De Lamme Goedzak

Halstraat 15 4811 HV Breda Nederland Kaart

Over het restaurant De Lamme Goedzak

Bourgondische gezelligheid

Gelegen in het gezellige centrum van Breda. Onder het genot van een heerlijk Belgisch speciaalbiertje geniet je bij De Lamme Goedzak van een verrukkelijke diner. De menukaart bevat louter Bourgondische gerechten. Een plek waar je maar al te graag nog blijft hangen als je klaar bent met eten.

Meer informatie over restaurant De Lamme Goedzak

6,9
6,7
R.E. S.
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2017
Prima en prettige ontvangst.Meteen een tafeltje toegewezen.
Uitleg omtrent restaurantbon duidelijk.
Voor-hoofd en nagerecht lekker.
Gastvrije bediening.
Ivonne V.
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2017
Eten met AH restaurantactie. Vlees te zout, bbq setjes werkten slecht, trage bediening en keelpijn door slechte afzuiging.
Gerdien V.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2017
We hebben bbq aan tafel gehad. Ze waren onderbezet en dat was te merken. De bbq was niet warm genoeg. Na 5 x vragen en een half uur wachten kregen we nieuwe die wel warm waren. Overal meerdere keren om moeten vragen. Alleen friet (zonder zout) en een vage salade met druppeltje dressing erbij. Ook op mayonaise half uur moeten wachten. Tafel werd niet afgeruimd. Toetje ijs met 5 kersen enslagroom. Bij afrekenen rondde de baas zelf af naar boven. Schandalig. We gaan er nooit meer heen!
Sacha V.
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2017
Het was onbeperkt vlees op de bbq, maar bij het eerste schaaltje vlees was de bbq al aan het afkoelen. De stukken vlees waren enorm. Goed van smaak maar duurde erg lang op kleine bbq. Concept is leuk.
Tom F.
  • Datum van je bezoek: 25 jan. 2017
Het was een redelijke ervaring in het restaurant. De bediening was erg vriendelijk en het eten was redelijk van kwaliteit. Op zich niet heel bijzonder, een goede thuiskok haalt hetzelfde niveau. De BBQ werkte in het begin niet goed en dit werd na enige tijd opgelost. Dit had misschien iets sneller gekund, maar een prima avond gehad verder. De inrichting kan wellicht wat beter, het is wat rommelig ingedeeld.
Linda V.
  • Datum van je bezoek: 22 jan. 2017
Erg midi joker, geen aanrader qua kwaliteit en soort eten, bediening was erg aardig; naarmate het drukker werd verslapte die aandacht.
Slechte afzuiging van de bbq lucht!
Dirk M.
  • Datum van je bezoek: 22 jan. 2017
Geloof alle slechte recensies maar. Wij hebben werkelijk nog nooit zoiets meegemaakt. Bij binnenkomst was de eerste indruk erg rommelig. Eenmaal aan tafel bleek het vooraf ingedekte bestek vol te zitten met vlekken en vette vingers. Toen ik naar de bierkaart vroeg kreeg ik te horen dat ze die wel hebben, maar dat die niet up to date is. Toen ik vroeg of ze me kon vertellen welke bieren ze dan zoal hebben kwam er eerst een diepe zucht. Daarna kwam de vraag waar ik dan trek in had. Uiteindelijk ben ik zelf in de koeling gaan kijken. Toen de drankjes kwamen bleek de koffie lauw en de beide bierglazen vol te zitten met vetvlekken. Toen ik om een schoon glas vroeg, kwam er wederom een zucht. Uiteindelijk kreeg ik het zelfde vette glas terug, dit was alleen een keer onder de kraan doorgehaald. (Poleren??? Ooit van gehoord??) Na inmiddels een half uur binnen te zitten kwamen er 4 meiden aan het tafeltje naast ons zitten. Die kregen na 10 minuten de kaart. Uiteindelijk hebben we zelf maar naar de kaart gevraagd.
Zo'n 20 minuten na het bestellen kwamen de voorgerechten. De salade bestond uit voorverpakte rauwkost met wat gebakken appel en spekjes erop. De ragout in de pasteitjes kwam overduidelijk uit blik en was aangevuld met wat champignons. Een beetje zout en peper had ook geen kwaad gekund. De borden werden zelfs na een half uur niet afgeruimd. De 4 meiden die een tafel verderop zaten, hadden al die tijd nog niets gezien en vertrokken. Wij besloten nog even geduld te hebben. Toen uiteindelijk de tafel achter ons, die pas 20 minuten binnenzaten, hun hoofdgerecht kregen en bij ons nog steeds de lege borden van het voorgerecht op tafel stonden, besloten we te gaan. We zaten toen anderhalf uur binnen. De hele tijd dat we binnen zaten, liep de eigenaresse met tafels en stoelen te slepen, het personeel bleef in een practisch lege zaak met 3 man achter de bar hangen en men zag niets uit zichzelf. Bij vertrek had niemand blijkbaar door waarom we vertrokken. Toen we aan de bar vertelden dat we wilden afrekenen presenteerden ze de volledige rekening. Toen we vertelden dat we vóór het hoofdgerecht wilden vertrekken vroeg men helemaal niets, terwijl je toch zou denken dat er ergens een lampje gaat branden??? Kortom: NEVER AGAIN!!
Miranda S.
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2017
Weet niet wat er aan de hand was maar was enorm rommelig. Het eten was prima. Maar bedienig had totaal geen idee wie wat aan het doen was. Echt jammer want kan zoveel makkelijker beter; degene die de tafel aan neemt legt de kaarten neer, en de gene die de bestelling opneemt legt bestek neer, en spreek af wie wat doet, horeca 101;)
karin579 .
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2017
18.00 ontvangst. Fles wijn keuze uit 1 (rood). 18.30 soep. 19.20 bbq (ah actie) bbq met doorsnede van ca 15 cm, hamburger idem afmeting, geen uitleg van welk vlees er op bord ligt. Salade smaakloos met weinig of geen dressing, Friet had maar amper het vet gezien! Toetje kwam toevallig langs, konden ze niet kwijt bij andere tafels, onze hoofdgerecht borden stonden er nog. Dus dat toetje werd bij ons weg gezet.
