De Landbouw Wassenaar

Maandag t/m Zondag

Jouw recensie over het restaurant De Landbouw Wassenaar

Annika S.
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2018
Oei, wat is de service achteruit gegaan bij De Landbouw Wassenaar. Na 10 minuten maar gevraagd of we bediend konden worden. Als voorgerecht kozen we de flammkuchen en deze waren lekker. Maar jeetje, een groentenlasagne als hoofdgerecht die echt binnen 3 hapjes op was! En ik ben geen grote eter. De jongen in de bediening gaf aan dat veel mensen de portie groentenlasagne erg klein vinden. Hij zou het wederom doorgeven aan de keuken. Verder werden de drankjes te laat gebracht en moesten we zo lang wachten op ons dessert, de carrot cake, dat onze thee en koffie al op waren. Het was dus niet meer koffie/thee met wat lekkers. Zonde van deze mooie zaak. Werk aan de winkel!
R.G. S.
  • Datum van je bezoek: 17 mei 2018
Ik heb een broodje Char Sui besteld.Wat kwam was een doorgesneden droge bol met daartussen reepjes komkommer,ringetjes bosui en wat rauwe tauge, een kwakje Thaise chilisaus en daarop zes plakjes gortdroog,smakeloos varkensvlees.Kostte 9,50 euro.Wat een aanfluiting.
Susan S.
  • Datum van je bezoek: 11 mei 2018
Na jaren langs De Landbouw gereden te hebben waren we benieuwd hoe het zou zijn om daar te eten. Helaas werd het, op de ligging,
het pand en de inrichting na, een teleurstelling. De taco's smaakten erg flauw, de bonen waren nog te hard en aan de salade ontbraken de peultjes, avocado én de dressing. Onze feedback hierop werd blijkbaar niet gewaardeerd, want de mevrouw die ons bediende reageerde hierna tot aan ons vertrek chagrijnig op ons. Terwijl een van ons nog van het dessert aan het eten was trok ze het bord onder haar handen vandaan. Onaangenaam. Jammer, het heeft ons niet gemotiveerd om nog een keer te komen.
Paul M.
  • Datum van je bezoek: 22 apr. 2018
Wij komen hier geregeld en waren tot nu toe tevreden, maar wat zijn wij arrogant behandeld vandaag. Op een halfvol terras duurde het al 10 minuten voor wij überhaupt opgemerkt werden. Na de eerste ronde drankjes hebben wij meer dan 30 minuten moeten zwaaien voor wij weer opgemerkt werden. Wij gaven dit aan en kregen toen de reactie dat het erg druk was en dat hij er niks aan kon doen en dat wij toch ook naar hem toe hadden kunnen lopen. Alsof wij zelf daar in de bediening werken. Na het krijgen van de rekening ging hij weer in discussie en kon er geen bedankje of tot ziens vanaf. Schandalig.
Gerard V.
  • Datum van je bezoek: 26 feb. 2018
Heerlijk gegeten met 5 personen. Het restaurant is goed gelegen met een eigen parkeerplaats. Mooie voorgerechten, van Eendenlever tot Coquilles St. Jacques, allemaal prima. Het is goed mogelijk de maaltijd uit 2 voorgerechten te laten bestaan met een bijgerecht erbij. Voor de vleeseters zijn er grote stukken vlees te krijgen, zoals de Tomahawk van ruim een kilo. Je kunt hem natuurlijk delen en hij is te bewonderen in de rijpkast naast de keuken.
Goede prijs-kwaliteitsverhouding.
Esther V.
  • Datum van je bezoek: 15 feb. 2018
Gisteren avond heerlijk gegeten met een groep dames. We hadden een social deal bon gekocht We kregen een 5 gangen menu. De landbouw had, ondanks de drukte van Valentijn, er echt werk van gemaakt. Heerlijk gegeten. Gang na gang was geweldig! Echt een visite kaartje afgegeven. Wij komen zeker terug. Goede smaken en mooie verse gerechten. Als afsluiter kregen wij nog een roos mee naar huis. Super service!
Barbara B.
  • Datum van je bezoek: 4 feb. 2018
Heerlijke lunch gehad, salade met ossenhaas puntjes, en carrotcake toe. Superlekker gegeten en leuke bediening, aanradertje!
Marion V.
  • Datum van je bezoek: 4 feb. 2018
De wachttijd was veel te lang, dat was ik van de Landbouw niet gewend, ruim een uur tussen voor- en hoofdgerecht. De saté was teveel doorbakken met flauwe salade met rauwe sperziebonen. Er werd niet gevraagd of we een dessert of koffie wilden dus zijn we zonder vertrokken. Heel jammer, we hebben hiervoor een aantal maal heel lekker gegeten in de Landbouw, maar nu was het teleurstellend.
Robbert S.
