De Lausanne

Markt 8 4515 BA IJzendijke Nederland Kaart
31-117302001

Over het restaurant De Lausanne

Leven als een God in Zeeuws-Vlaanderen

Leven als God in Zeeuws-Vlaanderen: dat is het motto van restaurant Delausanne. Warmte en gezelligheid omringen je meteen als je binnenkomt in dit bijzondere, historische pand. De inrichting van het restaurant is een mengelmoes van klassiek Engels en gezellig Frans. Op de uitgebreide menukaart vindt u veel seizoensgebonden gerechten, bereid met uitsluitend natuurlijke producten.

Meer informatie over restaurant De Lausanne

Dinsdag t/m Zondag vanaf 23:00
- Diner vanaf 17:30

• Af te huren , Catering , Huisdieren welkom , Terras
norbert K.
  • Datum van je bezoek: 5 feb. 2017
zeer smaakvol en genoeg een aanrader voor herhaling
Kevin V.
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2017
Eten zeer lekker, leuk interieur. Zeker een aanrader. Prijs/kwaliteit dik in orde
Leny_Luteijn .
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2017
heerlijk gegeten met vrienden. We hebben gebruik gemaakt van de AH-actie en gekozen voor het menu. Hebben hier absoluut geen spijt van gehad! We komen hier zeker nog eens terug.
DustyV .
  • Datum van je bezoek: 22 jan. 2017
Bijzonder goede kwaliteit tegen een reële prijs.
Vanuit Amsterdam een bezoek aan een bekende op advies van die bekende gecombineerd met een etentje bij restaurant Delausanne.
Vooraf was mij gezegd dat dit een goed restaurant was met uitzonderlijk goede vleesgerechten, dit bleek volledig het geval te zijn.
Ruime porties van zeer goede kwaliteit.
Ik heb hierbij gebruik gemaakt van de AH-spaaractiekorting en zo kennis kunnen maken met dit restaurant. Een geslaagde kennismaking en voor herhaling vatbaar, ook zonder spaaractie!
Ook met een authentieke entourage, vriendelijke bediening en familiaire sfeer.
De kwaliteit van het vlees is zeer goed en de prijs is voor het totaalplaatje reëel.
De opmaak is zonder onnodige opsmuk, huisgemaakte friet is een kleine aanbeveling.
Heleen B.
  • Datum van je bezoek: 22 jan. 2017
eten was heel lekker. alleen de ontvangst door de eigenaar was beneden alle peil! Zijn klanten zijn eigenlijk van een ander kaliber als de AH klant!!! Is dat aan ons te zien? Ons ziet hij nooit meer.
parre .
  • Datum van je bezoek: 22 jan. 2017
Heerlijk gegeten in sfeervolle ambiance. De wachttijd tussen de verschillende gerechten was redelijk lang.
Maar de positiviteit overwint. We komen hier graag nog eens terug.
Tom V.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2017
Een heel gezellig restaurant met een knipoog naar de roots van de eigenaar. Lekkere gerechtjes en voortreffelijk stuk vlees. Hier kom ik met plezier terug!
  • Datum van je bezoek: 28 dec. 2016
Voor de ontelbaarste keer met de AH bonnen gaan eten bij de Lausanne. Zoals altijd heerlijk en goed verzorgd. En wat voor veel mensen belangrijk is dat de hoeveelheden goed zijn. Eigenlijk is alles wat we gegeten hebben altijd prima van smaak. Niets op aan te merken.
Een enkel minpuntje die avond was het geluid van de trap. We zaten ernaast. Soms loopt het personeel en soms lopen de gasten erg luidruchtig de trappen op. Dat gaat op een gegeven moment storen. Tevens trekt het daar een beetje. Tot volgend jaar, een fijne jaarwisseling en de allerbeste wensen.
Natasha R.
  • Datum van je bezoek: 22 dec. 2016
Heerlijk gegeten (AH-actie). Zalmbonbon vooraf met veel garnaaltjes en heerlijk vers. Vlees was voortreffelijk mals en veel. Ook visgerecht goed van smaak. En wat een sympathieke en goede service!
Irene M.
  • Datum van je bezoek: 21 dec. 2016
We hebben even heerlijke avond gehad met z'n vieren , echter de frites waren wel erg klein. Het kaasplankj,e was erg origineel en de kaas smmakte goed met de port . De witte huiswijn is van even goede kwaliteit.
Naomi P.
  • Datum van je bezoek: 18 dec. 2016
