De Landbouw Wassenaar

Maandag t/m Zondag

Jouw recensie over het restaurant De Landbouw Wassenaar

Mn.luiten L.
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2017
Het Is goed restaurant kwaliteit moet ik zeggen is erg goed alleen als er veel mensen zijn is het wat rumoerig
maar we gaan zeker nog een keer terug
Bert H.
  • Datum van je bezoek: 2 nov. 2017
Bediening met aandacht, maar je moet wel geduld hebben.
Mooie mix van bezoekers, tijdens en doordeweekse lunch. Wandelclubjes met honden, geheime afspraakjes en zakelijke gesprekken.

De keuken is bovengemiddeld, ook voor zoiets simpels als een omelet.
Thomas S.
  • Datum van je bezoek: 2 nov. 2017
perfecte locatie, goede sfeer, prima bediening en eten en drinken van goede kwaliteit. Aanrader. Zeker bij lekker weer ook buiten zeer uitnodigend terras. Parkeren goed mogelijk. Direct op snelwegen, dus ook in kader tijd zeer gunstig
janlemain .
  • Datum van je bezoek: 2 nov. 2017
Uitstekend gegeten; op een doordeweekse avond bleek het enigszins chique, maar wel informele restaurant bijna volgeboekt. Vooraf zalm met crabsalade die ons beiden uitstekend beviel, Als tussengerecht resp. kabeljauw met zuurkool en sucade met pompoen, gewaagd maar heel smakelijk. Hoofdgerecht was een excellente entrecote. Het nagerecht van ijs met choco was naar verhouding wat simpel. De wijnen waren evenals het eten uitstekend en betaalbaar en de bediening was o.k.
Hein B.
  • Datum van je bezoek: 1 nov. 2017
De landbouw is een leuk restaurant: vriendelijk en professioneel personeel en goede maaltijden. Snelle bediening en bereikbaarheid is top. Daarmee is het zowel voor afspraken met vrienden als voor zakelijke afspraken een goede keuze!
Esther V.
  • Datum van je bezoek: 31 okt. 2017
Heerlijke tent. Was er al zo vaak voorbij gereden en dan heb je niet door wat voor prachtig en goed restaurant dit is. Wel reserveren want zit anders vol.
Marc L.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2017
Prima vertoeft, prettige sfeer, met partner en vier vrienden. Voorgerechten waren o.a. makreel/zalmrilette, Noordzee krabsalade, ceasar salade flam paleta en flam zalm. Alle waren goed van smaak, de salade was als voorgerecht iets fors, Als hoofdgerecht werd gekozen voor wild (hert op een bedje van rode kool) en tournedos. Ook hier was iedereen te spreken over de kwaliteit van het vlees. Het wild gerecht had een heerlijke geroosterde smaak. Opvallend is wel dat je frites a 3 euro pp apart bij ieder gerecht moet bestellen. Dat maakt de prijzen van de gerechten toch wel weer wat hoger (tournedo is 25,50 excl. frites).
Als nagerecht werd vooral koffie met zoet gekozen. Eenmaal was de keuze broodpudding met banaan en caramel saus. Dit betrof een decompositie van twee stukjes banaan, een stukje brood(pudding), een bolletje ijs en een kannetje caramelsaus. De verwachting obv de beschrijving was anders, bij elkaar smaakvol, maar wat mij betreft geen broodpudding.