  • Datum van je bezoek: 24 dec. 2017
Heerlijk geluncht, tips zijn bijv de flammkuchen met zalm of de burger.
Kijk ook op de dessertkaart, wij vinden de citroentaart meringue een aanrader.
Zeer vriendelijks bediening, attent en vlot. Inrichting stoer romantisch, grijs balken plafond met shutters en gashaarden. Goed bereikbaar bij a44 en a4.
zeker een plek om terug te komen, dan gaan we op het terras zitten.
Bas B.
  • Datum van je bezoek: 15 dec. 2017
Hoeveel pech kun je als ondernemer hebben wanneer een extern bedrijf je elektra draad beschadigd. Wij kwamen binnen op het moment dat het gebeurde waardoor er snel en vriendelijk geïmproviseerd moest worden. Op zich niets mis mee want buiten was het nog licht. Het had wel wat gezelligs zo midden op de dag. Dat de computers vervolgens de bestelling niet aan de keuken had doorgegeven was ook begrijpelijk. Het werd met wat hobbels allemaal goed opgevolgd en heel dik in orde gemaakt bij het betalen van de rekening. Chapeau zeg ik voor de ondernemer met zijn crew. We komen gewoon een keer terug wanneer er geen grote party met extra elektra is en gaan dan een keer rustig genieten.
Eric E.
  • Datum van je bezoek: 6 dec. 2017
Slechte service, matige kwaliteit voedsel.
Bij binnenkomst in een overvol en rumoerig restaurant riep mijn telefonische reservering slechts vraagtekens op. Na enig zoekwerk bleek mijn tafel over 14 dagen te zijn geboekt.... Maar er waren al mensen aan het vertrekken, dus we konden toch terecht.
Glas wijn en een broodje vooraf besteld. Na 20 minuten wordt een schaaltje wit brood op tafel gezet, de buren hebben zo-even mooi donkerbruin brood gekregen. Dat hebben wij ook liever, maar bruin is op. Als we het toch willen duurt het nog een kwartier. Daar gaan we mee akkoord. Bij de buurtafel vertelt de ober dat er, van de wildkaart, nog voor twee personen hert is en voor vier personen eend. De buren nemen tournedos. Als wij twee minuten later bestellen blijkt het hert op. Eend voor een persoon is niet mogelijk. Dan maar duif en kalfslever. Even later wordt gemeld dat de kalfslever op is. Kunnen we dan voor twee personen eend krijgen? Helaas, de eend is ook op. Duif en kabeljauw, dat wordt het dan maar. Het witbrood verdwijnt, bruin komt zo. Niet dus. De wijn wordt wel vlotjes bijgeschonken. De hoofdgerechten vallen niet mee. De duif is nogal taai, op een bedje van overgare linzen. Waarschijnlijk in de magnetron geweest. De kabeljauw met zuurkool is ook te gaar en vrij smakeloos. De bediening vraagt, wijselijk, niet of de maaltijd naar wens is. Als nagerecht ‘koffie met zoet’, een prima kopje koffie met erg zoete en machtige baksels, duidelijk niet van de banketbakker. Bij het presenteren van de rekening, ruim 90€, zegt de ober dat hij het brood niet in rekening heeft gebracht. Heet zoiets niet een gotspe? Kortom, een tegenvaller.
Adrienne V.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2017
Leuk restaurant om te eten wel rumoerig maar wij hadden de pech van een groepje uitgelaten dames die redelijk veel lawaai maakten. Goede service aan tafel maar niet iemand bij de deur voor ontvangst. Eten was prima verzorgd. Wijn aan tafel bijgeschonken in het zelfde glas dus werd vet. Restaurant geschikt om met kinderen te eten maar niet geschikt om een gesprek te voeren. Wij zaten dicht bij de bar en dat veroorzaakte ook nogal wat lawaai van flessen enz.
Mn.luiten L.
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2017
Het Is goed restaurant kwaliteit moet ik zeggen is erg goed alleen als er veel mensen zijn is het wat rumoerig
maar we gaan zeker nog een keer terug
Thomas S.
  • Datum van je bezoek: 2 nov. 2017
perfecte locatie, goede sfeer, prima bediening en eten en drinken van goede kwaliteit. Aanrader. Zeker bij lekker weer ook buiten zeer uitnodigend terras. Parkeren goed mogelijk. Direct op snelwegen, dus ook in kader tijd zeer gunstig
Bert H.
  • Datum van je bezoek: 2 nov. 2017
Bediening met aandacht, maar je moet wel geduld hebben.
Mooie mix van bezoekers, tijdens en doordeweekse lunch. Wandelclubjes met honden, geheime afspraakjes en zakelijke gesprekken.

