De Lamme Goedzak

Meer informatie over restaurant De Lamme Goedzak

Voordelig
Feiko J.
  • Datum van je bezoek: 19 sep. 2016
Lekker gegeten bij "de Lamme Goedzak"na een dag fietsen in de omgeving van Noordwijk. De met roomkaas gevulde korstdeegpakketjes op een frisse salade met een Thaise dressing, de gekookte mosselen met Rigatoni pasta en een pittige kruidensaus (als hoofdgerecht) en de Roodbaarsfilet met een romige dillesaus smaakten prima, met een Sauvignon Blanc. De bijlagen waren goed qua smaak en hoeveelheid, met name de Broccoli was erg lekker (volgens ons in een Bouillon gekookt). De bediening was goed en vriendelijk.
Mippie73 .
  • Datum van je bezoek: 24 jun. 2016
Spontaan bij "de Lamme Goedzak" gaan eten na een dagje Noordwijk. Lekker buiten gaan zitten. Hoofdgerechten sate en kabeljauwfilet. Beide goed bereid en lekker. Verse groenten erbij en salade. Frietjes vonden wij wat weinig voor 2 personen, maar alles bij elkaar was voldoende. Personeel vriendelijk en kwam voldoende langs om te kijken of alles in orde was.
Als nagerecht cappuchino en latte met een bordje lekkers, zoals bonbon en brownie. Prima gegeten voor een prima prijs.
Helga V.
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2015
Heerlijk gegeten in het kader 2for1. De carpaccio was keurig afgewerkt. De biefpuntjes (zeg maar rustig punten) waren erg lekker. Alles voldoende. Jammer dat je niet de keuze kon maken uit 2 toetjes, maar dat mocht de pret niet drukken. Vriendelijk personeel.
Sabrinah .
  • Datum van je bezoek: 3 okt. 2015
Super gegeten! Wij hadden niet gereserveerd, maar na een klein kwartiertje gewacht te hebben op een tafel, konden we al gaan dineren. Het eten was uitstekend, met nadruk op de malse spareribs en heerlijke saus. Personeel was vlot en super vriendelijk! Top service, top uitzicht, top eten en niet duur ook. Super!
Sassenheim06 .
  • Datum van je bezoek: 19 sep. 2015
Het eten was lekker (vooraf stokbroodje kruidenboter, hoofdgerecht mixed grill + schnitzel). Meubilair prima en ruim opgezet. Attente bediening, waarbij de gerechten echt te snel doorkwamen, hetgeen ons geen relaxt gevoel gaf, jammer. Dessert daarom maar laten zitten. Verder een aanrader.
Hans H.
  • Datum van je bezoek: 9 aug. 2015
Alweer een jaar geleden dat we bij de Lammegoedzak in Noordwijk hebben gegeten.
Sinds die vorige keer is de kaart behoorlijk aangepast.
Het heeft nu meer een bistro achtig karakter.

Vooraf slakken, niet meer in hun huisje. Niet in de traditionele knoflooksaus maar een lekker pittige kaassaus. Mijn partner een goede carpaccio en mijn dochter een mooi apart opgemaakte garnalensalade.

Mijn partner had als hoofdgerecht de mosselen die erg goed op smaak waren, lekker kruidig. Mijn dochter een sappige varkenshaas. Ik zelf had de spareribs. Deze waren ongekend lekker. De lekkerste die ik ooit gegeten heb. Botermals vlees dat bijna van gaarheid van de botten viel. Een super lekkere saus. En kwam een berg binnen waarvan ik dacht die gaan nooit op….. Nou mooi wel dus. Super goede spareribs dus. De maaltijd werd afgesloten met lekker ijs en een heerlijke traditionele sorbet. De vriendelijke bediening maakte een heerlijke avond compleet. Maar die spareribs komen op de short-list van heerlijkste gerechten ooit. TOP.
John B.
  • Datum van je bezoek: 19 mei 2015
Met een grote groep 12 mensen wezen eten. Voorgerecht portabello met hete kip. Portabello was lauw en te klein, 4 kleine stukjes kip die echt niet pittig was, veel sla. Viel echt tegen. Bediening tot twee keer gevraagd wat nu die hete kip was, twee keer toegezegd terug te komen met reactie. Dit is niet gebeurd. Bij het afrekenen nogmaals gevraagd waarom we geen reactie hebben gehad. Antwoord en houding van serveerster was erg negatief, eigenaar stond er bij en zei ook niks. Rest van het eten was redelijk, td duur voor hetgeen wat je krijgt. Komen hier zeker niet meer terug.
Jhwout .
  • Datum van je bezoek: 1 mrt. 2015
Zalig gegeten,aanrader,vriendelijk personeel,aardige eigenaar.
Kortom gaan snel terug,spare ribs en saté super,porties voldoende,
Echt uit eten en genoeg privacy,bedankt
Bart V.
  • Datum van je bezoek: 19 jan. 2015
Het interieur heeft wat weg van Riviera Maison en is warm, gezellig en van deze tijd.
De bediening is vlot, jong en gastvriendelijk. Regelmatig komen ze even langs de tafel om te checken of alles in orde is. Niks op aan te merken.
Op het eten is helaas wel het een en ander aan te merken. We aten pasta met schelpdieren (scheermesjes, kokkels ed). De zeevruchten waren fantastisch bereid maar de pasta was veel te gaar. Tot overmaat van ramp was er een enorme plas volle room aan toegevoegd waardoor er niks meer van de verfijnde schelpdieren over bleef. Het 'slecht' scorende eten komt uit eerdere recensies ook duidelijk naar voren. Zonde want dit restaurant zou top kunnen zijn.