Het toetje was al enige tijd geleden gemaakt, want het zou ijs met kersen en slagroom moeten zijn, maar het leek meer op een milkshake. Meiden van de bediening deden hun stinkende best, maar liepen ook tegen veel ongeorganiseerde zaken (gwn zielig), ook van de bestelling en benummering van de tafels klopten weinig. Onze buren zaten aan een tafel die ca 15 cm van ons vandaan stond, dus wel heel intiem. Rondom ons heen zagen we alleen maar klagende mensen. Of ze het net als wij hebben doorgegeven aan de gastvrouw betwijfel ik. Mensen hebben ook hun 3 gangen menu niet kunnen afronden ivm vervolgafspraken en de lange wachttijd van het eten.
Wij hebben uiteindelijk ons vlees in de keuken laten bakken ipv op de mini mini bbq te leggen.
Er was heel veel licht in de zaak aanwezig. Alleen de schemerlampen waren misschien al genoeg geweest ipv ook nog overal spotten met veel licht. Muziek keuze was ook apart. Al met al, ik heb er een aantal jaren geleden ook gegeten, toen was het redelijk/goed. Voor nu ga ik daar ook niet meer heen. Het was zo erg, ik heb nog nooit zo slecht gegeten. Normaliter betaal je hier 30 euro pp voor nu met de actie gelukkig 2 voor 1, maar alsnog 50 euro kunnen aftikken incl drank voor zo'n waardeloze/zielige/ongeorganiseerde avond. Verbeterpunten alom!
Monique R.
  • Datum van je bezoek: 19 jan. 2017
We waren er in het kader van de AH-Restaurantactie. Dan weet je dat de menukeuze beperkt zal zijn, wat op zich niet erg is. Het voorgerecht : een herfstsalade met appel, spekjes en champigonnetjes was prima en de groentesoep ook. Het hoofdgerecht bood geen keuze, aan tafel barbecuen. Origineel concept, het vlees was lekker en divers. Alleen de friet was niet goed, die was te bleek en slap gebleven. En volgens mij ook niet ontvet met een keukenpapier. Ook in het toetje was geen keuze, het was prima hoor, ijs met warme kersen.
Maar als je dan ziet wat je met zo'n AH-actie dan alsnog afrekent, voor 1 menu!! , dan is de prijs-kwaliteitsverhouding zoek. Toch zouden wij nog best een keer daar willen eten met vrije keuze, iets van de kaart.
Wij hebben het vermoeden dat het dan wat beter is.
Patrick W.
  • Datum van je bezoek: 12 jan. 2017
Heerlijk relaxt gegeten en geholpen door zeer vriendelijk personeel aanrader voor als je ook nog van een lekker biertje houd
H V.
  • Datum van je bezoek: 12 jan. 2017
Meisjes in bediening deden hun best ( waren vriendelijk) maar konden nergens rechtstreeks een antwoord op geven. Aanbod was beperkt. Placemats op tafel geeft toch meer aankleding als bord op tafel. Wachttijd tussen de gerechten erg lang!!
Celia V.
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2017
Via Albert Heijn aktie gegeten bij de lamme goedzak, leuk consept, vooraf keus uit 3 voorgerechten , daarna bbq ook werd de mogelijkheid aangeboden een ander hoofdgerecht te kiezen, nagerecht ijs met warme kersen, gemoedelijke gezellige sfeer, vriendelijke bediening.
Hanny K.
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2017
Met de ah restaurantzegels hier wezen eten. Het bbq voor 1 persoon is grappig om te doen. Geen hoogstandje, wel genoeg. De serveerster was aardig maar blijkbaar nieuw. Vragen kon ze niet beantwoorden (maar goed is te leren natuurlijk). Het stond er op een gegeven moment blauw van de walm. Ik zou teleurgesteld zijn als ik hier het volle pond voor had moeten betalen. Het nagerecht duurde erg lang.
Dominique R.
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2017
We zaten erg op de tocht. Nu een stijve nek. En zagen zelfs een muis lopen! Die kwam van onder de deur vandaan toen we net lekker aan het eten waren. Toen we hier iets van zeiden, bleek dit een bekend probleem. Iedereen was aan het bbqen. Kregen wij te horen dat we andere gasten tot last waren, omdat de bbq wel erg rookte. En of we ergens anders wilden gaan zitten... Niet een restaurant voor ons om nog eens heen te gaan.
Judith Z.
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2017
Het was een bijzondere ervaring. We hadden een gift for you bon voor een hoofdgerecht. Dat kregen we ook. Er werd niet gevraagd of we een er misschien een voorrecht erbij wilde tegen betaling. Ze hebben een leuk menu? Met een tafelbbq waar veel mensen gebruik van maakte. Helaas liet de afzuiging het afweten of was niet aanwezig boven tafel. Daardoor was de zaak blauw vd rook. En onze kleding / jassen ruiken er nog naar. Bediening komt chaotisch over en vergat het een en ander. Maar.... het stoofpotje met friet was heerlijk. Wat jammer was dat het bord steenkoud was en dus ons eten ook in november time.al met al een bijzondere ervaring
RodyRo .
  • Datum van je bezoek: 3 jan. 2017
Ontvangst was wat vreemd, we werden aangesproken als "Albert Heijn gasten", in plaats van bij de naam. Achterin het restaurant gezet zonder echt een tafelschikking. Krappe indeling van tafels, meerdere malen tegen buren aangeschoven bij het opstaan. Het restaurant presenteert zich met de specialiteit dat er meerdere bieren zijn; assortiment is verrassend en redelijk uitgebreid! Helaas echter geen bierkaart of duidelijke kennis hiervan bij het personeel. Ook uitleg over wat er precies komen gaat voor de AH Restaurantactie was helaas afwezig. Gerechten zelf waren prima qua kwaliteit, maar niet erg origineel of speciaal. Wat wel erg leuk was is het concept dat gevoerd werd; kleine soort barbecues waarop gasten zelf vlees kunnen bereiden, ziet er leuk uit en geeft een andere ervaring aan tafel! Helaas wel veel rookontwikkeling echter. Bediening werd later op de avond wel vriendelijker, maar toch nog wel wat wachttijd en zelf roepen van het personeel (stonden ook maar met twee man op een vrij groot aantal gasten). Verder was het interieur best gedateerd en waren er ook de nodige reparaties nodig.

