De Lachende Koe

Grote Hoogstraat 16-20 8911 HB Leeuwarden Nederland Kaart

Over het restaurant De Lachende Koe

Bij Eetcafé De Lachende Koe aan de Grote Hoogstraat in Leeuwarden kun je in-koe-sief dineren. Dat betekent dat je een 2- of 3-gangenmenu kiest van de kaart en daarbij onbeperkt tapbier, wijn of fris bij kunt drinken. Natuurlijk kun je ook zelf je maaltijd à la carte uitkiezen. Denk hierbij aan bourgondische gerechten met aardappelpartjes en vlees, maar ook heerlijke aperitieven zoals brie gratin met cranberrysaus. Het gezellig ingerichte café opent bij mooi weer de deuren naar een rustgevend terras met een prettig uitzicht, waar je kunt genieten van een hapje of drankje. Trek gekregen? Kom eens langs of reserveer snel een tafel.

Meer informatie over restaurant De Lachende Koe

7,1

Jouw recensie over het restaurant De Lachende Koe

Jan T.
  • Datum van je bezoek: 2 apr. 2018
Vlotte bediening, en lekker eten.
En meer dan genoeg.
L. V.
  • Datum van je bezoek: 29 mrt. 2018
Heerlijk eten, goed concept, leuke bediening en erg gezellige sfeer! Zeker een aanrader voor een gezellig avondje uit in Leeuwarden.
Ewout1977 V.
  • Datum van je bezoek: 27 mrt. 2018
Wij besloten om nu eens een keertje te dineren bij de lachende koe in Leeuwarden omdat we zeer tevreden waren over de lunches die we gegeten hadden in Drachten, Heerenveen en Harlingen. In Leeuwarden waren we nog niet eerder bij de Lachende koe geweest. Afgaand op onze eerdere ervaringen viel het toch een beetje tegen. Het eten was wel goed, niet speciaal. Ik vond de bediening vriendelijk maar erg gehaast en het was er vrij fris. De inrichting was niet erg gezellig daar waar wij zaten en beduidend minder dan de andere vestigingen van De lachende koe. Er zitten ook een paar opstappen waar je erg op moet passen. Er was iemand die een flinke smak maakte. Ik vind het persoonlijk geen plek om romantisch met je partner te eten maar meer voor een personeelsfeestje o.i.d. Voor ons blijft het bij deze ene keer in Leeuwarden. Maar morgen gaan we wel weer even gezellig samen lunchen in Heerenveen.
Inge K.
  • Datum van je bezoek: 18 mrt. 2018
Verrassend concept in een nog
verrassendere omgeving. Lekker gegeten. Snelle bediening. Enig nadeel vond ik de drukte qua bedrijvigheid maar ook stonden de tafels dicht op elkaar.
Linda P.
  • Datum van je bezoek: 13 mrt. 2018
Lekker gegeten! We hadden het all-inkoesive 3 gangen diner. Verder vriendelijk en behulpzaam personeel! Het was die avond erg koud, omdat er iets stuk was. De bediening regelde gelijk een kacheltje voor ons. Wij komen zeker nog eens een hapje eten!
Welmoed W.
  • Datum van je bezoek: 6 mrt. 2018
Geen hoogstaande en ingewikkelde culinaire gerechten maar gewoon lekker, gezellig en waar voor je geld. Royale porties, goede wijn en attente bediening. Het terras buiten zit leuk (in de zomer) en de daghap is erg aanbevolen!
Laura M.
  • Datum van je bezoek: 25 feb. 2018
De porties waren echt super! Moesten er helaas erg lang op wachten maar het was het wel waard. De bediening was druk bezig en oogcontact maken was moeilijk. Wanneer je de bediening aansprak hadden ze zeker de tijd voor je!
Tjits R.
  • Datum van je bezoek: 16 feb. 2018
We hebben een zeer geslaagde avond gehad met heerlijk eten.
Hubert H.
  • Datum van je bezoek: 10 feb. 2018
To cold
hillie G.
  • Datum van je bezoek: 9 feb. 2018
Gezellige sfeer super bediening lekker eten en niet duur
Taeke W.
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2018
overvol, krap, veel te veel tafels , in achteraf hokje (noemen ze ook nog vip ruimte) zit bijna bij elkaar aan tafel
S.C. V.
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2018
Gezellig en druk bezocht restaurant. Reserveren is in het weekend aan te bevelen. Eten is niet heel bijzonder maar wel lekker, royale porties. Drankjes zitten bij de prijs inbegrepen en daar zijn ze niet flauw in. Zodra je glas leeg is vragen ze of je nog een biertje/wijn (of fris) wil drinken.
Bij grote groepen lukt het ook om alle gerechten gelijk te serveren. Knap hoor.
Marco V.
  • Datum van je bezoek: 19 jan. 2018
Niks
Eize R.
  • Datum van je bezoek: 4 jan. 2018
Gezellige sfeer en gastvrije bediening
Sytske V.
  • Datum van je bezoek: 10 dec. 2017
heel erg zout en de kip was nog erg rood.
De ober heeft wel de rekening aangepast maar toch jammer van het eten.
M.F. W.
  • Datum van je bezoek: 27 nov. 2017
Lekker gegeten, prima sfeer, aangenaam en gezellig personeel
Rixt T.
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2017
Was heerlijk en hele vriendelijke medewerkers. Heel erg tevreden!! We waren met zn 7en, eten was er ook super snel en goed voorbereid.
Femke G.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2017
Goed eten, alleen we zaten allemaal niet vol. Ook al hadden we een driegangen menu. Snelle service ???? vriendelijk personeel!
Jahamma R.
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2017
Heel matig gegeten.
Snackbar niveau.
Johan F.
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2017
We hebben ons prima vermaakt