De Lange Muur

• Mastercard , Pin
7,1
Stropielekker .
  • Datum van je bezoek: 27 apr. 2016
Het concept is geweldig, het eten minder dan geweldig, maar zeker niet slecht. Zeker in het weekend en feestdagen is het heel druk. Aan de eigenaren zal het niet liggen, zeer vriendelijke en lieve mensen. Als je eens iets anders wilt dan een standaard Chineesje, moet je zeker eens doen.
Bourgondier- .
  • Datum van je bezoek: 10 aug. 2015
Eten is prima (voor prijs-kwaliteit) Vooral de gefrituurde varkenshaas en spek in sojasaus zijn lekker. Bij het buffet staat sushi en salade, dus je kan het zo gezond maken als je zelf wilt. Service is erg wisselend per keer. Je kan beter doordeweeks gaan of vroeger op de avond, dat scheelt een stuk!
Betty B.
  • Datum van je bezoek: 16 mei 2015
De gerechten van dit restaurant zijn heel smakelijk en lekker. De sliptongetjes zouden wat anders geserveerd moeten worden, de worsteling met de graten op een klein bordje moet toch anders kunnen. De pekingeend was erg vet maar wel heel lekker! De formule van 10 verschillende gerechtjes is heel apart. De bediening was vlot en vriendelijk. Met veel smaak gegeten.
Gaston D.
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2014
Eten is prima. Later op de dag wordt het eten wat op het buffet aangeboden wordt wel wat oud/koud/droog. Zeer vriendelijke bediening. Je voelt je direct op je gemak. Kleine gerechten zijn goed van smaak, maar idd wel een beetje allemaal van het zelfde. Wij zijn er al vaak geweest en de kwaliteit is ons nooit tegengevallen. Prijs is zeer redelijk. Ik zou ieder aanraden hier eens te gaan eten. Wil je beter, ga dan naar een chiquer restaurant, waar je 2 maal zoveel betaalt !
Goed bereikbaar (parkeergarage voor de deur)
Angelina K.
  • Datum van je bezoek: 31 mei 2014
Hier wezen eten tijdens onze vakantie omdat je hier buffet hebt maar ook aan tafel kan blijven zitten (dus niet in rij staan voor bv wok).
Het was best aardig zeker niet slecht maar ik heb ook vaker veel beter gegeten. Kan niets benoemen wat slecht is, maar wat te weinig smaak (sushi)of teveel saus. Te droog (zalm) te grote stukken vet eraan (lam). De crabscharen die waren wel soort van niet te eten helaas meelballen met een typische smaak maar zeker geen crab smaak. De garnalen, biefstuk en de mosselen die waren wel erg goed.

De bediening is netjes aardige meiden maar meer als drankje opnemen en brengen en lijstjes ophalen en gerechtjes brengen hoeven ze niet te doen dus kunnen ook weinig fout doen. Lijstjes bleven niet lang liggen en bij lege glazen netjes gevraagd of we nog wat wilde drinken dus oplettend.
Paul K.
  • Datum van je bezoek: 25 apr. 2014
Na lange tijd weer met een gezelschap bij de Lange Muur geweest. Het eten viel tegen, weinig smaak. Vlees was regelmatig droog en te gaar en bij vlagen taai. Bediening onervaren, wist niet wat men op tafel zette. Zo kwamen de verkeerde gerechten bij de verkeerde personen terecht. Weinig aandacht van personeel voor onze tafel, bestellen van drank was een hele opgave. Decor is nog steeds niet veel.
Gerard V.
  • Datum van je bezoek: 30 apr. 2013
All you can eat , met een buffet en een foto menukaart waar je per ronde twee gerechten per persoon mag kiezen. Gezellig goed eten!
Rien1939 .
  • Datum van je bezoek: 12 apr. 2013
In de voormalige Baderie is sinds 2 jaar het restaurant De Lange Muur gevestigd. Geen typisch Chinees-Indisch restaurant van vroeger maar een eigentijds restaurant met een succesrijke formule. Je kan kiezen uit een 50tal Aziatische gerechtjes (incl. vegetarische) alsmede onbeperkt gebruik maken van het buffet van koude en warme gerechten en desserts. Je kan max. 5 maal 2 gerechtjes per keer bestellen. Waren zeer smaakvol ,warm en vlot geserveerd. De buffetten waren ruim gesorteerd en voor elk wat wils. Prettige bediening. Jammer dat geen gratis karafje water wordt aangeboden. Inrichting in warm rood. Afscheiding van de eetgedeelten door bijvoorbeeld met plantenbakken zou de ambiance nog beter zijn. Wij betaalden per persoon € 22,95 (weekend). Als wij weer in Terneuzen komen dan gaan wij zeker weer naar de Lange Muur.
Paul K.
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2012
Leuk concept, waardoor je veel verschillende gerechten kan proberen. De smaken waren niet echt uitgesproken en van de verschillende gerechten leken de smaken veel op elkaar. Bediening was correct, soms werd je wel over het hoofd gezien. Interieur heeft we iets massaals, de inrichting is er voor gemaakt om zo veel mogelijk eters te bergen. Ga je met een groot gezelschap is het een prima restaurant.
Loes B.
  • Datum van je bezoek: 18 okt. 2012
Voor € 20 een compleet menu; 5 gangen waarbij je steeds 2 gerechtjes mag kiezen. Tevens een voorgerechten- en toetjesbar om zelf op te scheppen wat je wilt. Ideaal om nieuwe dingen uit te proberen; niet lekker? Volgende ronde wat anders! Keurige, vriendelijke bediening. Een echte aanrader!