De Lange Muur

Meer informatie over restaurant De Lange Muur

• Amex , Mastercard , Visa card
Emenro .
  • Datum van je bezoek: 9 feb. 2014
Met z'n zessen zijn wij hier wezen eten. Vroeger hebben we hier erg goed gegeten, maar deze laatste keer viel erg tegen. Anderhalf uur gewacht op het hoofdgerecht. Toen we de ober die langskwam vroegen hoe lang het ging duren, reageerde hij met 'dat weet ik niet' en daar moesten wij het maar mee doen. Nadat wij daarna lichtelijk geïrriteerd hadden aangegeven dat wij als het nog lang duurde zouden vertrekken, werd als compensatie besloten om ons maar een drankje te geven. Toen we het eten uiteindelijk kregen werd van twee personen het bord uitgeserveerd, de rest moest op de nasi en bami na nog een kwartier op het eten wachten (want dit was nog niet klaar). De Chinese rijsttafel die als eerste werd geserveerd zag er totaal niet verzorgd uit. Het leek op de schaal gesmeten en de smaak was niet lekker. Ook van de vriendelijke bediening in het restaurant is weinig meer over, de bediening had weinig aandacht voor ons als gast en aan het einde van de avond werden wij niet eens gegroet en netjes naar buiten gelaten. Iets wat voorheen altijd wel netjes gebeurde. Al met al was deze avond voor ons een grote teleurstelling.
Joris V.
  • Datum van je bezoek: 21 dec. 2013
Dit is een absolute topkeuken met een meer dan uitstekende en vriendelijke bediening. De gerechten uit de keuken zijn van zeer goede kwaliteit, prima gekruid en lekker bereid. Altijd vers en keurig opgediend door uitstekend personeel.
Sander V.
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2012
Dit Chinese restaurant heeft het goed voor elkaar. Het eten is van prima kwaliteit en bereid met goede ingrediënten, de porties zijn - zoals verwacht bij een Chinees - groot en de bediening is zeer attent. Veel waar voor je geld; een rijsttafel van 27,50 per persoon brengt soep, hapjes, Peking Eend, meerdere smakelijke hoofdgerechten en wat te drinken. Niets te klagen! Dit is niet het restaurant om 100% traditioneel Chinese gerechten te eten, maar als 'Nederlandse Chinees' duidelijk een van de beteren in haar klasse. Ik kom hier graag nog eens terug!