De Lamme Goedzak

Speciale deals

-30% op de Rekening

Over het restaurant De Lamme Goedzak

Steak uit de streek!

Maak kennis met de pure smaak van een goed stuk vlees door een unieke bereiding. Deze culinaire trend is bij ons verkrijgbaar!

Op een stoere plank met daarin verzonken een steen van 400 graden wordt het vlees op een aparte manier bereid. Op de steen wordt het rauwe vlees in één stuk geplaatst zodat de sappen in het vlees blijven. Hierdoor wordt het vlees zeer mals. Het vlees komt vanaf een boer uit Etten-Leur rechtstreeks naar ons restaurant. Vandaar steak uit de streek!

Vlees en vis gaan worden prachtig op de steen klaar gemaakt zonder boter of olie. Er worden slechts kruiden en grof zout gebruikt indien gewenst. De puurheid van het product blijft op deze manier gewaarborgd!

Kom deze culinaire sensatie proeven!

Meer informatie over restaurant De Lamme Goedzak

• : Parkeerplaats & Betaald parkeren in de buurt

7,1

Jouw recensie over het restaurant De Lamme Goedzak

Niels D.
  • Datum van je bezoek: 18 sep. 2017
Een gezellig dag afgesloten bij de Lamme Goedzak. De bediening was erg vriendelijk en serveerde heerlijke speciaalbiertjes. Het hoofdgerecht was bijzonder. We moesten het vlees zelf op een steen bakken. Leuk concept! Bedankt voor de tip gastvrouw.
Simone-1 .
  • Datum van je bezoek: 12 sep. 2017
Heerlijk gegeten bij de Lamme Goedzak! Goed bio vlees! Bereiding op de Steak Stone is een mooi concept! Verantwoord en duurzaam gegeten. Zeer gastvrije familie, mooie zaak en een goede sfeer! Aanrader!
C M.
  • Datum van je bezoek: 9 sep. 2017
Gastvrij, en een gemoedelijke sfeer. Leuk concept met de warme stenen met een goed stuk vlees. Ook de variatie in Belgische biersoorten en de passie daarvoor van de eigenaar maken het een mooie ervaring.
Dessert is mogelijk eenvoudig, maar wel lekker fris, en voldoet zeker wel aan AH menu opzet.
We gaan hier zeker terug komen.
G. V.
  • Datum van je bezoek: 8 sep. 2017
Na een hartelijk ontvangst, heerlijk gegeten bij de Lamme Goedzak. Alhoewel het goed smaakte, verdiend het nagerecht iets meer aandacht.
Carla K.
  • Datum van je bezoek: 3 sep. 2017
Echt weer eens een restaurant waar de klant op 1 staat, lekker eten en het personeel heeft voor een absolute top avond gezorgd!
Carla K.
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2017
Echt weer eens een restaurant waar de klant nummer 1 is. heerlijk gegeten en het personeel heeft voor een top avond gezorgd!
Kathinka V.
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2017
Goede en zeer vriendelijke service!!! Het personeel is ook goed geïnformeerd. Leuke kaart met een goed verhaal,duurzaamheid staat hoog in het vaandel!
Hier gaan we zeker een keer terug!
bramvangils .
  • Datum van je bezoek: 31 aug. 2017
Het was heerlijk, om even voor ons in het Brabantse omgeving te te zijn. Het was heerlijk, maar teveel voor een 85 jarigen. Maar wij hebben heerllijk gegeten het was heel fijn 4
om te vertoeven in de lamme goede zak. Bedankt voor de service en de vriendelijke ambiance.
Tessa P.
  • Datum van je bezoek: 27 aug. 2017
Heerlijk gegeten, helaas door het weinige personeel dat aanwezig was, duurde drank e.d. lang. eten was super goed!
Gemmie L.
  • Datum van je bezoek: 27 aug. 2017
hebben hier heerlijk geluncht leuke en vriendelijke bediening en het was goed weer dus lekker buiten gezeten met allerlei verschillende soorten belgiese bieren
heltiek .
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2017
Kort gezegd, het viel, gezien andere ervaringen met AH-bon, heel erg tegen. Niet ogende friet en het verrassende nagerecht bestond uit kommetje met 2 ijsbolletjes, paar aardbeien en de heel verkeerde slagroom. Bediening vriendelijk.
Gino B.
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2017
vriendelijk bediening, eten is ok. we waren een beetje verrast dat we zelf ons vlees nog moesten afbakken. wel grappig concept.
Diane L.
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2017
Lekker gegeten , vriendelijke ontvangst en heel gezellige sfeer kei tof !!!
lea G.
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2017
Erg vriendelijk personeel, heel bijzonder om zelf je eten op een stenenplaat naar eigen keuze te bereiden, leuk idee. Te veel groenvoer van hetzelfde. Nagerecht niet bijzonder gewoon 2 bolletjes ijs met goedkoop slagroom. Dat noemt men de verassing van de kok helaas prut ! Volgende keer toch maar naar een ander restaurant.
Jeannette B.
  • Datum van je bezoek: 10 aug. 2017
Werd vriendelijk ontvangen en op het diner geen opmerking.Steengrill hadden we nog nooit gedaan was heel gezellig.en we konden het op ons gemak op eten geen gehaast .
Bram V.
  • Datum van je bezoek: 10 aug. 2017
Goed/prima gegeten. De keuken kon de drukte niet helemaal aan.
Ook zeer verwarrend, AH klanten, Iens klanten en gewone klanten, ivm verschillende menukaarten.
Bedienend personeel deed haar uiterste best.
Michelle S.
  • Datum van je bezoek: 10 aug. 2017
Ontzettend slechte service. Hebben er ruim 2 uur gezeten en het was niet eens druk. Hebben het toetje zelfs laten zitten na 30 min. erop gewacht te hebben.. En bij het afrekenen de vraag krijgen of we een andere afspraak hebben, waarom we niet op het toetje wilde wachten. Duurde ontzettend lang allemaal.. nooit meer!!!
Sylvia V.
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2017
Bediening en kok vriendelijk,gastvrij en gezellig.
Heel apart dat je je vis of vlees op een warm plankje kan bereiden. De manier waarop het geserveerd wordt doet gezellig en bourgondisch aan. De zelfgemaakte frietjes overheerlijk.
Komen zeker nog een keer terug.
Jos S.
  • Datum van je bezoek: 3 aug. 2017
Hier gegeten met de ah restaurantactie, leuke inrichting ,mooi concept van speciaal bier met lekker eten. Helaas niet voor vegetariërs
Hermien K.
  • Datum van je bezoek: 2 aug. 2017
Zeer gastvrije ontvangst met kaarslicht. Een goede afstemming van de momenten waarop de gerechten geserveerd werden. Komen graag terug.