De Landbouw Wassenaar

• : Parkeerplaats

Maandag t/m Zondag

Barbara B.
  • Datum van je bezoek: 5 dec. 2016
Lekker gegeten in de Landbouw, ken het nog van heel vroeger (jaren 80) maar het is leuk geworden. Gezellige sfeer, leuke bediening en lekker eten! Vooraf de carpaccio en als hoofdgerecht de Tournedos...prima gegeten.
Cock V.
  • Datum van je bezoek: 4 dec. 2016
Hans Z.
  • Datum van je bezoek: 28 nov. 2016
Prima restaurant: lekker eten. Uitstekende, vriendelijke service
Jeroen D.
  • Datum van je bezoek: 14 nov. 2016
Super service, mooie gerechten. Frites zijn huisgemaakt en ogen verbrand. Personeel speelt goed in op wensen van zakenlunch!
John D.
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2016
Was allemaal goed geregeld. We hadden 3 verschillende gerechten en iedereen was tevreden. Mijn vrouw wenste nog een " extra" toast en voor we het wisten stond deze op tafel. Vriendelijke bediening en gezellig druk op deze zaterdagmiddag. Niks mis mee.
Rob K.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2016
Gezellige entourage en ontvangst. Goede parkeergelegeneheid en voor groepen een ideale omgeving om een diner te hebben. Gevarieerde kaart en lekkere wijnen.
Lienver67 .
  • Datum van je bezoek: 8 nov. 2016
Bij het binnen komen weinig aandacht ( denk door drukte ) was er altijd gewend dat ze je jas aan pakken.
Bij het weg gaan het zelfde. zelf geen gedag gezegd. ??
De lunch was goed. Was geen probleem om van 2 boterhammen er een te geven, de prijs paste ze ook aan.
Mo M.
  • Datum van je bezoek: 30 okt. 2016
Restaurant is gezellig / sfeervol ingericht. Ontvangst was niet zo, meisjes achter de bar, druk bezig, maar niet opkijken als je binnenkomt! Bediening aardig maar hielden het kort, waarschijnlijk door drukte. In ieder geval ontbrak de 'personal touch' voor mij. Eten was ok maar ik het zijn geen culinaire hoogstandjes. Ik heb beter gegeten voor minder geld. Vers brood als voorafje is wel overheerlijk!
Mirjam O.
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2016
Lekker eten en enkele verrassende smaakcombinaties. De gerechten en dranken (ook de niet-alcoholische) zijn wel prijzig en er is weinig inclusief. Voor brood bij de salade moet je bijvoorbeeld bijbetalen. De service is heel plezierig en de mensen zijn vriendelijk. Het eten liet wel op zich wachten en een tafel die na ons arriveerde, kreeg voor ons het eten geserveerd. Ook was men bij ons een van de gerechten vergeten waardoor we met warme borden moesten wachten op het laatste gerecht. De smaken waren dan wel weer heel goed.
Maria ..
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2016
Een keertje binnengewandeld bij De Landbouw. Heel erg vriendelijk ontvangen! In combinatie met het gezellige interieur, was onze eerste indruk goed. Vlot ons eten besteld, en ondanks de drukte was het eten er vrij snel. Vooraf een carpaccio en een krabsalade, als hoofd een tournedos en rode mul filet. Het eten was heerlijk, en de bediening kon ons goed helpen met het kiezen van een bijpassend glaasje wijn. Bovendien waren ze alert, en vroegen ze of we nog wat extra mayonaise wilden, en kwam het meisje wat ons had bediend, speciaal nog even naar de deur toe om gedag te zeggen. Leuk! Al met al een heerlijke avond. Wij komen graag nog een keer terug!
Meike P.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2016
Super leuke avond gehad, alles klopte gewoon.
Eten en wijn was erg lekker.
Kids menu met extra aanpassingen ook erg lekker.
Waren met Oostenrijkse familie en de bediening sprak ook nog perfect duits als plus punt er boven op.
Diana H.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2016
Heerlijk gegeten, maar het duurde allemaal lang. 20.00 gereserveerd en om 22.00 klaar met het hoofdgerecht. Gerechten waren wel heerlijk.
K. S.
  • Datum van je bezoek: 19 sep. 2016
terras heel gezellig, binnen de tafelzetting beetje nauw. Eten is goed, ruime keuze voor lunch!
prijs/kwaliteit goed, wijn vrij duur 5.50 per glas. bediening aardig.
Ro C.
  • Datum van je bezoek: 11 sep. 2016
Zondagavond op een zomerse avond gegeten. Heel vriendelijke bediening. Parkeerplaatsen beschikbaar. Inrichting van restaurant is heel mooi.
Ariänne V.
  • Datum van je bezoek: 11 sep. 2016
Afgelopen vrijdag hebben we hier een 5-gangen diner gegeten. We zijn op het terras begonnen maar door de wat oncomfortabele stoelen naar binnen verplaatst. Zowel buiten als binnen is trouwens erg verzorgd, leuk ingericht en netjes.

De eerdere reacties over onvriendelijk personeel kunnen wij absoluut niet beamen. Iedereen was even vriendelijk en behulpzaam.

Het eten was tevens goed, vooral de steak tartaar is een echte aanrader! Borden zijn leuk en verzorgd opgemaakt. Wellicht zou het misschien iets grotere porties kunnen zijn, maar al met al leuke gerechten!

Tip: Huis rosé is erg lekker!
Caroline S.
  • Datum van je bezoek: 31 aug. 2016
Slecht eten. Een avondje uiteten verliep jammer genoeg teleurstellend. Het was druk. Ons tafeltje was duidelijk het ondergeschoven kindje. De uiterst vriendelijke bediening bracht na ruim een uur wachten ons eten: een onaantrekkelijk ogende Caesar salade met niet verse stukjes donkerbruine kip op een berg slappe sliertjessla gedrengd in mayonaise en een verloren ansjovisje. Gevolgd door een taaie en koude ribeye. Na ons beklag te hebben gedaan werden excuses en koffie aangeboden. Sportief! Uiteindelijk stond deze koffie toch op de rekening omdat "het niet aan de baas te verantwoorden was"..
T1973 .
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2016
Prima eetgelegenheid ook voor een lunch op een warme dag. Ondanks het drukke punt heb je daar op het terras totaal geen weet van. Een verademing.
  • Datum van je bezoek: 22 aug. 2016
Een gezellig ingericht, waar je gelijk thuis voelt en vriendelijk wordt ontvangen. Belangrijk ook voldoende parkeergelegenheid. De gerechten zijn smaakvol en worden leuk opgediend. De medewerkers zijn attent en vriendelijk.
Christian B.
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2016
Ondanks de drukte, goed ontvangen. Heerlijk gegeten en super leuk geholpen! Was onze eerste keer bij de Landbouw en zeker niet de laatste:)
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2016
Alles was prima verzorgd en de bediening heel attent, vriendelijk en vrolijk.
Eén kleine opmerking, wij vonden de kalfszwezerik erg lekker maar de portie te klein voor de 16 euro die je ervoor betaalt. Verder was alles naar wens en we komen zeker terug.