de Lange Muur

Stationsstraat 2 8441 AX Heerenveen Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant de Lange Muur

• Af te huren , Airconditioning , Catering , Huisdieren welkom , Per boot te bereiken
Jaap K.
  • Datum van je bezoek: 2 apr. 2016
Heb hier voor de hele familie eten gehaald. Dat viel goed in de smaak. Zeker veel beter dan de gemiddelde afhaalchinees, enorme porties en betaalbaar. Dus al met all heel tevreden.
Hoema .
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2015
Leuk restaurantje waar je redelijk kan eten. Top is dat je nergens voor hoeft bij te betalen. Wel vind ik dat de menukaart een keer vernieuwd moet worden en dat ze qua sushi nog wel een wat uitgebreider assortiment mogen bieden. Al met al zou ik hier zo weer gaan eten.
Janhein12 .
  • Datum van je bezoek: 9 okt. 2015
Ontzettend lekkeres sushi en ruime keuze aan warme gerechten. Ongelooflijk dat het niet stampvol zit hier. Zijn voor tweede keer geweest, speciaal uit Groningen komen rijden. Nergens zulke lekkere verse gerechten!
Ed R.
  • Datum van je bezoek: 9 aug. 2015
Met ons vijven hier weer eens ouderwets Chinees gegeten. We hadden een van de goedkopere rijsttafels maar het was toch erg uitgebreid qua gerechten en erg lekker. Er bleef zoveel over dat we om 'Doggy Bags' gevraagd hebben zodat we ook de volgende dag heerlijk gegeten hebben.
Steven V.
  • Datum van je bezoek: 10 jul. 2015
Heerlijk gegeten. Erg verzorgt, voldoende en lekker gevarieerd. De bediening was iets minder. Onervaren maar wel vriendelijk. We gaan er snel nog eens eten.
Rbrt .
  • Datum van je bezoek: 23 jun. 2015
Hebben gekozen voor de all you can eat sushi aanbieding. Op een doordeweekse dag toch nog redelijk wat tafeltjes bezet.

We hebben erg lekker gegeten en genoeg keuze. Hebben zowel warme als koude gerechten gegeten en waren allemaal erg lekker. Soja saus was wel aan de zoute kant waardoor je veel dorst krijgt.