Het eten was er heerlijk! Echt super! Bediening was ook super! Alleen het ontvangst door de baas zelf had wel anders gemogen. De ah restaurant actie vond hij een fucking kut actie en was de grootste fout van zijn leven. Moet hij zelf weten, maar daar moet de consument geen last van hebben vind ik. Hadden ook bijna door dit ontvangst een rechtsomkeert gemaakt.
Gelukkig werd er met het eten, zowel vis als vlees een hoop goed gemaakt!
  • Datum van je bezoek: 17 dec. 2016
Het wordt een beetje eentonig en saai. Het eten en alles is wederom erg lekker. De secreto is super, maar dat mag ook wel voor die prijs. De biefstuk rossini is van het begin tot het eind om je vingers bij op te eten, een klein beetje aan de zoute kant. Het toetje, de citroentaart verrukkelijk. Kortom, wij zijn tussen Kerst en Oud en Nieuw weer van de partij.
ellie P.
  • Datum van je bezoek: 15 dec. 2016
Wel heel erg netjes dat je gewoon a la carte mag eten en de AH bon in mindering wordt gebracht. De dessertkaart was niet groot maar de sorbet was een aanrader!
Linda V.
  • Datum van je bezoek: 27 nov. 2016
Het was een genoegen om hier te zijn, knus, gezellig, hele goeie lounge muziek , zeker aan te bevelen
het vlees was van super kwaliteit, en meer dan voldoende, we kregen het niet .
We hebben nu weer een adres bij voor gezellig, en relax te kunnen eten.
Ria D.
  • Datum van je bezoek: 16 nov. 2016
Mooi restaurant op de hoek van de markt in IJzendijke.
Sfeervol ingericht met oog voor oudheid van het historische pand.
Heel lekker gegeten was een geslaagde avond.
Debuyser .
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2016
Op het eten was niets aan te merken. Het was lekker eten in een gezellige omgeving. Het meisje dater werkt moet nog wat leren, ik veronderstel dat zij geen vaste medewerkster was.
Hoesanna V.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2016
Erg sfeervol restaurant met lekkere gerechten! Vlees en vis kwaliteit zijn zeer goed. Personeel was ook erg vriendelijk. Het restaurant is zeker voor herhaling vatbaar.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2016
We zijn voor de zoveelste keer in de Lausanne gaan eten, juist omdat het er altijd goed is. Ook met de AH bonnen overigens! We kiezen a la carte en krijgen gewoon de korting van een 3 gangen menu. De secreto als voorgerecht is een echte aanrader. Super mals, heerlijk van smaak en smelt op je tong. Gewoon een keer nemen. Heerlijk. De Vitello Tonnato mag er ook zeker wezen. De verschillende soorten biefstuk zijn steeds prima, heerlijk van smaak en van het begin tot het eind botermals. Het citroentoetje is om je vingers bij op te eten, zo lekker. De bediening (Mieke en de dochter van de baas) is eenmalig. Zeer (klant)vriendelijk, sympathiek en aardig. Mieke is niet alleen goed met kleuters maar ook met grote mensen :-). Chapeau! De muziek, die op de achtergrond is te horen, is aangenaam. We kwamen zelfs een koppel tegen die er de vorige keer ook zat.
Tot de volgende keer.
Monique V.
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2016
Wij hebben de alberheynw menu gegeteb
De pompoensoep was heel lekker en het slaatje smaakte goed en fris.
Het vispannetje was lekker en voldoende voor,de sate was perfect gebakken en heel lekker .Als dessert aten we de klassieke dame-blanche.
Voor ons zeker een aanrader en voor herhaling vatbaar.
G G.
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2016
We waren vorig jaar ook als eens hier gaan eten. Best bevallen. Nu weer eens gaan eten met eenah restaurantkaart. Naast het ah menu konden wij ook uit het menu kiezen. Hebben wij ook gedaan.
Wij namen als voorgerecht Vitello Tonato ( heerlijk) en garnalenkroketten ( viel tegen; weinig garnalen).
Hoofdgerecht was visschotel ( goed verzorgd; goed van smaak).
Als dessert Dame Blanche en Cafe Glace. ( lekker)
Toen kwam de rekening: voor de ah kaart was keurig eenkorting afgetrokken. Goed geregeld.
Maar: cafe glace staat op internet voor € 5,00, in de menukaart in het restaurant voor € 8,00 en op onze rekening voor € 9,50.
De vitello tonato staat op internet, op de kaart in restaurant voor €15,00, maar op de rekening € 16,50.
Toch merkwaardig