De Lausanne

Markt 8 4515 BA IJzendijke Nederland Kaart
31-117302001

Over restaurant De Lausanne

Leven als een God in Zeeuws-Vlaanderen

Leven als God in Zeeuws-Vlaanderen: dat is het motto van restaurant Delausanne. Warmte en gezelligheid omringen je meteen als je binnenkomt in dit bijzondere, historische pand. De inrichting van het restaurant is een mengelmoes van klassiek Engels en gezellig Frans. Op de uitgebreide menukaart vindt u veel seizoensgebonden gerechten, bereid met uitsluitend natuurlijke producten.

Meer informatie over restaurant De Lausanne

Dinsdag t/m Zondag vanaf 23:00
- Diner vanaf 17:30

• Af te huren , Catering , Huisdieren welkom , Terras
Linda V.
  • Datum van je bezoek: 27 nov. 2016
Het was een genoegen om hier te zijn, knus, gezellig, hele goeie lounge muziek , zeker aan te bevelen
het vlees was van super kwaliteit, en meer dan voldoende, we kregen het niet .
We hebben nu weer een adres bij voor gezellig, en relax te kunnen eten.
Ria D.
  • Datum van je bezoek: 16 nov. 2016
Mooi restaurant op de hoek van de markt in IJzendijke.
Sfeervol ingericht met oog voor oudheid van het historische pand.
Heel lekker gegeten was een geslaagde avond.
Debuyser .
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2016
Op het eten was niets aan te merken. Het was lekker eten in een gezellige omgeving. Het meisje dater werkt moet nog wat leren, ik veronderstel dat zij geen vaste medewerkster was.
Hoesanna V.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2016
Erg sfeervol restaurant met lekkere gerechten! Vlees en vis kwaliteit zijn zeer goed. Personeel was ook erg vriendelijk. Het restaurant is zeker voor herhaling vatbaar.
MarcelBruijsten .
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2016
We zijn voor de zoveelste keer in de Lausanne gaan eten, juist omdat het er altijd goed is. Ook met de AH bonnen overigens! We kiezen a la carte en krijgen gewoon de korting van een 3 gangen menu. De secreto als voorgerecht is een echte aanrader. Super mals, heerlijk van smaak en smelt op je tong. Gewoon een keer nemen. Heerlijk. De Vitello Tonnato mag er ook zeker wezen. De verschillende soorten biefstuk zijn steeds prima, heerlijk van smaak en van het begin tot het eind botermals. Het citroentoetje is om je vingers bij op te eten, zo lekker. De bediening (Mieke en de dochter van de baas) is eenmalig. Zeer (klant)vriendelijk, sympathiek en aardig. Mieke is niet alleen goed met kleuters maar ook met grote mensen :-). Chapeau! De muziek, die op de achtergrond is te horen, is aangenaam. We kwamen zelfs een koppel tegen die er de vorige keer ook zat.
Tot de volgende keer.
Monique V.
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2016
Wij hebben de alberheynw menu gegeteb
De pompoensoep was heel lekker en het slaatje smaakte goed en fris.
Het vispannetje was lekker en voldoende voor,de sate was perfect gebakken en heel lekker .Als dessert aten we de klassieke dame-blanche.
Voor ons zeker een aanrader en voor herhaling vatbaar.
G G.
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2016
We waren vorig jaar ook als eens hier gaan eten. Best bevallen. Nu weer eens gaan eten met eenah restaurantkaart. Naast het ah menu konden wij ook uit het menu kiezen. Hebben wij ook gedaan.
Wij namen als voorgerecht Vitello Tonato ( heerlijk) en garnalenkroketten ( viel tegen; weinig garnalen).
Hoofdgerecht was visschotel ( goed verzorgd; goed van smaak).
Als dessert Dame Blanche en Cafe Glace. ( lekker)
Toen kwam de rekening: voor de ah kaart was keurig eenkorting afgetrokken. Goed geregeld.
Maar: cafe glace staat op internet voor € 5,00, in de menukaart in het restaurant voor € 8,00 en op onze rekening voor € 9,50.
De vitello tonato staat op internet, op de kaart in restaurant voor €15,00, maar op de rekening € 16,50.
Toch merkwaardig
Danny W.
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2016
Het was de 3 de maal dat we er kwamen eten ,en zoals de vorige keren zeer lekker . Echt een aan rader voor iedereen
Linda B.
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2016
We hebben hier goed gegeten. Vooraf de volgens hen bekende huissalade met spekjes. Gevolgd door een vispotje wat een visbordje bleek te zijn. Afsluitend met citroentaart dat citroenmousse was. Maar daarom niet getreurd de smaken waren prima. De ambiance is helemaal mijn ding in een prachtig oud pand. Niet zo een kille bedoening.
Jan-petra .
  • Datum van je bezoek: 3 sep. 2016
We hadden AH dineractie er was een vast menu of we konden ook van de kaart eten, wat we gedaan hebben. Het voorgerecht was verrukkelijk, gamba's op Italiaanse wijze. Hoofdgerecht hadden we côte à l'os voor 2 personen wat ook bijzonder goed was en precies goed gegaard.
Door de hoeveelheid hebben we het nagerecht maar overgeslagen een cappuccino volstond. We komen hier zeker vaker terug.
