De Landbouw Wassenaar

• : Parkeerplaats

Maandag t/m Zondag

Hannelike R.
  • Datum van je bezoek: 25 mrt. 2017
Zeer vriendelijke ontvangst. Het kwam zo uit dat wij te vroeg arriveerden, maar dat was geen probleem. Eerst lekker geborreld. Ik koos voor het warme voorgerecht zwezerik en wat dat heerlijk klaargemaakt. Echt ontzettend lekker. Zeer smakelijk. Mijn tafelgenoten waren ook tevreden over resp. soep, eendelever gerecht en garnalen, crab, zalm salade. Daarna gekozen voor de zeeduivel met zwarte rijst en gepofte paprika. Smakelijk stevige vis geserveerd op de smeuïge rijst; wederom erg lekker. Twee van mijn tafelgenoten hadden de salade met garnalen besteld en vonden deze wat karig qua hoeveelheid en qua garnalen èn te waterig. De beef was perfect.
Citroentaart en crème brûleé bleken een mooie afsluiter.
Jolanda R.
  • Datum van je bezoek: 6 mrt. 2017
We hadden gereserveerd via ticketveiling. We kregen een vijf gangen menu van de chef. Gelukkig mocht je aangeven wat je wel en niet lustte. We hebben vijf heerlijke gerechten gekregen! De bediening was prima. Wellicht is het een idee om wat brood te serveren aangezien de porties aan de kleine kant zijn. Dit restaurant is zeker een aanrader!
Sanne V.
  • Datum van je bezoek: 6 mrt. 2017
Op een zondag middag hier lekker wezen lunchen. Het was al gezellig druk. Wij hadden gekozen voor de landbouw club en de risotto. Het eten was goed van smaak! Het personeel is vriendelijk. Niks op aan te merken.
Ellen_Labree .
  • Datum van je bezoek: 4 mrt. 2017
Het was een heerlijke ervaring. We hadden een pittige dag achter de rug en wilden niet te lang tafelen. Daar werd goed op in gespeeld en de bediening was daarvan op de hoogte. Erg lekker gegeten (5 gangen aanbieding via social deal). Beste eendeborst! Hele leuke enthousiaste professionele bediening. Voelden ons echt goed behandeld en was heerlijk na zo'n pittige dag waarbij we bijna hadden geannuleerd. We knapten helemaal op van top eten en bediening!
Bettie G.
  • Datum van je bezoek: 1 mrt. 2017
Caesar salad smaakte naar niets, veel salade, weinig dressing. Kippendijensate was droog aan een kant (te doorgebakken) maar goed aan de andere kant.
Dat was jammer, want het was een zakelijke lunch en ik had hoog opgegeven over uw restaurant.
Desiree V.
  • Datum van je bezoek: 5 feb. 2017
Heerlijk gegeten, goede sfeer en top bediening. Wij hadden een heel gevarieerd 5-gangen diner met vlees en vis. De Cote de Boeuf is echt een aanrader. Wij komen hier zeker terug!
Desiree V.
  • Datum van je bezoek: 5 feb. 2017
Heerlijk gegeten, gezellige sfeer en hele vriendelijke bediening. Wij komen hier zeker terug en zouden de landbouw ook zeker aanraden
W B.
  • Datum van je bezoek: 4 feb. 2017
De Landbouw is gewoon een top restaurant! Nette ontvangst, fijne sfeer, prima eten, ruime keuze, samengevat wederom een heerlijk avondje uit gehad. En een extra compliment voor de bediening: spontaan, vriendelijk, hoog tempo, je bent hier echt te gast!
Kom-Buis B.
  • Datum van je bezoek: 2 feb. 2017
Wij hebben met 2 personen donderdagavond hier gegeten .
De koks verstaan hun vak ,maar hoe belangrijk is de toevoeging van de bediening! Het plezier straalde af van de vrolijke jonge gastvrouwen en hun correcte mannelijke collega's .De dames ontbeenden en sneden op uiterst professionele wijze het vlees van een grote Cote de Boeuf aan tafel , terwijl zij zich gezellig maar discreet onderhielden met de disgenoten en daarmee spontaan de aandacht trokken van de overige tafels in de gezellige ambiance van het restaurant .Om ons heen genoten alle gasten zichtbaar van de flinke en goedbereide gerechten hier geen liflafjes maar degelijk vakwerk .Hulde aan het zichtbare en onzichtzichbare personeel .
kesber .
  • Datum van je bezoek: 1 feb. 2017
Prima kabeljauw gegeten. Wel erg karig, zonder een frietje, puree of wat dan ook, alleen mooi stukje vis met een heel klein beetje fijn gesneden groenten. Voor € 19,50 mag de vis wel wat meer versierd worden.
Wilma J.
  • Datum van je bezoek: 31 jan. 2017
Lekkere lunch gehad, prijs/kwaliteit niet helemaal in verhouding, prijzen wel lichtelijk hoog. Service is voorkomend, snel en goed. Tafeltjes best dicht op elkaar. Maar lekkere broodjes, goede salades en heerlijke bisque.
Esther S.
  • Datum van je bezoek: 25 jan. 2017
In de Landbouw word je nooit teleurgesteld: top bediening, lekkere gerechten, goede wijnen. Perfecte locatie! Aanrader voor lunch, diner en als het weer wat zomerser wordt: heerlijk op het terras!
Barbara V.
  • Datum van je bezoek: 23 jan. 2017
Erg lekker gegeten! Een 5-gangen menu met vlees en vis en een zalige mosterdsoep. Ook het dessert, moelleux met ijs was erg lekker. Vriendelijke bediening en gezellige plek waar je, ondanks de drukte, toch lekker rustig kon eten.
iris351 A.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2017
Heerlijk gegeten, erg gevarieerd en smakelijk met eerlijke producten, vers en 5 gangen, waaronder vis, vlees, soep, en steak tartaar, dessert grandioos.

Fransje B.
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2016
Wederom erg lekker gegeten. Hele aardige bediening. Kaart ook zeer gevarieerd. Gezellige inrichting Echt een aanrader.
Tanja V.
  • Datum van je bezoek: 18 dec. 2016
Ik heb werkelijk waar nog nooit zo lekker
vlees gegeten!
Heerlijk die Cote de Boeuf.
Een echte aanrader !!!!
Fijne sfeer in bij het personeel geeft ook een leuke sfeer en het restaurant ziet er keurig en gezellig uit.

Barbara B.
  • Datum van je bezoek: 5 dec. 2016
Lekker gegeten in de Landbouw, ken het nog van heel vroeger (jaren 80) maar het is leuk geworden. Gezellige sfeer, leuke bediening en lekker eten! Vooraf de carpaccio en als hoofdgerecht de Tournedos...prima gegeten.
Cock V.
  • Datum van je bezoek: 4 dec. 2016
Hebben ons 40 jarig huwelijksjubileum hier gevierd.prima ambiance en een heerlijk diner met byzondere gerechten en mooie wijnen.
Werden gastvrij ontvangen en prettige bediening.Alle gasten waren zeer tevreden .Mooie avond,
Hans Z.
  • Datum van je bezoek: 28 nov. 2016
Prima restaurant: lekker eten. Uitstekende, vriendelijke service
Jeroen D.
  • Datum van je bezoek: 14 nov. 2016
Super service, mooie gerechten. Frites zijn huisgemaakt en ogen verbrand. Personeel speelt goed in op wensen van zakenlunch!