De Lange Muur

Tolstraat 32 4231 BC Meerkerk Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant De Lange Muur

Sirrose .
  • Datum van je bezoek: 23 sep. 2013
Wederom weer lekker gegeten, voor de pekingeend is erg lekker hier. Zoals bij de meeste Chinese restaurants zijn hier de porties ook te veel. Gewoon goed eten voor nette prijzen. Personeel is vriendelijk alleen moeten sommige personeelsleden opletten met hun aanspreektaal van gasten. Tja de inrichting is al jaren het zelfde gewoon netjes niet heel veel bijzonders maar ja het eten is goed.
Jantine D.
  • Datum van je bezoek: 4 jul. 2013
Dit is echt een top Chinees Restaurant. In de weekenden altijd goed bezet, afhaalgedeelte is altijd druk. Prima eten, erg vriendelijke mensen. Heel klantgericht.
Ik eet en haal hier heel graag.
Snoesie .
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2013
Toptent. Als ik om sluitingstijd binnen kom rennen om afhaal te bestellen is dat geen enkel probleem en wordt ik gewoon zeer vriendelijk geholpen. Het eten is altijd erg lekker en ruim voldoende. Als ik lang moet wachten krijg ik altijd iets te drinken. Ik kom hier erg graag.
Ronnie H.
  • Datum van je bezoek: 28 jul. 2012
Wat een geluk dat we zo'n vertrouwd adresje hebben. De Lange Muur in Meerkerk maakt naam in de regio en wij genieten daar van mee. Regelmatig gaan we met zijn tweetjes - en soms met een hele groep hier eten. Wat opvalt is de hartelijkheid, maar ook de gezellige cha- os. De gastvrouw moet je wel waarderen om haar inzet om het iedereen gezellig te maken. Grootste pluspunt is en blijft het eten. Welk gerecht we ook in de afgelopen maanden hebben besteld, het is telkens puur genieten. Met name de rijsttafels zijn afwisselen en kwalitatief top.
Richard V.
  • Datum van je bezoek: 12 jul. 2012
Ik vind het bijna lullig van mezelf dat ik een 6-je geef voor het decor, want is dat niet bij elk Chinees restaurant zo? Het eten is erg goed en de bediening bijzonder vriendelijk. Schaaltje leeg? U kunt gewoon bijbestellen en dat geldt zeker niet alleen voor de rijst!