De Landbouw Wassenaar

• : Parkeerplaats

Maandag t/m Zondag

Uitetenenzo .
  • Datum van je bezoek: 22 jul. 2017
We hebben hier een heerlijk avondje gegeten met vrienden. Mooie, bijzondere en vooral ook erg lekkere gerechten. Vriendelijk personeel. Gezellige sfeer. We komen graag weer terug!
Mariëtte D.
  • Datum van je bezoek: 21 jul. 2017
Het is wel prijzig, maar verder is het een geweldige lojatie, we zaten lekker buiten, binnen vind ik het altijd erg rumoerig.
Michel L.
  • Datum van je bezoek: 16 jul. 2017
Sfeervol ingericht restaurant met een aangenaam terras. We hebben een tafeltje binnen en worden snel bediend.
We kiezen een Prosecco en een Malbec. Op advies nemen we een Flammkuche met Feta en meloen als appetizer . Verrassend en smakelijk.
We bestellen de Zeebaars en Ribeye steak en een bakje huis frieten. Het duurt even maar beiden zijn erg lekker. De Zebaars krokant gebakken op een groente garnituur (tje..) van asperge. De Ribeye is boter mals. Jammer dat het bakje truffeljus 3,50 moet kosten en een litertje plat water 5,75 (!) kom op jongens.....
De Sauvignon blanc bij mijn baars is prima en mijn tafelgenoten kiest 'mijn' Malbec we sluiten het geheel af met een prima koffie. Met fooi 105,- en dat is redelijk aan de prijs voor een gedeeld voorafje, hoofdgerecht en koffie. Al met al een goede voldoende. Er had meer in gezeten als de prijzen (iets) bescheidener waren en de tafels niet zo dicht op elkaar stonden. Je kunt letterlijk het gesprek van de buren volgen...
Nicoros R.
  • Datum van je bezoek: 15 jul. 2017
Was een jaartje niet bij De Landbouw geweest en dit is eigenlijk een gemiste kans. Geweldige kaart en ook heerlljk gegeten. Leuke ontvangst en goede en gezellig bediening. Moet er snel weer naar toe.
  • Datum van je bezoek: 15 jul. 2017
De Landbouw is een prima restaurant met vlotte bediening, heerlijke gerechten die vakkundig zijn bereid en een uitgebreide wijnkaart. Kortom: een aanrader!
Gerard C.
  • Datum van je bezoek: 8 jul. 2017
Met familie gelunced. Iedereen heeft zich prima vermaakt en de lunch was goed en lekker. Prima locatie om de lunch te gebruiken. Bediening was correct en hebben nergens lang op moeten wachten.
Wilma J.
  • Datum van je bezoek: 3 jul. 2017
Prima restaurant voor zakelijke doeleinden, wel staan de tafeltjes redelijk dicht op elkaar. Maar op maandagavond gelukkig niet heel druk in het restaurant. Snelle bediening van vriendelijk personeel. Ik vind e prijzen toch wat aan de hoge kant.
Robert B.
  • Datum van je bezoek: 1 jul. 2017
Prima gegeten met twee gasten
Wimwassenaar B.
  • Datum van je bezoek: 1 jul. 2017
Goed restaurant. Vriendelijke bediening. Informeel
Lucas T.
  • Datum van je bezoek: 21 jun. 2017
Leuke en gezellige lokatie met eigen parkeerterrein en gemakkelijk te bereiken. Opgewekt personeel en vlotte bediening. Een aanrader!
Bruun V.
  • Datum van je bezoek: 20 jun. 2017
Fijne rustige locatie met zeer vriendelijk personeel en een uitgebreide lunchkaart.
Petra G.
  • Datum van je bezoek: 16 jun. 2017
heerlijk buiten geluncht; lekker in de zon. :) het waiade wel hard, maar we zaten op het terras uit de wind, dus prima. Heerlijke salade(s), lekker brood erbij.
Alexander D.
  • Datum van je bezoek: 12 jun. 2017
Heerlijk gegeten ! Zeer goede en vriendelijke bediening ! We komen zeker terug !Het was erg gehorig voor oudere mensen.
Alexander
sorberjf .
  • Datum van je bezoek: 11 jun. 2017
Mijn partner en ik waren heel tevreden over ´´De Landbouw´´. Vriendelijke bediening, het was op die dag druk, dus er was enige wachttijd, maar daarvoor werden excuses aangeboden. De gerechten waren smakelijk en ook de wijn goed en aangezien het prachtig weer was, was het goed toeven op het terras. Kortom een hele positieve ervaring en we komen zeker terug.
  • Datum van je bezoek: 11 jun. 2017
Ga er al jaren heen met veel plezier eten altijd goede kwaliteit, personeel heel vriendelijk, ook buiten met mooie avonden is het gezellig zitten
Miriam V.
  • Datum van je bezoek: 10 jun. 2017
Heerlijke avond gehad! Genoten van de gerechten, prima ambiance, lekker buiten gegeten. We hebben ons alleen een beetje gestoord aan een personeelslid die wij te amicaal vonden in zijn manier van ons benaderen. Maar we zijn hier al vaker geweest en dat is nooit eerder voorgekomen. Dus zeker weer voor herhaling vatbaar :-)
Cris V.
  • Datum van je bezoek: 9 jun. 2017
Hoge kwaliteit van de gerechten. De service (etiquette) van de jonge serveerders kan iets beter.
Marja W.
  • Datum van je bezoek: 8 jun. 2017
Ontvangst was hartelijk en het eten erg lekker. Puntje van kritiek: we zaten nog aan de borrel toen het voorgerecht kwam. We misten de uitleg van het menu dat we gekregen hadden (giftforyou bon).
Ook werd er niet gevraagd of we brood vooraf wilden of eventueel een bijpassend wijnarrangement. De ober serveerde de gerechten met een zeer summiere uitleg, de serveerster die later aan tafel kwam deed dit beter.
Nogmaals het eten was erg goed en de bediening verder erg hartelijk.
Amy H.
  • Datum van je bezoek: 2 jun. 2017
Het eten van mijn tafelgenoten was prima!mijn asperges had 'k graag iets gaarder gehad....
De onderste helft was wel erg"al dente!"Aangezien de portie ruim bemeten was,had ik er genoeg aan.
Het bijbehorende gekookte ei was naar mijn mening veel te zacht en niet gesneden.
Aangezien het terras super is bij mooi weer komen we zeker tetug
Nelleke S.
  • Datum van je bezoek: 27 mei 2017
We hebben heerlijk buiten in de schaduw gegeten.! Alles prima!