De Lamme Goedzak

Halstraat 15 4811 HV Breda Nederland Kaart

Over het restaurant De Lamme Goedzak

Bourgondische gezelligheid

Gelegen in het gezellige centrum van Breda. Onder het genot van een heerlijk Belgisch speciaalbiertje geniet je bij De Lamme Goedzak van een verrukkelijke diner. De menukaart bevat louter Bourgondische gerechten. Een plek waar je maar al te graag nog blijft hangen als je klaar bent met eten.

Meer informatie over restaurant De Lamme Goedzak

karin579 .
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2017
Patrick W.
  • Datum van je bezoek: 12 jan. 2017
Heerlijk relaxt gegeten en geholpen door zeer vriendelijk personeel aanrader voor als je ook nog van een lekker biertje houd
H V.
  • Datum van je bezoek: 12 jan. 2017
Meisjes in bediening deden hun best ( waren vriendelijk) maar konden nergens rechtstreeks een antwoord op geven. Aanbod was beperkt. Placemats op tafel geeft toch meer aankleding als bord op tafel. Wachttijd tussen de gerechten erg lang!!
Celia V.
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2017
Via Albert Heijn aktie gegeten bij de lamme goedzak, leuk consept, vooraf keus uit 3 voorgerechten , daarna bbq ook werd de mogelijkheid aangeboden een ander hoofdgerecht te kiezen, nagerecht ijs met warme kersen, gemoedelijke gezellige sfeer, vriendelijke bediening.
Hanny K.
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2017
Met de ah restaurantzegels hier wezen eten. Het bbq voor 1 persoon is grappig om te doen. Geen hoogstandje, wel genoeg. De serveerster was aardig maar blijkbaar nieuw. Vragen kon ze niet beantwoorden (maar goed is te leren natuurlijk). Het stond er op een gegeven moment blauw van de walm. Ik zou teleurgesteld zijn als ik hier het volle pond voor had moeten betalen. Het nagerecht duurde erg lang.
Dominique R.
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2017
We zaten erg op de tocht. Nu een stijve nek. En zagen zelfs een muis lopen! Die kwam van onder de deur vandaan toen we net lekker aan het eten waren. Toen we hier iets van zeiden, bleek dit een bekend probleem. Iedereen was aan het bbqen. Kregen wij te horen dat we andere gasten tot last waren, omdat de bbq wel erg rookte. En of we ergens anders wilden gaan zitten... Niet een restaurant voor ons om nog eens heen te gaan.
Judith Z.
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2017
Het was een bijzondere ervaring. We hadden een gift for you bon voor een hoofdgerecht. Dat kregen we ook. Er werd niet gevraagd of we een er misschien een voorrecht erbij wilde tegen betaling. Ze hebben een leuk menu? Met een tafelbbq waar veel mensen gebruik van maakte. Helaas liet de afzuiging het afweten of was niet aanwezig boven tafel. Daardoor was de zaak blauw vd rook. En onze kleding / jassen ruiken er nog naar. Bediening komt chaotisch over en vergat het een en ander. Maar.... het stoofpotje met friet was heerlijk. Wat jammer was dat het bord steenkoud was en dus ons eten ook in november time.al met al een bijzondere ervaring
RodyRo .
  • Datum van je bezoek: 3 jan. 2017
Ontvangst was wat vreemd, we werden aangesproken als "Albert Heijn gasten", in plaats van bij de naam. Achterin het restaurant gezet zonder echt een tafelschikking. Krappe indeling van tafels, meerdere malen tegen buren aangeschoven bij het opstaan. Het restaurant presenteert zich met de specialiteit dat er meerdere bieren zijn; assortiment is verrassend en redelijk uitgebreid! Helaas echter geen bierkaart of duidelijke kennis hiervan bij het personeel. Ook uitleg over wat er precies komen gaat voor de AH Restaurantactie was helaas afwezig. Gerechten zelf waren prima qua kwaliteit, maar niet erg origineel of speciaal. Wat wel erg leuk was is het concept dat gevoerd werd; kleine soort barbecues waarop gasten zelf vlees kunnen bereiden, ziet er leuk uit en geeft een andere ervaring aan tafel! Helaas wel veel rookontwikkeling echter. Bediening werd later op de avond wel vriendelijker, maar toch nog wel wat wachttijd en zelf roepen van het personeel (stonden ook maar met twee man op een vrij groot aantal gasten). Verder was het interieur best gedateerd en waren er ook de nodige reparaties nodig.

