De Leckernij Kaatsheuvel

Meer informatie over restaurant De Leckernij Kaatsheuvel

• Af te huren , Airconditioning , Huisdieren welkom , Terras , Wi-Fi
Robbert B.
  • Datum van je bezoek: 22 apr. 2017
Erg lekker gegeten met onze ouders, om te vieren dat ze 40 jaar getrouwd waren! Dit was zeker een goede keus! Een aantal hadden bistro menu en een aantal lente menu, erg leuk samengestelde menu's voor aantrekkelijke prijs. We hebben heerlijk gegeten en komen zeker nog eens terug!
Marlies V.
  • Datum van je bezoek: 20 apr. 2017
Mhc D.
  • Datum van je bezoek: 10 apr. 2017
Meer dan anderhalf uur op het eten gewacht, aangebrande aardappeltjes, weinig groenten de wortels hard en de tuinbonen uitgedroogd, vlees te rood.
We hebben hier vaker gegeten maar de laatste 2 keer is was het niet goed, we dachten het kan een keertje minder zijn maar nu de 2de keer is de druppel hier komen wij niet meer!
A H.
  • Datum van je bezoek: 8 jan. 2017
Vriendelijke ontvangst, snelle bediening, aandacht voor je tafel
Adri V.
  • Datum van je bezoek: 10 dec. 2016
heerlijk eten voor een meer dan schappelijke prijs . ook voor onze kinderen is er
van alles te doen en te eten.

