De Lausanne

Markt 8 4515 BA IJzendijke Nederland Kaart
31-117302001

Over het restaurant De Lausanne

Leven als een God in Zeeuws-Vlaanderen

Leven als God in Zeeuws-Vlaanderen: dat is het motto van restaurant Delausanne. Warmte en gezelligheid omringen je meteen als je binnenkomt in dit bijzondere, historische pand. De inrichting van het restaurant is een mengelmoes van klassiek Engels en gezellig Frans. Op de uitgebreide menukaart vindt u veel seizoensgebonden gerechten, bereid met uitsluitend natuurlijke producten.

Meer informatie over restaurant De Lausanne

Dinsdag t/m Zondag vanaf 23:00
- Diner vanaf 17:30

• MasterCard , Pin , Visa
  • Af te huren , Catering , Huisdieren welkom , Terras

Jouw recensie over het restaurant De Lausanne

Chris B.
  • Datum van je bezoek: 21 sep. 2017
Prima vlees, maar verwerking en bijhorende groente ondermaats.
Aan alle vergoelijkende redenen voor mindere presentatie hadden we geen boodschap.
Prijs/kwaliteit beneden peil. Duur diner voor pover aanbod.
Weinig passie en bezieling.
jan K.
  • Datum van je bezoek: 17 sep. 2017
Er is geboekt via de site van de AH restaurantaktie. Bij aankomst bleek men niet meer mee te doen.
De ontvangst werd door de eigenaar buitengewoon onplezierig. De bediening deed haar best e.e.a. in goede banen te leiden.
Peggy V.
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2017
Heel vriendelijke bediening lekker vlees prijskwaliteit top we gaan zeker nog terug
bianca00 .
  • Datum van je bezoek: 9 aug. 2017
Super lekker gegeten van ah resaurantactie.
De eigenaar was er mee gestopt,
Omdat wij lang geleden hadden gereserveerd kon dit nog doorgaan.
Dit was super netjes.
De mevr die ons ontvangde was super vriendelijk,een genot voor de zaak.
Een dikke 10 voor eten en ontvangst.
Johan V.
  • Datum van je bezoek: 8 aug. 2017
Aan te bevelen!
Tom W.
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2017
Zeer goede ontvangst, lekker eten en zeker voor herhaling vatbaar!
MarcelBruijsten .
  • Datum van je bezoek: 20 jul. 2017
Eten was prima, door uitval vaste kracht was het wachten iets langer dan we gewend waren, de frietjes kwamen relatief laat. Door de goede kwaliteit van de rest valt dit in het niet.
Wederom een aanrader, ook voor de AH actie. Je krijgt gewoon 20% korting op de totaal priijs.
De wijn (rioja) is erg lekker.
Mirjam T.
  • Datum van je bezoek: 19 jul. 2017
De ontvangst van de meisje van de bediening was heel vriendelijk en correct. Toen kwam de zelfingenomen eigenaar die weinig tactvol met zowel personeel als bezoekers omging. Toen wij vertelde dat wij heerlijk gegeten hadden zei hij "dat wist ik al" i.p.v. bijv. fijn om te horen
Joop V.
  • Datum van je bezoek: 11 jul. 2017
Lunch gehad in IJzendijke. Mooie locatie, veel Belgische gasten en een ietwat onrustige eigenaar. Nadat mijn reisgenoot zijn lunchgerecht had besteld, liep hij meteen weg.....en ik dan? Erachteraan natuurlijk en alsnog voor mijzelf de zalm en garnalensalade besteld. Toen bleek dat gerecht 5 euro (33%) duurder ivm de garnalenprijs. Kan, maar zeg dat dan gewoon meteen. Kwam een beetje gek over, alsof we niet echt gewenst waren....
De kwaliteit van het geserveerde was prima, het terras fijn en ook de bediening door de eigenaar was verder ruim in orde.
Marie Christine V.
  • Datum van je bezoek: 6 jul. 2017
Heerlijk gegeten, helaas konden we niet buiteneten, dat was volgens de patron voor niet AH klanten.
Binnen was het ook prima! maar aangezien het weer heerlijk was, had buiten het geheel nog aamtrekkelijker kunnen maken. Volgende keer maar zonder AH kaart kunnen we zitten waar we willen ????
