De Kwakel

Noordzijdseweg 169 3415 RC Polsbroek Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant De Kwakel

Vrouwgje K.
  • Datum van je bezoek: 1 mei 2015
We werden gastvrij ontvangen. Een belangstellende en hartelijke gastvrouw. Een fantastische kok, het eten was goed van smaak, puur, lekker warm én het bord was goed gevuld. Al was het decor niet onze smaak, we hebben de sfeer als huiselijk en prettig ervaren. Chapeau!
Corvo .
  • Datum van je bezoek: 30 mrt. 2013
Onlangs wederom hier gegeten. Het is maar waar je van houdt, maar hier kan nog ouderwets gezellig en goed gegeten worden, met goede porties vlees/vis en daarnaast heel veel verse(!) groenten. De tafel is werkelijk te klein om alle schalen etc te bevatten. Ten opzichte van de zogenaamde kwaliteitsrestaurants, waar een groot bord met weinig erop wordt gepresenteerd, is dit een verademing! Fantastisch eten!! Het decor zou wat beter kunnen, is wat gedateerd. Als het om eten gaat zijn er weinig die dit verbeteren. Geweldig!
Brinkhaus .
  • Datum van je bezoek: 25 sep. 2012
Bij binnenkomst waan je je in de jaren 70.
Inrichting is echt gedateerd.
Bediening is vriendelijk en het eten is gewoon.
Niet slecht, maar ook niet supergoed.
Wij vonden het erg zout, maar smaken verschillen.Wel hebben we enorm lang gewacht
voordat het eten doorkwam.En dat terwijl er weinig gasten waren..