De Lausanne

Markt 8 4515 BA IJzendijke Nederland Kaart
31-117302001

Over het restaurant De Lausanne

Leven als een God in Zeeuws-Vlaanderen

Leven als God in Zeeuws-Vlaanderen: dat is het motto van restaurant Delausanne. Warmte en gezelligheid omringen je meteen als je binnenkomt in dit bijzondere, historische pand. De inrichting van het restaurant is een mengelmoes van klassiek Engels en gezellig Frans. Op de uitgebreide menukaart vindt u veel seizoensgebonden gerechten, bereid met uitsluitend natuurlijke producten.

Meer informatie over restaurant De Lausanne

Dinsdag t/m Zondag vanaf 23:00
- Diner vanaf 17:30

• Af te huren , Catering , Huisdieren welkom , Terras
  • Datum van je bezoek: 28 dec. 2016
Voor de ontelbaarste keer met de AH bonnen gaan eten bij de Lausanne. Zoals altijd heerlijk en goed verzorgd. En wat voor veel mensen belangrijk is dat de hoeveelheden goed zijn. Eigenlijk is alles wat we gegeten hebben altijd prima van smaak. Niets op aan te merken.
Een enkel minpuntje die avond was het geluid van de trap. We zaten ernaast. Soms loopt het personeel en soms lopen de gasten erg luidruchtig de trappen op. Dat gaat op een gegeven moment storen. Tevens trekt het daar een beetje. Tot volgend jaar, een fijne jaarwisseling en de allerbeste wensen.
Irene M.
  • Datum van je bezoek: 21 dec. 2016
We hebben even heerlijke avond gehad met z'n vieren , echter de frites waren wel erg klein. Het kaasplankj,e was erg origineel en de kaas smmakte goed met de port . De witte huiswijn is van even goede kwaliteit.
Naomi P.
  • Datum van je bezoek: 18 dec. 2016
Het eten was er heerlijk! Echt super! Bediening was ook super! Alleen het ontvangst door de baas zelf had wel anders gemogen. De ah restaurant actie vond hij een fucking kut actie en was de grootste fout van zijn leven. Moet hij zelf weten, maar daar moet de consument geen last van hebben vind ik. Hadden ook bijna door dit ontvangst een rechtsomkeert gemaakt.
Gelukkig werd er met het eten, zowel vis als vlees een hoop goed gemaakt!
  • Datum van je bezoek: 17 dec. 2016
Het wordt een beetje eentonig en saai. Het eten en alles is wederom erg lekker. De secreto is super, maar dat mag ook wel voor die prijs. De biefstuk rossini is van het begin tot het eind om je vingers bij op te eten, een klein beetje aan de zoute kant. Het toetje, de citroentaart verrukkelijk. Kortom, wij zijn tussen Kerst en Oud en Nieuw weer van de partij.
ellie P.
  • Datum van je bezoek: 15 dec. 2016
Wel heel erg netjes dat je gewoon a la carte mag eten en de AH bon in mindering wordt gebracht. De dessertkaart was niet groot maar de sorbet was een aanrader!
Linda V.
  • Datum van je bezoek: 27 nov. 2016
Het was een genoegen om hier te zijn, knus, gezellig, hele goeie lounge muziek , zeker aan te bevelen
het vlees was van super kwaliteit, en meer dan voldoende, we kregen het niet .
We hebben nu weer een adres bij voor gezellig, en relax te kunnen eten.
Ria D.
  • Datum van je bezoek: 16 nov. 2016
Mooi restaurant op de hoek van de markt in IJzendijke.
Sfeervol ingericht met oog voor oudheid van het historische pand.
Heel lekker gegeten was een geslaagde avond.
Debuyser .
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2016
Op het eten was niets aan te merken. Het was lekker eten in een gezellige omgeving. Het meisje dater werkt moet nog wat leren, ik veronderstel dat zij geen vaste medewerkster was.
Hoesanna V.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2016
Erg sfeervol restaurant met lekkere gerechten! Vlees en vis kwaliteit zijn zeer goed. Personeel was ook erg vriendelijk. Het restaurant is zeker voor herhaling vatbaar.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2016
We zijn voor de zoveelste keer in de Lausanne gaan eten, juist omdat het er altijd goed is. Ook met de AH bonnen overigens! We kiezen a la carte en krijgen gewoon de korting van een 3 gangen menu. De secreto als voorgerecht is een echte aanrader. Super mals, heerlijk van smaak en smelt op je tong. Gewoon een keer nemen. Heerlijk. De Vitello Tonnato mag er ook zeker wezen. De verschillende soorten biefstuk zijn steeds prima, heerlijk van smaak en van het begin tot het eind botermals. Het citroentoetje is om je vingers bij op te eten, zo lekker. De bediening (Mieke en de dochter van de baas) is eenmalig. Zeer (klant)vriendelijk, sympathiek en aardig. Mieke is niet alleen goed met kleuters maar ook met grote mensen :-). Chapeau! De muziek, die op de achtergrond is te horen, is aangenaam. We kwamen zelfs een koppel tegen die er de vorige keer ook zat.
