De Lange Muur

Vrijdag t/m Zondag 15:00 - 21:30

• Af te huren , Catering , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
Ben V.
  • Datum van je bezoek: 12 jun. 2016
Gelukkig zijn nog niet alle Chinezen afhaal chinezen.
We wisten van tevoren al een beetje wat ons te wachten stond.
Bij restaurant De Lange Muur kan je heerlijk eten, in een goede ambiance en met een vriendelijke bediening.
Onderschat de bediening niet! Het zijn misschien geboren Chinezen, maar je kan er verrassend goed en op een intelligente manier mee praten.
Ook in het Nederlands.
Aanrader: de Kantonese rijsttafel.
Hier heerlijk gegeten voor een schappelijke prijs. Inrichting eveneens netjes en verzorgd.
De bediening is correct en beleefd. Een echte aanrader dus. Gaan hier zeker in de toekomst vaker dineren.
Divocodermotion .
  • Datum van je bezoek: 1 mei 2016
Het eten was standaard Chinees eten, dus prima. Maar de prijs was 10 , 20 % aan de hoge kant, anders was het een 8 geweest.
Het decor van binnen is een 8, door de niet standaard inrichting, mooie tegels aan de muur. maar de lokatie is niet optimaal. Saai uitzicht op een parkeerplaats. Dus totaal voor het decor die 7. De service was niet slecht. Maar ook niet top. Gewoon een voldoende
Bill S.
  • Datum van je bezoek: 26 mrt. 2016
wij eten geregeld bij de lange muur, met als voorkeur de babi pangang spek, nergens zo lekker en de krokant gebakken grote garnalen
Johnny1975 .
  • Datum van je bezoek: 12 jun. 2015
Ik ben gisterenavond wezen eten met mijn familie ter gelegenheid van mijn verjaardag. Ik heb wel eens vaker ook afhaal gehaald, aangezien ik in de buurt woon. Toen heb ik het altijd ook al een fantastische zaak gevonden. Heel mooi ingericht en het eten was toen ook al lekker. We hebben gekozen voor de 4 gangen verrassingsmenu, aangezien ik wel eens wat anders wilde dan de standaard babi pangang en foe yong hai. Ik wilde wel eens wat anders proeven. Dit was de beste keuze ooit. Ik heb nog nooit zo lekker gegeten bij de Chinees. Het eten werd mooi geserveerd. Daarnaast een uitstekende service want de bami en nasi werden opgeschept voor ons! Voor de rest hele gastvrije en vriendelijke mensen, alles werd voor ons gedaan (jas ophangen etc) kortom, ik voelde me echt jarig.
Siham88 .
  • Datum van je bezoek: 29 mei 2015
Afhaal is absoluut niet aan te raden. Je krijgt het eten in bakjes geserveerd die er niet bepaald smakelijk uitzien. Het eten was niet lekker. De garnalen vielen uitelkaar en de smaak was ontzettend vies. Tevens is het personeel erg onvriendelijk en word je als klant behoorlijk afgesnauwd. Absoluut geen aanrader.
Riadewit .
  • Datum van je bezoek: 26 jun. 2014
Ik was met mijn echtgenoot afgelopen donderdag. Ik heb hier heerlijk gegeten. We werden netjes ontvangen en onze jassen werden opgehangen, een warm ontvangst dus. Vervolgens kregen we een plekje bij het raam. We kregen een lekker bakje cassave kroepoek van het huis en de menukaart. Er stonden zoveel lekkere dingen in! Na een hele moeilijk keuze, heb ik op aanraden van de serveerster iets besteld. Na een tijdje kregen we ons eten wat echt heerlijk rook! Het was echt smullen. Ik heb hier zeer van genoten. Wij komen zeker terug!