De Leckernij Kaatsheuvel

• Af te huren , Airconditioning , Huisdieren welkom , Wi-Fi

Jouw recensie over het restaurant De Leckernij Kaatsheuvel

Rita en evert M.
  • Datum van je bezoek: 16 jan. 2018
Geen opmerking. We voelen ons thuis bij decLekkernij
Jan I.
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2017
Prima
Rogier L.
  • Datum van je bezoek: 4 dec. 2017
Niet alleen het eten was fantastisch maar ook een zeer kundige en prettige bediening hebben we gehad op zondag 26 November!
Rens V.
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2017
uitstekend restaurant
P.J. G.
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2017
Ideale plek om met een grote groep met ook kinderen rustig te dineren. Ook het speelhokje was erg in trek. We komen zeker nog terug na ons volgende bezoek aan de Efteling.
Bart B.
  • Datum van je bezoek: 18 okt. 2017
Lekker eten alles precies goed
Ton I.
  • Datum van je bezoek: 18 okt. 2017
Het eten was niet lekker. Draadjesvlees kan heerlijk zijn, maar er was niet door te komen. Harde spruitjes, wortelen en sperziebonen hadden nauwelijks kokend water gezien. Salade leek niet zelf vers gemaakt en dreef in de slasaus. Peertjes niet lang genoeg gestoofd. 20 Euro is niet duur maar ik betaal liever wat meer voor goed voedsel.
Jacomien W.
  • Datum van je bezoek: 17 okt. 2017
Prima ontvangst en heerlijk gegeten. 2 volw en kind. Helaas werden de drankjes vergeten
Ger S.
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2017
De tijd tussen de gangen vonden wij nogal lang duren,zeker voor de kinderen.
Ron D.
  • Datum van je bezoek: 9 sep. 2017
Lekker gegeten goede leuke vlotte bediening.
Roy D.
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2017
Eten was lekker, porties vonden we wat aan de kleine kant, zeker als je a la carte eet verwacht ik wat grotere porties. Hierdoor zullen we niet snel terug komen, toch jammer.
Lia V.
  • Datum van je bezoek: 27 jul. 2017
De tafel waaraan wij zaten weghalen. Het gordijn opendoen. Iets transparants gebruiken of smalle schermdoeken om knudheid te behouden
Laura S.
  • Datum van je bezoek: 16 jun. 2017
Na een heerlijke dag in de Efteling met 7 dames gegeten bij de Leckernij in Kaatsheuvel. Is het nog geen 10 minuten van de Efteling verwijderd en ook berekend op grote groepen. De inrichting is wellicht iets oubollig, maar de ontvangst en het eten maken dit meer dan goed. We hadden een tafel vooraan, eigenlijk apart van de rest en dus zo'n beetje onze privé eetkamer. Als starter krijg je altijd een mandje brood & kruidenboter, altijd lekker voor de ergste trek en na bestelling kregen we ook nog een amuse van het huis. Dit was een lepel krabsalade (lekker!). De meesten van ons kozen voor het Bistro menu à EUR 16,50 en dat was echt geen geld, zeker niet voor de gerechten die je kreeg. Zelf koos ik het Lente Menu à EUR 24,50 en ik moet zeggen dat ik niet begrijp hoe ze deze gerechten voor dit geld kunnen aanbieden. Een kwestie van slim inkopen denk ik. Mijn lamshamburgertje was heerlijk en als hoofdgerecht had ik de mixed grill met heerlijke stukjes vlees. Echt goed!
Volgende keer gaan we hier zeker weer eten!
Petra V.
  • Datum van je bezoek: 24 mei 2017
Absoluut zeer goede prijs-kwaliteit verhouding en uitstekende gelegenheid voor een uitje met jonge kinderen. De kindermenu geïntegreerd in een doe/kleurboekje zijn een leuk idee.
Alleen jammer dat de Tripadvisorwebsite toelaat de dag zelf nog te reserveren maar dat dit niet meer bij het restaurant bevestigd wordt. Niettemin kregen we meteen een plaats en werden we vlot en vrolijk bediend.
frans V.
  • Datum van je bezoek: 16 mei 2017
Dit restaurant gereserveerd na een dagje Efteling met gezin.
Als je niet vast zit op het park en lekker en betaalbaar wilt afsluiten is de Lekkernij een aanrader.
Wij hebben gekozen voor een 3 gangen Bistro menu van €16,50 en dat zeker de moeite waard.
Robbert B.
  • Datum van je bezoek: 22 apr. 2017
Erg lekker gegeten met onze ouders, om te vieren dat ze 40 jaar getrouwd waren! Dit was zeker een goede keus! Een aantal hadden bistro menu en een aantal lente menu, erg leuk samengestelde menu's voor aantrekkelijke prijs. We hebben heerlijk gegeten en komen zeker nog eens terug!
Marlies V.
  • Datum van je bezoek: 20 apr. 2017
We hebben heerlijk gegeten.
Alleen zaten we dicht bij de buitendeur en als die openging was het erg koud op onze plaats.
Jammer.
Mhc D.
  • Datum van je bezoek: 10 apr. 2017
Meer dan anderhalf uur op het eten gewacht, aangebrande aardappeltjes, weinig groenten de wortels hard en de tuinbonen uitgedroogd, vlees te rood.
We hebben hier vaker gegeten maar de laatste 2 keer is was het niet goed, we dachten het kan een keertje minder zijn maar nu de 2de keer is de druppel hier komen wij niet meer!