Over het restaurant de Lachende Gans

Een culinaire glimlach

Na een bezoekje aan de Lachende Gans is het bijna niet mogelijk om chagrijnig naar huis te gaan. Ten eerste omdat de naam van het restaurant je al doet glimlachen. Ten tweede omdat het personeel er alles aan doet om het jou naar de zin te maken en ten derde omdat de chef er een groot culinair feest van maakt. Hier zit je absoluut gebakken als je behoefte hebt aan een informeel avondje uit met smaakmakend goede gerechten!

Meer informatie over restaurant de Lachende Gans

• : Gratis parkeren in de buurt & Betaald parkeren in de buurt

Dinsdag t/m Zondag 17:30 - 22:00

• Af te huren , Airconditioning , Catering , Huisdieren welkom , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
Anja B.
  • Datum van je bezoek: 18 jan. 2017
Goede bediening, heerlijk gegeten !
Wil M.
  • Datum van je bezoek: 10 jan. 2017
Jammer dat salade en friet apart bijbesteld moeten worden en naar onze mening voor een te hoge prijs. Wij vinden dat enigszins klantonvriendelijk overkomen.
Het management zou kunnen overwegen om de prijs van het menu wat te verhogen en dan gewoon friet en salade erbij te serveren.
Johanna S.
  • Datum van je bezoek: 10 jan. 2017
Het eten was echt lekker. Maar wat een afgang. Ook hier weer allerlei toevoegingen die extra betaald moesten worden . Wilt U een broodplankje ? Frietjes en rauwkost. En dat stond niet bij het online menu vermeld. Het toppunt was, wij vonden de twee desserts van het keuzemenu niet onze smaak. We vroegen of we in de plaats daarvan gewoon een glas thee konden krijgen. Dat kon,maar er werd wel €8.50 extra voor gerekend. Jammer.
Valentina K.
  • Datum van je bezoek: 8 jan. 2017
Gister hier met de groupon voor 5 gangen gegeten, het was heerlijk! beter nog als gehoopt.
vriendelijk ontvangen, en een flesje wijn uitgekozen van de kaart.
schappelijke prijzen voor de flessen.
we begonnen met een linzensoep met lekkers erin, dit was best een flinke bak vol ook zeg.
Toen een creatie van biet op verschillende manieren, ontzettend leuk gepresenteerd en heerlijk!
3e gang was buikspek, zacht van binnen krokant van buiten echt perfect, erbij zat misschien iets te veel garnituur, saus/yoghurtdressing en koriander olie, allemaal top maar iets te veel van het goede vonden wij.
daarna echt wederom heerlijk stukje hen en als dessert een koffie soufflé.
blij verrast kunnen wij zeggen dat we graag nog eens komen!
Mieke-en-Cees .
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2017
Waren met AH-aktie. Voeren een speciaal menu met keuze uit 2 voor-, 2 hoofd-, en 2 nagerechten , die we allemaal geprobeerd hebben. Vooraf een mandje brood. Wat onwennig bij opnemen van het aperitief, ook niet de gewenste drank voorradig. Vreemd met een zaak als Rutte in Dordrecht. Voorgerechten prima, bij hoofdgerecht moet je voor €5 voor 2 personen frites bijbestellen. Smaak was verder prima, er werd saus bijgeleverd maar niet goed duidelijk was waarvoor die diende. Nagerechten was veel zorg aan besteed, smaak was goed. Met een flesje huiswijn en 2 espresso moesten we toch nog €75 afrekenen.
Hans D.
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2017
Hans de Heer

