De Landbouw Wassenaar

• : Parkeerplaats

Maandag t/m Zondag

Desiree V.
  • Datum van je bezoek: 5 feb. 2017
Heerlijk gegeten, goede sfeer en top bediening. Wij hadden een heel gevarieerd 5-gangen diner met vlees en vis. De Cote de Boeuf is echt een aanrader. Wij komen hier zeker terug!
Desiree V.
  • Datum van je bezoek: 5 feb. 2017
Heerlijk gegeten, gezellige sfeer en hele vriendelijke bediening. Wij komen hier zeker terug en zouden de landbouw ook zeker aanraden
W B.
  • Datum van je bezoek: 4 feb. 2017
De Landbouw is gewoon een top restaurant! Nette ontvangst, fijne sfeer, prima eten, ruime keuze, samengevat wederom een heerlijk avondje uit gehad. En een extra compliment voor de bediening: spontaan, vriendelijk, hoog tempo, je bent hier echt te gast!
Kom-Buis B.
  • Datum van je bezoek: 2 feb. 2017
Wij hebben met 2 personen donderdagavond hier gegeten .
De koks verstaan hun vak ,maar hoe belangrijk is de toevoeging van de bediening! Het plezier straalde af van de vrolijke jonge gastvrouwen en hun correcte mannelijke collega's .De dames ontbeenden en sneden op uiterst professionele wijze het vlees van een grote Cote de Boeuf aan tafel , terwijl zij zich gezellig maar discreet onderhielden met de disgenoten en daarmee spontaan de aandacht trokken van de overige tafels in de gezellige ambiance van het restaurant .Om ons heen genoten alle gasten zichtbaar van de flinke en goedbereide gerechten hier geen liflafjes maar degelijk vakwerk .Hulde aan het zichtbare en onzichtzichbare personeel .
kesber .
  • Datum van je bezoek: 1 feb. 2017
Prima kabeljauw gegeten. Wel erg karig, zonder een frietje, puree of wat dan ook, alleen mooi stukje vis met een heel klein beetje fijn gesneden groenten. Voor € 19,50 mag de vis wel wat meer versierd worden.
Wilma J.
  • Datum van je bezoek: 31 jan. 2017
Lekkere lunch gehad, prijs/kwaliteit niet helemaal in verhouding, prijzen wel lichtelijk hoog. Service is voorkomend, snel en goed. Tafeltjes best dicht op elkaar. Maar lekkere broodjes, goede salades en heerlijke bisque.
Esther S.
  • Datum van je bezoek: 25 jan. 2017
In de Landbouw word je nooit teleurgesteld: top bediening, lekkere gerechten, goede wijnen. Perfecte locatie! Aanrader voor lunch, diner en als het weer wat zomerser wordt: heerlijk op het terras!
Barbara V.
  • Datum van je bezoek: 23 jan. 2017
Erg lekker gegeten! Een 5-gangen menu met vlees en vis en een zalige mosterdsoep. Ook het dessert, moelleux met ijs was erg lekker. Vriendelijke bediening en gezellige plek waar je, ondanks de drukte, toch lekker rustig kon eten.
iris351 A.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2017
Heerlijk gegeten, erg gevarieerd en smakelijk met eerlijke producten, vers en 5 gangen, waaronder vis, vlees, soep, en steak tartaar, dessert grandioos.

Fransje B.
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2016
Wederom erg lekker gegeten. Hele aardige bediening. Kaart ook zeer gevarieerd. Gezellige inrichting Echt een aanrader.
Tanja V.
  • Datum van je bezoek: 18 dec. 2016
Ik heb werkelijk waar nog nooit zo lekker
vlees gegeten!
Heerlijk die Cote de Boeuf.
Een echte aanrader !!!!
Fijne sfeer in bij het personeel geeft ook een leuke sfeer en het restaurant ziet er keurig en gezellig uit.

Barbara B.
  • Datum van je bezoek: 5 dec. 2016
Lekker gegeten in de Landbouw, ken het nog van heel vroeger (jaren 80) maar het is leuk geworden. Gezellige sfeer, leuke bediening en lekker eten! Vooraf de carpaccio en als hoofdgerecht de Tournedos...prima gegeten.
Cock V.
  • Datum van je bezoek: 4 dec. 2016
Hebben ons 40 jarig huwelijksjubileum hier gevierd.prima ambiance en een heerlijk diner met byzondere gerechten en mooie wijnen.
Werden gastvrij ontvangen en prettige bediening.Alle gasten waren zeer tevreden .Mooie avond,
Hans Z.
  • Datum van je bezoek: 28 nov. 2016
Prima restaurant: lekker eten. Uitstekende, vriendelijke service
Jeroen D.
  • Datum van je bezoek: 14 nov. 2016
Super service, mooie gerechten. Frites zijn huisgemaakt en ogen verbrand. Personeel speelt goed in op wensen van zakenlunch!
John D.
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2016
Was allemaal goed geregeld. We hadden 3 verschillende gerechten en iedereen was tevreden. Mijn vrouw wenste nog een " extra" toast en voor we het wisten stond deze op tafel. Vriendelijke bediening en gezellig druk op deze zaterdagmiddag. Niks mis mee.
Rob K.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2016
Gezellige entourage en ontvangst. Goede parkeergelegeneheid en voor groepen een ideale omgeving om een diner te hebben. Gevarieerde kaart en lekkere wijnen.
lienver67 .
  • Datum van je bezoek: 8 nov. 2016
Bij het binnen komen weinig aandacht ( denk door drukte ) was er altijd gewend dat ze je jas aan pakken.
Bij het weg gaan het zelfde. zelf geen gedag gezegd. ??
De lunch was goed. Was geen probleem om van 2 boterhammen er een te geven, de prijs paste ze ook aan.
Mo M.
  • Datum van je bezoek: 30 okt. 2016
Restaurant is gezellig / sfeervol ingericht. Ontvangst was niet zo, meisjes achter de bar, druk bezig, maar niet opkijken als je binnenkomt! Bediening aardig maar hielden het kort, waarschijnlijk door drukte. In ieder geval ontbrak de 'personal touch' voor mij. Eten was ok maar ik het zijn geen culinaire hoogstandjes. Ik heb beter gegeten voor minder geld. Vers brood als voorafje is wel overheerlijk!
Mirjam O.
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2016
Lekker eten en enkele verrassende smaakcombinaties. De gerechten en dranken (ook de niet-alcoholische) zijn wel prijzig en er is weinig inclusief. Voor brood bij de salade moet je bijvoorbeeld bijbetalen. De service is heel plezierig en de mensen zijn vriendelijk. Het eten liet wel op zich wachten en een tafel die na ons arriveerde, kreeg voor ons het eten geserveerd. Ook was men bij ons een van de gerechten vergeten waardoor we met warme borden moesten wachten op het laatste gerecht. De smaken waren dan wel weer heel goed.