De Lamoraal

Zaterdag 12:00 - 02:00

• Af te huren , Huisdieren welkom , Terras , Wi-Fi
Leonard V.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2016
Woensdag 19 oktober gegeten in Lamoreel. We hadden gereserveerd en arriveerden om 17.30. Vooraf de tonijn met gamba gegeten. De tonijn was precies goed met een lekker oosters jasje. De garnaal lag er tussen in (geen duidelijke meerwaarde aan de verder prachtige opmaak) en was helaas niet vers. Jammer. Het andere voorgerecht was een carpaccio. Die was goed. Als hoofdgerecht eendebout met zuurkool, heel lekker, net als de slibtongen en het dagmenu van rode poon en schelvis. We vroegen bij de koffie wat bonbons maar er werd alleen een voorverpakte, op zich smakelijke, kugel geserveerd. De rode huiswijn (Merlot ) was smakelijk. De bediening was vlot en correct en men serveert kraanwater, top!
Carin V.
  • Datum van je bezoek: 2 jul. 2016
Onze complimenten aan de keukenbrigade!!! De laatste tijd niet meer zo heerlijk gegeten: alles was lekker. De tonijn met tagliatelle was top, de varkenshaas was top, de frieten prima en zelfs in de salade zat dressing...witte dressing nog wel (dat komen wij nog maar sporadisch tegen als we uit eten gaan...). En dan de nagerechten: vooral de hazelnootmerinque was voortreffelijk.
Aad V.
  • Datum van je bezoek: 18 sep. 2015
Mooi menuutje voor redelijke prijs. Eendenpate, wild zwijn medaillon met pastinaak- en aardappelpuree. Toetje vervangen door espresso met glaasje grappa geen probleem. Verzoek om extra nootmuskaat op de puree werd gehonoreerd ondanks volle zaak. Gezellige zaak, goede attente bediening.
GertenTrudy .
  • Datum van je bezoek: 9 sep. 2015
Geweldig sympathieke ontvangst. We hadden niet gereserveerd en kregen de laatste vrije tafel vlakbij de deur. Omdat mijn vrouw last had van de tocht, werd de deur naar het drukbezette terras toch gesloten. Super service. Bediening was fantastisch en het diner super. Zelden zo lekkere soep en hoofdgerechten gegeten als hier. Een aanrader voor iedere toerist in Bergen.
Dsdekker .
  • Datum van je bezoek: 1 jun. 2015
Hier moet je gewoon een keer geweest zijn; we waren hier op een maandag-avond en werden vriendelijk welkom geheten. Gastheer en -vrouw zeer vriendelijk en behulpzaam. Nog veel belangrijker, het eten is voortreffelijk! Als toetje de vanille-hangop met merengue-schuim was zelfs geniaal lekker, hoe simpel. Ik heb het gevoel dat je hier bij geen enkel gerecht de verkeerde keuze kan maken. Succes verzekerd
Hans L.
  • Datum van je bezoek: 17 jan. 2015
We hebben met 6 personen het driegangenmenu gedaan. Bestond uit loempiaatjes met geitenkaas op spinazie als voorgerecht, US-steak als hoofdgerecht en chocoladeverrassing na. Voor €27 pp. We waren het er alle 6 over eens dat het zeldzaam is dat alle gangen top zijn. En dat was nu echt zo! De loempiaatjes waren super, de steak was ongeëvenaard en de chocoladeverrassing was echt onderscheidend.
We hadden een tafel vlak bij de deur. Dat zat wat te krap, bij de kapstok. Dat is dan ook het enige minpunt.
De hele zaak was gereserveerd dus kennelijk ontdekt... Hou het niveau vast!
Hans H.
  • Datum van je bezoek: 16 mrt. 2014
Een prima locatie met verrassend lekker eten en een heel vriendelijk en gemoedelijke bediening. Het decor is mijn inziens wat achterhaald, maar leuk dat er gelijk tijdelijk kunst hangt. De porties zijn aan de flinke kant, dus ook geschikt voor grote eters.
Hans V.
  • Datum van je bezoek: 6 mrt. 2014
Met 11 personen gegeten. Vooraf keuzemenu bepaald. Iedereen kon kiezen uit drie voor- hoofd- en nagerechten. Daardoor prima 'organisatie' van het diner.
Unaniem: zeer attente en vriendelijke bediening. Heerlijk gegeten. Goede prijs/kwaliteit verhouding. I'll be back!
HvH
George W.
  • Datum van je bezoek: 24 jan. 2014
Wederom hier een perfecte avond gehad. Wij eten hier tijdens de wandelmarathon altijd een keer. Het valt nooit tegen! Weer een ander gerecht geprobeerd, super! We waren met 6 personen en iedereen was tevreden. De bediening is zeer alert(zoals bij het omstoten van een glas direct met een doekje aankomen zonder dat er om gevraagd hoeft te worden)Aanrader, ga volgend jaar weer
p.s. hoop dat het chocolade taartje bij het dessert weer eens terug op de kaart komt.
Joosjen .
  • Datum van je bezoek: 11 jan. 2014
Gezellig vrij klein restaurantje. Met een groep gegeten, lekkere gerechten, leuk opgediend. Er werd een heerlijk wit wijntje geschonken. Aardige bediening. Wij komen nog eens terug.