De Lamme Goedzak

Halstraat 15 4811 HV Breda Nederland Kaart

Over restaurant De Lamme Goedzak

Bourgondische gezelligheid

Gelegen in het gezellige centrum van Breda. Onder het genot van een heerlijk Belgisch speciaalbiertje geniet je bij De Lamme Goedzak van een verrukkelijke diner. De menukaart bevat louter Bourgondische gerechten. Een plek waar je maar al te graag nog blijft hangen als je klaar bent met eten.

Meer informatie over restaurant De Lamme Goedzak

Celia- V.
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2016
Piet S.
  • Datum van je bezoek: 21 nov. 2016
e kregen geen kaart te zien omdat we met ah-zegels gingen eten. Alleen konden we wel uit 2 voorgerechten kiezen.
De bbqtjes waren best apart: een soort van gourmetten. Dat was best wel leuk, maar ik denk dat dat de reden was dat de tafel erg plakte van het vet. We waren met 4 personen en kregen 2 schalen met vlees en een schaaltje groenvoer en een schaaltje frites. Vlees was voldoende maar salade en frites had twee keer zoveel mogen zijn.
Een nabestelling van frites werd in alle drukte vergeten. De sfeer was gezellig druk, muziek stond zacht genoeg en het was er goed van temperatuur. Toen de rekening kwam moesten we contant betalen omdat de pin kapot was en ook kregen we geen rekening omdat de inkt ook nog eens op was. 72 euro kostte het dankzij de korting. Niet echt voordelig want we hadden samen maar 4 glazen fris en 1 water besteld.
Carin1956 .
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2016
een hele fijne avond beleefd bij de lamme goedzak, via AH gereserveerd en een verrassend diner gehad, erg vriendelijk personeel, goed eten
Nina V.
  • Datum van je bezoek: 13 nov. 2016
We hebben hier een driegangenmenu gegeten en het was ontzettend slecht! De wijn was vies, het eten stelde niks voor en het leek alsof alles lastminute geïmproviseerd was! Spijt van onze keuze voor dit 'restaurant'!
Gertjan P.
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2016
Weer via de AH actie. Redelijk in goede sfeer gegeten. Beetje verbaasd dat het ene AH menu 10,00 duurder was dan op de kaart.
Marcel G.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2016
Speciaal voor de Ah actie was de prijs van met menu met € 10 verhoogd bleek op het bord buiten. Verder alleen keus bij het voorgerecht (uiensope of salade). Hoofdgerecht is verplicht bbq met vlees van matige kwaliteit met weer salade (zo uit de verpakking). Ook verplichti contant afrekenen?? Geen aanrader dus.
Een aantal jaren geleden hier heel lekker gegeten maar nu nooit meer. Keus genoeg in Breda.
Simone-1 .
  • Datum van je bezoek: 8 nov. 2016
Met ons gezin gegeten met de AH actie, we zijn hier al eerder geweest en dit was ons goed bevallen. Dit keer was het wederom een geslaagde avond met erg vriendelijk personeel die ook ondanks de drukte op za avond tijd vrij maakte om een praatje te maken en ons genoeg aandacht gaven. Er werd meerdere malen gevraagd of alles naar wens was en zo nodig werden en frietjes aangevuld. Lekkere speciaal biertjes gedronken op aanraden van het personeel met een leuke uitleg van de eigenaar erbij die ons er alles over kon vertellen! Al met al een topavond! Goed vlees, gezellige ontspannen sfeer, vriendelijk personeel!
Es71 .
  • Datum van je bezoek: 7 nov. 2016
wij zijn via de ah restaurantactie hier gaan eten. Het enige wat werd aangekondigd was de keuze uit het voorgerecht, soep of salade. Het hoofdgerecht werd gebracht zonder aankondiging. Maar goed dat we geen vegetariërs zijn...wel ludiek de mini bbq en goed vlees. De bediening viel enorm tegen, veel te gehaast en geen oog voor de klanten. Het leek wel of ze slecht waren voorbereid. Er werd veel met stoelen en tafels gesjouwd wat een rommelige en lawaaierig was. Toen we klaar waren met eten werd er gevraagd of we nog frietjes wilden hebben!! Verder stond de muziek veel te hard. Een beetje meer aandacht en meer service naar de klanten toe en de muziek wat zachter zou het een leuk bistro'tje maken.
Tessakappert .
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2016
Met de ah actie bonnen gegeten. 3 gangen menu met mini bbq. Leuk concept, wel simpel maar prima! Aardig personeel en goede service. De kerstmuziek vond ik wel apart, beetje vroeg.
Laura V.
  • Datum van je bezoek: 1 nov. 2016
Het restaurant zelf ziet er niet heel mooi en netjes uit, maar het personeel en het eten waren top! Heerlijk gegeten. Wij hebben genoten