Komen zeker een keer terug.
Mignon B.
  • Datum van je bezoek: 12 mrt. 2015
We hebben er heerlijk gegeten de service is goed. Zeker voor herhaling vatbaar!!!!!!!! We komen dus snel weer binnen waaien.
Marinda R.
  • Datum van je bezoek: 18 feb. 2015
Heerlijk gegeten, uitgebreide kaart. Toch een vervelend gevoel aan over gehouden. Ik had gereserveerd voor 6 en toen ik binnen kwam bleek er geen tafel voor ons zijn geregeld. Gelukkig was er nog een tafel beschikbaar, maar dit had beter gekund.
Yko D.
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2015
Het slechtste voorbeeld van gastvrijheid dat je maar kunt bedenken! IJskoude sushi, smakeloos daardoor! Als we daarover 'klagen' wordt de eigenaresse erbij gehaald. Sushi is altijd koud volgens haar en vervolgens checkt ze even bij de tafel tegenover ons wat deze gasten er van vinden, erg ongemakkelijk en we voelen ons voor schut gezet.
Warme gerechten en frituurgerechten waren prima, de sushi is dus te koud en dat is algemeen bekend en niet iets wat wij toevallig vinden. De gastvrijheid is ver te zoeken! Geen aanrader!
L--F .
  • Datum van je bezoek: 12 jan. 2015
Met een grote groep gegeten. Het eten was prima. De bediening liet echter te wensen over. Tijdens de speech werd er gepraat door het personeel en ze waren onfatsoenlijk. Jammer voor het lekkere eten.
Lekkkere-eter .
  • Datum van je bezoek: 28 sep. 2014
Kwaliteit is voor het All you can eat concept bovengemiddeld. Vooral de warme sushi was erg lekker en bijzonder. We hebben ook wel eens sushi bij Lotus Sakura in Heerenveen gegeten, maar de lange muur steekt er met de sushi met kop en schouders bovenuit. Aardige bediening en keurig gerestyled interieur. De buitenkant vergt nog een beetje aandacht. Verder jammer dat we voor de lunch de enige gasten waren, maar we komen zeker terug!
Hans W.
  • Datum van je bezoek: 21 aug. 2014
Nieuw in Heerenveen..?? Het was ons nog niet eerder opgevallen dat de Lange Muur sushi all you can eat restaurant is geworden. Reden genoeg om een keer te proberen.
Sushi en variatie rollen allemaal OK. Geen negatieve of positieve uitschieter. Bij de warme gerechten werden we aangenaam verrast. Lamskoteletjes, rundvlees zowel in stukjes als op spies allemaal erg hoog op smaak. Geen eenheid sausje er over maar elk voorzien van een andere saus. Ook opvallend mooi van gaarheid. Uitschieter de garnalen van de bakplaat met wasabi. Helemaal fantastisch. In alle warme gerechten kwam de smaak van het product naar voren, kip smaakt naar kip, rund naar rund zonder overspoelt te zijn door een hoeveelheid knoflook of andere smaakmaker. Het interieur is niet heel bijzonder, hoewel er behoorlijk gerestyled is. Ik mis hier de open keuken die ik in het westen overal tegenkom bij dergelijke restaurants. Al met al een bijzonder smakelijke all you can eat ervaring waarvan ik in Friesland nog niet eerder één van dit niveau ben tegen gekomen. Service is druk maar gezellig. Opvallend dat er maar 20 man zit te eten op een donderdag avond.
Qua smaken kunnen veel restaurant met dit concept hier een voorbeeld aan nemen.
Marinda R.
  • Datum van je bezoek: 6 aug. 2014
Na ons vorige sushi avontuur in een ander restaurant, de gok nogmaals gewaagd. En hier beviel het veel beter. Het decor is lekker modern en de gastvrouw was zeer gastvrij. Het was niet druk, maar het was ook een doordeweekse dag. Bestellen ging net als in het andere restaurant: je vult zelf op een briefje in wat je wilt bestellen. Dit wordt dan naar je tafel gebracht, maar in dit restaurant kreeg je een duidelijke uitleg wat er werd gebracht en het zag er ook mooier uit. Heerlijk gegeten. We namen deel aan de zomeractie, wat betekende dat je voor een leuk prijsje onbeperkt kon eten (er waren drie gerechtjes uitgesloten i.v.m. de actie). Ik had nog nooit eerder gegeten in dit restaurant, maar kom er waarschijnlijk wel eens terug.
Gina B.
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2013
Van de buitenkant ziet het restaurant er vreselijk uit. We wilden eigenlijk gelijk weggaan.
De binnenkant staat sterk in contrast hiermee. Netjes, schoon en modern.
Bij ons bezoek was het restaurant helemaal leeg. Volgens de eigenaar was dit, omdat het een doordeweekse dag was. Niet erg gezellig..

Wij hebben gekozen voor de 'all-you-can-eat' sushi-kaart.
De sushi was goed te doen, maar ijskoud. Daarnaast waren ze erg groot, waardoor je het niet in één keer op kon eten (wat wel hoort).
De vlees/visgerechten waren prima.
De aardappelkoekjes waren gewone rosti's en de groentegerechten hadden weinig smaak; jammer.

In eerste instantie was de eigenaar/serveerder heel vriendelijk (misschien een beetje té). Hij bleef telkens terug komen en vragen of alles goed was.
Toen de eerste ronde erop zat had hij geen tijd meer en duurde het erg lang voor ze de bestellijst meenamen.

Al met al geen teleurstelling, maar een stuk minder goed dan de sushi uit Zuid-Holland. Als we in de buurt hadden gewoond hadden we zeker teruggekomen, maar dat is meer omdat ze nauwelijks concurrentie hebben.