de Lachende Gans

Singel 389 3311 HG Dordrecht Nederland Kaart

Over het restaurant de Lachende Gans

Een culinaire glimlach

Na een bezoekje aan de Lachende Gans is het bijna niet mogelijk om chagrijnig naar huis te gaan. Ten eerste omdat de naam van het restaurant je al doet glimlachen. Ten tweede omdat het personeel er alles aan doet om het jou naar de zin te maken en ten derde omdat de chef er een groot culinair feest van maakt. Hier zit je absoluut gebakken als je behoefte hebt aan een informeel avondje uit met smaakmakend goede gerechten!

Meer informatie over restaurant de Lachende Gans

• : Gratis parkeren in de buurt & Betaald parkeren in de buurt

Dinsdag t/m Zondag 17:30 - 22:00

Jouw recensie over het restaurant de Lachende Gans

Eline P.
  • Datum van je bezoek: 11 apr. 2018
Via een actie voor weinig geld hier culinair gegeten. We zaten op een fijne rustige plaats. Sfeervol restaurant en vriendelijk personeel.
Marieke K.
  • Datum van je bezoek: 25 dec. 2017
Zoals altijd weer lekker gegeten en super vriendelijke bediening. Wel vrij prijzig, maar dat wisten we van te voren, we gaan hier daarom alleen bij speciale gelegenheden eten.
wptz .
  • Datum van je bezoek: 25 dec. 2017
Heerlijk gegeten! We waren afgekomen op het speciale Kerstmenu en elke gang (4) was verrassend en smakelijk. Fijne bediening, o.a. een zeer goed advies bij de wijnkeuze. Bij het afscheid bleek het moeilijk een taxi te krijgen. Men ging voor ons op zoek en vond snel een geschikte taxi.
H.H.M. S.
  • Datum van je bezoek: 16 dec. 2017
Fijn restaurant met biologische kaart, smaakvolle gerechten, bijzondere cuisine. Dersert mag iets uitbundiger. Maar was wel bijzonder.
Wij hadden het basis menu speciaal voor tijdens de kerstmarkt.
Restaurant is een aanrader. Zelfs tijdens de drukte dineer je hier in een warme ambiance, met vriendelijke vakkundige bediening.
Corinne V.
  • Datum van je bezoek: 16 dec. 2017
Heerlijk gegeten, vrolijke vriendelijke bediening die er een gezellige avond van maken. Zeker een volgend bezoek waardig.
Heidi V.
  • Datum van je bezoek: 12 dec. 2017
Wat een feestje om hier te eten. Alles klopt: de hartelijke ontvangst, de sfeervolle inrichting en dan het menu van de chef.
Eindelijk een chef die snapt dat vegetarisch eten meer is dan de combinatie pasta-groenten-kaas.
Prachtige gerechten als smaakvolle schilderijtjes die in een rustig tempo op je tafel verschijnen. De lachende gans onderscheid zich duidelijk van de restaurants die de vegetarische gerechten als sluitpost lijken te zien.
Wij zijn onder de indruk. En komen graag terug.
H.J.L B.
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2017
Geen op en/of aanmerkingen.
Moni D.
  • Datum van je bezoek: 8 dec. 2017
Heerlijk gegeten, goede service!
Jan-Maarten R.
  • Datum van je bezoek: 30 nov. 2017
Hele leuke zaak en originele gerechten en hele vriendelijke bediening.
Hans D.
  • Datum van je bezoek: 29 nov. 2017
Een leuke zaak met gastvrije ontvangst. 4 gangen menu was heel plezierig . Zeker een aanrader
De tafel van Anita D.
  • Datum van je bezoek: 28 nov. 2017
Zeer bijzondere, verzorgde gerechten op biologische basis.
Marja H.
Heerlijke gerechten met veel bijzondere ingrediënten en mooi opgemaakte borden!
Susan W.
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2017
Geweldig. Super service. Super eten.
Clara S.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2017
Gegeten met twee kinderen. Lekker eten, vriendelijke bediening.
abeijk .
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2017
In tijden niet zo heerlijk gegeten. En wat een fijn concept: één menu samengesteld door de kok en natuurlijk naar wens aan te passen. Een ontspannen avond met 6 verassende en lekkere gerechten. Aanrader!
Wout V.
  • Datum van je bezoek: 21 nov. 2017
Zeer vriendelijke gastvrouw, leuke accenten door bij de presentatie aan tafel gerechtjes te voorzien van een heerlijk sausje. We hebben genoten van een driegangen verrassingsmenu, prachtige gerechten heerlijk op smaak. Leuk dat de producten die gebruikt worden vnl. lokaal zijn en aan het seizoen gebonden. Complimenten aan zowel de keuken als de bediening. Komen er zeker nog terug.
Annemiek V.
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2017
Jammer dat van te voren bij de IENSFEStiVAL actie dat je niets la carte kunt eten.
Het menuutje was wel smakelijk maar met een actie passen ze wel de gerechten aanmelden geen hert maar sucade bijvoorbeeld. Ook geen frietjes en als erbij. Dat moet je dan bijbetalen. Broodje met piepklein beetje boter 3.95 ook overdreven. Eten is lekker maar zeker niet het oorspronkelijke bedrag van het menu waard.
Marielle E.
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2017
Heerlijk gegeten in een sfeervol restaurant!
Marjorie B.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2017
Heel goed!
Govert S.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2017
Wij hebben afgelopen zaterdag voor het eerst bij dit Dordse pareltje gegeten. Mede vanwege de IENS restaurant week hebben we gekozen voor de 6-gangen menu, wat hebben wij genoten van de opwindende combinaties van seizoensproducten uit de streek/het eiland! Eten op dit niveau hadden wij niet verwacht, goed voorbereid, op smaak en (erg) netjes gepresenteerd. Daarbij ook keurige uitleg van de super efficiënte en vriendelijke bediening die aanwezig maar niet opdringerig is, bedankt nogmaals dames!. We hadden in de recensies gelezen dat sommige mensen het eten te weinig vonden en dat friet ed. niet standaard wordt bijgeleverd. Deze mening delen wij zeker niet, het eten is goed in balans en meer dan genoeg, friet past er mi. niet bij en wil je dat per se hebben dan mag je er (terecht) voor betalen. Ook de prijs (zelfs zonder de actie) is gegeven wat je krijgt redelijk. Voor mij een aanrader en jullie zien ons zeker terug
truussoulier .
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2017