De Lange Muur

Meer informatie over restaurant De Lange Muur

• Catering
Kipsk .
  • Datum van je bezoek: 14 apr. 2016
Sinds een half jaartje komen we regelmatig bij de Lange Muur. En dat blijven we ook doen. Afhaalgerechten prima in orde, zowel qua hoeveelheid als qua smaak, en voor een fatsoenlijke prijs. In het restaurant vriendelijke bediening met een persoonlijk tintje, heel prettig. A la carte goed eten en vlot op tafel. Het buffet is goed met een ruime keus. Doordat de bakjes niet te groot zijn wordt het regelmatig aangevuld en wordt het niet koud. Kortom: gewoon lekker eten voor niet te veel geld.
Sabine V.
  • Datum van je bezoek: 24 mrt. 2014
We werden bij binnenkomst zeer vriendelijk verwelkomd en naar onze tafel gewezen. Er was heel veel keuze, warme gerechten, alle soorten groenten, soep, sushi, teppanyaki en nagerechten zoals ijs, fruit en soesjes ect. Alles zag er zeer verzorgd, vers en schoon uit. Het personeel is zeer vriendelijk en komen vaak langs om borden weg te halen te vragen of je wat wilt drinken. Het eten was heerlijk en zeer goed klaargemaakt. Wanneer je naar een all-you-can-eat formule gaat, is de inrichting wel het laatste wat belangrijk is. We komen hier zeker terug, want het eten was heerlijk en de gezelligheid maken we zelf wel!
Martinkim .
  • Datum van je bezoek: 16 jul. 2013
Restaurant vind ik een eetzaal karakter hebben. Sfeerloos. Bediening vond ik pragmatisch en indien all-in doen ze hun best niet te vaak langs te moeten komen. Absolute no go. Biedt het dan niet aan. Eten was redelijk/goed en het enige wat een voldoende scoort. Leuk om eens geweest te zijn maar wel een teleurstelling. Eens maar niet meer voor mij en mijn gezelschap.
Maurice S.
  • Datum van je bezoek: 3 jan. 2013
Tja, een zogenaamde vreetschuur. Ja, inderdaad, dat is het dan ook wel. zoveel je kunt eten in een zo kort mogelijk tijdsbestek. Vol afschuw en met tranen in mijn ogen keek ik naar de mooie ossenhaas die voor mijn ogen in kokend water werd gegooid, om daarna voor luttele seconden in de wok terecht te komen. Bak hem dan toch mooi in de wok gaar. Voor de rest, standaard spul en niet teveel poespas. Maar goed, je krijgt waarvoor je betaald, denk ik dan maar. Vriendelijke dames in het personeel die de tafels goed in de gaten hielden, netjes. Het decor is massaal en de sfeer moet je dan zelf maar een beetje maken en met het juiste gezelschap lukt dan wel een beetje. Nog een keer? Nee hoor, er zijn legio leukere chinezen om gaan te eten in de omgeving.
Arnold V.
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2012
Op uitnodiging met een groep van 17 volwassenen en 4 kinderen hier gegeten. Het eten was goed verzorgd, ruime keuze en vers. Mooi om te zien dat zo vlak na de ongetwijfeld drukke kerstdagen er toch alles aan gedaan was om de gasten ook een erg schone en nette inrichting van het restaurant aan te bieden.