· 15 uur geleden
5 gangen diner met bijpassend wijnarrangement gekozen. Bleek prima keuze uitstekend gegeten met prima uitleg van de bediening in een leuke ambiance. Prima avond gehad!
Joeke W.
  • Datum van je bezoek: 28 dec. 2016
Heerlijk kerst menu genoten
Verrassende gerechten prachtige borden.
Zeer vriendelijke en leuke bediening.
Vooral de bospaddenstoelensoep was om je vingers bij op te eten
Riet V.
  • Datum van je bezoek: 25 dec. 2016
op eerste kerstdag met 9 personen gereserveerd . 5 van ons hadden hertenstoofvlees , bij het opdienen viel ons op dat hetzeer bedorven rook en helaas werd onze indruk na proeven bevestigd . Onze klacht werd afgewimpeld en vervolgens werden we volledig genegeerd . Pas toen we na ruim een uur wachten op het dessert aangaven weg te willen , stond dit binnen 3 minuten op tafel. We hebben het hoofdgerecht uiteraard niet genuttigd , er werd geen alternatief geboden maar wel een gepeperde rekening.beslist geen aanrader kerstafgang nummer 1
S.G.M. D.
  • Datum van je bezoek: 18 dec. 2016
45 min wachten op het voorgerecht, haast een uur op het hoofdgerecht. Dessert niet gekregen (waren ze vergeten en de keuken was al schoon) maar moesten wel gewoon voor ons 3 gangen menu betalen.
Schaam je Lachende gans....
Diny M.
  • Datum van je bezoek: 17 dec. 2016
Bijzonder vriendelijk personeel, Veel aandacht voor de mens, Heerlijk gegeten ik ga zeker nog een keer terug met of zonder ah actie.
MarijkevanDoorn .
  • Datum van je bezoek: 17 dec. 2016
Met m'n vriendinnen erg lekker en gezellig gegeten bij de Lachende Gans. Er werd goed ingespeeld op onze dieetwensen en de gerechten waren mooi opgemaakt, op aparte wijze opgediend en zeer smakelijk. Leuk ingericht en sfeervol restaurant en sympathiek professioneel personeel. Echte aanrader!
JerS .
  • Datum van je bezoek: 17 dec. 2016
Goede ontvangst, leuke inrichting. Mooie wijnkaart, wijnen zijn per glas te bestellen, erg positief. Wilde gaan voor de biefstuk, maar gastheer stelde de sucade voor en gaf hier een uitleg bij waardoor het water me al in de mond liep. Deze was uiteindelijk heerlijk samen met de bijgeserveerde groenten. Als we meer tijd hebben komen we graag een menu proberen.
Esther H.
  • Datum van je bezoek: 17 dec. 2016
Gerechten waren eenvoudig. Duur voor wat je kreeg.
Keuze uit maar 2 gerechten met AH-actie. 2 voor-, 2 hoofd- en 2 nagerechten.
Ien R.
  • Datum van je bezoek: 11 dec. 2016
Hele leuke lokatie in de buurt van het station.
Erg creatief opgediend en heerlijk gegeten.
Als we in de buurt zijn, komen we graag terug.
Amy V.
  • Datum van je bezoek: 8 dec. 2016
Vijf-gangenmenu met wijnarrangement op. Alle vijf de gerechten waren prachtig opgemaakt en voortreffelijk van smaak. De wijn erbij was ook heel goed, evenals de bediening. Fijne en ontspannen avond gehad!
Christie V.
  • Datum van je bezoek: 29 nov. 2016
We wonen in de buurt en besloten snel een hapje te eten. Eten was prima, niet heel bijzonder. Het was echter zo verschrikkelijk koud in het restaurant, dat we de koffie voor thuis hebben bewaard...brrr niet aangenaam!! Voor ons niet voor herhaling vatbaar, jammer!
elsvog .
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2016
Heerlijk gegeten!! De temperatuur in het restaurant was echter te laag. Na het dessert wilde we gauw naar huis omdat we het onbehaaglijk koud hadden. Jammer, het heeft onze ervaring om bij jullie te eten negatief beïnvloed.
Misschien een verwarmingsbron plaatsen?
Wouter H.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2016
Leuk, ontspannen restaurant.

Jammer dat het erg koud is in de rug in het "AH actie" deel.

We merkten echt dat dat de gereserveerde plaatsen waren en onze gastheer en gastvrouwen hadden daardoor wellicht minder aandacht voor ons. Jammer want we wilden het eigenlijk niet bij 1 drankje bij het eten houden
jadegeus .
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2016
Wij waren hier eerder, hetgeen aangeeft dat wij al tevreden waren. Eten was goed, het visgerecht had iets meer smaak mogen hebben, was iets te vlak. De soep was iets te koud, waardoor de rauwe ingrediënten te rauw bleven. Personeel was zeer vriendelijk, zou alleen wat efficiënter kunnen werken, waardoor zij minder loop bewegingen behoeven te maken. Is helaas een verschijnsel dat mensen harder menen te moeten praten, wanneer men met meerdere personen is. Daar kan het restaurant weinig aan doen, anders dan geluiddempende materialen te gebruiken. Wij hebben al weer gereserveerd voor tweede kerstdag.
Willem W.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2016
Kleinschalig restaurant met prettige bediening. Weten van eenvoudige (lokale) groenten erg verrassende gerechtjes op tafel te zetten.