Al met al, prima avond gehad, maar niet voor herhaling vatbaar.
Fortuin .
  • Datum van je bezoek: 3 jan. 2017
De bediening werd gedaan door een gewezen verhuizer. Dit was goed te merken. Hij had totaal geen feeling voor het werk. De eigenaar liep de benen uit zijn lijf en moest deze bediende continue instrueren wat te doen, terwijl een blinde nog kon zien wat er allemaal gedaan moest worden. Nadat we uiteindelijk bijna drie kwartier hebben moeten wachten op het toetje, waarvan de oliebol ook nog halfgaar was, wisten we in ieder geval dat we hier nooit meer terug zullen komen. Jammer maar helaas.
Deijn .
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2016
Of ze starten pas als nieuwe eigenaar en moeten nog veel leren, of het is een aflopende zaak!
Matig eten, sla uit een zakje e.d.
Simone D.
  • Datum van je bezoek: 28 dec. 2016
Heerlijk gegeten bij de Lamme Goedzak! Wij hebben genoten van het 3 gangen menu! Lekker voor- en nagerecht en goede kwaliteit vlees. Ondanks de enorme drukte in de zaak erg vriendelijke moeder en dochter in de bediening. Leuk stel de kok en jonge knappe vrouw die ons vertelde over een steen waarop je zelf je eten kunt bereiden! Wij komen hier zeker nog een keer terug om het nieuwe concept uit te proberen in 2017!
Saskia V.
  • Datum van je bezoek: 24 dec. 2016
Met 2 kleine kindjes (2 en 0 jaar) prima kunnen eten. Gezellige sfeer en prima bediening. Weer eens een keer anders tafelen met een mini-bbq, leuk!
Marit W.
  • Datum van je bezoek: 24 dec. 2016
Kei gezellig Alleen jammer van de kok die is 3 drie dagen door. Jos is wel kei gaaf. Broodje kip was kei lekker!
Rick V.
  • Datum van je bezoek: 22 dec. 2016
Twee man personeel,
Na anderhalf uur het voorgerecht, na nog een uur het hoofdgerecht en na nog een half uur het ijsje.
We kwamen uitgerust uit de lamme goedzak maar je moet er wel bijna 4 uur voor uittrekken en vooral de humor ervan inzien. Veel klanten vertrokken na een uur wachten
ruud V.
  • Datum van je bezoek: 22 dec. 2016
Beste,

We hadden gereserveerd om 19.00 uur. we stapten binnen om 18.55 uur.
Na even te hebben gestaan, we werden niet ontvangen, gingen we zitten aan een tafeltje van gasten die afgerekend hadden.
Om half acht werden we voor het eerst aangesproken, of we iets wilden drinken.....
om 19.40 uur wilden ik de drankjes afreken, omdat we de indruk hadden dat het niet beter werd.

Men stond met 2 pers in de bediening, in een overvolle zaak.

we zijn uiteindelijk onverrichter zaken vertrokken. De drankjes waren van het huis, hij begreep dat we niet langer wilden wachten.

Erg jammer, we hadden ons erg verheugd op de BBQ aan tafel.

vr gr Ruud van Etten
Simone D.
  • Datum van je bezoek: 15 dec. 2016
De mini bbq was leuk. Verder een beetje slordig, de serveerser vergat ons aantal keer saus aan de buitenkant toetjesglas.
Jan M.
  • Datum van je bezoek: 14 dec. 2016
Allereerst de kwaliteit en keuze mogelijkheden zijn uitstekend. Vooraf en royale salade - hoofdgerecht steak en friet - nagerecht verrassing van de kok. Ijs met krieken en slagroom. Tot op dat moment verliep alles voortreffelijk. De domper komt bij het afrekenen. We hebben gebruik gemaakt van de AH actie. Tweede menu gratis Dan blijkt de kassa een rekenwonder. Drankjes werden niet vermeld maar wel gerekend. Het menu is in ineens 10 euro duurder. Als dat zaken doen is doe dan niet mee aan de AH actie. Doe je wel mee houd je aan de regels. Nu een rotsmaak overgehouden en dat kwam niet door het eten. Jammer hier gaan we niet meer terug.
Lotjevk73 .
  • Datum van je bezoek: 10 dec. 2016
Je komt binnen in een huiskamersfeer. Verwacht geen hoogstaande sjieke service want je krijgt gemoedelijkheid en gezelligheid. Wij vonden het erg gezellig! Het bbq vlees was van erg goede kwaliteit. Lekkere biertjes van de tap. Wij gaan nog een keer. Leuk concept om aan tafel te bbqen.