De Lamme Goedzak

Halstraat 15 4811 HV Breda Nederland Kaart

Speciale aanbiedingen zijn enkel geldig door online te reserveren op IENS.
Speciale deals

-30% op de Rekening

Over het restaurant De Lamme Goedzak

Steak uit de streek!

Maak kennis met de pure smaak van een goed stuk vlees door een unieke bereiding. Deze culinaire trend is bij ons verkrijgbaar!

Op een stoere plank met daarin verzonken een steen van 400 graden wordt het vlees op een aparte manier bereid. Op de steen wordt het rauwe vlees in één stuk geplaatst zodat de sappen in het vlees blijven. Hierdoor wordt het vlees zeer mals. Het vlees komt vanaf een boer uit Etten-Leur rechtstreeks naar ons restaurant. Vandaar steak uit de streek!

Vlees en vis gaan worden prachtig op de steen klaar gemaakt zonder boter of olie. Er worden slechts kruiden en grof zout gebruikt indien gewenst. De puurheid van het product blijft op deze manier gewaarborgd!

Kom deze culinaire sensatie proeven!

Meer informatie over restaurant De Lamme Goedzak

• : Parkeerplaats & Betaald parkeren in de buurt

7,1
7,1
6,9
Ben en Corrie S.
  • Datum van je bezoek: 26 jul. 2017
Het was super. leuke muziek, goede sfeer en goede bediening!! een pluim.
De ligging in Breda was .
Je voelde je welkom.......
Sophie D.
  • Datum van je bezoek: 22 jul. 2017
Lekker gegeten, wel lang gewacht. Bediening laat te wensen over. zelf moeten vragen om drankjes, tafels die niet afgeruimd worden. Tevens aangegeven toetje zonder chocolade; kreeg tot 2x aan toe verkeerde toetje. eerst ijs met chocoladesaus erover. erna chocolademousse... uiteindelijk een ruim uur gewacht op een bolletje ijs met slagroom.
Sophia R.
  • Datum van je bezoek: 21 jul. 2017
Had de indruk dat ze net geopend (nieuw) waren, want het ging er nogal stuntelig qua bediening. Het vlees is goed, maar voor het geld kun je elders minstens net zo goed of beter eten.
Jan K.
  • Datum van je bezoek: 20 jul. 2017
Warme ontvangst, attente, vriendelijke bediening, uitgebreide uitleg van de kaart, correcte prijs-kwaliteit verhouding . Kortom heerlijk gegeten.
cdegeus .
  • Datum van je bezoek: 16 jul. 2017
Via de AH bon bij dit restaurant terecht gekomen. Ontvangst van de gastvrouw was erg hartelijk.
AH menu zag er goed uit. Vlees of vis op een steen. Weer eens iets anders. Het voorgerecht was snel opgediend.
Daarna hebben we heel heel lang moeten wachten op het hoofdgerecht. De gastvrouw merkte het op. Na nog een tijdje bleek de oven de stenen niet goed op te warmen dus kregen wij het hoofdgerecht meteen op een bord geserveerd. Erg jammer en teleurstellend. De gastvrouw heeft ons, als compensatie voor het lange wachten, koffie van het huis aangeboden. Samenvattend: een gemiste kans.
Jan V.
  • Datum van je bezoek: 16 jul. 2017
Jammer dat we anderhalf uur moesten wachten tot er meerdere stenen om te grillen vrij waren.
Kun je van te voren aan zien komen, biedt dan gelijk een alternatief.
Thijs A.
  • Datum van je bezoek: 12 jul. 2017
Helaas, het idee van de hotstone is absoluut geslaagd maar daarna is het over met de originaliteit. Vriendelijke mensen en heerlijke frieten.
Simone-1 .
  • Datum van je bezoek: 9 jul. 2017
Wij komen hier vaker en genieten dan van de goede sfeer die er hangt je krijgt goed vlees en heerlijke huisgemaakte frietjes. De hotstone is naar mijn mening erg geslaagd, ook voor visliefhebbers! Het is een gezellig familie eetcafé wat je nog maar weinig ziet! Wij zijn niet zo dan de ketens en zijn echte bierliefhebbers, aangezien ze bierbrouwerij vrij zijn staat er iedere week iets nieuws! Wanneer wij een suggestie doen voor een lekker biertje koopt de eigenaar het speciaal voor ons in, hoe leuk! Ook afgelopen zondag hebben wij weer een hele gezellige avond gehad!
Gert E.
  • Datum van je bezoek: 8 jul. 2017
Capaciteit keuken schiet te kort. Wachttijden (te) lang.
Dankzij plaatsen buiten is het geluidsniveau acceptabel.
Personeel is vriendelijk. Zodra grotere groepen (vrijgezellen feestjes) kan het personeel en keuken het nauwelijks aan. Vandaar wellicht de lange wachttijden?
Paul Z.
  • Datum van je bezoek: 7 jul. 2017
Wij zijn hier ooit gaan eten via Social Deal, sinds toen komen we er vaak elke week even langs om een hapje te eten en te drinken. Het is een gezellig restaurant, leuke bediening en vriendelijke eigenaar. De Hot Stone is onze favoriet, je eigen burger of biefstukje op tafel bereiden. Verder een flinke keuze uit allerlei bieren. Voor ons is dit het favo restaurant in Breda. In sommige recensies hieronder die het restaurant niet goed beoordelen, kan ik mij absoluut niet vinden. Dus wil je leuk en lekker eten, dan moet je hier zijn. Groeten, Paul en Michael
Celine H.
  • Datum van je bezoek: 5 jul. 2017
Heerlijk gegeten en vooral leuk dat je je eigen eten zelf nog een beetje moet koken. Je krijgt het op een hete steen en moet het nog een keer omdraaien. Smaakte ontzettend goed!
