De Lachende Gans Werkendam

• Datum van je bezoek: 27 okt. 2018
we zijn tevreden.
Hans K.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2018
Heerlijk eten en vriendelijke mensen, die houden van het goede leven.
Arie H.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2018
Het is fascinerend mee te maken hoe dit restaurant in +/- 21/2 jaar uit een faillissement is uit gegroeid tot een goed lopende zaak. We zijn in deze periode verschillende keren wezen eten met vrienden en familie altijd vol lof. Bijzonder is de ontwikkeling van de hardwerkende eigenaar, welke eigenlijk geen horeca ervaring had en nu een gedreven restaurateur is met een heel vriendelijk en betrokken team om zich heen. Ook aan het decor word gewerkt al met al een fijne en gezellige gelegenheid waar je lekker kunt eten. Ga zo door.
Valentine W.
  • Datum van je bezoek: 28 sep. 2018
Het eten was niet onsmakelijk maar ook niet bijzonder. We hadden geboekt via de website van Iens waarop stond dat je 20% korting kreeg. Hier was het personeel niets van bekend.
Gerrit B.
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2018
Was een heerlijk ontspannen en goed verzorgde avond uit eten
Wim H.
  • Datum van je bezoek: 12 sep. 2018
Mooi restaurant, vlotte bediening, heerlijk gegeten.
Joja K.
  • Datum van je bezoek: 5 sep. 2018
Het eten was heerlijk, de service perfect
D. A.
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2018
Zeker voor herhaling vatbaar!!!
Ma H.
  • Datum van je bezoek: 30 jul. 2018
Afgelopen weekend met 7 personen heerlijk gedineerd in dit sfeervolle restaurant. We werden gastvrij ontvangen door de eigenaar, waarna we naar het mooie overdekte terras werden begeleid. Dit restaurant beschikt over een geweldige keuken met 2 jonge enthousiaste koks. De menukaart bestaat uit veel diversiteit en heerlijke zomerse gerechten. Deze werden culinair opgediend en waren werkelijk verrukkelijk!! De service was super, en werden op tijd voorzien van drinken. Het restaurant binnen is verzorgd netjes en sfeervol! Kortom een geweldige culinaire avond!!
Eric V.
  • Datum van je bezoek: 14 jul. 2018
Kort samengevat: in De Lachende Gans wordt niet gelachen, niet door het personeel! En na het zien van de rekening ook niet meer door ons!
Johan P.
  • Datum van je bezoek: 22 feb. 2017
Afgelopen week hier gegeten. Bij binnenkomst was de eigenaar te druk met de vaste klanten om de nieuwe klanten te verwelkomen. Prijs qua hoeveelheid te duur. Gerechten worden lauw geserveerd nadat ze te lang in de keuken blijven staan. En de frites is meer kruimels als hele frieten.
Adrie S.
  • Datum van je bezoek: 25 jan. 2017
Wij hebben met een groep van 40 personen bij De Lachende Gans gegeten. Van te voren is met de gastvrije eigenaar en de kok besproken wat de wensen en wat de mogelijkheden waren. De kok en de eigenaar kwamen met goede suggesties. We kwamen uit op koud en warm buffet en een toetjesbuffet. Het bleek een schot in de roos te zijn. Er was voor elk wat wils (o.a. carpaccio, salade, wild stoofpotje, vis, diverse groenten, ijs, crème brûlée, vers fruit). En voor de vegetariër werd speciaal een heerlijke risotto gemaakt.
Er was ruimschoots voldoende. De gerechten werden mooi gepresenteerd. En heel belangrijk: het smaakte uitstekend. De bediening was goed. De entourage is mooi. Kortom het was een heerlijke avond.
Ashley V.
  • Datum van je bezoek: 15 aug. 2016
Wij hebben afgelopen weekend voor het eerst gegeten in restaurant de lachende gans. Wij hebben heerlijk malse biefstuk op en mijn vriendin at haar vingers op bij het dessert. Een heerlijk Italiaans koud biertje en vriendelijke bediening, maakte onze avond compleet. Zeker voor herhaling vatbaar.
CBL .
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2016
Lekker gegeten; leuke bediening.
Foutje bij de bestelling van het dessert; werd meteen goedgemaakt met een nieuw dessert.
Arie H.
  • Datum van je bezoek: 18 jun. 2016
Restaurant heeft pas een nieuwe eigenaar welke nog druk bezig het decor te vernieuwen.
De servies is buitengewoon vriendelijk en gastvrij. Het eten is goed verzorgd en lekker en met zorg bereid door een jonge maar ambitieuze chef kok Ben zelf geen wijn drinker maar wat ik de anderen gehoord heb word er een goed glas wijn geschonken.Al met al een zeer geslaagde avond welke zeker nog vele malen herhaald zal worden. Ga zo door.
Koos W.
  • Datum van je bezoek: 1 jun. 2016
Nieuwe eigenaar, deze heeft themadagen ingevoerd, zoals onbeperkt sliptong eten, tot mijn verbazing waren deze tongetjes in de roomboter gebakken en niet in de olie en dat proef je.
De bediening is niet zo ervaren maar wil graag leren en zijn zeer vriendelijk en behulpzaam.