De Lachende Javaan

Frankestraat 27 2011 HT Haarlem Nederland Kaart

Over het restaurant De Lachende Javaan

Maak kennis met de Indonesische kookkunst

Midden in het gezellige centrum van Haarlem is De Lachende Javaan gevestigd. Ben jij klaar voor een op en top Indonesische avond? Dan is dit the place to be. Geniet tussen typerende schilderijen en decoratieve voorwerpen van de specialiteiten uit de Indonesische keuken en maak kennis met de grenzeloze gastvrijheid van deze cultuur!

Meer informatie over restaurant De Lachende Javaan

Sluitingstijd

In verband met een technische storing raden we u aan om rechtstreeks contact op te nemen met het restaurant indien u graag een reservering zou willen maken 0235328792. Vriendelijk bedankt.

9,1

Jouw recensie over het restaurant De Lachende Javaan

Feike C.
  • Datum van je bezoek: 30 jan. 2018
Schitterende naam voor een restaurant. Een van de 2 mannen die daar rondloopt straalt dit ook echt uit en roept dat je vooral ook moet genieten. En dat kan als je hier gaat eten. Heerlijke gerechten voor een zeer acceptabele prijs. Erg leuk om geweest te zijn in de super leuke stad Haarlem. Van harte aanbevolen!
Merijn T.
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2018
Goed eten, gezellige atmosfeer. Service laat zich wat afweten (weinig vraag voor drankjes & 1 moest degene achterna voor bijgerecht bestelling
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2018
Fijne indonesische gerechten ! Goede prijs-kwaliteit verhouding, rustige sfeer en goede bediening. Wij komen zeker terug.
Tineke T.
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2017
Het eten was heerlijk: smaakvol en een heel mooie hoeveelheid. Verder ook een heel prettige en goede bediening. Voor herhaling vatbaar.
Frank V.
  • Datum van je bezoek: 27 dec. 2017
Het eten was heerlijk authentieke smaken. Een aanrader, ook wat betreft het restaurant, sfeervol ingericht. Centraal gelegen in Haarlem.
  • Datum van je bezoek: 24 dec. 2017
Het eten was zeer smakelijk en voor een rijsttafel voor 2 personen zeker genoeg.
Bediening is vlot, maar wij vonden niet iedereen heel erg persoonlijk.
Desalniettemin wel een aanrader als je van Indisch houdt. Misschien zou de dessertkaart wat uitgebreider en origineler kunnen.
Huub O.
  • Datum van je bezoek: 16 dec. 2017
Fantastisch eten op sfeervolle, gastvrije en rustige locatie: van harte aanbevolen voor de liefhebbers van de Indische keuken.
Kees L.
  • Datum van je bezoek: 14 dec. 2017
Goed Indonesisch restaurant; authentiek eten! Service is niks op aan te merken. De ruimte beneden heeft een zeer slechte akoestiek waardoor het erg rumoerig is.
Wendy E.
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2017
Heerlijk gegeten, we waren met een groep van 9 man. De Indonesische rijsttafel was heerlijk, elk gerecht was lekker! Service was goed, maar iets vaker langskomen voor drinken zou op prijs worden gesteld. Maar absoluut een aanrader en ik ga er zeker nog eens heen!
Jan albert V.
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2017
Heerlijke rijsttafel gegeten! Vriendelijke bediening. Goede prijs/kwaliteit verhouding. Zeker een restaurant om nog eens terug te keren.
Robin H.
  • Datum van je bezoek: 10 aug. 2017
Heerlijk gegeten, wij kozen voor de rijsttafel en letterlijk de hele tafel stond vol. Ik ben een fan van Indonesisch eten en dat blijf ik zeker na vanavond. De bediening is een klein aandachtspuntje, het leek niet of ze er veel zin in hadden maar goed dat staat los van het heerlijke eten!
Irene P.
  • Datum van je bezoek: 22 mei 2017
Voor de eerste keer hier gegeten . Fantastisch ! We hebben genoten van het heerlijkheid eten , de goede service en raden dit restaurant echt aan????
Ed H.
  • Datum van je bezoek: 15 mei 2017
Het is al meer dan 30 jaar een begrip in Haarlem .Altijd een constante kwaliteit met een echte javaanse sfeer en service. Gewoon top restaurant met juiste prijs kwaliteit.
IngeC .
  • Datum van je bezoek: 4 mei 2017
Heerlijk gegeten en genoten van de verschillende smaakvolle gerechtjes van onze rijsttafel. Mooie inrichting, prachtige bloemen.
Abe T.
  • Datum van je bezoek: 12 mrt. 2017
Na jaren weer eens gegeten bij de Lachende Javaan.
Ze hebben een mooie upgrade gehad. Zeer sfeervol.
ook nog oude bekende gezichten gezien.
Gisteren hier uiterst gezellig en zeer goed gegeten.
De bediening was zeer attent en plezierig en een juist tempo met de gangen. Ook werd er attent omgegaan met een kleine bestelling buiten kaart om. Kortom TOP!
Steffen G.
  • Datum van je bezoek: 7 feb. 2017
Uitstekende keuken en erg vriendelijke bediening
B.L.A.C H. B.
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2016
Echt Indonesisch eten met een brede inzet van verfijnd palet van specerijen, en hun sambal is een droom.
We komen vast terug als we weer wat te vieren hebben.
Willy B.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2016
Verrast door de grootte van de zaak en door de sfeer hebben we genoten van een heerlijke rijsttafel!
Parcival V.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2016
Af en toe in Haarlem en dan altijd naar de Lachende Javaan. jaren goed geweest, vorig jaar erg teleurgesteld, erg lang wachten en eten was hier en daar koud. De vaste crew was er toen niet.
Toch nog een kans gegeven en nu was het prima. Vlotte bediening, leuke ontvangst en heerlijk eten.
Aanrader.
Pierre W.
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2016
Goed eten, maar helaas waardeloze bediening.Erg irritant, doet ook erg afbreuk aan de sfeer. Jammer. Reden om er voorlopig niet meer naartoe te gaan.