De Lange Muur

Hoofdstraat 16 9451 BB Rolde Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant De Lange Muur

Dinsdag t/m Zaterdag 16:30 - 21:00

• Af te huren , Airconditioning , Catering , Huisdieren welkom , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
Sweetheart .
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2015
Op vakantie in Rolde op een dinsdagavond hier gegeten. Chinees ziet er uit zoals de gemiddelde standaard chinees incl. bijpassende muzak. Het was erg rustig. Ons werd aangeboden of we van de kaart wilde eten of van het buffet. Dit kon omdat het vakantie was. Wij hebben voor het buffet gekozen. Was vrij klein, maar wel compleet. Alleen toen wij voorgerechten wilde gaan halen, waren die grotendeels op. Werd daarna wel goed aangevuld. Eten is prima op smaak! Na een aantal rondes waren we nog aan het overwegen of we nog iets wilde, maar de ober vroeg al of we al klaar waren. Al snel bleek waarom want er komt een jongeman alle bakken van het buffet leegscheppen en de eigenaar doet vast de seroendeng in een bakje voor de volgende dag. Voelt toch een beetje of je de tent uitgekeken wordt. Let wel... het was pas 20:30 terwijl het restaurant tot 2130 open is.
Het dessert buffet is niet echt bijzonder. Wat soesjes en tompouces en fruit wat niet vers leek.
Over het algemeen niet heel slecht, maar ook geen grote aanrader
( dat de eigenaar de hele tijd tasjes voor de afhaal zit voor te bereiden midden in het restaurant helpt ook niet echt)
Hallo,

Over het leegscheppen van het buffet. Het eten wordt door de koks en medewerkers en eigenaren gegeten, het zou toch zeer zonde zijn om dat allemaal weg te gooien. Elk buffet moet vers aangevuld worden! En over de tijd, er staat duidelijk op google, ook op onze site dat de keuken om 21:00 uur gaat sluiten. Al met al toch bedankt voor de recensie!

Met vriendelijke groet,

de Langemuur V.O.F

Nlnch1 .
  • Datum van je bezoek: 30 apr. 2015
Wij reserveerden hier een tafel voor vijf personen. Drie kwartier gewacht op het voorgerecht en daarna nog eens 20 minuten totdat het hoofdgerecht kwam. Na ons kwamen tot drie keer toe andere gasten binnen die allemaal eerder hun eten op tafel hadden. Het personeel is geen één keer komen vragen óf wíj nog iets wilden drinken of om uitleg te geven mbt het lange wachten. Als wij zélf aangeven dat het erg lang duurt, krijgen wij te horen dat het druk is bij de afhaal. Bij het uitserveren knoeit de ober met mie. Hij gooit het met zijn handen terug in het pannetje. Er was overigens Chinese bami besteld. Die mie laten wíj staan en spreken de ober erop aan. Toch wordt de mie in rekening gebracht. Een drankje van de zaak zou hier wel op zijn plek zijn. Maar de eigenaresse lijkt het allemaal niets te interesseren. Kortom voor een gezellige avond en goede service hoef je hier niet te zijn. Wij komen hier echt nooit meer!
Nicowal .
  • Datum van je bezoek: 9 okt. 2014
De bediening was vriendelijk en het eten geweldig. Je moet het geluk maar hebben om bij een onbekend Chinees restaurant binnen te stappen en zo gezellig en lekker te eten. We gingen voor de Kantonese rijsttafel en daar hadden we geen spijt van.
Een echte aanrader.
LeonBerentsen .
  • Datum van je bezoek: 24 aug. 2014
Gisteren avond heerlijk gegeten bij dit restaurant. Prima buffet werd goed aangevuld ondanks de extreme drukte zowel in het restaurant als bij de afhaal. Personeel was erg vriendelijk en kwam regelmatig vragen of alles naar wens was. de zaak is niet groot maar de kwaliteit is erg goed en de prijs ook! Een aanrader als je in de buurt bent of op hof van Saksen verblijft.
Carel S.
  • Datum van je bezoek: 23 jan. 2014
Erg lekker gegeten, hele vriendelijke aardige bediening
Het eten erg lekker en goed bereidt.
De babi pangang was erg mals en de rest ook erg goed.
Kortom als je in de buurt bent, bijv. Hof van Saksen, ga er dan zeker naartoe, het is maar iets meer dan 5 minuten rijden.