Keesbraam .
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2016
Nieuwsgierig waarom in een klein dorpje als IJzendijke een restaurant zou zitten dat eten serveert dat beter zou zijn dan gemiddeld hebben we een reservering gemaakt voor onze AH actiezegels. En we hebben er geen spijt van. De voorgerechten waren heerlijk en ook verzorgd gepresenteerd. Hoofdgerechten idem dito en voor ons eigenlijk teveel. Want de nagerechten waren heerlijk maar teveel alles bij elkaar. Omdat de vakanties voorbij zijn en we op een donderdagavond daar waren, waren er weinig mensen in het restaurant. Maar de bediening was alleszins hartelijk en we hadden genoeg aan elkaar om het ook als gezellig te ervaren. Een echt geslaagde avond met uitstekend eten. Complimenten aan de mensen van De Lausanne.
  • Datum van je bezoek: 28 aug. 2016
wij vonden de salade vooral geweldig lekker, trouwens alles was bijzonder goed, en ook voldoende, geen halve porties voor de 2e gratis
We hebben genoten
MarcelBruijsten .
  • Datum van je bezoek: 28 aug. 2016
Wederom een zeer geslaagde avond, zowel wat betreft de ambiance, de bediening als de kwaliteit van het eten. Los van de AH bonnen een goede prijs kwaliteit. De eigenaar vertelde dat je ook a la carte kunt eten en dat de prijs van een 3 gangen menu dan als korting geldt. Prima idee voor de volgende keer. Leuke bediening door moeder en dochter. We hebben heerlijk buiten gezeten. Kortom, we gunnen iedereen zo'n avond. Wij komen zeker weer terug.
Benvandeginste .
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2016
Er is niks te vertellen , het is gewoon lekker.
Bediening vriendelijk
Chef toffe Gozer
m a w voor mij af en zal het zeker aanraden aan vrienden
Danny W.
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2016
We waren heel tevreden over alles ,mooi authentiek interieur ,alles netjes ,lekker eten en heel vriendelijke mensen . Echt een aanrader voor wie lekker eet . We waren zelfs niet verplicht om de opgestelde menu te kiezen die bij de promotie was .Toch hebben wij die genomen en het was super
Hansgleijm .
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2016
Het welkom was prima, de informatie over de gerechten was goed, de tafel was prima gedekt en het eten vooral de kalfs-entrecote en biefstuk waren zeer zacht en mals.
Twee van de gevraagde gerechten waren niet voorhanden maar er werd driftig gezocht naar een goed alternatief om ons tevreden te stellen. Daar aan tegen had een van ons trek in een dessertwijn die niet op de kaart stond maar de eigenaresse heeft het toch uit haar privévoorraad aan weten te rukken. Al met al een geslaagde, hele fijne avond. Voor herhaling vatbaar.
Mvanleest .
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2016
Voor de 1e keer hier geluncht, was heel goed.
Gekozen voor broodje gezond, zeer goed verzorgd,alles even fris en vers.
Zo moet een broodje gezond zijn!!
Erg vriendelijke gastvrouw.
Filip1607 .
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2016
We werden vanaf we binnenkwamen hartelijk ontvangen. Het voorgestelde menu voor de actie beviel ons prima, we mochten zelfs iets anders kiezen als we dat wilden. De service ging zeer vlot, vriendelijke jongedames. Het eten was prima, de brochette van Ducrot varken was om vingers en duimen van af te likken.. We hebben echt genoten, hier komen we nog..
Peggy68 .
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2016
net terug thuis van een heerlijk etentje bij ons favoriete restaurant,gekozen om van de kaart te eten ipv het ahmenu,werdt ons netjes door hans zijn dochter verteld dat de prijs van het ahmenu dan van de rekening afging met de kaart van ah,leuke meid en een goede gastvrouw.
als voorgerecht allebei de carpaccio wit/blauw gekozen botermals en mooi geserveerd goede garnituur,en weer heerlijk brood.
ook beide gekozen voor de entrecote wit/blauw smelte op de tong ,mooi frisse garnituur erbij een heerlijke salade met een mooi krokant stukje spek erop een knapperige croutons,in 1 woord weer geweldig,hans je doet het geweldig in de keuken,onze complimenten.
afgesloten met een irish coffee en een gewone koffie voor de bob.

is weer voor herhaling vatbaar dus tot gauw.

Peggy rotthier en jurgen de craene
Schoonhoven2 .
  • Datum van je bezoek: 10 aug. 2016
wij hadden gekozen voor het drie gangenmenu.
het voorgerecht was een heerlijke salade met spekje, champignons en ui.
het hoofgerecht was voor ons een varkensspies met champignonsaus resp. een pepersaus. Daarbij salade en frites met verse mayonaise. Prima. het nagerecht was een uitstekende dame blanche.
De ontvangst was hartelijk en de bediening top. De twee dochters van de eigenaar kweten zich prima van hun taak. Het was gezellig druk.
Kortom: zeer veel lekkers voor weinig geld. Een aanrader, ook zonder ah-aktie.