Iedereen ging met een prima gevoel naar huis
lienver67 .
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2017
die dag was mooi weer en ze hadden voor ons buiten gedekt. dit was erg fijn. heerlijk gegeten en dat op 19 oktober.
de bediening mag iets vlotter maar ik denk door dit mooie weer hier niet op hadden gerekend dat er zoveel mensen kwamen eten.
Maar door hun vriendelijkheid en het mooie weer maakte dit niet uit.
Hans W.
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2017
Top tent
bea V.
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2017
was erg gezellig en goede bediening een nadeel ik heb een stijve nek er aan over gehouden tocht bij de bank zitting andere hadden er ook last van hebben er wat van gezegd erco werd even uitgezet jammer
Marieke B.
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2017
Heerlijk gegeten. De bediening was heel prettig. Adequaat en heel vriendelijk/ vrolijk.
Proefflappie V.
  • Datum van je bezoek: 10 okt. 2017
Heel lekker eten, genoeg keuze! Zeker voor herhaling vatbaar!
De Flammkuchen, sreak en vis waren erg lekker. Ook de toetjes en de koffie met zoet lekker.
Jannie B.
  • Datum van je bezoek: 3 okt. 2017
Wij hadden gereserveerd voor een "Viergangenproeverij" via Gift for you. Wij dachten bij proeverij meer aan drie kleine voorgerechtjes, drie kleine hoofdgerechtjes en drie kleine nagerechtjes of zo iets. Echt een proeverij van VERSCHILLENDE gerechten. Dat was niet het geval. Het was een gewoon verrassingsdiner, waarbij de chef een voor-, tussen-, hoofd- en nagerecht heeft gekozen. Dat was niet wat we verwachtten. Dat neemt niet weg, dat we heerlijk hebben gegeten in een fijne, sfeervolle omgeving.
Marion V.
  • Datum van je bezoek: 2 okt. 2017
zitten momenteel verlegen om een kok. dit was duidelijk te merken. half kommetje koude soep. pasta met blikje tomatenpuree, doperwten en 4 garnalen € 18,50. Binnen stampvol dus op verder leeg terras in de wind gezeten. Echtpaar van groot gezelschap kwam naar buiten en wilde persé aan onze tafel (met vuurhaard) zitten alhoewel wij aangaven een privé gesprek te willen voeren. Personeel wist hier niet mee om te gaan.
Alexandra V.
  • Datum van je bezoek: 1 okt. 2017
Prima lunch, vriendelijke bediening. Wel was het erg druk en heel gehorig. We moesten ook wel erg lang wachten het eten.
Amy H.
  • Datum van je bezoek: 25 sep. 2017
Familie reunie...we werden verwend....
We wilden de fles wijn meenemen...geen probleem,
We waren ongeveer de laatste gasten......"We komen gauw weer !
Gabriëlle V.
  • Datum van je bezoek: 22 sep. 2017
Bij De Landbouw serveren ze een aantal klassieke gerechten in een vernieuwend jasje. Duidelijk verse en goede kwaliteit producten.
Florian A.
  • Datum van je bezoek: 19 sep. 2017
Prima locatie en prettige bediening. Ik was evreden.
Jacqueline P.
  • Datum van je bezoek: 8 sep. 2017
Deze keer wat minder lekker gegeten dan anders. De soep was erg zout en de salade bestond voornamelijk uit groene sla. Ook moesten we erg lang wachten tussen het voor- en het hoofdgerecht.
Koos V.
  • Datum van je bezoek: 30 aug. 2017
Op een woensdagavond 18.45 uurzeer hartelijk welkom geheten en naar onze mooi, gelegen (iets wiebelende) tafel gewezen.De zaak was reeds bijna vol. Een jonge, zeer vriendelijke serveerster heette ons allereerst hartelijk welkom en vroeg wat wij wilden drinken. De ruime menu-en wijnkaart biedt vele keuzemogelijkheden. De sfeer is gezellig landelijk met geroezemoes van de andere gasten. Tafels staan redelijk uit elkaar. De kwaliteit van het eten was prima. De bediening van de serveerster was uitstekend, vriendelijk en zeer attent. De toiletten ruim en schoon.Bij het weggaan zeer netjes door een van hen uitgeleide gedaan. De parkeergelegenheid is te krap en geen uitwijk mogelijk; dit is echt een punt van verbetering. Verder....De Landbouw is echt een aanrader!