Hoef heeft een rijke historie en ontvangt je graag in hun sfeervolle restaurant.

Meer informatie over restaurant De Leemer Hoef

Maandag en Dinsdag Gesloten
Woensdag t/m Zondag vanaf 12:00

Jouw recensie over het restaurant De Leemer Hoef

Adri M.
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2017
Erg goed eten en drinken. Leuke namen voor de gerechten. Hele fijne spontane bediening. Wel rumoerig in lage ruimte met grote luidruchtige groepen.
Margo F.
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2017
Je kunt altijd een fijne avond verwachten bij de Lemelerhoef, met lekker eten en een vriendelijke bediening. Zeer consistent, altijd echt goed. De prijs-kwaliteit verhouding is ok. Er werd ondanks de drukte alles aan gedaan om het kapotte licht boven onze tafel te repareren. Zeker aan te bevelen!
  • Datum van je bezoek: 12 okt. 2017
We kozen het 3 gangen menu voor 29 euro. Het waren heerlijke gerechten , leuke en lekkere combinaties , vooral de huisgemaakte frambozenlikeur was top. De bediening erg aardig en vriendelijk.
jhzondag .
  • Datum van je bezoek: 12 okt. 2017
Het restaurant is in een sfeervolle oude boerderij. De bediening is erg vriendelijk en goed. Ik was mijn leesbril vergeten, en we werden onmiddellijk gebeld. Super service!
De presentatie van de gerechten is heel mooi en met zorg gedaan. We hadden vooraf de zalm tompouce en de vissoep, allebei erg goed. De hoofdgerechten, dorade en zalmforel waren prima, jammer dat vooral op het bord van de dorade veel olie dreef.
Dessert soufle met rabarber is orgineel een lekker.
adrianus D.
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2017
De ossenhaas was prima van kwaliteit,maar het door ons gevraagde "medium" was uiteindelijk een "well-done"geworden helaas.Het nagerecht was niet bijzonder lekker (dame-blanche)
Wel heel sfeervol restaurant en hele aardige bediening.
Jolanda V.
  • Datum van je bezoek: 1 okt. 2017
Geweldige bediening, een enorm goede stagaire, erg klantvriendelijk. Niets was teveel en alles kon! We waren met een gezelschap van acht en hadden 6 verschillende voorgerechten, 5 verzchillende hoofdgerechten en het dessert spande de kroon in verscheidenheid.
Echt een gele fijne avond en dat kwam zeker door de bediening en de keuken!
We komen zeker terug.!

Met vr.gr. Fam. van Maris
Dave V.
  • Datum van je bezoek: 29 sep. 2017
Heerlijk gegeten in een sfeervolle omgeving. Bediening en service is goed. Kaart had voldoende keus, vegetarisch, vlees en vis. Alles was prima op smaak. Nu zijn we geweest met de AH actie, maar ook zonder AH actie gaan we zeker terug. Onze dochter heeft zich prima vermaakt in de kinderkamer. Nogmaals via deze weg onze complimenten aan het personeel die ons een leuke avond hebben bezorgd!
Mini O.
  • Datum van je bezoek: 29 sep. 2017
Heerlijk eten, gezellige omgeving. Vriendelijk personeel, prijs was leuk met de AH restaurant actie voor herhaling vatbaar!
Hans D.
  • Datum van je bezoek: 22 sep. 2017
Zeer goed, bediening zeer vriendelijk, Het eten was zeer goed, Mijn vrienden waren ook heel tevreden.
Complement voor de kok en bediening,
Ellen U.
  • Datum van je bezoek: 21 sep. 2017
Er waren die avond slechts twee tafeltjes bezet. Dit had echter geen invloed op de service. Deze was zeer vriendelijk en zeker niet gehaast. Het meisje deed er alles aan om het een gezellige avond te maken. Speciaal voor ons stak zij de open haard aan!
Carlijn H.
  • Datum van je bezoek: 20 sep. 2017
Het eten was wel lekker maar niet geweldig miste soms wat meer smaak. Personeel was wel erg vriendelijk. En de ruimte was heel sfeer vol.
Jack B.
  • Datum van je bezoek: 17 sep. 2017
Op zondagavondavond geweest. Ontvangst erg vriendelijk, consumpties werden snel gebracht en ook op het eten hoefde je niet lang te wachten. Kwaliteit van het eten was goed hoewel niet goedkoop. Wel drukke omgeving gezien de rondlopende en rennende kinderen, maar dat zien wij niet als negatief.
peetenkaatje .
  • Datum van je bezoek: 17 sep. 2017
Patat was in vergelijking met het diner niet verfijnd genoeg. Idee bv belgische frieten of aardappelpartjes. Super eten.
Mig V.
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2017
Prima restaurant met uitstekende keuken !!!
Zeer vriendelijke en klantgerichte medewerkers.
Gebouw met vriendelijke uitstraling.
De achterkant van het gebouw te zien vanaf het parkeerterrein geeft een wat mindere indruk.
Misschien wat af te schermen met groene struiken.
We hebben ons etentje ervaren als een gezellige feestelijke avond.
Mig van de Loo
fritsriamelgert84 .
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2017
Het eten en de bediening waren weer prima , de gevraagde afwijking was goed verwerkt en de bediening goed en hartelijk . Ook was het leuk om te zien hoe de kinderen bezig gehouden werden , zodat deook voor de kleintjes het een feestjes werd , en dus ook voor de ouderen .
stargate .
  • Datum van je bezoek: 10 sep. 2017
Heerlijk gegeten.
Vooral hèt toetje was heerlijk.
Het personeel is heel vriendelijk.
Authentiek en sfeervolle inrichting.
Wim L.
  • Datum van je bezoek: 3 sep. 2017
Het eten was bijzonder goed en zeer smakelijk opgediend.
We komen zeker terug. Zeker met Kerstmis, wat we ieder jaar doen.
joceline.touwslager .
  • Datum van je bezoek: 31 aug. 2017
Makkelijk parkeren, mooi buitenterras, mooie inrichting binnen, ontzettend vriendelijk personeel, ruime keuze, prijs aan de hoge kant, wijn goedkoop. Uitstekende ervaring.
Harry D.
  • Datum van je bezoek: 30 aug. 2017
Gebruik gemaakt van een AH bon. Keuze uit het gehele menu mogelijk. Ruime keuze. Uitstekend gegeten, aanrader. Enkele negatieve commentaren op de reserveringswebsite zijn n.m.m. niet terecht. Uitermate vriendelijk personeel. Enige kritische bemerking: de rode huiswijn zou wat voller van smaak mogen zijn.
Mieke V.
  • Datum van je bezoek: 27 aug. 2017
Lekker gegeten en heerlijk buiten kunnen zitten. 3-gangenmenu was goed, lekkere vegetarische opties. Vanuit Eindhoven ben je er met de fiets zo. Wij komen zeker terug!