Over het restaurant de Lachende Gans

Een culinaire glimlach

Na een bezoekje aan de Lachende Gans is het bijna niet mogelijk om chagrijnig naar huis te gaan. Ten eerste omdat de naam van het restaurant je al doet glimlachen. Ten tweede omdat het personeel er alles aan doet om het jou naar de zin te maken en ten derde omdat de chef er een groot culinair feest van maakt. Hier zit je absoluut gebakken als je behoefte hebt aan een informeel avondje uit met smaakmakend goede gerechten!

Meer informatie over restaurant de Lachende Gans

Ina V.
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2017
joke L.
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2017
Lekker eten dat op een creatieve manier op het bord is gelegd. De aankleding en de bediening verdienen nog wel wat aandacht. Bediening is wat kortaf en quasi vriendelijk. De inrichting is niet meer van deze tijd. Ook daar zou wat aandacht voor kunnen komen.
frans van hoof .
  • Datum van je bezoek: 4 aug. 2017
Twee van de vier gasten eten liever vis dan vlees. "We hebben helaas geen vis als hoofdgerecht, alleen een klein stukje vis (zalm) in het voorgerecht". Dat hadden we nog niet eerder meegemaakt. Misschien vermelden op de website, dan waren we weggebleven ! Verder een ruimte waarin je moet schreeuwen om elkaar te verstaan.
Het lachen verging ons een beetje in De Lachende Gans !
Jeanettevannugteren .
  • Datum van je bezoek: 3 aug. 2017
De gerechten waren stuk voor stuk heel bijzonder, het zag er niet alleen apart en verzorgd uit, maar het smaakte ook voortreffelijk.
PJ K.
  • Datum van je bezoek: 2 aug. 2017
We hebben heerlijk gegeten bij de Lachende Gans, in een sfeervol ingerichte ruimte, met deels zicht op de keuken, wat een open, transparante sfeer geeft. De ontvangst was wat minder, aangezien daarbij gemeld werd dat er geen reservering voor ons stond, terwijl wij die wel per email bevestigd hadden gekregen (konden dat op dat moment niet gelijk laten zien ivm geen internet verbinding). Aangezien het niet al te druk was, konden we wel gewoon plaatsnemen en hebben heerlijk getafeld. Later op de avond de mail alsnog kunnen laten zien. Reactie was dat er vaker dingen mis gaan met de reserveringen van de AH restaurantactie via IENS.
piet C.
  • Datum van je bezoek: 30 jul. 2017
heerlijk gegeten , verrassingsmenu echt super en met de actie betaalbaar zonder actie best prijzig is het wel waard voor heerlijk eten maar nu extra leuk
Lavina B.
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2017
Een gezellig restaurant, de bediening was slecht te verstaan. Het eten is goed, ook met de actie van Albert Hein. Wat wij minder vonden was de eindafrekening . We voelen ons bedonderd met de actie. Extra hoge prijzen rekenen en voor het friet extra betalen. Om te kunnen compenseren.
Hier verlies je klanten mee i.p.v dat je door deze actie probeert nieuwe klanten te werven. Jammer, wij komen niet meer terug, met vriendelijke groet mevr Borsboom.
jacobjoke .
  • Datum van je bezoek: 28 jul. 2017
We waren aangenaam verrast door de creatieve gerechten en de leuke ongedwongen behandeling van het personeel ook de inrichting met de mooie schrijfsels van de chef-kok is iets aparts !
Een aanrader !!
Jan V.
  • Datum van je bezoek: 27 jul. 2017
Prettige bediening, rustige omgeving, kwaliteit was goed, het menu bood alleen geen keuzemogelijkheid.
Totaal : tevreden
huijgenlj .
  • Datum van je bezoek: 23 jul. 2017
In het kader van de AH aktie op 23/07 bij de Lachende Gans geweest met een groep van total 5 mensen. Na vermelding dat wij aan de AH aktie mee deden, kregen wij te horen dat er een verrassing menu aangeboden zou worden van of vlees of vis. een person bestelde vlees, maar wilde in geen geval kip. De overage 4 bestelden vis. Bij het opdienen kreeg inderdaad diegene die geen kip wilde vlees (sucade). de overage gasten kregen echter kip voorgeschoteld, hetgeen niet bested was. Na kort commentaar werd te kennen gegeven dat de vis op was en dat er op eigen initiatief dan maar kip voorgeschoteld werd, zonder enige vorm van vooradvies / vragen etc. Op de vraag dat kip niet echt gewenst was, werd vermeld dat indien wij toch vis wilden eten, er een visstick gebakken kon worden. van de 5 couverts, 4 verkeerd is een aardige negatieve score. de manier van problemen oplossen verdient helaas geen lintje. Teleurstelling alom en geen adres om in de toekomst meer te bezoeken.
