de lantaarns Echt

Bovenstestraat 4 6101 EK Echt Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant de lantaarns Echt

6,8
7,2

Jouw recensie over het restaurant de lantaarns Echt

Carin R.
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2017
vandaag gaan eten met 6 personen van de social deal aanbieding.
ik snap niet dat er mensen zijn die zeggen dat t niet goed is.
wij vinden t een prima prijs kwaliteit verhouding. mensen kunnen wel ziren over te weinig piijnboompitten op de carpaccio.sorry maar als een 3 gangen menu krijgt voor 13.75 en ergens anders al 10 euro betaald voor carpaccio dan mogen er ook wel wat minder pijnboompitten op zitten.
het voorgerecht het hoofd en nagerecht waren prima.
vriendelijk personeel. mensen die wat te zeiken hebben moeten maar naar een sterren restaurant gaan. dan weet je zeker dat je een dikke beurs mee moet nemen. en hopen dat fast food 24 uur open is want bent zo 100 euro kwijt en met honger van tafel
dus schroom niet en ga gewoon hier eten.
Hub N.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2017
We zijn er vandaag 10-11-2017 gaan eten en t was echt lekker !!!!!
We hadden n 4 gangen menu soep op een bord lekker tussen gerecht zalmcocktail ook lekker hoofdgerecht varkenshaas pepersaus super en
dame blanche ook lekker.

