De Lamme Goedzak

Speciale deals

-30% op de Rekening

Over het restaurant De Lamme Goedzak

Steak uit de streek!

Maak kennis met de pure smaak van een goed stuk vlees door een unieke bereiding. Deze culinaire trend is bij ons verkrijgbaar!

Op een stoere plank met daarin verzonken een steen van 400 graden wordt het vlees op een aparte manier bereid. Op de steen wordt het rauwe vlees in één stuk geplaatst zodat de sappen in het vlees blijven. Hierdoor wordt het vlees zeer mals. Het vlees komt vanaf een boer uit Etten-Leur rechtstreeks naar ons restaurant. Vandaar steak uit de streek!

Vlees en vis gaan worden prachtig op de steen klaar gemaakt zonder boter of olie. Er worden slechts kruiden en grof zout gebruikt indien gewenst. De puurheid van het product blijft op deze manier gewaarborgd!

Kom deze culinaire sensatie proeven!

Meer informatie over restaurant De Lamme Goedzak

• : Parkeerplaats & Betaald parkeren in de buurt

7,1

Jouw recensie over het restaurant De Lamme Goedzak

Lisette V.
  • Datum van je bezoek: 22 nov. 2017
Petra O.
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2017
Leuke bediening. Heerlijke steak van een steen zodat hij altijd zo gaar is als gewenst! Leuke sfeer, goeie selectie bieren, die elke maand gewisseld worden!
DanielT21 .
  • Datum van je bezoek: 26 sep. 2017
Afgelopen weekend geweest met een groep vrienden. Best leuk gezellig tentje en zeer attente gastvrouw, gastheer en bediening. Alleen zijn zij niet gerekend op de drukte denk ik. De restaurant was vol en de bediening liet een beetje op zich wachten. Maar ze deden erg hun best en we hadden een leuk en gezellig avond gehad.

Het diner hebben we de steengril menu genomen. Op zich een leuk idee, alleen de zalm van mijn vrouw duurde wel heel lang voordat het pakketje gaar was. Mijn zwaardvis was een beetje aan de zoute kant. Ik heb betere gehad.

Samengevat:
Bediening goed, het eten was minder.
ricky B.
  • Datum van je bezoek: 23 sep. 2017
We hebben erg lekker gegeten. Was wel apart met die een persoon steen.
Vriendelijk personeel.
En we gaan zeker nog een keer terug.
Tim S.
  • Datum van je bezoek: 23 sep. 2017
Hoofdgerecht terug gestuurd, burgerbroodjes verbrand en smaakte naar pure peper. Ook de 2e keer een burger zonder garnituur die smaakte naar pure peper. Frietjes donker, slap en vet. Tafeltjes voelen krakkemikkig aan. De uitserverende persoon bleek ook de kok te zijn. Slechts 1 bedieningsmedewerkster voor de hele zaak. Deze deed haar best maar was niet op de hoogte van het drank assortiment. Ook geen menu of drankenkaart voorhanden. Zeker geen aanrader terwijl het een zaak is met veel potentie ! Eigenaar staat volgens het personeel niet open voor kritiek, jammer !
Niels D.
  • Datum van je bezoek: 18 sep. 2017
Een gezellig dag afgesloten bij de Lamme Goedzak. De bediening was erg vriendelijk en serveerde heerlijke speciaalbiertjes. Het hoofdgerecht was bijzonder. We moesten het vlees zelf op een steen bakken. Leuk concept! Bedankt voor de tip gastvrouw.
Simone-1 .
  • Datum van je bezoek: 12 sep. 2017
Heerlijk gegeten bij de Lamme Goedzak! Goed bio vlees! Bereiding op de Steak Stone is een mooi concept! Verantwoord en duurzaam gegeten. Zeer gastvrije familie, mooie zaak en een goede sfeer! Aanrader!
C M.
  • Datum van je bezoek: 9 sep. 2017
Gastvrij, en een gemoedelijke sfeer. Leuk concept met de warme stenen met een goed stuk vlees. Ook de variatie in Belgische biersoorten en de passie daarvoor van de eigenaar maken het een mooie ervaring.
Dessert is mogelijk eenvoudig, maar wel lekker fris, en voldoet zeker wel aan AH menu opzet.
We gaan hier zeker terug komen.
G. V.
  • Datum van je bezoek: 8 sep. 2017
Na een hartelijk ontvangst, heerlijk gegeten bij de Lamme Goedzak. Alhoewel het goed smaakte, verdiend het nagerecht iets meer aandacht.
Carla K.
  • Datum van je bezoek: 3 sep. 2017
Echt weer eens een restaurant waar de klant op 1 staat, lekker eten en het personeel heeft voor een absolute top avond gezorgd!
Carla K.
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2017
Echt weer eens een restaurant waar de klant nummer 1 is. heerlijk gegeten en het personeel heeft voor een top avond gezorgd!
Kathinka V.
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2017
Goede en zeer vriendelijke service!!! Het personeel is ook goed geïnformeerd. Leuke kaart met een goed verhaal,duurzaamheid staat hoog in het vaandel!
Hier gaan we zeker een keer terug!
bramvangils .
  • Datum van je bezoek: 31 aug. 2017
Het was heerlijk, om even voor ons in het Brabantse omgeving te te zijn. Het was heerlijk, maar teveel voor een 85 jarigen. Maar wij hebben heerllijk gegeten het was heel fijn 4
om te vertoeven in de lamme goede zak. Bedankt voor de service en de vriendelijke ambiance.
Tessa P.
  • Datum van je bezoek: 27 aug. 2017
Heerlijk gegeten, helaas door het weinige personeel dat aanwezig was, duurde drank e.d. lang. eten was super goed!
Gemmie L.
  • Datum van je bezoek: 27 aug. 2017
hebben hier heerlijk geluncht leuke en vriendelijke bediening en het was goed weer dus lekker buiten gezeten met allerlei verschillende soorten belgiese bieren
heltiek .
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2017
Kort gezegd, het viel, gezien andere ervaringen met AH-bon, heel erg tegen. Niet ogende friet en het verrassende nagerecht bestond uit kommetje met 2 ijsbolletjes, paar aardbeien en de heel verkeerde slagroom. Bediening vriendelijk.
Gino B.
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2017
vriendelijk bediening, eten is ok. we waren een beetje verrast dat we zelf ons vlees nog moesten afbakken. wel grappig concept.
Diane L.
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2017
Lekker gegeten , vriendelijke ontvangst en heel gezellige sfeer kei tof !!!
lea G.
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2017
Erg vriendelijk personeel, heel bijzonder om zelf je eten op een stenenplaat naar eigen keuze te bereiden, leuk idee. Te veel groenvoer van hetzelfde. Nagerecht niet bijzonder gewoon 2 bolletjes ijs met goedkoop slagroom. Dat noemt men de verassing van de kok helaas prut ! Volgende keer toch maar naar een ander restaurant.
Jeannette B.
  • Datum van je bezoek: 10 aug. 2017
Werd vriendelijk ontvangen en op het diner geen opmerking.Steengrill hadden we nog nooit gedaan was heel gezellig.en we konden het op ons gemak op eten geen gehaast .