De Lachende Koe Harlingen

Voorstraat 12 8861 BK Harlingen Nederland Kaart

Over het restaurant De Lachende Koe Harlingen

Huiselijk en gezellig. Dat is waar De Lachende Koe voor staat. Hier geniet je van heerlijke gerechten voor een vaste prijs inclusief onbeperkt tapbier, wijn en fris. Zorg voor goed gezelschap, dan zorgt De Lachende Koe voor de rest!

Diner 2 gangen; kiezen van de kaart € 21,85 inclusief onbeperkt bier, wijn en fris.
Diner 3 gangen; kiezen van de kaart € 25,35 inclusief onbeperkt bier, wijn en fris*
* voor diner op vrij- en zaterdag geldt € 2,00 toeslag

Meer informatie over restaurant De Lachende Koe Harlingen

Jouw recensie over het restaurant De Lachende Koe Harlingen

D.A B.
  • Datum van je bezoek: 10 sep. 2018
Eten was prima, maar bediening ( lijkt vandaag wel voor het eerst hier te werken) was verre van goed. Zit ik met mijn jarige man aan tafel, neemt hij mijn bestelling op en zal weer weglopen, waarop mijn man vraagt of hij ook wat mag eten. Oh, sorry is het antwoord. Mijn glas wijn was nog niet leeg, maar wordt met het lege glas van mijn man meegenomen. Het is dat dit bij de prijs inzit anders had ik er wat van gezegd, .
Er stond een waxinelichtjehouder op tafel, maar deze was leeg, werd niet aangevuld, jammer want het komt vaak de sfeervten goede.
Daarnaast zou het goed zijn als men eens in deze spinnentijd bij de hoekjes en nooduigangen met de ragebol zou langsgaan. Ook is het prettig, dat wanneer er mensen in het restaurant zitten, de bediening zichtbaaar achter de bar staat en niet ergens achter verscholen staan.
Chris V.
  • Datum van je bezoek: 31 mrt. 2018
Verrassend goed gegeten! Wij hadden het 3 gangen inkoesief menu. Prijs/kwaliteit dik in orde. Ik had warme geitenkaas vooraf, daarna heerlijke winterkip en grootmoeders suikerbrood o.i.d.. Ook mijn tafelgenoten hebben heerlijk gegeten. Als ik nog eens in de buurt ben, dan ga ik zeker terug.
Jan T.
  • Datum van je bezoek: 18 mrt. 2018
Teleurstellend was bij aankomst dat onze reservering via iens niet bekend was bij de Lachende Koe in Harlingen
Bianca H.
  • Datum van je bezoek: 7 mrt. 2018
Gezellig gegeten!!
Erik B.
  • Datum van je bezoek: 5 mrt. 2018
Dit restaurant ligt drie huizen naast het erbij horende Hotel Harlingen. Vanuit dit hotel daar gaan dineren met de leuke formule 2-gangendiner met de erbij behorende drankjes gratis.
Is een leuke formule en het was ook nog superheerlijk. Dat vinden kennelijk meer mensen, want het was goed dat we gereserveerd hadden; het was op deze zaterdagavond stampvol met zo te zien vooral Harlingers. Bediening erg vlot en prettig. Zeker zeer de moeite waard.
Angela H.
  • Datum van je bezoek: 24 feb. 2018
Prijs kwaliteit is goed.
Corien A.
  • Datum van je bezoek: 11 feb. 2018
Goede en aardige bediening en lekker gegeten met zijn zessen voor mooi bedrag!
Marije P.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2017
Al een paar keer hier heerlijk gegeten. Helaas deze keer een paar kleine opmerkingen over het eten, maar dit is goedgemaakt door het vriendelijke personeel.
Tineke H.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2017
Lekker gegeten , leuke dames in de bediening, en het eten was snel op tafel . Wij komen zeker nog eens
Jacqueline V.
  • Datum van je bezoek: 21 feb. 2017
Eergisteren met familie gegeten bij De Lachende Koe in Harlingen. Ik had hier met mijn man al eens eerder gegeten afgelopen zomer, naar volle tevredenheid. De prijs voor een 2- of 3-gangenmenu is zeer gunstig.

Dit keer ook lekker gegeten, maar er waren nu wel een paar kleine minpuntjes: mijn man nam een biefstuk en eet deze altijd graag vrij rood (en vroeg daar dus ook om), maar kreeg hem doorbakken. Toen hij er iets over zei werd overigens wel aangeboden om een nieuwe voor hem te bakken, maar omdat je dan later dan iedereen zit te eten, heeft hij dat aanbod toch maar afgeslagen.

Ikzelf had de varkenshaas met brie. Daarbij had ik het wel lekker gevonden als de brie even onder de grill was geweest. Nu was het een koude plak brie op een warme varkenshaas. Dat kan lekkerder...

Twee personen hadden als dessert vanilleijs met warme chocoladesaus, maar deze was helaas ook gewoon koud (terwijl hij dus als warm op de kaart staat).

Het zijn de kleine dingetjes die 't 'm doen waardoor het net even wat beter had gekund. Verder was het wel lekker en de ambiance is er goed. We komen er vast nog wel eens een keer.