Over het restaurant de Lachende Gans

Een culinaire glimlach

Na een bezoekje aan de Lachende Gans is het bijna niet mogelijk om chagrijnig naar huis te gaan. Ten eerste omdat de naam van het restaurant je al doet glimlachen. Ten tweede omdat het personeel er alles aan doet om het jou naar de zin te maken en ten derde omdat de chef er een groot culinair feest van maakt. Hier zit je absoluut gebakken als je behoefte hebt aan een informeel avondje uit met smaakmakend goede gerechten!

Meer informatie over restaurant de Lachende Gans

• : Gratis parkeren in de buurt & Betaald parkeren in de buurt

Dinsdag t/m Zondag 17:30 - 22:00

• MasterCard , Pin , Visa card
  • Af te huren , Airconditioning , Catering , Huisdieren welkom , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
S. V.
  • Datum van je bezoek: 16 jun. 2017
Vriendelijk personeel, geweldige locatie, heerlijk eten, je zit er heerlijk op je gemak, echt een avondje uit! Wij komen zeer zeker terug!
Hans D.
  • Datum van je bezoek: 16 jun. 2017
Prima avond gehad, uitstekend gegeten, aardige mensen. Kortom een aanrader! AH 5 gangen diner gebruikt met wijnarrangement.
Marian V.
  • Datum van je bezoek: 6 jun. 2017
Het was voor een Dinsdagavond gezellig druk. Voor ons normaal een iets te duur, maar door de AH actie voor ons een heerlijk, nu betaalbaar, restaurant. Zeer verrassend. Heerlijk gegeten
Jenny V.
  • Datum van je bezoek: 16 mei 2017
Menukaart op website kwam niet overeen met menukaart in het restaurant! Voor visliefhebbers weinig keus. Jammer!
Antony Jan D.
  • Datum van je bezoek: 13 mei 2017
We vonden het uiteindelijk een zeer geslaagde avond. Het enige minpuntje vonden we de tijd die we moesten wachten alvorens het voorgerecht en hoofdgerecht uit de keuken kwamen. De bediening deed haar uiterste best om dit te verzachten. Uiteindelijk was het het wachten meer dan waard. Alle gerechten waren verrukkelijk, mooi gepresenteerd en goed op elkaar afgestemd. Ook het wijnarrangement was uitstekend in balans met de gerechten. Ook de prijs / kwaliteit verhouding was optimaal. De inrichting is klassiek gezellig.
Esther K.
  • Datum van je bezoek: 6 mei 2017
Eten bij de Lachende Gans is altijd een feestje. Begin dit jaar van eigenaar gewisseld, de huisstijl iets veranderd, maar het eten en gastvrijheid blijven uitstekend. Met de AH 2=1 actie gegeten dit keer, Heerlijk menuutje. De gerechten worden met precisie en liefde bereid. Alles heerlijk smaakvol. De bediening is vriendelijk en correct, tijd voor een praatje, als je glas leeg is, wordt het direct opgemerkt. Het is heerlijk dat er de tijd word genomen tussen de gangen, alle tijd om bij te praten met vrienden/familie/partner. Het is rustig en gezellig zitten, de ruimte tussen de tafels is zodanig dat je elkaar niet hoort.
Lydia V.
  • Datum van je bezoek: 29 apr. 2017
Helaas een slechte ervaring met dit restaurant. Week van te voren telefonisch gereserveerd maar niet doorgekomen. U heeft het AH menu gereserveerd nee dat hadden wij niet. Lange tijd voordat de bestelling opgenomen werd voor drinken. Chaotische bediening doordat er maar 2 mensen alles moesten verzorgen.
Na voorgerecht lang wachten en telkens ja kom zo bij u. Bij bestelling van 2e drankje gelijk om hoofdgerecht gevraagd omdat het wel erg lang duurde. Bij het uitserveren van de hoofdgerechten werd er uitleg gegeven over het gerecht en een tafelgenoot vroeg en wat heb ik want dat waren twee plakjes wat op worst leek, maar bleek dus de curry van lamsschouder te zijn!!!
Op de vraag waar onze friet was werd gezegd in de frituurpan en die friet hebben we ook niet gekregen helaas.
Wij hebben kenbaar gemaakt dat wij nog nooit zo slecht eten voorgeschoteld hebben gekregen, en wij hebben al veel restaurants op ons lijstjes staan.
Bediening zou het met de kok overleggen en wij konden dessert vh huis krijgen waar wij voor bedankt hebben gezien de kwaliteit van de andere gerechten.
Werd er toch gedekt voor dessert en hebben wij de rekening gevraagd.
Kortom onderbezetting en slechte kwaliteit van de gerechten ondanks de kleine menukaart.
Bij het betalen werd er niets meer tegen ons gezegd geen excuus niets iedereen ging ons uit de weg.
JanHor .
  • Datum van je bezoek: 22 apr. 2017
Weer eens in de Lachende Gans gegeten. Verrukkelijk viergangendiner met onder andere krokant gebakken kabeljauw met doperwtjes en in piepkleine blokjes gesneden peentjes. Een soepje (cappuccino heet dat in vaktermen) van pompoen en basilicum en een superlekker stuk buikspek dat een garens- en bereidingstijd van 72 uur heeft. Dat is te proeven! Zo mals en smakelijk eet je dit gerecht nergens. Heerlijke wijn erbij en je avond kan niet meer stuk.
De bediening is zoals gewoonlijk uiterst vriendelijk en attent en de ambiance geeft een gezellig huiskamergevoel. Hier blijven we komen.
Hapgraag .
  • Datum van je bezoek: 3 mrt. 2017
Ja we zijn er weer eens gaan eten na een lange tijd.
Zoals ook in andere recensies te lezen valt moet je wel een beetje voorbereid zijn op door de bediening aangeboden zaken.
Zoals :" wilt u er wat brood bij , frites of water ?" Want dat kan flink oplopen . Niet fijn als je daar steeds op gewezen wordt in recensies dunkt mij.
Maar gisteren hebben we van het actie-menu genoten.
5 gangen voor 29,95 en echt zo ontzettend lekker allemaal.
En omdat wij geen vlees eten zou t vegetarisch of vis worden.
Was geen enkel bezwaar.
Een fantastische linzensoep met knapperige groentes.
Daarna een soort zelfbereide krokante visstick met heerlijke saus
Daarna ja, heel bijzonder een glas met daarin een variatie van rode biet afgedekt met een superdun koekje. Ongelofelijk lekker.
Dan een op de huid gebakken stukje zalm, precies goed ook.
En dan ook nog een heerlijk toetje.
Kortom HULDE aan de kok en aan de vriendelijke bediening.
Anika V.
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2017
Heerlijke en eerlijke gerechten. Origineel, maar niet over de top. Tafelen in een prettige ambiance. Een adres om te onthouden!
herhcolenbrander1945 .
heerlijk gegeten.
waren verrassende gerechten, op zich bekende gerechten , maar leuk opgemaakt.
attente en ter zake kundige bediening.
locatie wat kaal en waarschijnlijk moeilijk warm te krijgen, hiervoor werd mede een elektrisch kacheltje ingezet.
Hannie V.
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2017
Zijn hier afgelopen zondagavond met de AH actie geweest, en het viel ons duidelijk tegen. Wij konden geen karaf water bij de wijn krijgen, maar moesten een fles bestellen, Dit vanwege de AH actie. Bij het hoofdgerecht werden geen frietjes geserveerd, maar moesten dit apart bestellen ad Euro 5,00 voor een klein schaaltje. Ook de fles water kostte Euro 4,95. Het menu was zeer schraal, maar keuze uit 2 gangen, en niet verheffend. Al met al reden om hier niet terug te komen.
Anne V.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2017
Gisteren het 4-gangensurprisemenu gegeten en 3 maanden geleden al eens met de AH-restaurantactie wezen eten. Beide keren de bietenmousse met rozenwater gehad en dat was helemaal niet erg, die is namelijk heerlijk! Verder gisteren een vispaletje en als hoofdgerecht de hen. Het toetje was een souffle van koffie en chocolade met butterscotchsaus. Verwacht hier geen hele ingewikkelde gerechten maar wat je krijgt is erg goed en met liefde klaar gemaakt. De bediening is aardig en attent. En het oude pandje waar ze in zitten is sowieso een bezoekje waard. Aanrader!
Thijs H.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2017
Had gezien de menu kaart niet veel verwachtingen, maar was aangenaam verrast door het bijeen brengen van de smaken, bij alle gangen die we gegeten hebben,