Tot de volgende keer.
Monique V.
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2016
Wij hebben de alberheynw menu gegeteb
De pompoensoep was heel lekker en het slaatje smaakte goed en fris.
Het vispannetje was lekker en voldoende voor,de sate was perfect gebakken en heel lekker .Als dessert aten we de klassieke dame-blanche.
Voor ons zeker een aanrader en voor herhaling vatbaar.
G G.
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2016
We waren vorig jaar ook als eens hier gaan eten. Best bevallen. Nu weer eens gaan eten met eenah restaurantkaart. Naast het ah menu konden wij ook uit het menu kiezen. Hebben wij ook gedaan.
Wij namen als voorgerecht Vitello Tonato ( heerlijk) en garnalenkroketten ( viel tegen; weinig garnalen).
Hoofdgerecht was visschotel ( goed verzorgd; goed van smaak).
Als dessert Dame Blanche en Cafe Glace. ( lekker)
Toen kwam de rekening: voor de ah kaart was keurig eenkorting afgetrokken. Goed geregeld.
Maar: cafe glace staat op internet voor € 5,00, in de menukaart in het restaurant voor € 8,00 en op onze rekening voor € 9,50.
De vitello tonato staat op internet, op de kaart in restaurant voor €15,00, maar op de rekening € 16,50.
Toch merkwaardig
Danny W.
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2016
Het was de 3 de maal dat we er kwamen eten ,en zoals de vorige keren zeer lekker . Echt een aan rader voor iedereen
Linda B.
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2016
We hebben hier goed gegeten. Vooraf de volgens hen bekende huissalade met spekjes. Gevolgd door een vispotje wat een visbordje bleek te zijn. Afsluitend met citroentaart dat citroenmousse was. Maar daarom niet getreurd de smaken waren prima. De ambiance is helemaal mijn ding in een prachtig oud pand. Niet zo een kille bedoening.
jan-petra .
  • Datum van je bezoek: 3 sep. 2016
We hadden AH dineractie er was een vast menu of we konden ook van de kaart eten, wat we gedaan hebben. Het voorgerecht was verrukkelijk, gamba's op Italiaanse wijze. Hoofdgerecht hadden we côte à l'os voor 2 personen wat ook bijzonder goed was en precies goed gegaard.
Door de hoeveelheid hebben we het nagerecht maar overgeslagen een cappuccino volstond. We komen hier zeker vaker terug.
keesbraam .
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2016
Nieuwsgierig waarom in een klein dorpje als IJzendijke een restaurant zou zitten dat eten serveert dat beter zou zijn dan gemiddeld hebben we een reservering gemaakt voor onze AH actiezegels. En we hebben er geen spijt van. De voorgerechten waren heerlijk en ook verzorgd gepresenteerd. Hoofdgerechten idem dito en voor ons eigenlijk teveel. Want de nagerechten waren heerlijk maar teveel alles bij elkaar. Omdat de vakanties voorbij zijn en we op een donderdagavond daar waren, waren er weinig mensen in het restaurant. Maar de bediening was alleszins hartelijk en we hadden genoeg aan elkaar om het ook als gezellig te ervaren. Een echt geslaagde avond met uitstekend eten. Complimenten aan de mensen van De Lausanne.
  • Datum van je bezoek: 28 aug. 2016
wij vonden de salade vooral geweldig lekker, trouwens alles was bijzonder goed, en ook voldoende, geen halve porties voor de 2e gratis
We hebben genoten
  • Datum van je bezoek: 28 aug. 2016
Wederom een zeer geslaagde avond, zowel wat betreft de ambiance, de bediening als de kwaliteit van het eten. Los van de AH bonnen een goede prijs kwaliteit. De eigenaar vertelde dat je ook a la carte kunt eten en dat de prijs van een 3 gangen menu dan als korting geldt. Prima idee voor de volgende keer. Leuke bediening door moeder en dochter. We hebben heerlijk buiten gezeten. Kortom, we gunnen iedereen zo'n avond. Wij komen zeker weer terug.
benvandeginste .
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2016
Er is niks te vertellen , het is gewoon lekker.
Bediening vriendelijk
Chef toffe Gozer
m a w voor mij af en zal het zeker aanraden aan vrienden
Danny W.
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2016
We waren heel tevreden over alles ,mooi authentiek interieur ,alles netjes ,lekker eten en heel vriendelijke mensen . Echt een aanrader voor wie lekker eet . We waren zelfs niet verplicht om de opgestelde menu te kiezen die bij de promotie was .Toch hebben wij die genomen en het was super