De keuken is bovengemiddeld, ook voor zoiets simpels als een omelet.
Jan L.
  • Datum van je bezoek: 2 nov. 2017
Uitstekend gegeten; op een doordeweekse avond bleek het enigszins chique, maar wel informele restaurant bijna volgeboekt. Vooraf zalm met crabsalade die ons beiden uitstekend beviel, Als tussengerecht resp. kabeljauw met zuurkool en sucade met pompoen, gewaagd maar heel smakelijk. Hoofdgerecht was een excellente entrecote. Het nagerecht van ijs met choco was naar verhouding wat simpel. De wijnen waren evenals het eten uitstekend en betaalbaar en de bediening was o.k.
Hein B.
  • Datum van je bezoek: 1 nov. 2017
De landbouw is een leuk restaurant: vriendelijk en professioneel personeel en goede maaltijden. Snelle bediening en bereikbaarheid is top. Daarmee is het zowel voor afspraken met vrienden als voor zakelijke afspraken een goede keuze!
Esther V.
  • Datum van je bezoek: 31 okt. 2017
Heerlijke tent. Was er al zo vaak voorbij gereden en dan heb je niet door wat voor prachtig en goed restaurant dit is. Wel reserveren want zit anders vol.
Marc L.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2017
Prima vertoeft, prettige sfeer, met partner en vier vrienden. Voorgerechten waren o.a. makreel/zalmrilette, Noordzee krabsalade, ceasar salade flam paleta en flam zalm. Alle waren goed van smaak, de salade was als voorgerecht iets fors, Als hoofdgerecht werd gekozen voor wild (hert op een bedje van rode kool) en tournedos. Ook hier was iedereen te spreken over de kwaliteit van het vlees. Het wild gerecht had een heerlijke geroosterde smaak. Opvallend is wel dat je frites a 3 euro pp apart bij ieder gerecht moet bestellen. Dat maakt de prijzen van de gerechten toch wel weer wat hoger (tournedo is 25,50 excl. frites).
Als nagerecht werd vooral koffie met zoet gekozen. Eenmaal was de keuze broodpudding met banaan en caramel saus. Dit betrof een decompositie van twee stukjes banaan, een stukje brood(pudding), een bolletje ijs en een kannetje caramelsaus. De verwachting obv de beschrijving was anders, bij elkaar smaakvol, maar wat mij betreft geen broodpudding.

Iedereen ging met een prima gevoel naar huis
lienver67 .
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2017
die dag was mooi weer en ze hadden voor ons buiten gedekt. dit was erg fijn. heerlijk gegeten en dat op 19 oktober.
de bediening mag iets vlotter maar ik denk door dit mooie weer hier niet op hadden gerekend dat er zoveel mensen kwamen eten.
Maar door hun vriendelijkheid en het mooie weer maakte dit niet uit.