Vasco D.
  • Datum van je bezoek: 22 jul. 2017
De lachende gans is een restaurant waar de prijs-kwaliteit verhouding dik in orde is. Wij kozen het verrassingsmenu en waren aangenaam verrast door de verzorgde gangen en het lekkere eten. Ondanks de scherpe prijs is de kok er in geslaagd om drie hele leuke en goede gangen te serveren, aanrader!
Betty H.
  • Datum van je bezoek: 15 jul. 2017
Verrassende gerechten, heerlijk gegeten. Het duurde allemaal wel wat lang, het was druk ( zaterdag avond Big Rivers festival)
Marian V.
  • Datum van je bezoek: 15 jul. 2017
Het eten was super, ondanks kortingsactie van AH toch alle aandacht van personeel. TOP! Eten, was voortreffelijk, super gezellige avond gehad. Voor herhaling vatbaar.
Gerda L.
  • Datum van je bezoek: 6 jul. 2017
Vriendelijke bediening die met passie over de producten vertellen en met je meedenken als je een aanpassing wil.Bediening heeft oog voor de gast en het eten was erg lekker geslaagde avond
F. W.
  • Datum van je bezoek: 5 jul. 2017
Jammer dat je het menu niet op papier in handen krijgt zodat je zelf een keuze kunt maken. Het werd nl. aan tafel
mondeling opgedreund. Voor mensen boven de 85 niet zo handig. Op de rekening bleek dan ook dat wij de patat extra moesten betalen! Het is voor mij logisch dat een aardappelgerecht inbegrepen is. Daardoor viel de rekening hoger uit dan verwacht.
Ria B.
  • Datum van je bezoek: 2 jul. 2017
Het eten was heerlijk. Het was jammer dat we moesten vragen om een lepel toen we soep kregen :-( en we hadden de aardappeltjes graag meteen bij ons gerecht gekregen. Toen we er om vroegen duurde het nog even.
Paul N.
  • Datum van je bezoek: 2 jul. 2017
Wij hebben in de Lachende Gans gegeten n.a.v de AH restaurantactie. Bij binnenkomst werd ons meteen gemeld dat we in het kader van de AH actie kwamen. Dat vonden we een wat vreemd begin; het leek wel alsof we daarmee een soort stempeltje kregen. Meteen werd meegedeeld dat we een verrassingsmenu kregen en werd ons ook gevraagd wat we vooraf wilden drinken. We kozen na een korte presentatie, tot onze eigen verrassing, voor een bijzondere gin-tonic. Hadden we achteraf beter niet kunnen doen want het was erg veel en je zit er dan bijna de hele maaltijd mee. Aan de wijn zijn we hierdoor niet meer toegekomen. Het is ook geen goede drank-spijs combinatie. Het diner was heel bijzonder qua samenstelling en opmaak (culinaire koude erwtensoep, gevulde hen en een sorbetje met bevroren aardbei). Het zag er allemaal mooi uit maar kon niet iedereen bekoren. De hen was bovendien iets te droog. Voor enkele disgenoten net iets te ver af van het geëigende pad. Gelukkig hadden we als bijgerechten ook patat en salade anders was het diner, ook qua hoeveelheid, onvoldoende. De nieuwe aanpak in de Lachende Gans is in elk geval bijzonder maar wellicht is het beter om a la carte te eten en zo iets meer invloed te hebben op de samenstelling van het menu. Maar goed, het gaat om een actie en die moet je nemen zo als die is! Bij het afrekenen kwamen de patat en de salade apart op de rekening. Voor de gin-tonics betaalden we 10 euro per glas. In elk geval zeker geen restaurant meer van dertien in een dozijn. Voor de liefhebber zeker een aanwinst.
Marjolein G.
  • Datum van je bezoek: 2 jul. 2017
Een 5-gangen diner gegeten met groupon. Op zich lekker, maar achteraf viel de rekening wel tegen.
Bij binnenkomst wordt er meteen een aperitief aangeboden. Dat is lastig te weigeren wanneer je mensen hebt uitgenodigd. Er wordt net iets te vaak gevraagd of je nog wat wil drinken. Wij zijn geen grote drinkers en hadden met 6 personen 2 flessen water 6 drankjes en koffie toe.
We moesten hiervoor meer dan 100 euro afrekenen.
Bij het hoofdgerecht werd verteld dat we konden kiezen uit frites, aardappelen of salade.
Deze bleken ook op de rekening te staan, terwijl er op de groupon staat dat je betaald voor een 5-gangen menu en dat alleen de drankjes exclusief zijn. Dan verwacht je dit niet.
Al met al wel lekker, maar ik heb er geen prettig gevoel aan overgehouden. Ik kom hier niet meer...
Netty K.
  • Datum van je bezoek: 1 jul. 2017
Het was weer een super avond. Was hier voor de 2e keer en werd weer verrast. Verrasende gerechten. Ook mijn vrienden waren zeer aangennam verrast door dit restaurant. Kom zeker weer terug