De Lachende Gans Werkendam

Meer informatie over restaurant De Lachende Gans Werkendam

Jouw recensie over het restaurant De Lachende Gans Werkendam

Jee C.
  • Datum van je bezoek: 22 feb. 2017
Afgelopen week hier gegeten. Bij binnenkomst was de eigenaar te druk met de vaste klanten om de nieuwe klanten te verwelkomen. Prijs qua hoeveelheid te duur. Gerechten worden lauw geserveerd nadat ze te lang in de keuken blijven staan. En de frites is meer kruimels als hele frieten.
Adrie S.
  • Datum van je bezoek: 25 jan. 2017
Wij hebben met een groep van 40 personen bij De Lachende Gans gegeten. Van te voren is met de gastvrije eigenaar en de kok besproken wat de wensen en wat de mogelijkheden waren. De kok en de eigenaar kwamen met goede suggesties. We kwamen uit op koud en warm buffet en een toetjesbuffet. Het bleek een schot in de roos te zijn. Er was voor elk wat wils (o.a. carpaccio, salade, wild stoofpotje, vis, diverse groenten, ijs, crème brûlée, vers fruit). En voor de vegetariër werd speciaal een heerlijke risotto gemaakt.
Er was ruimschoots voldoende. De gerechten werden mooi gepresenteerd. En heel belangrijk: het smaakte uitstekend. De bediening was goed. De entourage is mooi. Kortom het was een heerlijke avond.
Ashley V.
  • Datum van je bezoek: 15 aug. 2016
Wij hebben afgelopen weekend voor het eerst gegeten in restaurant de lachende gans. Wij hebben heerlijk malse biefstuk op en mijn vriendin at haar vingers op bij het dessert. Een heerlijk Italiaans koud biertje en vriendelijke bediening, maakte onze avond compleet. Zeker voor herhaling vatbaar.
CBL .
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2016
Lekker gegeten; leuke bediening.
Foutje bij de bestelling van het dessert; werd meteen goedgemaakt met een nieuw dessert.
Arie H.
  • Datum van je bezoek: 18 jun. 2016
Restaurant heeft pas een nieuwe eigenaar welke nog druk bezig het decor te vernieuwen.
De servies is buitengewoon vriendelijk en gastvrij. Het eten is goed verzorgd en lekker en met zorg bereid door een jonge maar ambitieuze chef kok Ben zelf geen wijn drinker maar wat ik de anderen gehoord heb word er een goed glas wijn geschonken.Al met al een zeer geslaagde avond welke zeker nog vele malen herhaald zal worden. Ga zo door.
Koos W.
  • Datum van je bezoek: 1 jun. 2016
Nieuwe eigenaar, deze heeft themadagen ingevoerd, zoals onbeperkt sliptong eten, tot mijn verbazing waren deze tongetjes in de roomboter gebakken en niet in de olie en dat proef je.
De bediening is niet zo ervaren maar wil graag leren en zijn zeer vriendelijk en behulpzaam.