De Leemer Hoef

Gestelsestraat 102 5582 HK Waalre Nederland Kaart

Over het restaurant De Leemer Hoef

Brabantse gastvrijheid in de Leemer Hoef

Zowel gezinnen, hele families als vrienden weten dit restaurant te vinden voor een gezellig avondje uit in een unieke setting. Bij De Leemer Hoef dineer je in een Brabantse sfeer met de bijpassende Brabanste gastvrijheid! Het restaurant was oorspronkelijk een boerderij, gebouwd op een plaats waar eerder leemputten werden gegraven. De Leemer Hoef heeft een rijke historie en ontvangt je graag in hun sfeervolle restaurant.

Meer informatie over restaurant De Leemer Hoef

Maandag en Dinsdag Gesloten
Woensdag t/m Zondag vanaf 12:00

Jouw recensie over het restaurant De Leemer Hoef

Julia D.
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2017
De snelheid van de bediening was erg snel
Beetje te snel,maar als je dat aangaf,werd daar goed op gereageerd
Dus al met al
Top!
Hanneke S.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2017
Is zeer geschikt om met kinderen naar toe te gaan, dit met name door de speelruimte. Hier zit op verschillende dagen een kamermeisje.
Restaurant is minder geschikt om alleen met volwassenen te gaan.
Paul W.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2017
Een mooie locatie en een traditionele inrichting, gemoedelijk. Het voelde direct goed toe we binnenkwamen.
Het bedienend personeel was klantvriendelijk.
Thea D.
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2017
Het Verfassungsschutz Menü was minder van kwaliteit
Erna F.
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2017
Het eten was prima en de bediening uiterst vriendelijk. De prijs- kwaliteitsverhouding, ook zonder de actie, zoals men mag verwachten.
Ronald V.
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2017
Heel erg goede ontvangst en bediening. Zeer lekkere gerechten en als uitschieter de moeite die voor de kinderen werd gedaan.
joyo_100 .
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2017
Was druk dus duurde even voordat we ontvangen werden. Koude tocht omdat de deur steeds openging. Voorgerecht was lekker, hoofdgerecht ossenhaas werd verkeerd gebakken en hebben we teruggestuurd. We kregen een nieuw bord en dat was wel goed. Nagerecht dame blanche was ok alleen een klein partje passiefruit erbij waar niets in zat alleen de schil.
Fabienne V.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2017
Heel kindvriendelijk, lekker eten en leuke sfeer. Een leuke speelkamer en op zaterdag een lieve oppas die de kinderen daar vermaakt en oplet (sminken, spelletjes doen). Wel wat rumoerig, maar als je gaat eten met kinderen is dat logisch en ook niet erg. Als je daar feest viert om wat voor reden dan ook, dan wordt daar extra aandacht aan besteedt. Wij hebben er altijd een erg leuke avond!
Andrea S.
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2017
we hebben heerlijk gegeten! het was er gezellig druk en de bediening was vlot en attent. Zeker een aanrader voor andere!
Adri M.
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2017
Erg goed eten en drinken. Leuke namen voor de gerechten. Hele fijne spontane bediening. Wel rumoerig in lage ruimte met grote luidruchtige groepen.
Margo F.
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2017
Je kunt altijd een fijne avond verwachten bij de Lemelerhoef, met lekker eten en een vriendelijke bediening. Zeer consistent, altijd echt goed. De prijs-kwaliteit verhouding is ok. Er werd ondanks de drukte alles aan gedaan om het kapotte licht boven onze tafel te repareren. Zeker aan te bevelen!
  • Datum van je bezoek: 12 okt. 2017
We kozen het 3 gangen menu voor 29 euro. Het waren heerlijke gerechten , leuke en lekkere combinaties , vooral de huisgemaakte frambozenlikeur was top. De bediening erg aardig en vriendelijk.
jhzondag .
  • Datum van je bezoek: 12 okt. 2017
Het restaurant is in een sfeervolle oude boerderij. De bediening is erg vriendelijk en goed. Ik was mijn leesbril vergeten, en we werden onmiddellijk gebeld. Super service!
De presentatie van de gerechten is heel mooi en met zorg gedaan. We hadden vooraf de zalm tompouce en de vissoep, allebei erg goed. De hoofdgerechten, dorade en zalmforel waren prima, jammer dat vooral op het bord van de dorade veel olie dreef.
Dessert soufle met rabarber is orgineel een lekker.
adrianus D.
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2017
De ossenhaas was prima van kwaliteit,maar het door ons gevraagde "medium" was uiteindelijk een "well-done"geworden helaas.Het nagerecht was niet bijzonder lekker (dame-blanche)
Wel heel sfeervol restaurant en hele aardige bediening.
Jolanda V.
  • Datum van je bezoek: 1 okt. 2017
Geweldige bediening, een enorm goede stagaire, erg klantvriendelijk. Niets was teveel en alles kon! We waren met een gezelschap van acht en hadden 6 verschillende voorgerechten, 5 verzchillende hoofdgerechten en het dessert spande de kroon in verscheidenheid.
Echt een gele fijne avond en dat kwam zeker door de bediening en de keuken!
We komen zeker terug.!

Met vr.gr. Fam. van Maris
Dave V.
  • Datum van je bezoek: 29 sep. 2017
Heerlijk gegeten in een sfeervolle omgeving. Bediening en service is goed. Kaart had voldoende keus, vegetarisch, vlees en vis. Alles was prima op smaak. Nu zijn we geweest met de AH actie, maar ook zonder AH actie gaan we zeker terug. Onze dochter heeft zich prima vermaakt in de kinderkamer. Nogmaals via deze weg onze complimenten aan het personeel die ons een leuke avond hebben bezorgd!
Mini O.
  • Datum van je bezoek: 29 sep. 2017
Heerlijk eten, gezellige omgeving. Vriendelijk personeel, prijs was leuk met de AH restaurant actie voor herhaling vatbaar!
Hans D.
  • Datum van je bezoek: 22 sep. 2017
Zeer goed, bediening zeer vriendelijk, Het eten was zeer goed, Mijn vrienden waren ook heel tevreden.
Complement voor de kok en bediening,
Ellen U.
  • Datum van je bezoek: 21 sep. 2017
Er waren die avond slechts twee tafeltjes bezet. Dit had echter geen invloed op de service. Deze was zeer vriendelijk en zeker niet gehaast. Het meisje deed er alles aan om het een gezellige avond te maken. Speciaal voor ons stak zij de open haard aan!
Carlijn H.
  • Datum van je bezoek: 20 sep. 2017
Het eten was wel lekker maar niet geweldig miste soms wat meer smaak. Personeel was wel erg vriendelijk. En de ruimte was heel sfeer vol.