De Landbouw

Grote Markt 38 4461 AJ Goes Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant De Landbouw

Erg rumoerig
Rob M.
  • Datum van je bezoek: 19 sep. 2016
We waren hier een paar maanden geleden al eens binnen geweest, maar toen was het vol. Gisteren hadden we dus maar gereserveerd, Een vriendin was hier al veel vaker geweest en erg enthousiast. Ze is vooral te spreken over de prijs / kwaliteit. En daar kan ik me wel wat bij voorstellen. De inrichting is eenvoudig en zakelijk en het was er gisterenavond ook behoorlijk rumoerig met veel kleine kinderen. Niet echt een geweldige binnenkomer dus. Maar de bediening is erg vriendelijk en snel en attent. En de kaart ziet er ook prima uit. Veel keuze voor redelijke prijzen. Ik had de varkenshaas gevuld met Zeeuws spek en brie. En die smaakte uitstekend. Het is geen restaurant waar ik vaak zal willen eten met die herrie van kinderen, maar het is zeker ook niet slecht.
Laura D.
  • Datum van je bezoek: 13 jul. 2016
Zeer goede eerste kennismaking met dit restaurant. Goed gegrilde zalm met smakelijke bijgerechten, lekkere wijn en dito toetje. Jammer van wat harde klontjes in het ijs maar verder zeer lekkere combi van vanilleijs, advocaat en karamel en mooi gepresenteerd. Vriendelijke bediening en geweldige locatie. Prijs/kwaliteit is meer dan voldoende, het eten is goed en de prijzen zeer schappelijk. Dit alles voor mij reden om vaker de reis vanuit Rotterdam naar Goes te maken en hier neer te strijken.
SanneGD .
  • Datum van je bezoek: 18 jun. 2016
Met een groep gegeten bij de Landbouw. Pas nadat we waren gaan zitten, drankjes hadden besteld en eten wilden bestellen, werden we geïnformeerd dat het enige vegetarische gerecht op de kaart op was (om 7 uur 's avonds, aan het begin van de avond dus). Toen wij vroegen of er andere vegetarische opties waren was het antwoord "uh, salades". De bediening deed geen moeite om ons te accommodoren in het vinden van een alternatief en leek geïrriteerd, en uiteindelijk heeft onze vegetarische tafelgenoot zelf een maaltijd samengesteld uit een voorgerecht met wat friet en groente ernaast geserveerd. Dat de bediening of de kok geen enkele moeite leek te willen doen om een vegetarische optie aan te bieden vonden we op z'n lichtst gezegd erg opmerkelijk.

De bediening was ongeïnteresseerd en niet gastvrij, ook duurde het erg lang voordat we ons eten kregen (zeker drie kwartier). Op de menukaart stond dat bij elk hoofdgerecht friet en groente geserveerd werd, echter toen wij ons eten kregen, kregen wij één bakje friet voor de hele tafel. Toen we vroegen of dat alles was, kregen we te horen dat "we dat altijd per tafel doen", alsof wij zo dom waren dat we dat vroegen (terwijl dat niet op de menukaart stond aangegeven, en de portie friet zeer klein was voor meerdere personen). Er werden aardappelen extra op de rekening gezet die wij niet hadden besteld of ontvangen. Toen wij onze klachten bij het management aangaven, werden onze klachten ontkend. Kortom, de bediening kan een horeca-training goed gebruiken.

