De Lachende Koe

Meer informatie over restaurant De Lachende Koe

Jouw recensie over het restaurant De Lachende Koe

Rixt T.
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2017
Was heerlijk en hele vriendelijke medewerkers. Heel erg tevreden!! We waren met zn 7en, eten was er ook super snel en goed voorbereid.
Femke G.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2017
Goed eten, alleen we zaten allemaal niet vol. Ook al hadden we een driegangen menu. Snelle service ???? vriendelijk personeel!
Jahamma R.
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2017
Heel matig gegeten.
Snackbar niveau.
Johan F.
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2017
We hebben ons prima vermaakt
Nikki B.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
Heel gehorig en warm. Goed eten en aardig personeel. Soms de gerechten te snel achterelkaar
Maarten L.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
Leuke en gezellige zaak met leuke Bediening. Eten is zeker goed en ze komen vaak langs om weer opnieuw drinken in te schinken.
Nathalie P.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2017
Heerkijk gegeten. Hangt een fijne sfeer
Samantha J.
  • Datum van je bezoek: 24 okt. 2017
Ben hier vaak geweest, was altijd lekker en gezellig maar gisteren was het echt vreselijk , het eten was taai en koud en de service was onpersoonlijk en niet aanwezig.
Richard R.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2017
Heerlijk eten, vriendelijk personeel, gemoedelijke sfeer.
Tijmen M.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2017
Weer hartstikke lekker gegeten. Ik mis alleen soms wat echte groenten, inplaats van de salade of appelsmots. Bediening was snel. We zaten nooit zonder bier en hebben ons kostelijk vermaakt. We hadden gereserveerd voor 6 personen, kwamen wat later dan afgesproken, maar na gebeld te hebben was dat geen enkel probleem.
Dirk B.
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2017
Prima eten, vlotte en leuke bediening en gezellige (studenten)sfeer
ingridhalfhide .
  • Datum van je bezoek: 11 okt. 2017
De bediening was heel goed. Jammer dat de frieten gewoon koud!! waren. Rest van het eten was goed. Bediening was behulpzaam bij het zoeken op de grond toen iets gevallen was uit mijn haar.
Heine .
  • Datum van je bezoek: 21 mei 2017
Een hele volle zaak en daardoor ook zeer luidruchtig.
Onze tafels plakten en zagen er niet fris uit.
Bestek was niet op alle plekken aanwezig, hier moesten we naar vragen bij het niet overall vriendelijke personeel.
Dat waren de minpunten dus nu de pluspunten want die waren er ook.
Voor €25,00 kan je geen hoogstaande drie gangen maaltijd verwachten maar hetgeen geboden was zeker niet slecht.
De carpaccio was eenvoudig maar had wel smaak. Het vlees van de mixed grill was niet super mals maar ook dit had wel weer smaak.
De later bijbestelde frietjes waren van een veel mindere kwaliteit en kwamen veel te laat want het dessert stond bij sommigen al op tafel.
Een prima Irish coffee maakte dat ik kan terug kijken op een maaltijd welke gezien de prijs goed was.
Nu de tafels nog even goed schoon en een smile op het gezicht dan komt het wel goed met de DAN Lachende Koe!
Koen Floris G.
  • Datum van je bezoek: 7 mei 2017
Gisteren met een paar vrienden wezen eten bij De Lachende Koe. Het is de eerste keer dat ik er geweest ben en ik kan zeggen dat het een van de beste eetcafés is waar ik ooit gegeten heb. Vooral de Spare Ribs waren zeer smaakvol. Ook de garnituur was uitstekend en als je bij wilde bestellen, was dat geen probleem. Dan hoefde je niet bij te betalen. Ook was de bediening heel vlot en het decor was authentiek. Kortom een uitstekend eetcafé, wat ik iedereen aan kan raden.
Sanne L.
  • Datum van je bezoek: 22 nov. 2016
Met zo'n 24 collega's op dinsdag gegeten. De sfeer onderling was geweldig maar helaas waren de dames van de bediening niet zo vrolijk als wij waren. Daarnaast waren er een aantal tegenvallers, de medium bestelde biefstukjes veel te rauw en de stoofpotjes waarin de groenten ver te zoeken waren werden geserveerd in een kommetje ipv in een potje. De groenten bestonden uit een aantal schaaltjes rauwkost. De partjes aardappel waren lekker, de frietjes waren bleek. De kipspies bestond uit 5 iele stukjes kip. De mayonaise werd in vla bakjes geserveerd . Ondanks de gezelligheid met de afdeling zou ik hier met partner niet voor kiezen. Erg jammer.
Eric V.
  • Datum van je bezoek: 11 sep. 2016
Wij vinden De Lachende Koe een geweldig eetcafé. De prijs-kwaliteitverhouding is uitstekend. Geen culinaire hoogstandjes, maar gewoon lekker en gezellig eten met prima bediening. Ook het all-in-concept vinden wij erg geslaagd, temeer daar de bediening lege glazen zeer snel opmerkt en bijvult. Het terras tussen twee panden in, schuin tegenover het restaurant, vinden wij bij zomerse dagen een prachtige plek om te zitten. Wij raden dit eetcafé dan ook eenieder aan.
Johson01 .
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2016
Al hoewel al jaren dit restaurant is gevestigd in Leeuwarden, had ik hier nog nooit gegeten. Grappig concept (op vrijdagavond € 2,- meer) leek het. Achteraf vond ik het wel dik betaald! Mini garnalenspiesjes vooraf gegeten en een saté gegeten wat een stuk kipfilet is met pindasaus er op. Patatjes waren net aan. Het decor is leuk en gezellig en de service super. Superaardige bediening was er. Onze zoon van 11 vond zijn schnitzel te gekruid (was ook zo), na melding werd er kosteloos een stuk kipfilet voor hem gebracht. Conclusie: leuke tent met aardige bediening maar prijs/kwaliteit hield niet over.
Dick07 .
  • Datum van je bezoek: 13 jul. 2016
Op uitnodiging van vrienden waren wij in dit drukbeklante restaurant in het centrum van Leeuwarden. De voorgerechten carpaccio en mosterdsoep, de hoofdgerechten biefstuk met blauwe kaas en kabeljauw met bijgerechten, alsmede het dessert sorbet waren goed van smaak. De rode wijn was wat dun. De bediening was snel en vriendelijk. De inrichting is niet bijzonder. Voor heel weinig geld kan men hier een heerlijke maaltijd genieten.
SiemHoumes .
  • Datum van je bezoek: 11 jun. 2016
Heel gezellig eetcafé met een hele goede formule, namelijk een vaste prijs voor een 2 of 3-gangenmenu inclusief drank.

De carpaccio is met veel groente en dat maakt het bijzonder en smaakvol.
cpvhoorn .
  • Datum van je bezoek: 14 mei 2016
All in 3 gangen heeft dit restaurant qua kwaliteit afbraak gedaan. Toeslag voor weekend absurd. Drankjes worden sporadisch geschonken, wijn is van slechte kwaliteit. Kwaliteit eten is hier beter geweest, niets bijzonders wat je ook niet thuis kan eten. Bediening vriendelijk, maar te weinig aanwezig. Wijn voor bij hoofdgerecht kwam pas ah eind vd maaltijd. Prijs-kwaliteit is niet in verhouding! Weggestopt in t uiterste donkere hoekje vh restaurant voelden wij ons niet echt welkom. Niet voor herhaling vatbaar