Over het restaurant de Lachende Gans

Een culinaire glimlach

Na een bezoekje aan de Lachende Gans is het bijna niet mogelijk om chagrijnig naar huis te gaan. Ten eerste omdat de naam van het restaurant je al doet glimlachen. Ten tweede omdat het personeel er alles aan doet om het jou naar de zin te maken en ten derde omdat de chef er een groot culinair feest van maakt. Hier zit je absoluut gebakken als je behoefte hebt aan een informeel avondje uit met smaakmakend goede gerechten!

Meer informatie over restaurant de Lachende Gans

Bert M.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2017
B. V.
  • Datum van je bezoek: 18 okt. 2017
Wij hebben een zeer bijzondere avond beleefd bij de lachende gans. Het verrassingsmenu was voortreffelijk.
Een echte aantader voor hen die eens iets anders willen. Top!
Paul B.
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2017
Lekker gegeten en een goede bediening. Enkel ene positieve ervaring dus er weinig op aan te merken...............................................................................................
W.M. B.
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2017
heerlijk gegeten van verrassende en smakelijke gerechten. zoals het op je bordje lag was het een lust voor het oog.
A.P. V.
  • Datum van je bezoek: 11 okt. 2017
Prima sfeervol restaurant . We kregen met onze AH bon een smakelijk verrassingsmenu. Er werd goed rekening gehouden met mijn dieet. We komen hier graag nog eens terug.
ilse S.
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2017
Het was weer voortreffelijk. Verrassend als altijd. Nu weer met de AH kaart gegeten dus een verrassings menu, maar dat is geen probleem, het is altijd lekker
Matthieu O.
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2017
Fantastisch avondje dineren...mooie gerechten. 6 gangen waren verassend uitgebalanceerd. Goede wijn, vriendelijke service
CSS .
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2017
Dit restaurant moet niet meedoen aan zo'n actie van AH. Bij het hoofdgerecht moest je de patat en salade als sidedish betalen. De hoeveelheid eten was echt te weinig, ook met sidedish!

Er liepen 2 vrouwen in de bediening. Dat was niet genoeg! Ze werden kortaf en haastig. Niet plezierig!
mj F.
  • Datum van je bezoek: 1 okt. 2017
Eerder hier gegeten zonder kortingsactie en dat was goed. Zeer behulpzaam en attent personeel en lekker eten. Nu met kortingsbon was er niets meer moge;ijk, op het chagrijnige af. Het menu was ook maar zozo. Wij komen hier nooit meer.
Roelof E.
  • Datum van je bezoek: 30 sep. 2017
Hier gegeten met de AH restaurantactie. Uitstekende bediening, er werd goed gereageerd op de specifieke dieet wensen. Voortreffelijk, verrassend 3-gangen menu genoten met veel smaaksensaties; uitmuntende kok! Sfeervolle ambiance, prettige akoestiek: kortom absolute aanrader!
Yvonne B.
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2017
Heerlijk gegeten met de AH restaurantactie! Echt een aanrader voor een fijn avondje uit in een prettige omgeving.
3 gangen menu was heel smakelijk samengesteld.
Mart J.
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2017
Met een gezelschap van 8 personen hebben wij in de Lachende Gans gegeten.
Het eten is een belevenis. We kozen voor het 6 gangen menu van de maand. Het was mogelijk om bepaalde ingrediënten zoals bijvoorbeeld vis te laten vervangen door een ander ingrediënt waar sommigen ook graag gebruik van maakten. Ik heb voor menu gekozen zoals de kok het had samengesteld. Elke gang was met veel zorg klaargemaakt en was een lust voor het oog en voor de smaakpapillen. De bediening was uitstekend. Ik vond het leuk dat we bij elk gerechtje uitleg kregen over wat we gingen eten. Een min puntje is de gehorigheid in het restaurant. Wij zaten aan en tafel midden in het restaurant terwijl we juist om een rustige plek gevraagd hadden bij het reserveren. Hierdoor vind ik het restaurant minder geschikt als je met een wat groter gezelschap ook een gezamenlijk gesprek wilt voeren.
jozé V.
  • Datum van je bezoek: 9 sep. 2017
Heel gezellig en fijn personeel. erg sfeervol ingericht.Alleen de wachttijd vond ik een beetje lang.Leuke inkijk in de keuken en schone toiletten
Jolanda K.
  • Datum van je bezoek: 9 sep. 2017
We hadden het verrassingsmenu van de chef en dat was heerlijk. Het zag er mooi uit en smaakte verrukkelijk.
We gaan zeker nog een keer terug!
trees V.
  • Datum van je bezoek: 7 sep. 2017
Weer heel goed vegatarisch gegeten. Wij zijn niet vegatarisch, maar eten hier altijd vegatarisch. Een aanrader!
Zoveel zorg aan besteedt . De verschillende smaken/ gerechten komen heel goed met elkaar overeen en zijn ook nog mooi opgediend op je bord. Top!!
hendricus S.
  • Datum van je bezoek: 6 sep. 2017
het was een van de beste maal tijden die wij ooit gehad hebben!! alles heerlijk!! we hebben alle vier genoten van alles!!!!
L.A. S.
  • Datum van je bezoek: 31 aug. 2017
We hebben heel lekker gegeten en waren verrast door de presentatie. Alleen het vlees ('hen filet') was onduidelijk en had geen smaak.
joannielsen8 .
  • Datum van je bezoek: 31 aug. 2017
Ik vond de vis niet zo erg lekker heel compact.
vond het vervelend dat er geen frites erbi waren extra bestellen.
vond de voorgerecht ook erg culinair wel heel erg weinig.
inekemeijboom1 I.
  • Datum van je bezoek: 27 aug. 2017
Heerlijk gegeten, gerechten zijn prachtig opgemaakt en zeer goed van smaak