De Lakei

Meer informatie over restaurant De Lakei

Jouw recensie over het restaurant De Lakei

Kees K.
  • Datum van je bezoek: 28 jun. 2017
Het zit hier elke vrijdag vol met 50+ , zal aan een behoefte voldoen; bij de koffie krijg je een klein glaasje slagroom met een druppel rode saus ; uitsmijter voor bijna 8 euro zit veel te weinig smaak aan , fabriekskaas en brood van een supermarkt terwijl de kaasboer ertegenover zit en bakkers vlakbij ; triest dat zo'n man niet zelf kan bedenken dat ie een beetje kwaliteit moet leveren .
Hugo S.
  • Datum van je bezoek: 19 dec. 2016
Leuk plekje om te lunchen. Prima prijsjes, niet te duur. Erwtensoep was prima én leuk geserveerd. Vrolijke bediening. Al met al prima!
0707 .
  • Datum van je bezoek: 5 sep. 2012
Waren er vorige week en hebben buiten heerlijk op terras gezeten. Het terras zat vol maar we hoefden niet lang te wachten. De serveerster was aardig, vriendelijk en behulpzaam.
We hadden een salade besteld en die was goed gevuld en de smaak was heerlijk.
Kortom een heel aangenaam uurtje gehad.
ps Heb nog even van de toilet gebruikgemaakt en deze was bijzonder netjes en proper.