Ingrid D.
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2016
Lekker gegeten vriendelijk personeel komen zeker terug
Mathé V.
  • Datum van je bezoek: 8 nov. 2016
Fair deal. Prima 3 gangen diner met veel entourage voor een super prijs.
Anna R.
  • Datum van je bezoek: 31 okt. 2016
Gezellige ruimte, sfeervol licht en inrichting. Houten meubels, kristallen kroonluchters, gezellig gedekte tafels met messenleggers, verse bloemetjes en kaarsjes. Hartelijke, iets te informele ontvangst. Genoeg en gevarieerde keuze op de kaart, tegen meer dan redelijke prijzen. Wij hadden een driegangen Bistromenu a 15,50 euro pp. Bescheiden maar voldoende porties, gezellige presentatie bijv stoofpeertjes in een weckpotje en stoofvlees in een gietijzeren pannetje. Frietjes iets te koud maar lekker van smaak. Bediening liet zich iets te weinig zien tijdens de maaltijd waardoor de glazen te lang leeg stonden. Hier kunnen ze ook meer op verdienen, als ze het wat beter en bijtijds aanvullen, niet slim dus. Dessert lekker, niet heel verrassend. Slagroom uit bus. Rekening heel aangenaam. We komen hier zeker nog eens terug, vooral een aangename afsluiter van een dagje Efteling.
Peter D.
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2016
Dit restaurant gekozen als alternatief voor de volgeboekte Efteling restaurants. Echt geen spijt van gehad. Zeer gezellig restaurant met lekker eten. Ook voor de kids redelijk wat keuze.
Hightown H.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2016
Het menu gegeten 3 gangen voor 16.50 euro helemaal goed. Carpaccio, vleesspies met stroganofsaus en een heerlijk ijstoetje. Groenten, gebakken aardappeltjes en frietjes helemaal goed en ruim voldoende. Deze zaak is een echte aanrader. Wel even telefonisch reserveren want via Iens gaat het niet goed. Gulukkig was er voor ons nog wel een tafel vrij maar dat was ook wel de laatste op de donderdagavond!
c P.
  • Datum van je bezoek: 17 okt. 2016
Gisteren ter gelegenheid van het 60-jarig huwelijksfeest van onze ouders met 22 personen al la carte gegeten bij De Leckernij in Kaatsheuvel. Er was een lange tafel voor ons geregeld. Iedereen bestelde iets anders (vis-, vlees- en vegetarische gerechten) en toch werden alle gerechten op hetzelfde moment geserveerd. Het eten was heerlijk, lekkere voor-, hoofd- en nagerechten. Met warme groenten, salade en stoofpeertjes. Heerlijk gegeten en genoten. Super vriendelijke bediening. Een aanrader!
Cisca V.
  • Datum van je bezoek: 11 okt. 2016
Wij zijn met 3 personen bij de leckernij in Oosterhout geweest op 11 oktober 2016.
Hebben gesmuld.
Een had het Herfst menu de andere 2 het bistro menu.
Het draadjesvlees van het herfst menu had iets pittiger mogen zijn. Dit was dan ook het enige. Smaken verschillen!
Echt een aanrader
Fam. Veen Weezeman
Harm R.
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2016
In de zon is het goed toeven op het terras. De bediening stond ons vriendelijk te woord. We hadden maar weinig tijd maar dit was geen enkel probleem werd ons verzekerd. En inderdaad kwam het eten vlot. Alleen een hoofdgerecht dit keer. Gebakken scholfilet met remouladesaus en ossenhaaspuntjes met pepersaus. Helaas was het eten niet zo lekker. De vis dreef in het vet en de ossenhaas leek gefrituurd. Daarnaast zat er niet veel smaak aan de rest van het gerecht. De spinazie was een papje en de boontjes waren geplet, slap en met een paar draadjes erbij. Geen €17,75 per gerecht waard.
wimpeskens .
  • Datum van je bezoek: 2 aug. 2016
Lekker gegeten, vlotte, correcte en zeer vriendelijke en attente bediening.
Enige minpuntje: Er mag zo weinig, veel regeltjes (volgens de kaart) en dat bestelt niet prettig.
jschijndel .
  • Datum van je bezoek: 17 jul. 2016
Waren met 4 personen en hebben allen het bistro 3 gangenmenu genomen. Kosten 15.50 euro p.p. Dit is voor een 3 gangen menu met keuze goedkoop. Prijs kwaliteit verhouding is dan prima. Gerechten missen wel wat smaak, maar menu maakt verwachting wel waar. Gaan zeker nog eens terug. Bediening is netjes en gastvrij.
sl D.
  • Datum van je bezoek: 26 jun. 2016
Precies wat je kan verwachten van een menuutje van €15,50! Simpel, redelijk eten. Heel erg hun best gedaan om voor deze prijs een 3 - gangenmenu neer te zetten. Goede bediening en lekker huiswijnje.
cindy1971 .
  • Datum van je bezoek: 18 jun. 2016
Heerlijk gegeten. Vooral het hoofdgerecht, varkenshaasje, was top. En de prijs kwaliteitsverhouding is ook echt meer dan goed. Bediening was goed. Van ons dus een dikke 8 en een aanrader voor anderen!!
ReubenN .
  • Datum van je bezoek: 5 jun. 2016
Prima gegeten en attente bediening. Veel geregeld voor kinderen, die in de speelhoek konden zitten of aan tafel met stiften en puzzels. Voor herhaling vatbaar!
harrieenmarjo S.
  • Datum van je bezoek: 23 apr. 2016
Onze dochter vond de asperge heerlijk,en wij de entrecote ook .
Een klein puntje frites en aardappel iets te hard gebakken .
PlupBlub .
  • Datum van je bezoek: 23 apr. 2016
Samen met mijn vriendin zijn we hier uit eten geweest, en zijn beiden voor het klassieke menu van 4 gangen voor 25 euro per persoon gegaan. Deze bestond uit een steak tartar, een Franse gegratineerde uiensoep, een entrecote en als afsluiter een tarte tatin.
Geen van deze gerechten kon de verwachting waarmaken.
De steak tartar was te grof gesneden en het gepocheerde ei was te hard gekookt.
Ook de Franse uiensoep was slecht, in plaats van gecarameliseerde ui waren deze nog bijna rauw. Het stokbrood in de soep zoog alle bouillon op waardoor deze uien het enige waren wat overbleef.
Bij de entrecote was de vetlaag niet geschroeid en lag deze rauw en geel bovenop de entrecote. De bijgeleverde rabarber was smakeloos, de krieltjes aangebrand en de spinazie a la crème misplaatst. Een gang van gemiste kansen.
Bij de tarte tatin was het bladerdeeg niet gepoft maar vrij compact en zeer zoet van smaak.

Al met al was de prijs/kwaliteitverhouding slecht. Hoewel de inrichting van het restaurant leuk is zouden we hier voor het eten niet terugkomen.