De Lange Muur

Alexander Gogelweg 59 4384 EV Vlissingen Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant De Lange Muur

Tannekee .
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2016
Erg lekker gegeten met dochter en oma.
Genoten van het buffet. Heel veel keuze, alles lekker.
Het dessertbuffet was een uitdaging, want we wilden eigenlijk alles proeven, maar dat paste niet meer
We komen zeker nog een keer terug en dan laten we iets meer plek over voor het dessert.
Vlimvlis .
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2016
De nieuwe vestiging van de Lange Muur Vlissingen is bijzonder fraai. De gerechten zijn meer Chinees dan in menig ander Chinees restaurant, Vooral de specialiteiten zijn van topkwaliteit.
De bediening is bijzonder vriendelijk, men onthoudt de voorkeuren van vaste klanten vooral de velen die in de wijk Paauwenburg wonen.
Theo Astrid V.
  • Datum van je bezoek: 11 mei 2016
eten afgehaald maar was veder van lekker leek wel of het eten niet gekruid was het was smakeloos
terwijl het eten in het verleden altijd goed was jammer
Henk1950 .
  • Datum van je bezoek: 23 okt. 2013
De omgeving van het restaurantje is niet echt florissant, de inrichting is wel netjes. De bediening is vriendelijk. Over het eten niets verkeerds: smaakvol en netjes opgediend.