Ga zo door groetjes uit Neeritter
Andre V.
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2017
Vandaag heerlijk gegeten bij de Lantaarns. Zeer vriendelijke en vlotte bediening. De speciale wens in de opmerking van de reservering hebben ze ter harte genomen en en ons verast met een romantisch tafeltje.
Echt een aanrader.
Carin B.
  • Datum van je bezoek: 19 mei 2017
We zijn vandaag, 19 mei, hier komen eten. Een 3 gangen menu. Omdat we 33 jaar getrouwd waren. Als voorgerecht hadden we soep, deze was zeer smakelijk op een bord en niet , zoals zo vaak in een grote kom. Tomaten en goulash soep. Beiden prima van smaak met vers stokbrood. Als hoofdgerecht waren er 2 met een mix gril, een had biefstuk en ik had varkenshaas met champignonsaus. Salade lag op het bord an zag er goed uit. De frieten waren ook prima. Als toetje was en 2x ijs. Ik had een pannacotta maar met een dochter met een lactose intollerantie zagen we de bui al hangen omdat er voor haar zelden een toetje is. De vriendelijke bediening
(debazin) kwam vragen of dochter misschien een bakje verse aardbeien wilde hebben. Hoe lief is dat. Dat is nog nooit ergens gebeurt. Zich de moeite doen om toch een toetje te kunnen geven. Een lekkere latte met toeters en bellen en als afsluiter werden we verrast met een lang zal ze leven die ze speciaal voor ons hadden opgezocht. In het ijsje hadden ze een vuurwerkpijpje gezet en werd de avond super gezellig afgesloten. Het eten was prima, een gezellige brasserie met vriendelijk personeel. We hebben een heel gezellige avond gehad,en gaan zeer zeker nog eens terug.
Robin W.
  • Datum van je bezoek: 26 feb. 2017
Soep uit blik
Warme sla, koud vlees? Met een saus die nergens naar smaakt
Choccomouse die al 2 weken in de koelkast stond.
Kortom, wij raden dit niemand aan!
Monique H.
  • Datum van je bezoek: 21 feb. 2017
Onze trouwdag gevierd in de Lantaarn, lekker dicht bij huis.
Lekker gegeten,3 gangenmenu.Soep heerlijk ; hoofdgerecht lekker en nagerecht ook.Gezellig restaurant.
Nee N.
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2017
Hoewel ik normaal niet meedoe aan dit soort beoordelingen moet ik hier wel een uitzondering maken.
Ondanks het feit dat ik de overwegend slechte recensies gelezen had zijn we toch naar dit restaurant toe gegaan,alleen om het feit dat ik voor mijn verjaardag 2 socialdeal vouchers gekregen had voor deze zaak.
Ik ga de gulle gevers hier uiteraard niet op aankijken,maar het hoofdgerecht (1xzalm,1xvisduo) was zwaar onder de maat.
De zalm was veel te lang gebakken dus veel,veel te droog,2hapjes gegeten,de rest laten staan.
Jammer dat een dier hiervoor is moeten sterven,om dan in de vuilnisbak (hoop ik) te eindigen.
De bediening constateerde bij het afruimen al dat het mij"niet zo goed gesmaakt had". Mijn antwoord was dat de zalm te lang gebakken was,met een licht sarcastische toevoeging dat dat misschien een kwestie van smaak was,iets wat de bediening die de ondertoon schijnbaar niet(wilde) horen, beaamde.
Nogmaals,jammer dat een dier hier het leven voor moet laten.
m O.
  • Datum van je bezoek: 9 jan. 2017
Ja en begrijp de negatieve reactie absoluut niet eten was zeer goed en bediening ook,muziek kan menig restaurant eens een voorbeeld aan nemen enigste min punt is het interieur ouderwets maar eigenaars of huurders doen hun best .
Leon B.
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2016
Het eten was absoluut niet goed van kwaliteit. Bediening was niet volledig op hoogte van de kaart. Men ging al opruimen en inventariseren toen wij nog aan het eten waren. Nooit meer en absoluut geen aanrader.
Monique V.
  • Datum van je bezoek: 23 sep. 2016
Mijn man had gehaktbal was compleet uitgedroogd.. en echt niet door te snijden zo hard. Het eten is echt slecht, het terras vuil en het placemat en bestek zaten na vervanging nog etensresten op. Dit nooit meer
Marleen V.
  • Datum van je bezoek: 27 aug. 2016
Wij zijn vanavond gaan eten met zijn vieren en hadden een socialdeal we kunnen de slechte recensies niet begrijpen het eten was lekker de bediening was heel goed en de eigenaresse was ook zeer vriendelijk,we komen zeker nog eens terug
Marga D.
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2016
Lekker gegeten, goede bediening, ondernemers doen hun uiterste best om hun klanten tevreden te stellen.mail2marga@gmail.com
Sabine M.
  • Datum van je bezoek: 16 jul. 2016
In een woord wat een smeerboel op mijn bord!nadere uitleg:als dit een kok gebrouwd heeft twijfel ik aan zijn kunnen?goor en aggresief ook nog als je wil uitleggen op een nette manier dat het niet te pruimen is.en dan ook nog een extra rekening durven te presenteren voor 2 glaasje fris,ondanks dat we nog niet eens de helft van het reeds betaalde menu hebben durven te nuttigen.
Gabi1967 .
  • Datum van je bezoek: 10 jul. 2016
Vandaag heb ik met een gezelschap van 10 personen bij De Lantaarns in Echt gegeten. Een echte brasserie waar het eten gewoon goed en lekker is; geen overbodige poespas. We hebben heerlijk in de tuin gezeten, lekker relaxed en dankzij een schaduwdoek ook nog redelijk koel, wel zo fijn als het 30 graden C is. De bediening is top en komt regelmatig langs om te vragen of alles in orde en zo niet dan wordt het in orde gemaakt. Super! We komen zeker terug! Bedankt voor de fijne avond.
hilde56 .
  • Datum van je bezoek: 3 jul. 2016
Het personeel was vriendelijk, maar ik moest zelf gaan vragen om nog iets te drinken te krijgen. De fles wijn (witte cote du rhone) werd goed koud aan tafel geserveerd, maar niet geopend. Ik ben weer gaan vragen of ze aub de fles met een kurkentrekker konden openen. De wijn was overigens uitstekend.
Aangezien we regelmatig nieuwe restaurants uitproberen met een deal waren we ook hier beland. De tafels waren voorzien van een plastic loper en plastic placemats. Zag er in principe wel schoon uit. Het is tenslotte een eetcafe en geen sjiek restaurant, dat nu een paar maanden geopend is.
Als voorgerecht namen we salade niçoise en carpaccio. De salade niçoise was OK, maar bij de carpaccio lag een lepel met saus/dressing, die naar onze smaak al een week in de koelkast had gelegen en totaal verkleurd en uitgedroogd was aan de bovenkant. Het smaakte boterachtig. Verder zag het geheel er zeer karig uit. Nauwelijks sla, alleen een paar plakjes tomaat. Drie croutons en 5 pijnboompitjes en wat extra frisse salade op een groot bord zouden wonderen doen. Balsamicosaus uit een knijpflesje zou oké zijn geweest. Het bord (ter grootte van een ontbijtbord) zag er totaal niet feestelijk uit. Stokbrood was er voldoende, maar de kruidenboter ontbrak. Die hadden we tegen een meerprijs wel kunnen bestellen.
Als hoofdgerecht namen we (4 personen) 3x een grillschotel en eenmaal de kogelbiefstuk. Toen het geserveerd werd bleek dat we alle 4 de grillschotel kregen. Aangezien de dame in kwestie niet aanbood om het op te lossen hebben we het geaccepteerd. Het vlees was OK, maar de gekookte groenten zagen er zo plat gekookt en verkleurd uit dat we die, nadat we een hap geproefd hadden, hebben laten liggen. Er was een grote kom frieten bij en een bakje mayonaise dat er ook verkleurd uit zag aan de bovenkant. Verder kregen we een kleine salade erbij die er ook uitzag alsof die al uren geleden bereid en klaargezet was.
Het toetje, kersen met ijs, aardbeien met ijs, banana split en dame blanche was OK, maar het ijs was al behoorlijk aan het smelten toen het geserveerd werd. De slagroom, die we extra moesten betalen, was uit een spuitbus en zag er al ingezakt uit.
Als je het ons vraagt een gemiste kans om klanten te winnen, daar de locatie best leuk is en dicht bij de snelweg ligt. Maar als er in de toekomst een hapje gegeten moet worden dan kiezen wij toch voor een andere gelegenheid.
Marny W.
  • Datum van je bezoek: 30 jun. 2016
Te treurig voor woorden. Geplastificeerde a4 kaart met onvolledige info. Stokbrood met kruidenboter, kruidenboter kon je t niet noemen eerder zachte roomboter wat smaakte na slagroom.... varkenshaas met pepersaus taai en saus was totaal geen smaak. De bijgevoegde groente zag er niet uit en was totaal niet representatief opgemaakt zowel warm als koud schandaal voor t oog... ijs als toetje was de laatste hoop, maar zelfs die was al half gesmolten met aankomst en niets speciaals. Personeel was vriendelijk en deed zeker hun best, mag ook wat representatiever. De kok heeft kennelijk geen verstand van zaken, op elk gebied dan ook!!! Bestek viel uiteen, borden waren lomp en oudbollig en opmaak ervan was er niet.

