De Lange Muur

Utrechtsestraatweg 113 3445 AP Woerden Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant De Lange Muur

Dinsdag t/m Zondag 12:00 - 21:00

• Airconditioning , Catering , Per boot te bereiken , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen
Haute-Horlogerie H.
  • Datum van je bezoek: 13 nov. 2014
Op bezoek bij de Lange Muur. Fantastisch geholpen goede uitleg over Chinese gerechten. Begonnen met een haaienvinnensoep en deze proefde zoals het hoort. Heerlijk op smaak een zoutje en een zoetje genoeg ham en een structuur hoe het hoort. Als hoofd gerecht "Siel Ap" dat is geroosterde eend met de traditionele saus apart. Dit omdat de eend dan heerlijk knapperig blijft. De saus heerlijk, eend goed geroosterd. als bijgerecht nasi en deze was ook goed op smaak niet te zout. Kortom genoten en mensen van de Lange Muur... U heeft een vaste klant erbij!
Edith D.
  • Datum van je bezoek: 6 mrt. 2014
We hebben heerlijk gegeten. Er werd voor ons een speciale rijsttafel geserveerd, waarvan ik de Teppan Sie Tjap Ngau (ossehaasplakjes in zwarte bonensaus) en Jil Khoor Ha (gebakken garnalen met cashewnoten en groente) erg lekker vond. De bediening was voorkomend en vriendelijk.
Martijn B.
  • Datum van je bezoek: 6 feb. 2014
Was ooit de beste Chinees van Woerden. Maar nu toch duidelijk mindere kwaliteit. Bami was vet, ajam pangang met rare stukken en veel teveel saus, atjar niet knapperig en de loempia vol met varkensvlees ipv tauge.
Eatandeat .
  • Datum van je bezoek: 31 mei 2013
Een zeer goede service gehad, we vroegen om een speciale samenstelling bij een vooraf afgesproken prijs (van tevoren gebeld) en kregen een heerlijke maaltijd voorgeschoteld. De kwaliteit is goed en de porties voldoende. De bediening heeft ons vriendelijk geholpen met het verzoek om specialere gerechten en mijn gezelschap waarmee ik kwam heeft goed genoten. Het is zeker voor herhaling vatbaar. De gerechten die niet direct op de kaart staan zijn zeer gevarieerd en zorgvuldig samengesteld waardoor er een mooie variatie van verschillende gerechten op tafel stonden.