De Landbouw Wassenaar

Nelleke S.
  • Datum van je bezoek: 27 mei 2017
Barbara B.
  • Datum van je bezoek: 27 mei 2017
Lunchen met mijn tante...Salade was prima, met geitenkaas, maar niet heel bijzonder...Helaas had ik allergie voor de ingrediënten van de dressing en stond bij later inzien de salade 3x op de rekening (zag ik pas toen ik thuis was)...terwijl wij met 2 personen waren. Het was voor hen een beetje verwarrend allemaal...iets meer aandacht was leuk geweest. Meiden die er bedienen zijn vrolijke toppers, niks op aan te merken. Witte wijn Sauvignon is ook lekker fris, vooral met deze hitte. Hopelijk wordt het bedrag van de salade teruggestort anders was het wel een heel dure lunch :-)
Jacques K.
  • Datum van je bezoek: 21 mei 2017
Mijn etentje bij De Landbouw is niet doorgegaan. Ik had gereserveerd voor de lunch. Nadat ik mij ha gemeld bij een van der obers werd mij een plaats gewezen. Daarna zijn we gewoon vergeten Na een poosje vergeefs wachten zijn wij maar weggegaan. Dit is de tweede keer dat mij dit hier gebeurt. Ik kom hier nooit meer.
Ditteke E.
  • Datum van je bezoek: 18 mei 2017
Heerlijk gegeten in dit gezellige restaurant. Prijs-kwaliteitsverhouding is top in orde. Prettige sfeer, alles gaat lekker rustig aan zodat je de hele avond lekker kan genieten. Het personeel geeft het gevoel dat je welkom bent
Adriek B.
  • Datum van je bezoek: 17 mei 2017
Eten was prima! Feit dat je tafel reserveert en vervolgens ondanks het vroege tijdstip niet mag kiezen waar je zit, vond ik redelijk irritant.
Catharina V.
  • Datum van je bezoek: 11 mei 2017
zie boven
Robert R.
  • Datum van je bezoek: 9 mei 2017
Leuke en sfeervolle zaak. Gerechten waren uitstekend van kwaliteit en de prijs was passend. Het wijnaanbod was zeer beperkt en wel aan de prijs. Bediening in orde.
edward G.
  • Datum van je bezoek: 3 mei 2017
uitstekend eten ; menukaart geeft voldoende mogelijkheden voor een heerlijk meerdere gangen diner of lunch, De bediening is vlot en goed.
Eric N.
  • Datum van je bezoek: 30 apr. 2017
Met z´ń vieren hier gegeten destijds. Was mij zeer goed bevallen. Nu dus met 8 personen gisteravond geweest. Behoorlijk druk. Opvallend voor een zondag-avond. Dus klokslag 18.00 uur aanwezig. Een 5-gangen-diner van ticketveiling. Eerste gang was meteen echt een teaser. Een taco gevuld met bulgar en bedekt met truffelmayonaise en in een veldslaatje. Lekker. En daarna een zeer flauwe eigengemaakte tomatensoepje. Met een beetje zout uit de Himalya (!) op smaak kunnen brengen maar dat was niet de bedoeling neem ik aan ? Het hoofdgerecht was een zeer pittige vermicelli maar dat hadden ze van tevoren moeten vragen naar mijn mening. Mijn dochter kreeg naderhand een vervangende maaltijd nadat ze had geklaagd.....dezelfde vermicelli maar nu niet zo sambalheet meer. De vleeseters kregen een minuscuul stukje vetachtig vlees. Op verzoek van mij werd een portie frites erbij geserveerd. Dat hadden ze naar mijn mening gewoon vergeten. Het bestek was niet goed gewassen want er zaten overal vingerafdrukken op. Het toetje was wel lekker. Wij waren aanwezig om 18.00 uur en kregen pas ons toetje om 21.30 uur. Al met al was het bezoek uitermate teleurstellend in vergelijking met het eerste bezoek. En voor een normaal regulier bedrag van 4*105 + 80 (drinken) = 500 euro voor het opgediende eten vind ik het een restaurant niet waardig. Echt onwijs spijtig.
Monique D.
  • Datum van je bezoek: 25 apr. 2017
Prima om even ontspannen en lekker te eten. Goede sfeer. Bistrokaart. Heerlijke kreeftgerechten van de maand en lekkere wijn. Het is de aan te bevelen een portie frites bij het eten te bestellen.
Janneke C.