Jammer jammer maar deze gaan t echt niet redden! Zelfs voor een wowdeal te duur betaald...
yvonne3088 .
  • Datum van je bezoek: 29 jun. 2016
Vandaag met 7 personen wezen eten met een aanbieding van wow-deal. We hebben lekker gegeten en het was zeker voor herhaling vatbaar!! Het personeel deed echt super veel moeite om het naar je zin te maken. Kwamen vaker vragen of alles nog voldoende was. Onze dochter was jarig en kreeg zelfs als verrassing een vuurwerkfontijn op haar nagerecht...toppie!!!
Ankie B.
  • Datum van je bezoek: 29 jun. 2016
Gezellig uit eten, met wow deal en social deal kun je lekker nieuwe en onbekende restaurants uitproberen. Gezellige zaak, vriendelijke serveerster. Voorgerecht serranoham met meloen.
Nieuw dat dit met watermeloen geserveerd word (past toch niet echt bij elkaar). 3 schijven meloen en 2 plakjes ham en 3 schijfjes komkommer_+ plakjes tomaat. Opmaak niet geweldig. Stokbrood in overvloed. Hoofdgerecht mixed grill, maar had de grill niet gezien. Saus was dik en smakeloos. Bovendien niet echt warm. Mijn tafelgenote had bief besteld, en dan komt de vraag: "hoe wilt u de bief gebakken hebben?". Graag doorbakken aub, kan dat? Hier nog grapjes over gemaakt, geen probleem. Mijn andere tafelgenote hetzelfde, graag medium plus doorbakken. Ook geen probleem. Toen de biefstukken kwamen zag je het bloed al boven de saus uitkomen. kan dit aub nog terug in de pan? Ja hoor. Bij terugkomst niet veel beter. Ze wilden het al opgeven en het vlees laten liggen, maar na nogmaals de bief terug te sturen met hetzelfde verzoek stond er opeens een boze man achter ons die riep: "ik ben kok en ik doe dit niet". De bief zagen we niet meer terug. Wij waren even sprakeloos. Vraag dan niet hoe je de bief gebakken wilt hebben, of los dit op een andere manier op. Bijzonder slechte ervaring en een slechte kok. Zal dit niet iemand aanraden.

