De Lange Muur

Meer informatie over restaurant De Lange Muur

piet S.
  • Datum van je bezoek: 7 mei 2017
hier wezen eten op 12 april
Het eten en bediening is prima ook een mooie verbouwing en ook nu van deze tijd alleen wat ik wel vind en ook van kennissen ze hebben ze alleen heineken bier en zijn ze hier in de jaren 70 achtergebleven en hierover valt ook niet te praten de eigenaresse heeft altijd gelijk zo doet ze het al jaren en vind dit nodig om dit uit te breiden met andere soorten.
Helaas gaan we daarom vaak naar een ander terwijl we eigenlijk liever naar de lange muur zouden gaan.

Met vriendelijke groet,
Piet uit Brielle
martin D.
  • Datum van je bezoek: 27 dec. 2016
Hier gegeten met groep van 6 man en kan niet anders zeggen dan het eten is hier goed te noemen de prijs kwaliteit staat in verhouding en het personeel doet zijn best om alles te voorzien van drankjes en zijn zeer vriendelijk ondanks dat chinees eten niet mijn voorkeur heeft zou ik hier zo maar weer een keer kunnen gaan eten
Karel D.
  • Datum van je bezoek: 19 jul. 2012
Actie menu genomen, en voor deze prijs kun je geen * verwachten. Waarom rekenen ze vaak extra voor Bami,je kunt meer rijst bestellen en dat kost niets. Mijn tip is reken voor een menu €1.00 meer. IJs was echt goed.