De la Ruïne

Neerhem 2 6301 CH Valkenburg aan de Geul Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant De la Ruïne

Willem H.
  • Datum van je bezoek: 11 jul. 2016
Een gezellig terras tussen de ruïne en de poort van Valkenburg geklemd.
De service was perfect. Wij zijn geholpen door de eigenaar.
De uitsmijter ham/ kaas was heel goed gebakken. Vaak wordt het gebakken ei op de rauwe ham en de plak kaas geserveerd, hier is alles heerlijk meegebakken. het werd geserveerd op twee meergranen biologische boterhammen. Daarbij nog een schaaltje heerlijke gemengde salade.

Mijn vrouw had alles gelijk, alleen met twee heerlijke kwekkerboom kroketten.

We zagen ook goede menu's voorbij komen voor een laag tarief.
Jammer voor de eigenaar dat ze net voor de doorloop zitten, zodat veel mensen eerst naar de bezienswaardigheden gaan en snel dit terras voorbij lopen.

Ik zou aanbevelen om daarna toch terug te lopen om hier te genieten op het terras.
Monique M.
  • Datum van je bezoek: 27 jun. 2016
Heerlijk gegeten in dit gezellige restaurant. Dit restaurant is pas recentelijk overgenomen. Maar wat hebben ze t al goed voor elkaar. Eten was prima. Wijn heerlijk. Alles Biologische producten.
Na t op beschutte terras gezeten, met heerlijke koffie en een dame blanche. We waande ons als God in Frankrijk. Chapeau
Richard V.
  • Datum van je bezoek: 22 apr. 2015
Beste mensen wat hebben we hier weer heerlijk gegeten , voor de Asperge schotel want die is echt ongelooflijk lekker , beslist een aanrader als u hier wil gaan eten , zeer gastvrij en hulpvaardig .
En redelijk van prijs en van een goede bediening , heel graag tot ziens dus bij La Ruine want dan eet je zeker rustig en ongestoord en smaakt het des te beter .
met de groet familie R. van Huizen Uit Den Helder.