Ingrid A.
  • Datum van je bezoek: 29 jun. 2016
Met een wow- of socialdeal deze eetgelegenheid geprobeerd. We begonnen met een carpaccio en een goulashsoep. Soep waarschijnlijk uit blik van een niet A merk en carpaccio was bleek, zuur en ijskoud. Geserveerd op een ontbijtbordje met 3 kruimels parmezaansekaas en 2 pijnboompitten blaadje sla, schijfje tomaat en komkommer en schijfje citroen.
Toen wij aan ons voorgerecht bezig waren was aan een andere tafel een biefstuk niet naar wens.
Wij zaten dicht bij de keuken en wij konden horen dat de kok not amused was hiermee. Hoe konden ze nu doorbakken biefstuk aannemen. Ineens vloog de deur open van de keuken en liep de kok naar de tafel toe waar men die doorbakken biefstuk had besteld. Hij maakte geen doorbakken biefstuk. Als je een medium biefstuk niet lekker vond, moest je geen biefstuk bestellen. De rest van deze vertoning zal ik u besparen.
Hoofdgerecht mix grill en kogelbief (medium), beiden met zigeunersaus. Deze werden geserveerd met een kom friet met mayonaise en een plat bordje sla (zonder bestek) waar in het midden wat dressing overheen zat met een paar schijfjes tomaat, komkommer en ei.
De mix grill was redelijk maar u raad het vast, de biefstuk was redelijk doorbakken. Toen ik aan de serveerster aangaf dat mijn biefstuk voor iemand die alleen maar medium biefstuk serveert wel erg doorbakken was, zei ze, ja biefstuk bakken is altijd moeilijk.
Het toetje was aardbeien met ijs en mousse. Het aardbeien toetje was redelijk goed. De mousse leek uit een pot geschept in een glas met daarop chocoladeroom. Ik had nog gevraagd of daar slagroom op zat. Maar nee dus.
Al met al hebben wij ons prima vermaakt die avond maar dit was de eerste en laatste keer dat wij hier gegeten hebben.
Fam-Hobus .
  • Datum van je bezoek: 4 jun. 2016
Inmiddels hebben wij nu twee keer de brasserie bezocht. De eerste keer gezellig op het terras voor gezeten. Hier vriendelijk geholpen en genoten van een heerlijke kop koffie met gebak. Dit heeft ons doen beslissen om 4 juni eens de kaart te proberen. Wederom vriendelijk ontvangen en de keuze gekregen om voor op het terras, binnen of op het binnenterras te zitten. Wij hebben bij deze gekozen om op het binnenterras plaats te nemen. Het was hier heerlijk zitten. Wij hadden een drie gangen menu genuttigd. De keuze was ruim en het eten was netjes verzorgd.
Wij hadden als hoofdgerecht gekozen voor de kogelbiefstuk en de grillschotel.
Het vriendelijke personeel kwam regelmatig langs om te kijken of alles nog naar wens was en of het allemaal voldoende was. Dit was het zeker.
Het is ons opgevallen dat bij deze pas geopende brasserie er hard aan gewerkt wordt om er een succes van te maken. Uiteraard zijn er altijd wel minpuntjes te vinden maar het eten was prima verzorgd en het personeel zeer vriendelijk .
Wij komen zeer zeker nog een keer terug.