De Lachende Gans Werkendam

Hoogstraat 38 4251 CM Werkendam Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant De Lachende Gans Werkendam

Ashley V.
  • Datum van je bezoek: 15 aug. 2016
Wij hebben afgelopen weekend voor het eerst gegeten in restaurant de lachende gans. Wij hebben heerlijk malse biefstuk op en mijn vriendin at haar vingers op bij het dessert. Een heerlijk Italiaans koud biertje en vriendelijke bediening, maakte onze avond compleet. Zeker voor herhaling vatbaar.
CBL .
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2016
Lekker gegeten; leuke bediening.
Foutje bij de bestelling van het dessert; werd meteen goedgemaakt met een nieuw dessert.
Arie H.
  • Datum van je bezoek: 18 jun. 2016
Restaurant heeft pas een nieuwe eigenaar welke nog druk bezig het decor te vernieuwen.
De servies is buitengewoon vriendelijk en gastvrij. Het eten is goed verzorgd en lekker en met zorg bereid door een jonge maar ambitieuze chef kok Ben zelf geen wijn drinker maar wat ik de anderen gehoord heb word er een goed glas wijn geschonken.Al met al een zeer geslaagde avond welke zeker nog vele malen herhaald zal worden. Ga zo door.
Koos W.
  • Datum van je bezoek: 1 jun. 2016
Nieuwe eigenaar, deze heeft themadagen ingevoerd, zoals onbeperkt sliptong eten, tot mijn verbazing waren deze tongetjes in de roomboter gebakken en niet in de olie en dat proef je.
De bediening is niet zo ervaren maar wil graag leren en zijn zeer vriendelijk en behulpzaam.