De Leckernij Kaatsheuvel

• Amex , MasterCard , Pin , Visa card
  • Af te huren , Airconditioning , Huisdieren welkom , Terras , Wi-Fi
Laura S.
  • Datum van je bezoek: 16 jun. 2017
Na een heerlijke dag in de Efteling met 7 dames gegeten bij de Leckernij in Kaatsheuvel. Is het nog geen 10 minuten van de Efteling verwijderd en ook berekend op grote groepen. De inrichting is wellicht iets oubollig, maar de ontvangst en het eten maken dit meer dan goed. We hadden een tafel vooraan, eigenlijk apart van de rest en dus zo'n beetje onze privé eetkamer. Als starter krijg je altijd een mandje brood & kruidenboter, altijd lekker voor de ergste trek en na bestelling kregen we ook nog een amuse van het huis. Dit was een lepel krabsalade (lekker!). De meesten van ons kozen voor het Bistro menu à EUR 16,50 en dat was echt geen geld, zeker niet voor de gerechten die je kreeg. Zelf koos ik het Lente Menu à EUR 24,50 en ik moet zeggen dat ik niet begrijp hoe ze deze gerechten voor dit geld kunnen aanbieden. Een kwestie van slim inkopen denk ik. Mijn lamshamburgertje was heerlijk en als hoofdgerecht had ik de mixed grill met heerlijke stukjes vlees. Echt goed!
Volgende keer gaan we hier zeker weer eten!
Petra V.
  • Datum van je bezoek: 24 mei 2017
Absoluut zeer goede prijs-kwaliteit verhouding en uitstekende gelegenheid voor een uitje met jonge kinderen. De kindermenu geïntegreerd in een doe/kleurboekje zijn een leuk idee.
Alleen jammer dat de Tripadvisorwebsite toelaat de dag zelf nog te reserveren maar dat dit niet meer bij het restaurant bevestigd wordt. Niettemin kregen we meteen een plaats en werden we vlot en vrolijk bediend.
frans V.
  • Datum van je bezoek: 16 mei 2017
Dit restaurant gereserveerd na een dagje Efteling met gezin.
Als je niet vast zit op het park en lekker en betaalbaar wilt afsluiten is de Lekkernij een aanrader.
Wij hebben gekozen voor een 3 gangen Bistro menu van €16,50 en dat zeker de moeite waard.
Robbert B.
  • Datum van je bezoek: 22 apr. 2017
Erg lekker gegeten met onze ouders, om te vieren dat ze 40 jaar getrouwd waren! Dit was zeker een goede keus! Een aantal hadden bistro menu en een aantal lente menu, erg leuk samengestelde menu's voor aantrekkelijke prijs. We hebben heerlijk gegeten en komen zeker nog eens terug!
Marlies V.
  • Datum van je bezoek: 20 apr. 2017
We hebben heerlijk gegeten.
Alleen zaten we dicht bij de buitendeur en als die openging was het erg koud op onze plaats.
Jammer.
Mhc D.
  • Datum van je bezoek: 10 apr. 2017
Meer dan anderhalf uur op het eten gewacht, aangebrande aardappeltjes, weinig groenten de wortels hard en de tuinbonen uitgedroogd, vlees te rood.
We hebben hier vaker gegeten maar de laatste 2 keer is was het niet goed, we dachten het kan een keertje minder zijn maar nu de 2de keer is de druppel hier komen wij niet meer!
A H.
  • Datum van je bezoek: 8 jan. 2017
Vriendelijke ontvangst, snelle bediening, aandacht voor je tafel
Adri V.
  • Datum van je bezoek: 10 dec. 2016
heerlijk eten voor een meer dan schappelijke prijs . ook voor onze kinderen is er
van alles te doen en te eten.

Ingrid D.
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2016
Lekker gegeten vriendelijk personeel komen zeker terug
Mathé V.
  • Datum van je bezoek: 8 nov. 2016
Fair deal. Prima 3 gangen diner met veel entourage voor een super prijs.
Anna R.
