De Lachende Zeerover

Maandag 11:00 - 20:00
Dinsdag Gesloten
Woensdag t/m Vrijdag 11:00 - 20:00
Zaterdag en Zondag 10:00 - 20:00

• Airconditioning , Huisdieren welkom , Per boot te bereiken , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen
Hugo20677 .
  • Datum van je bezoek: 24 jul. 2016
Lekkere pannenkoeken en goed vullend. Zelf geen saté geprobeerd maar dat doen we de volgende keer wel. Zag er namelijk heerlijk uit! Vriendelijke bediening en leuke ambiance.
Faatima .
  • Datum van je bezoek: 23 jul. 2016
Heerlijke pannenkoeken maar ook lekkere saté en patat te verkrijgen. Ik neem bijna altijd kraaiennest. Dit is een hartige pannenkoek met geitenkaas. Echt een aanrader als je van geitenkaas houd. Smullen maar! De normale pannenkoeken zijn ook echt heerlijk! Erg lekker na een strandwandeling.
Ingeborg E.
  • Datum van je bezoek: 27 mei 2016
Pannenkoek waren goed saté slecht salade slecht ! Bediening was slecht. Klacht was doorgegeven aan de eigenaar maar lost het probleem niet op . geen comromie niks
Anno1980 .
  • Datum van je bezoek: 31 okt. 2015
Ontzettend leuk Pannenkoeken restaurant. We komen hier al enkele jaren een paar keer per jaar. De pannenkoeken smaken prima, personeel jong maar zeer vriendelijk.
Maar het gaat natuurlijk voornamelijk om de ervaring van de kinderen. Op deze manier (lage prijzen, kinderen kunnen lekker spelen) is het altijd leuk om de kinderen te verrassen (verjaardag, diploma, vakantie enz.) En dit restaurant is dan toch een stuk beter te doen voor volwassenen dan een snelweg-fastfood-hut.
Vvdwolf .
  • Datum van je bezoek: 17 okt. 2015
Dit is een pannenkoek restaurant. Die schijnen uitstekend te zijn, mijn kinderen vonden ze heerlijk. Maar wij komen al jaren hier voor de sate van ossenhaas. Geserveerd aan een haak boven heerlijke frieten en een salade is dit de lekkerste sate ooit , zeer mals, heerlijk gemarineerd en lekkere sate erbij. Voor nog geen 16 euro! Iedereen die wij meenamen hiernaar toe ging terug. Ideaal voor gezinnen. Geef kinderen pannenkoek met speeltje en neem zelf sate. Overigens toen mijn kinderen eenmaal de sate hadden geproefd bestelden zij deze in het vervolg ook....
Nadeel is dat het dus wel onrustig kan zijn met veel kinderen die rennen en schreeuwen. Maar deze sate maakt alles goed en de Disneyachtige setting van een piratenschip is top! Heerlijk is ook het flensje met chocolade en ijs. En dan ook nog eens aan het strand! Echte aanrader!
Dannealle G.
  • Datum van je bezoek: 20 jul. 2015
Leuke plek voor kinderen. De bediening is erg vriendelijk nasr de kinderen toe. Maar ze zijn zelf nog wat jong en hebben niet genoeg begeleiding van een ervaren iemand. Heb het idee dat ze in het diepe worden gegooid en dat hoeft niet. Pannenkoeken lekker maar niet vullend genoeg- volwassenen hebben op de terugweg nog een patatje gegeten!
Marieke V.
  • Datum van je bezoek: 14 jun. 2015
Leuke zaak die goed is ingericht voor kinderen. Je hoeft ze niet continue in de gaten te houden. Eten is prima, lekkere pannenkoeken, gewoon zoals het hoort!
AenGJ .
  • Datum van je bezoek: 11 jan. 2015
Gisteravond met 13 volwassenen en 4 kleine kinderen gegeten. Mijn ouders waren 60 jaar getrouwd. De kleintjes hebben zich de hele tijd TOP vermaakt en heerlijk gegeten.
Verwend met leuke cadeau's.
Alle volwassenen hebben ook een fijne relaxte avond gehad en het eten was goed.
Ze zijn zo attent voor alle kleintjes! Bedankt!
Sander B.
  • Datum van je bezoek: 3 okt. 2014
Op vrijdag 3 oktober zijn we met zeven personen gaan eten bij De Lachende Zeerover.
Het is een echt familierestaurant waarbij de focus met name op de kinderen is. Dat is helemaal goed en doen ze ook prima. Het is dus een bewuste keuze om hier met onze kinderen heen te gaan. De specialiteit zijn natuurlijk de pannenkoeken in allerlei variaties maar ook zeker de saté van de haas of kipsaté. Onze kinderen vinden de kinderpannenkoek de meest ideale keuze omdat ze dan ook al ze hem helemaal op hebben een cadeau mogen uitkiezen (extra aantrekkingskracht dus voor kinderen). De saté van de haas (die alle volwassen hebben) is erg smaakvol en meer dan voldoende. Daarbij verse friet en een verse mix van sla met groente.