Het eten was best lekker en met prima prijs-kwaliteit verhouding, maar de ervaring met de bediening liet ons met een nare nasmaak achter en we zullen hier zeker niet naar terugkeren.
PeterScheer .
  • Datum van je bezoek: 30 jan. 2016
Gisteren met mijn ouders daar gaan eten, via internet toevallig op uit gekomen.
We werden vriendelijk ontvangen en naar onze tafel begeleid.
De zaak was groter dan verwacht en het was er erg druk.
De bediening was leuk, vriendelijk en erg ontspannen, ook jong.
De bestelling werd snel opgenomen maar niet gehaast.
Het eten werd snel gebracht, was warm en niet gehaast op het bord gelegd maar verzorgt gepresenteerd.
Het waren grote porties en er was keuze genoeg uit de bijgerechten.
Alles was vers en goed bereid, de sate van de chef was goed, en de gebakken aardappels waren zoals ze horen te zijn, vers gemaakt en niet uit een zakje.
Het ijsdessert daar zaten alleen wat harde klontjes in, wat niet hoorde.
De prijskwaliteit verhouding is wel perfect want we schrokken ( positief ) van wat we uiteindelijk moesten betalen.
Zeker een aanrader voor als je een leuk, betaalbaar en lekker restaurant in Goed zoekt.
We komen zeker een keertje terug.
Roald D.
  • Datum van je bezoek: 27 jun. 2015
Voor mij is dit typisch een ''mwah'' Zeker voor wie ietwat bewust wil eten (+lactose & kippeneiwit allergie) is er niet zo veel voedzaams te verkrijgen. Maar gelukkig is er de maaltijdsalade met vis (zalm, paling, Hollandse garnaaltjes, forel..), prima, krijgt van mij een dikke 7. Service is wel eens wat minder, maar over het algemeen best goed. Decor is prima wat mij betreft; modern, zalige stoelen. P.S. De reguliere koffie is niet te zuipen, café crème beveel ik aan .. ;-)
Jurjen T.
  • Datum van je bezoek: 19 jun. 2015
Bij toeval een hapje gegeten bij dit restaurant. Bij binnenkomst werd ik vriendelijk naar de achter kant van het restaurant gewezen, ik mocht zelf een tafeltje uitzoeken. Gekozen voor het "dagmenu biefstuk" deze kost 13,75. Zeer vlot kwam er eerst een groentesoep, eenvoudig maar prima te eten! Hierna de biefstuk, heerlijk mals, met warme groente, een stampotje, een flinke hoeveelheid gebakken aardappelen, een flinke hoeveelheid friet en een simpele maar lekkere salade. Hierna met moeite (zat echt goed vol) nog mijn toetje, een lekkere bak ijs met fruit en slagroom. Dit alles voor maar 13.75!! Echt ongelofelijk!! Zeer goed eten, flinke hoeveelheid voor bizarre prijs!! Als ik weer in de buurt ben kom ik zeker terug! En ik kan echt iedereen aanraden om hier te gaan eten, ik kan me ook totaal niet vinden in sommige recensies over slecht personeel.
Jp233 .
  • Datum van je bezoek: 20 apr. 2015
Ik ben door de jaren heen al meerdere keren bij de Landbouw geweest, zowel voor lunch als diner, en het is mij steeds prima bevallen. Het is misschien niet voor iedereen een relaxte en superdeluxe restaurantervaring, maar dat kan je ook niet verwachten voor de naar mijn mening goedkope prijzen van de gerechten.
Voor een lekker hapje eten is de Landbouw wat mij betreft een goede keuze! Het eten en drinken is prima, zeker wat de prijzen ervan betreft. De service is naar mijn ervaring wel simpel, maar zeker voldoende! Sfeer heeft het iets minder, omdat een deel van het restaurant een lange gang is met de tafels aan de zijkant, waar andere gasten en de bediening soms tussendoor vliegen.
Terriet .
  • Datum van je bezoek: 5 mrt. 2015
Prima verhouding prijs-kwaliteit. Fijne plek om bij te kletsen of even snel te eten. Verzorgd eten, beetje ouderwets, maar daar zijn wij wel eens naar op zoek. Bediening efficiënt en vriendelijk.
Bibi B.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2014
Afwijken van het weekmenu is niet mogenlijk ook niet met bijbetaling tis er niet duur maar daar is ook het eten naar de kok die van de wc komt wast zijn handen niet het personeel probeert hun best te doen maar hebben duidelijk geen ervaaring de eigenaarresse is een zuurpruim denk dat ik hier nooit meer gaat eten
Neeltje A.
  • Datum van je bezoek: 14 sep. 2014
De prijs-kwaliteit-verhouding is goed, aardig interieur, maar de bediening ondermaats. Mevrouw was ongeïnteresseerd en jachtig. Heb tegen mijn gewoonte in geen fooi gegeven.
Robert A.
  • Datum van je bezoek: 24 mei 2014
Met een groepje uit eten geweest in restaurant.
Reserveren verliep via de telefoon wat stroef, maar dat zal wel aan mijn accent liggen.
Bij binnenkomst was het erg druk. Door het personeel werden we eerst genegeerd. Natuurlijk druk, maar een Hallo had best gekund.
Na enkele minuten doorgelopen naar de bar verder achterin, na even wachten werden we opgemerkt.
We mochten na een korte aanwijzing zelf onze tafel opzoeken.
Bediening verloopt niet helemaal vlekkeloos. In eerste instantie duurde het even, daarna werden we door 2 personeelsleden aangesproken. Het was erg druk, dus dat kan gebeuren.
Cola leek op postmix en smaakte niet, toen we dat meldden bij het personeel werd dat simpelweg ontkent. Cola is wel in rekening gebracht.
Eten is, zeker voor dat geld best wel lekker! Een goede prijs/kwaliteit verhouding.

Bediening is slordig. Een kapot gevallen glas wordt met de hand opgeraapt.
Daarnaast lijken sommige personeelsleden weinig eer uit hun werk te halen, anderen zijn zichtbaar vermoeid

Het interieur ziet er netjes en gezellig uit. Achterin is het wel erg gehorig en kun je zonder stemverheffing geen gesprek voeren als het een beetje vol zit. Wellicht dat daar nog wel wat aan te doen is.

