De Lange Muur

• Bar

Jouw recensie over het restaurant De Lange Muur

Peter J.
  • Datum van je bezoek: 16 dec. 2017
Verzorgd restaurant met vriendelijke bediening. Prijs / kwaliteit is goed.
Arie V.
  • Datum van je bezoek: 16 dec. 2017
Verrassend lekker. Niet 'zoveel mogelijk voor een zo laag mogelijke prijs' -alhoewel het ruimschoots voldoende en niet duur was-, maar kwalitatief goed en gang na gang opgediend (bijzonder voor een rijsttafel).
Erg prettige en aardige bediening.
Een dikke aanrader.
piet S.
  • Datum van je bezoek: 7 mei 2017
hier wezen eten op 12 april
Het eten en bediening is prima ook een mooie verbouwing en ook nu van deze tijd alleen wat ik wel vind en ook van kennissen ze hebben ze alleen heineken bier en zijn ze hier in de jaren 70 achtergebleven en hierover valt ook niet te praten de eigenaresse heeft altijd gelijk zo doet ze het al jaren en vind dit nodig om dit uit te breiden met andere soorten.
Helaas gaan we daarom vaak naar een ander terwijl we eigenlijk liever naar de lange muur zouden gaan.

Met vriendelijke groet,
Piet uit Brielle
Karel D.
  • Datum van je bezoek: 19 jul. 2012
Actie menu genomen, en voor deze prijs kun je geen * verwachten. Waarom rekenen ze vaak extra voor Bami,je kunt meer rijst bestellen en dat kost niets. Mijn tip is reken voor een menu €1.00 meer. IJs was echt goed.