De Landmarke

Rossumerstraat 5 7636 PK Agelo Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant De Landmarke

G En J ..
  • Datum van je bezoek: 25 dec. 2014
31-12-2014 Wij hebben hier van een fantastisch Kerst-arrangement genoten. Goed eten, alles was fijn verzorgd, een gezellig diner-dansant. Zeer vriendelijk personeel en Elke en Victor, de eigenaars zijn leuke, spontane mensen. Prettige kamer, goede bedden, fijne douche. Lief houd niet van zwembad, maar ik heb hier wel van genoten. Wij denken er over na, om dit volgend jaar weer te doen.
VirginieF .
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2014

Landmarke is als restaurant niet erg zichtbaar. Op het web is ook geen menu of zo te vinden. Landmarke is in de eerste plaats hotel in een fraaie rustige landelijke omgeving.

Ik heb enkele dagen in het hotel gelogeerd en het restaurant vanuit het bijbehorende dagmenu leren kennen. Op basis hiervan kan ik het enthousiasme van onderstaande recensies eigenlijk niet zo navoelen. De soep was vooral heel erg zout. Dat gold ook voor diverse andere (lunch)hapjes als bijvoorbeeld de boerenomelet. Voor een hotel waar de bezoekersleeftijd veelal ruim boven de 60 ligt, is dat zeker geen pre. De salade van de bar bestaat uit 4 soorten “sla” die hoofdzakelijk zuur zijn. Een van ons at vegetarisch. Positief te noemen is dat de alternatieven die daarvoor geboden werden verder gingen dan alleen het weglaten van het vlees. De desserts waren zeker niet allen maar obv ijs en niet overdreven (Hollands) zoet.

De bediening was alert met een scheut Twentse gemoedelijkheid. Wat entourage betreft wil ik nog noemen de landelijke inrichting, de netjes gedekte tafels met echte kaarsen en altijd schone linnen servetten.

G En J ..
  • Datum van je bezoek: 6 jul. 2013
Jammer dat men niet schijnt te weten dat De Landmarke ook op Iens staat, want er is hier weinig tot niets geschreven. Wel overigens op de site van De Landmarke zelf. Wij zijn hier 3 dagen geweest. Een mooi hotel, prettige sfeer en mooie nette kamers. Het eten is supergoed en wisselend. Het personeel is vriendelijk en attent. Er is een zwembad voor de gasten en gratis fietsen, om de omgeving te verkennen.