Victor S.
  • Datum van je bezoek: 5 jul. 2017
Hier een zeer lekkere portie vlees gegeten. Het eten is snel opgediend en heeft ook een goede prijs en kwaliteit verhouding.
Victor S.
tt28 .
  • Datum van je bezoek: 4 jul. 2017
Wil je vegetarisch eten dan niet hierheen gaan. De eigenaar zegt letterlijk niet aan vegetarisch eten te doen. Na een smakeloze discussie heeft hij bij de buren iets gehaald om toch nog een vegetarisch gerecht te kunnen serveren. Geld teruggeven was geen optie omdat we via een site geboekt hadden. Na 5 kwartier werd het voorgerecht geserveerd.
Smakeloze kip en slappe friet. Volgens de eigenaar is het een Belgisch restaurant, maar de friet was dit zeker niet. Door een enthousiaste serveerster werd de maaltijd nog een beetje leuk, maar verwacht geen hoogstaande zaken.
De plakkerige tafeltjes staan zo ongeveer tegen elkaar aan. Veel herrie.
Door een enthousiaste serveerster werd de maaltijd nog een beetje leuk, maar verwacht geen hoogstaande zaken.Door een enthousiaste serveerster werd de maaltijd nog een beetje leuk, maar verwacht geen hoogstaande zaken.
M B.
  • Datum van je bezoek: 2 jul. 2017
Met de AHbonnen wezen eten. Simpel restaurantje, hadden er meer van verwacht. Voorgerechten met calamaris waren lekker. Hoofdgerecht eten was ook lekker (zelf te bereiden), daarentegen had er wel een lekker sausje van de keuken bij gemogen om het compleet te maken. Nagerecht een verrassing met vanille-ijs en aardbeien was ook lekker. Alles was lekker maar niet echt bijzonder. Hadden we thuis ook zo kunnen bereiden zegmaar. Service werd voldoende verricht. Maar net de belangrijkste dingetjes miste, indekken van bestek te laat, drankje vragen wanneer gerecht ingezet wordt zodat we niet zonder drankje aan hoofdgerecht beginnen, etc. Sfeer was ver te zoeken. In een halletje met tafeltjes met enkel een paar kaarsjes en lampen aan de muur. Geen bloemetjes en dergelijke. Ivm de AHbonnen prima prijs-kwaliteit en zeker de moeite waard om het uit te proberen, maar voor een volgende keer kiezen wij toch iets anders uit.
Jan V.
  • Datum van je bezoek: 2 jul. 2017
Tot het hoofdgerecht ging alles goed. We werden gewezen op een driegangenmenu menu twv €29,95 en konden per gang kiezen uit 3 verschillende gerechten. Bij het keuzemoment werd al aangegeven dat er nog maar 1 portie surf&turf beschikbaar was. Geen probleem dachten wij, keuze gemaakt.
Totdat we het dessert moesten bestellen was alles prima, geen culinair hoogstandje, maar dat verwachtte we ook niet n.a.v. De prijsvoering.
Bij het bestellen van het dessert ging alles neerwaarts. Wij hadden erg veel zin in de Belgische chocolademousse. Na nogmaals te checken in de keuken moest de bediening ons mededelen dat die op was. Onder het mom van "het is zaterdag erg druk geweest". Onze 2e keuze was het Belgische kaasplankje,maar ook die was op.
de enige keuze was een ijscoupe of koffie, toen zijn we maar voor de koffie gegaan.
Bij het afrekenen stond ons de volgende verrassing te wachten, er werd namelijk €38,00 voor het eten gerekend. Online stond €34,95 en op het menu stond €29,95.
Uiteindelijk deden ze daar niet moeilijk over en de prijs werd aangepast naar €29,95.
Al met al vonden wij het het geld niet waard en zullen we hier niet terugkeren.
Rebecca M.
  • Datum van je bezoek: 29 jun. 2017
Wij zijn helemaal vanuit Zeeland gekomen, maar dat was het zeker waard!! Er hebben erg genoten van het eten en het gezellige personeel. We raden het iedereen aan en komen zeker nog een keer terug!!
Miran D.
  • Datum van je bezoek: 10 jun. 2017
We komen hier regelmatig, altijd lekker vers bereid eten
Dit keer het nieuwe concept steak on a stone geprobeerd. We komen zeker weer terug!
Simone-1 .
  • Datum van je bezoek: 3 jun. 2017
Gisteren heerlijk op het terras gegeten met de AH bonnen! Weer eens heel wat anders, zelf ons eten bereid op een steen van 400 graden. Ziet er erg modern uit en er wordt geen gebruik gemaakt van oliën en amper zout! Goed voor de lijn dus! De kok vertelde dat hij samenwerkt met een boer die zijn eigen vee houdt en uiteindelijk zelf slacht op een zo goed mogelijke manier, daarna komt het meteen naar het restaurant. Je proeft dat het vers is en ook onze kinderen hebben genoten van de huisgemaakte frietjes die heerlijk gekruid waren! Hier is zeker niet bezuinigd op het AH menu! Je kon ook kiezen uit verschillende vis soorten en gamba's! Bediening was zeer vriendelijk en heeft ons goed verzorgd! Wij komen zeker terug met onze familiedag!
Carin1956 .
  • Datum van je bezoek: 30 mei 2017
via A&H actie gegeten, keuze uit 3 gangen voorgerecht, salade was lekker met verse ananas en kip. Hoofdgerecht steak op de steen met gamba's , nagerecht ijs warme kersen en slagroom, alom heerlijk gegeten in een heel gezellig, vriendelijk restaurant.