Bij de bar loopt een iets ouder echtpaar rond wat naar het schijnt de eigenaren zijn. Zij negeren de gasten echter bijna volledig.

Met een gezonde horeca training kan met weinig inspanning veel beter resultaat worden gehaald.
Prijs is prima, eten is al erg lekker!
Chris L.
  • Datum van je bezoek: 18 apr. 2014
Geluncht bij de Landbouw. We namen een pannenkoek, enorm klef en dun. Er werd niet gevraagd om het soort brood bij de uitsmijter. Bestek was vies. Bediening was heel erg ongeïnteresseerd en boers. Werd niet gevraagd of alles naar wens was. Lang wachten op rekening en lunch. Niet aan te raden.
Hans D.
  • Datum van je bezoek: 13 dec. 2013
Wij hebben gerechten van de avondkaart gegeten na een dagje gewinkeld te hebben. Wij hadden gewoon lekkere trek.
Al was het buiten best koud. Binnen was het wel een beetje te warm.
Aankleding van het restaurant is verbeterd en zeer netjes. De menukaarten eigenlijk te eenvoudig van steil en mogen best een hippere uitstraling hebben. Dan is het helemaal "af".
Bediening snel, zeer vriendelijk en vakkundig.
Gebakken mosselen en Gebakken Gamba's (gepeld ! goed zo !!!) vooraf.
Hoofdmenu Zeebaars is basilicumsaus en Grote biefstuk (250 gram) met Stroganoffsaus.
Veel warme groeten en 2 salades (Iets wat in veel restaurants vergeten wordt en waar geen aandacht aan wordt geschonken. Patat, gebakken aardappel.
Nagerecht 3 gevulde soesjes met ijs, slagroom en caramelsaus.
2 Magiato's en 2 frisdranken.
Eur 58,- bij elkaar.
Gewoon super gegeten voor een leuke prijs.

Lekkertje40 .
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2013
Hier eet je prima voor de prijs, die men rekent. Het is goedkoop, dus druk, en de bediening is zozo, met een dito service. Maar ja, probeer daarin maar eens kwaliteit te bieden bij drukte. Voldoende bijgerechten, die mij uit een pakkie lijken te komen, maar dat mag bij deze prjzen vind ik. Koffie mag wel wat meer karakter hebben, maar ook dat is persoonlijk. Volgens mij een van de drukste zaken van Goes.
Adri V.
  • Datum van je bezoek: 27 jul. 2013
Vanavond weer de eerste mosselen gegeten: LEKKER EN GOED !
Zoals altijd ! De dames zijn uiterst vriendelijk en lopen het vuur uit hun schoenen ook bij dit warme weer ! Verdienen evenals de directie een groot compliment ! Voor kwaliteit, service en de inrichting is ook mooi !
Saskia G.
  • Datum van je bezoek: 23 jul. 2013
Op de kaart stond: voor onze vegetarische gasten: "gebakken geitekaas salade met walnoten en honing". Dit was het enige vegetarische gerecht waar van ik dus aan nam dat het een hoofgerecht zou zijn. Op mijn vraag of er ook bruinbrood was werd het antwoord gegeven "het is met een stokbroodje". Ik kreeg een zielig bord gemengde sla met hele kleine rondjes gebakken kaas en een mandje met zeer wit stokbrood en een pakje boter.
Geen walnoten en totaal veel te weinig voor een hoofdgrecht.
Ik vroeg om de walnoten en de serveerster zij dat ze die als nog zou brengen, ze zijn nooit gekomen.Toen de 3e serveerster vroeg of alles naar wens was deed ik mijn beklach "ze ging het na vragen" Na 10 minuten kwam serveerster 1 met de vraag "wat was er niet naar wens?" Ik vertel dat de walnoten ontbraken daar voor gaf ze serveerster 2 de schuld en voegde er exusses aan toe. Dat was dat. Nee ik had niet genoeg gegeten, maar ik had mijn buik er wel van vol. Jammer met een klein beetje meer moeite had het voor mij wel een leuke avond geweest.
Anrima114 .
  • Datum van je bezoek: 18 jul. 2012
Prima gegeten met z'n viertjes.
Eten was lekker, bediening vriendelijk en lekker vlot.
Billijke prijzen.
Als we weer in Goes zijn, gaan we nog een keer.
Karin V.
  • Datum van je bezoek: 5 jul. 2012
Afgelopen dinsdag hier eerst koffie gedronken en tussen de middag een hapje gegeten. Het terras zat helemaal vol en dat was logisch, want het terras was erg uitnodigend, met lekker zittende stoelen. Bediening was vlot, ondanks dat het terras helemaal vol was en er was toch ook nog tijd voor een praatje. Ook van binnen (waar het ook helemaal vol zat) zag het er gezellig uit. Over het eten kan ik niet veel zeggen (kan weinig misgaan bij 2 broodjes met kroket) maar de uitstraling deed heel veel.