De Lange Muur

Deventerweg 61 7451 BX Holten Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant De Lange Muur

Dick W.
  • Datum van je bezoek: 6 jul. 2016
Op doorreis bij de Lange Muur gegeten. Bij binnenkomst zat er slechts een tafeltje met vier personen. Ik had even de neiging om rechtsomkeerts te maken, wat ik achteraf beter had kunnen doen. De zaak was zeer gedateerd met de hele vensterbank vol verlepte of nepplanten. Ik denk laat ik het eenvoudig houden , dus een nasi goreng van het huis besteld. Het eten was simpelweg slecht met een overdaad aan kerrie, kurkdroog en verder smaakloos. Ik heb nog nooit een nasi goreng met een overdaad aan kerrie gegeten bij een Chinees, maar goed, ik had de nasi goreng van het huis besteld, dus dat zal in Holten dan wel de specialiteit zijn. Ik moest verder om sambal vragen om er toch wat smaak aan te geven. Ik kreeg na 5 minuten een klein schaaltje geserveerd. Ik rij hier de volgende keer in ieder geval snel voorbij.
Jaap V.
  • Datum van je bezoek: 2 nov. 2014
Het is echt een doorsnee Chinees-restaurant. Een beetje terug in de tijd. Het eten was nou niet bijzonder en een beetje vet. Wij hebben in betere Chinese restaurants gegeten. Wat wel opviel dat er veel afhalers waren.
M O.
  • Datum van je bezoek: 21 jul. 2014
Op doorreis kom je wel eens zomaar ergens terecht bij een restaurantje dat je niet zo snel zou uitkiezen anders. De buitenkant en het parkeerterrein zagen er ietwat troosteloos uit in de motregen. Maarja, er moest toch even wat gegeten worden. De enige aanwezigen op deze maandagavond waren leden van de vriendelijke Chinese familie die waarschijnlijk eigenaar zijn van het restaurant. Het interieur deed me denken aan de Chinees waar in mijn jeugd de bami vandaan kwam, helemaal origineel hoe een Chinees restaurant er in de jaren 70-80 al uitzag;) In de menukaart las ik dat het restaurant op maandag gesloten zou zijn, maar ik werd gastvrij onthaald. Een drankje en een kip in zwarte bonensaus met gebakken bami besteld. Het eten kwam erg vlot. De tafel was schoon en keurig gedekt en alles werd op een warmhouder gezet. Ik was verrast over de goede smaak van de kip in zwarte bonensaus. Lekker smaakvol en vers. De bami goreng die erbij werd geserveerd was erg doorsnee. De prijs-kwaliteitverhouding is hier gunstig. Ik zal er vanaf mijn woonplaats niet speciaal heenrijden maar als ik nog eens op doorreis ben zal ik dit restaurantje zeker niet mijden.