De Landbouw Wassenaar

Maandag t/m Zondag

Jouw recensie over het restaurant De Landbouw Wassenaar

Gabriëlle V.
  • Datum van je bezoek: 22 sep. 2017
Bij De Landbouw serveren ze een aantal klassieke gerechten in een vernieuwend jasje. Duidelijk verse en goede kwaliteit producten.
Jacqueline P.
  • Datum van je bezoek: 8 sep. 2017
Deze keer wat minder lekker gegeten dan anders. De soep was erg zout en de salade bestond voornamelijk uit groene sla. Ook moesten we erg lang wachten tussen het voor- en het hoofdgerecht.
Koos V.
  • Datum van je bezoek: 30 aug. 2017
Op een woensdagavond 18.45 uurzeer hartelijk welkom geheten en naar onze mooi, gelegen (iets wiebelende) tafel gewezen.De zaak was reeds bijna vol. Een jonge, zeer vriendelijke serveerster heette ons allereerst hartelijk welkom en vroeg wat wij wilden drinken. De ruime menu-en wijnkaart biedt vele keuzemogelijkheden. De sfeer is gezellig landelijk met geroezemoes van de andere gasten. Tafels staan redelijk uit elkaar. De kwaliteit van het eten was prima. De bediening van de serveerster was uitstekend, vriendelijk en zeer attent. De toiletten ruim en schoon.Bij het weggaan zeer netjes door een van hen uitgeleide gedaan. De parkeergelegenheid is te krap en geen uitwijk mogelijk; dit is echt een punt van verbetering. Verder....De Landbouw is echt een aanrader!
Kim V.
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2017
Heerlijke plek, geweldig lekker Caesar Salad en flammkuchen en vrolijke, vriendelijke bediening! We hebben met veel plezier een middag op het terras gezeten/gelounged op de banken.
maplehouse .
  • Datum van je bezoek: 23 aug. 2017
Mooie plek om te zitten vooral buiten , gevarieerde kaart heerlijk eten en perfecte en vriendelijke bediening die in ruime mate aanwezig is.
Marc L.
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2017
Heerlijk in de buitenlucht op het mooie terras gelucht.
we namen sate met gado gado, Ceasar salade, gamba's mango salade. alle drie de gerechten waren goed van smaak en voor de lunch ruim voldoende. Iedereen zeer tevreden.
Bediening is heel vriendelijke .
komen hier vast nog eens.
Yvonne G.
  • Datum van je bezoek: 1 aug. 2017
Service was vriendelijk en goed. Het eten was zoals elke keer erg goed en smakelijk.
Uitetenenzo .
  • Datum van je bezoek: 22 jul. 2017
We hebben hier een heerlijk avondje gegeten met vrienden. Mooie, bijzondere en vooral ook erg lekkere gerechten. Vriendelijk personeel. Gezellige sfeer. We komen graag weer terug!
Mariëtte D.
  • Datum van je bezoek: 21 jul. 2017
Het is wel prijzig, maar verder is het een geweldige lojatie, we zaten lekker buiten, binnen vind ik het altijd erg rumoerig.
Michel L.
  • Datum van je bezoek: 16 jul. 2017
Sfeervol ingericht restaurant met een aangenaam terras. We hebben een tafeltje binnen en worden snel bediend.
We kiezen een Prosecco en een Malbec. Op advies nemen we een Flammkuche met Feta en meloen als appetizer . Verrassend en smakelijk.
We bestellen de Zeebaars en Ribeye steak en een bakje huis frieten. Het duurt even maar beiden zijn erg lekker. De Zebaars krokant gebakken op een groente garnituur (tje..) van asperge. De Ribeye is boter mals. Jammer dat het bakje truffeljus 3,50 moet kosten en een litertje plat water 5,75 (!) kom op jongens.....
De Sauvignon blanc bij mijn baars is prima en mijn tafelgenoten kiest 'mijn' Malbec we sluiten het geheel af met een prima koffie. Met fooi 105,- en dat is redelijk aan de prijs voor een gedeeld voorafje, hoofdgerecht en koffie. Al met al een goede voldoende. Er had meer in gezeten als de prijzen (iets) bescheidener waren en de tafels niet zo dicht op elkaar stonden. Je kunt letterlijk het gesprek van de buren volgen...
Nicoros R.
  • Datum van je bezoek: 15 jul. 2017
Was een jaartje niet bij De Landbouw geweest en dit is eigenlijk een gemiste kans. Geweldige kaart en ook heerlljk gegeten. Leuke ontvangst en goede en gezellig bediening. Moet er snel weer naar toe.
  • Datum van je bezoek: 15 jul. 2017
De Landbouw is een prima restaurant met vlotte bediening, heerlijke gerechten die vakkundig zijn bereid en een uitgebreide wijnkaart. Kortom: een aanrader!
Gerard C.
  • Datum van je bezoek: 8 jul. 2017
Met familie gelunced. Iedereen heeft zich prima vermaakt en de lunch was goed en lekker. Prima locatie om de lunch te gebruiken. Bediening was correct en hebben nergens lang op moeten wachten.
Wilma J.
  • Datum van je bezoek: 3 jul. 2017
Prima restaurant voor zakelijke doeleinden, wel staan de tafeltjes redelijk dicht op elkaar. Maar op maandagavond gelukkig niet heel druk in het restaurant. Snelle bediening van vriendelijk personeel. Ik vind e prijzen toch wat aan de hoge kant.
Robert B.
  • Datum van je bezoek: 1 jul. 2017
Prima gegeten met twee gasten
Wimwassenaar B.
  • Datum van je bezoek: 1 jul. 2017
Goed restaurant. Vriendelijke bediening. Informeel
Lucas T.
  • Datum van je bezoek: 21 jun. 2017
Leuke en gezellige lokatie met eigen parkeerterrein en gemakkelijk te bereiken. Opgewekt personeel en vlotte bediening. Een aanrader!
Bruun V.
  • Datum van je bezoek: 20 jun. 2017
Fijne rustige locatie met zeer vriendelijk personeel en een uitgebreide lunchkaart.
Petra G.
  • Datum van je bezoek: 16 jun. 2017
heerlijk buiten geluncht; lekker in de zon. :) het waiade wel hard, maar we zaten op het terras uit de wind, dus prima. Heerlijke salade(s), lekker brood erbij.
Alexander D.
  • Datum van je bezoek: 12 jun. 2017
Heerlijk gegeten ! Zeer goede en vriendelijke bediening ! We komen zeker terug !Het was erg gehorig voor oudere mensen.
Alexander