Samenvattend is het een ruime voldoende maar vanwege het eten zouden we hier niet terugkomen, nog dit restaurant aanbevelen.
P88 .
  • Datum van je bezoek: 6 dec. 2014
Afgelopen weekend hier heerlijk gegeten. Bediening erg gastvrij en gezellig. Sfeervol restaurant en eten was erg lekker! Vooral de saté. Ik kom hier zeker nog eens terug.
Peterhoek .
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2014
Bediening niks op aan te merken, vlot en vriendelijk. De opgediende gerechten gaf verbazing: het vis/stoofpotje zag er goed en gevuld uit, maar bij de Mixed Grill (300gram!) dachten we eerst aan een grap. Een paar stukjes vlees van de gril, wit en bleek, lagen zonder enige opfleuring op het grote bord. Onze tafelgenoot, een redelijk carnivoor, riep meteen: “dit is wel erg weinig!” De inhoud van de zeer kleine bakjes met aardappelgratinee, rode kool, bloemkool en het minuscule bakje salade was niet voor 1 persoon, maar voor ons vieren bedoeld! Oh ja, er was ook nog een heel klein bakje gebakken aardappeltjes voor onze natrium-arme tafelgenoot. Ook veel te weinig natuurlijk, en het bijbestellen zou te lang duren, volgens de keuken. De Rib-eye was erg smakelijk, goed gebakken, maar lag ook weer zonder enige opfleuring op het bord. De Araz-Zambezic was slechts gegarneerd met een bergje witte rijst, de donkere saus overheerste, je proefde weinig verschillende smaken. Al met al was de presentatie van ons eten zonder enige creativiteit. Erg jammer, de zaak ziet er best leuk uit. Maar qua keuken kan er zoveel beter, gewoon met een beetje fantasie. Het oog wil ook wat, en dat kost zo weinig moeite. Wij zullen hier in elk geval niet gauw terugkomen. Begin van dit jaar was het beter verzorgd, hoe het verder gaat willen we voorlopig niet uitproberen.
Toinek51 .
  • Datum van je bezoek: 7 sep. 2014
kwamen om 17:15 uur binnen, ons werd verteld dat we tot 19:00 uur konden blijven i.v.m reserveringen.
Geen probleem.
Heerlijk gegeten, vriendelijke bediening.
Kortom een aanrader wat ons betreft.
Kris12345 .
  • Datum van je bezoek: 30 aug. 2014
Ik kom hier al jaren, het eten is altijd fantastisch en de bediening is ook heel correct. Het is een klein tentje wat zeer sfeervol is ingericht. Vooral de toetjes zijn altijd heerlijke kunstwerkjes. Nog nooit meegemaakt dat het eten is tegen gevallen. Wel van te voren reserveren, zit vrijwel altijd vol of echt vroeg er heen gaan.
Hans H.
  • Datum van je bezoek: 28 jul. 2014
Erg lekker gegeten bij de Lamme Goedzak in Noordwijk.
Een restaurant wat je als bistro zou kunnen omschrijven met dito kaart.
Redelijk grote zaak, waar de tafels goed ruim uitelkaar stonden.
Op deze maandag avond zat het goed vol zonder dat dat overlast bezorgde.

De kruidenboter was erg lekker en werd ook gebruikt voor de gegratineerde slakken.
Hiervoor had ze iets meer op smaak en iets voller, minder olie-achtig mogen zijn.
De slakken zelf waren erg lekker. De soep, en met name de knoflookcroutons, was goed, net als de carpaccio.

Ook de hoofdgerechten vielen in de smaak. De mosselen waren erg goed, net als de varkenshaas met roomsaus. De huisspecialiteit, Araz-Zambezic, stukjes rund- en varkensvlees, crab (surimi), garnalen, mango en ananas in een romige tomatensaus met ketjap, gember en triple sec, was erg lekker. Hier wisselden de smaken zoet en pittig elkaar af.