  • Datum van je bezoek: 31 okt. 2016
Gezellige ruimte, sfeervol licht en inrichting. Houten meubels, kristallen kroonluchters, gezellig gedekte tafels met messenleggers, verse bloemetjes en kaarsjes. Hartelijke, iets te informele ontvangst. Genoeg en gevarieerde keuze op de kaart, tegen meer dan redelijke prijzen. Wij hadden een driegangen Bistromenu a 15,50 euro pp. Bescheiden maar voldoende porties, gezellige presentatie bijv stoofpeertjes in een weckpotje en stoofvlees in een gietijzeren pannetje. Frietjes iets te koud maar lekker van smaak. Bediening liet zich iets te weinig zien tijdens de maaltijd waardoor de glazen te lang leeg stonden. Hier kunnen ze ook meer op verdienen, als ze het wat beter en bijtijds aanvullen, niet slim dus. Dessert lekker, niet heel verrassend. Slagroom uit bus. Rekening heel aangenaam. We komen hier zeker nog eens terug, vooral een aangename afsluiter van een dagje Efteling.
Peter D.
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2016
Dit restaurant gekozen als alternatief voor de volgeboekte Efteling restaurants. Echt geen spijt van gehad. Zeer gezellig restaurant met lekker eten. Ook voor de kids redelijk wat keuze.
Hightown H.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2016
Het menu gegeten 3 gangen voor 16.50 euro helemaal goed. Carpaccio, vleesspies met stroganofsaus en een heerlijk ijstoetje. Groenten, gebakken aardappeltjes en frietjes helemaal goed en ruim voldoende. Deze zaak is een echte aanrader. Wel even telefonisch reserveren want via Iens gaat het niet goed. Gulukkig was er voor ons nog wel een tafel vrij maar dat was ook wel de laatste op de donderdagavond!
c P.
  • Datum van je bezoek: 17 okt. 2016
Gisteren ter gelegenheid van het 60-jarig huwelijksfeest van onze ouders met 22 personen al la carte gegeten bij De Leckernij in Kaatsheuvel. Er was een lange tafel voor ons geregeld. Iedereen bestelde iets anders (vis-, vlees- en vegetarische gerechten) en toch werden alle gerechten op hetzelfde moment geserveerd. Het eten was heerlijk, lekkere voor-, hoofd- en nagerechten. Met warme groenten, salade en stoofpeertjes. Heerlijk gegeten en genoten. Super vriendelijke bediening. Een aanrader!
Cisca V.
  • Datum van je bezoek: 11 okt. 2016
Wij zijn met 3 personen bij de leckernij in Oosterhout geweest op 11 oktober 2016.
Hebben gesmuld.
Een had het Herfst menu de andere 2 het bistro menu.
Het draadjesvlees van het herfst menu had iets pittiger mogen zijn. Dit was dan ook het enige. Smaken verschillen!
Echt een aanrader
Fam. Veen Weezeman
Harm R.
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2016
In de zon is het goed toeven op het terras. De bediening stond ons vriendelijk te woord. We hadden maar weinig tijd maar dit was geen enkel probleem werd ons verzekerd. En inderdaad kwam het eten vlot. Alleen een hoofdgerecht dit keer. Gebakken scholfilet met remouladesaus en ossenhaaspuntjes met pepersaus. Helaas was het eten niet zo lekker. De vis dreef in het vet en de ossenhaas leek gefrituurd. Daarnaast zat er niet veel smaak aan de rest van het gerecht. De spinazie was een papje en de boontjes waren geplet, slap en met een paar draadjes erbij. Geen €17,75 per gerecht waard.
wimpeskens .
  • Datum van je bezoek: 2 aug. 2016
Lekker gegeten, vlotte, correcte en zeer vriendelijke en attente bediening.
Enige minpuntje: Er mag zo weinig, veel regeltjes (volgens de kaart) en dat bestelt niet prettig.
jschijndel .
  • Datum van je bezoek: 17 jul. 2016
Waren met 4 personen en hebben allen het bistro 3 gangenmenu genomen. Kosten 15.50 euro p.p. Dit is voor een 3 gangen menu met keuze goedkoop. Prijs kwaliteit verhouding is dan prima. Gerechten missen wel wat smaak, maar menu maakt verwachting wel waar. Gaan zeker nog eens terug. Bediening is netjes en gastvrij.
sl D.
  • Datum van je bezoek: 26 jun. 2016
Precies wat je kan verwachten van een menuutje van €15,50! Simpel, redelijk eten. Heel erg hun best gedaan om voor deze prijs een 3 - gangenmenu neer te zetten. Goede bediening en lekker huiswijnje.
cindy1971 .
  • Datum van je bezoek: 18 jun. 2016
Heerlijk gegeten. Vooral het hoofdgerecht, varkenshaasje, was top. En de prijs kwaliteitsverhouding is ook echt meer dan goed. Bediening was goed. Van ons dus een dikke 8 en een aanrader voor anderen!!