Toppertje dus
Albert W.
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2017
Genoten van het aktiemenu. Goede prijs/kwaliteitsverhouding. Minpunt: het was erg koud in de zaak.
Mooi oud pand met hoge plafonds, maar met het vriesweer bijna niet warm te stoken.
Anja B.
  • Datum van je bezoek: 18 jan. 2017
Goede bediening, heerlijk gegeten !
Janneke V.
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2017
Met 8 personen heerlijk gegeten. Het beperkte AH- keuzemenu was voor ons verrassend smakelijk. Met twee glutenvrije tafelgenoten werd ook heel goed rekening gehouden. De vierkante tafel was heel geschikt. Fijne avond gehad, zeker voor herhaling vatbaar.
Wil M.
  • Datum van je bezoek: 10 jan. 2017
Jammer dat salade en friet apart bijbesteld moeten worden en naar onze mening voor een te hoge prijs. Wij vinden dat enigszins klantonvriendelijk overkomen.
Het management zou kunnen overwegen om de prijs van het menu wat te verhogen en dan gewoon friet en salade erbij te serveren.
Johanna S.
  • Datum van je bezoek: 10 jan. 2017
Het eten was echt lekker. Maar wat een afgang. Ook hier weer allerlei toevoegingen die extra betaald moesten worden . Wilt U een broodplankje ? Frietjes en rauwkost. En dat stond niet bij het online menu vermeld. Het toppunt was, wij vonden de twee desserts van het keuzemenu niet onze smaak. We vroegen of we in de plaats daarvan gewoon een glas thee konden krijgen. Dat kon,maar er werd wel €8.50 extra voor gerekend. Jammer.
Valentina K.
  • Datum van je bezoek: 8 jan. 2017
Gister hier met de groupon voor 5 gangen gegeten, het was heerlijk! beter nog als gehoopt.
vriendelijk ontvangen, en een flesje wijn uitgekozen van de kaart.
schappelijke prijzen voor de flessen.
we begonnen met een linzensoep met lekkers erin, dit was best een flinke bak vol ook zeg.
Toen een creatie van biet op verschillende manieren, ontzettend leuk gepresenteerd en heerlijk!
3e gang was buikspek, zacht van binnen krokant van buiten echt perfect, erbij zat misschien iets te veel garnituur, saus/yoghurtdressing en koriander olie, allemaal top maar iets te veel van het goede vonden wij.
daarna echt wederom heerlijk stukje hen en als dessert een koffie soufflé.
blij verrast kunnen wij zeggen dat we graag nog eens komen!