Een ander werd met diverse bijgerechten geserveerd zoals prima frites, gebakken aardappeltjes en spinazie, wat voor ons als kleine eters wat te veel was.

Het grand dessert, voor ons speciaal op één prachtig opgemaakt bord geserveerd, was uit de kunst, heel erg lekker, heerlijk.

Graag zie ik een bordje om de citroenschijfjes van bijvoorbeeld de Campari op te leggen, maar dat zie je bijna nergens. Tip voor de gastvrije en zeer vriendelijke bediening: Gebruik voor de (water)glazen bij voorkeur niet die glazen die net uit de warme vaatwasser komen.
Lisawhit .
  • Datum van je bezoek: 17 jul. 2014
Vriendelijk personeel, order opnemen duurde erg lang. Mijn dochter had de spare ribs die werden geserveerd in bijna een soep van marinade. Ikzelf had de biefstuk die veel en veel te taai was en slecht op smaak. daarbij werden wat slappe zogenaamd gebakken aardappeltjes geserveerd en wat on te definieren groente. Tevens veeel te weinig voor twee personen. Heb dit vriendelijk gemeld bij de bedineing dat we niet tevreden waren, maar kregen een kopje koffie aangeboden, thats it. Ga daar nooit meer eten.
Woan .
  • Datum van je bezoek: 8 apr. 2014
Wijn besteld en graag kraanwater! Niet mogelijk. Uiensoep leek niet op uiensoep en smaakte alleen naar smaakversterkers. Dagspecialiteit, eendenborst, had zoveel taaie stukken dat er nauwelijks vlees overbleef dat te eten was. Smaakte ook niet lekker. Bij reclamatie werd het gerecht meegenomen naar de keuken. Bij terugkomst werd gezegd dat men er nu niets meer aan kon doen, er was van het gerecht al teveel gegeten en men had al eerder gevraagd of alles naar wens was, maar toen had ik nog maar één goed stukje vlees afgesneden. Geen enkele genoegdoening! Ook in de roerbak kip leken de smaakversterkers te overheersen. Aardappeltjes waren niet gaar, koud en kaassausje leek meer op snot. Porties zijn erg klein. Al met al een zeer slechte ervaring. Zijn wel al eens eerder geweest maar gaan er na deze ervaring nooit meer heen.
Davey S.
  • Datum van je bezoek: 22 nov. 2013
Het eten is overheerlijk , met als hoogtepunt het grand dessert , mooi aangekleed en heerlijke mooie smaken en goed aangekleed bord , kok die duidelijk weet waar hij mee bezig is , bediening ook zeer vriendelijk , prima avond gehad!
Victoria S.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2013
heel gezellige aankleding en bijna altijd druk en is dus nodig te reserveren. T eten is lekker en hebben naast een standaardmenukaart ook op een schoolbord wisselende gerechten zoals nu met Halloweentijd een Halloween-pompoensoep en dergelijke. Ook kan je hier als vegetariër goed terecht. Jonge en vriendelijke bediening. Kom hier zeker terug
AnnemiekeUit .
  • Datum van je bezoek: 15 feb. 2013
Wij hebben hier heerlijk gegeten! Mijn man en ik hadden allebei andere gerechten en hebben eten van elkaar geproefd. De gerechten werden mooi opgediend, niet teveel poes pas, gewoon goed. Eten is betaalbaar, zeker niet duur. Wel een kleine kanttekening; gebakken aardappeltjes en patat is dubbelop. Geef er dan maar een extra schaaltje groente bij. Gelukkig hadden wij 's-middags gereserveerd, dat was ook wel nodig, want het restaurant zat vol. Er kwamen mensen om te eten en die moesten toch echt wachten. Dit zegt toch echt iets over de kwaliteit van het eten en de vriendelijke ontvangst/bediening. Wij zijn hier terecht gekomen doordat wij een dagje met overnachting in Noordwijk hadden geboekt en komen zeker nog eens terug als we in de buurt zijn.
Nvanveen .
  • Datum van je bezoek: 22 aug. 2012
we hebben daar met z'n drieën gegeten. alle drie iets anders besteld. de een lamsvlees de ander hollandse biefstuk en de laatste biefstuk puntjes. alle drie hadden we niet lekker gegeten. boontjes harig. vlees niet lekker op smaak. aardappels waren zwart en heel hard. kortom smerig!! we hebben het gezegd, maar ze zeiden er niets op geen drankje of sorry. alleen we zullen het doorgeven, ja daar hebben wij iets aan, niet dus.