Het decor is ook gericht op de kinderen met een inrichting (hoe kan het ook anders) in een zeerover stijl. Kinderen kunnen her der ook spelen in speelhoekjes en op de tafels staan potloden/viltstiften die de kinderen kunnen gebruiken voor de kleurplaat op de andere kant van de papieren placemat.

Het was er deze avond best wel druk maar de jonge bediening werkte hard door om een ieder goed en snel te helpen; dat lukte ook. Om de pannenkoeken te "versieren" staat er genoeg op tafel; pluspunt is dat dit allemaal in afsluitbare flessen is en niet zoals bij sommige pannenkoekenrestaurants in open poten. De prijs/kwaliteit is ook in orde.

Het restaurant ligt aan de boulevard vlak bij het strand dus kan ook gecombineerd worden met een lekkere strandwandeling. Parkeren kan op verschillende locaties in de buurt. Al met al een leuk restaurant waar je met de kinderen gezellig en lekker kunt eten wetende dat de nadruk dus hierbij ligt op de kinderen en minder op de volwassen...maar dat kan dus ook een bewuste keuze zijn als je hier naar toe gaat.

Vhvh .
  • Datum van je bezoek: 7 sep. 2014
Gisteravond hier gegeten en het was allemaal voortreffelijk. Een echte aanrader!
Neem vooral de saté, mooi vol bord voor een redelijk bedrag, met een geweldige smaak.
Ben V.
  • Datum van je bezoek: 22 jun. 2014
Vaak gegeten bij dit restaurant. Zowel met eigen gezin, bestaande uit 4 personen, als ook met familie, bestaande uit 16 kinderen volwassenen 8 personen. Altijd goed en leuk geholpen.
Eten was altijd goed en weet zeker dat als een pannenkoek niet lekker zou zijn, deze gewoon wordt vervangen. Je moet het uiteraard wel even aangeven, anders kan het natuurlijk ook niet hersteld worden ! Vaak is het handig even te reserveren. Vandaag gaan we er weer eten, als reden hebben we het B-diploma van onze zoon maar genomen :)
Vanessa S.
  • Datum van je bezoek: 19 jun. 2014
Ik ga hier heen als ik lekkere saté wil eten. Want ondanks dat het een pannenkoekenrestaurant is kunnen ze ook heel goed saté maken! Voor €15 heb je een heerlijke maaltijd met te veel patat en sla die je niet op krijgt.
Het is een leuk restaurant om met kids heen te gaan, maar als je die niet hebt zoals wij en dus ook liever iets rustiger eet, dan kan dat ook heel goed. Gewoon na 18.30 uur komen.
Bediening is vriendelijk en ik kan eigenlijk niets negatiefs bedenken.
Ozden T.
  • Datum van je bezoek: 14 mrt. 2014
Met een Groupon voor 't eerst naar Zeerover geweest.
Rond 16:45 uur bij binnenkomst waren wij de eersten, maar al gauw volgden al een paar mensen ondanks de Elfstedentochtwind buiten aan de kust.

Zeer vriendelijk ontvangen door de bedienende jongeman met alle egards; geen moment 'apart' behandeld gevoeld.
Pannenkoeken waren goed bereid, alhoewel mijn derde (wellicht door drukte op dat moment) een heel klein beetje te dik en wellicht daardoor een tikkeltje (klein beetje maar) degerig was.

Voor de rest helemaal prima; voor de kinderen is het feest hier. Als ons dochtertje nog iets ouder is over een paar maanden, komen we zeker weer.
Erik M.
  • Datum van je bezoek: 2 mrt. 2014
Prima gegeten, zeer kindvriendelijk restaurant. Grote hoeveelheden eten, goed bereid. We hadden brood besteld en dat was te laat geserveerd. Als compensatie kregen we spontaan een drankje van de zaak! Het personeel was zeer vriendelijk, Kortom, we hebben een plezierige avond gehad met de kinderen, kinderen (pannenkoeken) en volwassenen (saté) zijn aan hun trekken gekomen wat betreft eten. Keuze is beperkt, maar kwaliteit is goed.
Lenneke P.
  • Datum van je bezoek: 8 feb. 2014
Altijd lekker gezellig gegeten tot vanavond, bediening slecht, na ruim half uur wachten eindelijk toetje kunnen bestellen. Half acht begonnen ze met schoonmaken de schoonmaaklucht viel zo op je pannenkoek. Jammer hoor zal wel 2 x denken voor ik weer een keer ga . Personeel had het erg druk mef diensten ruilen ????
EliseSissy .
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2012
Leuk restaurant om met kinderen naartoe te gaan: Aangekleed in piratenstijl, kleurplaten en viltstiften op de tafel. Pannenkoeken zijn prima. Ze hebben ook sate schotels e.d. Bediening is jong, maar toont wel interesse in de kinderen. Voor een 'snelle' hap is dit goed te doen. Verwacht geen culinaire hoogstandjes.