Marian.rijnart .
  • Datum van je bezoek: 23 okt. 2016
Via Social deal voor mijn man en zoon een bierproeverij de luxe gekocht. Waarde 35 euro pp. Diverse speciaal bieren met diverse hapjes.
Viel heel erg tegen. Een schaaltje mora hapjes en 5 kleine bierglaasjes. Hier trek je echt geen nieuwe klanten mee!
Mijn zoon wilde voor de zaterdag middag reserveren. Advies was om savonds te komen dan was er meer tijd voor de uitleg. Dit stelde ook niet veel voor.
Niet voor herhaling vatbaar.
M S.
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2016
Doordat we van de Ah actie gebruik maakten waren de kosten niet hoog.
Service was ronduit slecht. Lange wachttijden en terwijl het vlees voor de bbq de friet en salades al op tafel stonden misten we nog altijd een bord en bestek. Er was veel lawaai van de muziek. De soep en het dessert leken zo uit pak te komen. De rook van het bbqen werd onvoldoende afgezogen waardoor je de gehele tijd in het rook zat.
Sabina V.
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2016
Super leuk tentje. Erg leuke mensen die ons heel goed geholpen hebben. Echt een aanrader. Wij hebben de borrel bbq gedaan, wat een feest is dat! Wij komen zeker terug.
Reneepovel .
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2016
We kwamen met de AH op zaterdagavond, een drukke avond. We werden zeer hartelijk ontvangen en al snel stond het eerste drankje op tafel. De Lamme Goedzak heet het eetcafé en die naam geeft de sfeer goed weer. Gemoedelijk en zeer aangenaam. Er was iemand jarig en toen de jarige ijs met een fonteinkaars kreeg, ging het voltallige personeel en lang zal ze leven zingend achteraan. Hulde hoe leuk is dat.
We kregen een lekkere kipsalade vooraf die op zijn Hollands pittig was (precies goed voor ons), daarna per persoon een mini barbecue aan tafel met royaal vlees om te bakken, wat friet en salade. Toen we dat allemaal op hadden werd ons gevraagd of er nog wat aangevuld moest worden. We namen nog wat friet die later niet op de rekening stond. Het karafje water dat we bestelden stond ook niet op de rekening, geweldig want er zat zelfs ijs en citroen in. Als toetje kregen we een klassieker, ijs met slagroom en heerlijke verse aardbeien.
Na afloop had ik nog even een praatje met een van de personeelsleden over enkele zeer slechte recensies op Iens. Ze gaf aan dat als iets niet bevalt, het zeer op prijs wordt gesteld als dat ter plekke wordt uitgesproken want dan kunnen ze er iets mee.
Laura V.
  • Datum van je bezoek: 9 okt. 2016
We hebben een uur gewacht op ons voorgerecht en toen we het eindelijk kregen was het het verkeerde. Daarna moesten we weer erg lang wachten op ons hoofdgerecht terwijl we rauw vlees kregen en het zelf moesten grillen dus wij snapten de lange wachttijd niet. Vervolgens vroegen wij aan een medewerken wat voor vlees het was maar dat konden zij ons niet vertellen en het aan de chef vragen zat er ook niet in. Het vlees was teouwens ongemarineerd dus er zat aan allen vrij weinig smaak. boven iedere tafel hangt een grote afzuigkap voor de grill die je krijgt dus dat is niet erg gezellig.
Wies N.
  • Datum van je bezoek: 9 sep. 2016
Begin september 2016 hier met vrienden gaan eten. De afgelopen decennia nog nooit ergens zo slecht bediend. Geen ruimte genoeg op de tafel, geen borden toen het eten geserveerd werd, de salade kwam toe we bijna klaar waren, geen verlichting op het terras. Onze opmerkingen over de service werden niet serieus genomen. Advies: vermijd deze gelegenheid.
Carin1956 .
  • Datum van je bezoek: 3 sep. 2016
Wij hebben een hele gezellige avond gehad bij de lamme goedzak, goede soep vooraf, daar bbq , meer dan voldoende , frites en salade, het nagerecht was ook goed. Nog speciaal biertje gedronken , top, vriendelijk en vrolijk personeel, ontspannen sfeer , tijd voor een grapje en praatje, al met een gezellige avond en precies wat je van een eetcafe kan verwachten.
To5 .
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2016
Het was er heel erg gezellig. Het was knus aangekleed, binnen en buiten. Het eten was heel erg lekker. We hebben er echt van zitten genieten. Het personeel was zeer vriendelijk en hadden alle aandacht voor ons ook toen het later drukker werd in de zaak.
We mochten een speciaal biertje keuren en met dat erbij werd het een echt feestje! Dus raden we iedereen aan hier eens zelf te gaan genieten. We zullen er zeker nog snel terug komen !