  • Datum van je bezoek: 17 apr. 2017
Alles was prima, hier en daar een vies lepeltje en glas maar dit werd snel al opgelost. We hadden de paas-etagaire dit waren lekkere gerechtjes maar niet heel bijzonder, en het brood van de sandwiches was niet vers. Helaas, wellicht is het met diner of van de reguliere kaart beter. We geven het nog een kans de locatie is namelijk erg gezellig.
Olga M.
  • Datum van je bezoek: 2 apr. 2017
Leuke ontvangst. Aangenaam verrast door de inrichting. Uitgebreide aantrekkelijke gerechten op de kaart. Behoorlijk grote porties waardoor 2 van ons 3 na een voor- en hoofdgerecht helaas geen plek meer hadden voor een dessert. Maar omdat de dessertkaart zoveel lekkers bood hebben we er toen toch maar één gedeeld. We gaan er zeker weer terug, maar dan eten we beter een gang minder.
Hannelike R.
  • Datum van je bezoek: 25 mrt. 2017
Zeer vriendelijke ontvangst. Het kwam zo uit dat wij te vroeg arriveerden, maar dat was geen probleem. Eerst lekker geborreld. Ik koos voor het warme voorgerecht zwezerik en wat dat heerlijk klaargemaakt. Echt ontzettend lekker. Zeer smakelijk. Mijn tafelgenoten waren ook tevreden over resp. soep, eendelever gerecht en garnalen, crab, zalm salade. Daarna gekozen voor de zeeduivel met zwarte rijst en gepofte paprika. Smakelijk stevige vis geserveerd op de smeuïge rijst; wederom erg lekker. Twee van mijn tafelgenoten hadden de salade met garnalen besteld en vonden deze wat karig qua hoeveelheid en qua garnalen èn te waterig. De beef was perfect.
Citroentaart en crème brûleé bleken een mooie afsluiter.
Jolanda R.
  • Datum van je bezoek: 6 mrt. 2017
We hadden gereserveerd via ticketveiling. We kregen een vijf gangen menu van de chef. Gelukkig mocht je aangeven wat je wel en niet lustte. We hebben vijf heerlijke gerechten gekregen! De bediening was prima. Wellicht is het een idee om wat brood te serveren aangezien de porties aan de kleine kant zijn. Dit restaurant is zeker een aanrader!
Sanne V.
  • Datum van je bezoek: 6 mrt. 2017
Op een zondag middag hier lekker wezen lunchen. Het was al gezellig druk. Wij hadden gekozen voor de landbouw club en de risotto. Het eten was goed van smaak! Het personeel is vriendelijk. Niks op aan te merken.
Ellen_Labree .
  • Datum van je bezoek: 4 mrt. 2017
Het was een heerlijke ervaring. We hadden een pittige dag achter de rug en wilden niet te lang tafelen. Daar werd goed op in gespeeld en de bediening was daarvan op de hoogte. Erg lekker gegeten (5 gangen aanbieding via social deal). Beste eendeborst! Hele leuke enthousiaste professionele bediening. Voelden ons echt goed behandeld en was heerlijk na zo'n pittige dag waarbij we bijna hadden geannuleerd. We knapten helemaal op van top eten en bediening!
Bettie G.
  • Datum van je bezoek: 1 mrt. 2017
Caesar salad smaakte naar niets, veel salade, weinig dressing. Kippendijensate was droog aan een kant (te doorgebakken) maar goed aan de andere kant.
Dat was jammer, want het was een zakelijke lunch en ik had hoog opgegeven over uw restaurant.
Desiree V.
  • Datum van je bezoek: 5 feb. 2017
Heerlijk gegeten, goede sfeer en top bediening. Wij hadden een heel gevarieerd 5-gangen diner met vlees en vis. De Cote de Boeuf is echt een aanrader. Wij komen hier zeker terug!
Desiree V.
  • Datum van je bezoek: 5 feb. 2017
Heerlijk gegeten, gezellige sfeer en hele vriendelijke bediening. Wij komen hier zeker terug en zouden de landbouw ook zeker aanraden
W B.
  • Datum van je bezoek: 4 feb. 2017
De Landbouw is gewoon een top restaurant! Nette ontvangst, fijne sfeer, prima eten, ruime keuze, samengevat wederom een heerlijk avondje uit gehad. En een extra compliment voor de bediening: spontaan, vriendelijk, hoog tempo, je bent hier echt te gast!