Al met al, prima avond gehad, maar niet voor herhaling vatbaar.
Fortuin .
  • Datum van je bezoek: 3 jan. 2017
De bediening werd gedaan door een gewezen verhuizer. Dit was goed te merken. Hij had totaal geen feeling voor het werk. De eigenaar liep de benen uit zijn lijf en moest deze bediende continue instrueren wat te doen, terwijl een blinde nog kon zien wat er allemaal gedaan moest worden. Nadat we uiteindelijk bijna drie kwartier hebben moeten wachten op het toetje, waarvan de oliebol ook nog halfgaar was, wisten we in ieder geval dat we hier nooit meer terug zullen komen. Jammer maar helaas.
Deijn .
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2016
Of ze starten pas als nieuwe eigenaar en moeten nog veel leren, of het is een aflopende zaak!
Matig eten, sla uit een zakje e.d.
Simone D.
  • Datum van je bezoek: 28 dec. 2016
Heerlijk gegeten bij de Lamme Goedzak! Wij hebben genoten van het 3 gangen menu! Lekker voor- en nagerecht en goede kwaliteit vlees. Ondanks de enorme drukte in de zaak erg vriendelijke moeder en dochter in de bediening. Leuk stel de kok en jonge knappe vrouw die ons vertelde over een steen waarop je zelf je eten kunt bereiden! Wij komen hier zeker nog een keer terug om het nieuwe concept uit te proberen in 2017!