De Lamme Goedzak

Dorpsdijk 34 4354 AD Vrouwenpolder Nederland Kaart

Over restaurant De Lamme Goedzak

Gezelligheid bovenaan de kaart

De naam van dit restaurant is een verhaal op zich. De Lamme Goedzak, bekend uit de eeuwenoude verhalen van Tijl Uilenspiegel, hield van gezelligheid en lekker eten en drinken. Nu je dit weet, kun je je vast een goede voorstelling maken van de sfeer in dit restaurant. De kaart is voorzien van al je wensen, of je nu wilt genieten van een snelle lunch, een uitgebreid diner of een hapje tussendoor.

Meer informatie over restaurant De Lamme Goedzak

Toonmaas .
  • Datum van je bezoek: 29 mei 2016
Beste, Lamme Goedzak
we hebben er al vaker ge eten, Maar vond het deze keer niet wat het anders was.
De bediening was zeker niet als vorige keer. ook vonden we het jammer dat er deze keer geen warme groenten bij konden, wat vorige keer wel was.
Mvg Ton Maas

Fam-vissers .
  • Datum van je bezoek: 15 mei 2016
Via iens gereserveerd en de eigenaar wist niet eens dat dat kon ????Vreemd!
Eigenlijk zat alles vol maar door meedenken van de eigenaar toch mogen plaatsnemen aan een tafel die voor 4 gereserveerd was.

Mijn man bestelde carpaccio maar deze was behoorlijk vet, mijn knoflooksoep was goed van
Smaak maar ook aan de vette kant.
Ook het de hoofdgerechten waren niet geweldig van smaak, de satéspies was wederom vet.
De biefstukreepjes met stroganoffsaus waren redelijk.
Het is dan ook een cafetaria annex restaurant/eetcafé dus prijs-kwaliteit gezien prima maar voor
ons de 1e en ook meteen laatste keer.
Abel W.
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2015
Lamme Goedzak staat bekend om zijn lekkere biefstukken
Nu dit klopt
Heerlijk gebakken biefstuk zonder zenen voor een zeer schappelijke prijs
De frites waren prima gemaakt, daarbij een lekkere schaal met gemengde sla
Bediening is vriendelijk en attent
Decor is een café met biljart in de hoofdstraat van het dorp
Na afloop koffie gedronken
Ik adviseer om hierbij een lekker koekje te geven en niet een voorverpakt speculaasje
Johnlies .
  • Datum van je bezoek: 13 sep. 2014
Onlangs gestopt in Vrouwenpolder om hier even wat te eten. Hoewel er tal van leuke restaurantjes zijn in Vrouwenpolder, kozen we voor de Lamme Goedzak. dit is ons goed bevallen we hadden vlotte bediening met een gepast vleugje humor en de Biefstuk die we kregen was erg lekker. heerlijke frietjes erbij met lekkere frisse salade en ook nog eens goedkoop. Al met al een aanrader. we komen hier zeker nog een keer terug!
Tamara B.
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2012
Al een aantal keren hier gegeten. Echt een aanrader! Niet duur, verse producten en een goede smaak aan de gerechten.favoriet is de lever en als dessert de aardbeiencrumble. Vorig weekend hier gegeten omdat we 1 jaar getrouwd waren. Een heerlijk grand dessert compleet met bubbels van de zaak gekregen, omdat we de reservering een weekendje moesten verzetten vanwege een besloten feest van de eigenaar..wat een service! We komen hier zeker nog veel vaker.