Je kunt er eventueel ook a la carte eten en dan krijg je op de totale rekening 20% korting.
Later op de avond bij de thee en koffie nog wel heerlijk buiten gezeten.
Jammer dat er maar heel weinig water in het theeglas zat. (minder dan een half theeglas)
We maakten daar een opmerking over, maar dat was volgens een nieuw concept werd er gezegd...jammer want wat kost nu gekookt water!
Maar voor de rest prima en de bediening was ook vriendelijk..
Jan V.
  • Datum van je bezoek: 5 jul. 2017
Mooie inrichting en goed ontvangst alleen het vlees was iets aan de droge kant voor de rest heerlijk genoten.
Zeker de moeite waard om nog eens terug te gaan.
jan-petra V.
  • Datum van je bezoek: 10 mei 2017
We hebben heerlijk gegeten, zowel het voorgerecht en het hoofdgerecht waren verrukkelijk. Voor het nagerecht hadden we geen plek meer! De porties zijn behoorlijk groot en als je van veel vlees houdt is dit een absolute aanrader.
norbert K.
  • Datum van je bezoek: 5 feb. 2017
zeer smaakvol en genoeg een aanrader voor herhaling
Kevin V.
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2017
Eten zeer lekker, leuk interieur. Zeker een aanrader. Prijs/kwaliteit dik in orde
Leny_Luteijn .
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2017
heerlijk gegeten met vrienden. We hebben gebruik gemaakt van de AH-actie en gekozen voor het menu. Hebben hier absoluut geen spijt van gehad! We komen hier zeker nog eens terug.
Heleen B.
  • Datum van je bezoek: 22 jan. 2017
eten was heel lekker. alleen de ontvangst door de eigenaar was beneden alle peil! Zijn klanten zijn eigenlijk van een ander kaliber als de AH klant!!! Is dat aan ons te zien? Ons ziet hij nooit meer.
DustyV .
  • Datum van je bezoek: 22 jan. 2017
Bijzonder goede kwaliteit tegen een reële prijs.
Vanuit Amsterdam een bezoek aan een bekende op advies van die bekende gecombineerd met een etentje bij restaurant Delausanne.
Vooraf was mij gezegd dat dit een goed restaurant was met uitzonderlijk goede vleesgerechten, dit bleek volledig het geval te zijn.
Ruime porties van zeer goede kwaliteit.
Ik heb hierbij gebruik gemaakt van de AH-spaaractiekorting en zo kennis kunnen maken met dit restaurant. Een geslaagde kennismaking en voor herhaling vatbaar, ook zonder spaaractie!
Ook met een authentieke entourage, vriendelijke bediening en familiaire sfeer.
De kwaliteit van het vlees is zeer goed en de prijs is voor het totaalplaatje reëel.
De opmaak is zonder onnodige opsmuk, huisgemaakte friet is een kleine aanbeveling.
parre .
  • Datum van je bezoek: 22 jan. 2017
Heerlijk gegeten in sfeervolle ambiance. De wachttijd tussen de verschillende gerechten was redelijk lang.
Maar de positiviteit overwint. We komen hier graag nog eens terug.
Tom V.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2017
Een heel gezellig restaurant met een knipoog naar de roots van de eigenaar. Lekkere gerechtjes en voortreffelijk stuk vlees. Hier kom ik met plezier terug!
MarcelBruijsten .
  • Datum van je bezoek: 28 dec. 2016
Voor de ontelbaarste keer met de AH bonnen gaan eten bij de Lausanne. Zoals altijd heerlijk en goed verzorgd. En wat voor veel mensen belangrijk is dat de hoeveelheden goed zijn. Eigenlijk is alles wat we gegeten hebben altijd prima van smaak. Niets op aan te merken.
Een enkel minpuntje die avond was het geluid van de trap. We zaten ernaast. Soms loopt het personeel en soms lopen de gasten erg luidruchtig de trappen op. Dat gaat op een gegeven moment storen. Tevens trekt het daar een beetje. Tot volgend jaar, een fijne jaarwisseling en de allerbeste wensen.