De Kuueninklikke Hoeskamer van Thoear

Meer informatie over restaurant De Kuueninklikke Hoeskamer van Thoear

Dinsdag t/m Zaterdag 17:00 - 22:00

Eatgoodfood .
  • Datum van je bezoek: 2 apr. 2016
Wij aten hier op een zaterdagavond, het restaurant zat redelijk vol. Het duurde allemaal erg lang. We hebben meer dan een half uur moeten wachten tot we iets mochten bestellen. Uiteindelijk 2,5 uur gezeten en alleen maat een voor- en hoofdgerecht op. De bediening was verder aardig, maar dus niet erg snel en oplettend.
De wijn was lekker. We hebben verder pomidori soep genomen, die was heerlijk. De gefrituurde pompoen bloemen met Italiaanse kaas waren matig. Ik proefde vooral veel gefrituurd beslag en mozarella. Als hoofdgerecht namen we o.a. zeetong. Deze was echter geen 400 tot 500 gram. Toch betaal je er bijna 30 euro voor. De gebakken coquilles en garnalen met kaas waren goed. Ook de bijgerechten waren goed. Omdat het allemaal erg lang duurde hadden we geen zin meer in een dessert. Vier jaar geleden aten we hier ook, toen waren we heel tevreden. Misschien hadden ze hun avond niet?
Erik R.
  • Datum van je bezoek: 28 feb. 2016
We zijn hier met een gezelschap van 10 personen gaan eten. Hele fijne avond beleefd.
Allereerst het eten: prima! Niets op aan te merken, allemaal verse producten, met kunde en smaak bereid! Ook het plaatje, het ziet er netjes en goed opgemaakt uit.
Service: van de kritische noten van eerdere recensies hebben we niets gemerkt. Het gehele gezelschap had heel divers besteld, alles mooi op tijd en tegelijkertijd uitgeserveerd. Ook de bediening netjes en correct.
Decor: mooi oud pand, wat geheel in de stijl van het stadje is ingericht, waardoor er een goede ambiance ontstaat.
Conclusie: zeer zeker de moeite waard om hier te gaan eten, zeer goede prijs-kwaliteit verhouding.
Leo D.
  • Datum van je bezoek: 27 feb. 2016
Zelden zo lekker gegeten,heerlijke sushi met rosbief vooraf, heerlijke smaaksensatie.
Als hoofdgerecht een werkelijk geweldige Ribeye, met geroerbakte groenten als, uien, paprika, etc.. daarnaast een bakje met patatjes. Dat vonden wij persoonlijk een beetje jammer.
De ribeye was zo fantastisch klaargemaakt dat de patat het gerecht in onze beleving naar beneden haalde, dit verdiende een gepofte aardappel of een bedje van aardappelpuree.
Maar ja zo hebben wij allemaal onze voorkeuren, heerlijk gegeten, ook het kaasplateau was top.
Zaterdagavond .
  • Datum van je bezoek: 27 feb. 2016
Als u heel lang op uw eten wilt wachten moet u hier zijn! 4 uur voor voorgerecht, hoofdgerecht en koffie :-(
Ik kan kort zijn eten was goed, jongens achter de bar waren aardig maar constant bezig met drank schenken, dat snap ik is omzet, bazin verschuilt zich achter "verse producten" vandaar dat je lang moet wachten , verdient niet de titel gastvrouw!
Andrebours .
  • Datum van je bezoek: 19 feb. 2016
Gisteravond bij Henk en Hilde weer heerlijk gegeten. De carpaccio is overheerlijk en heel zomig . De coquille en gamba's zijn voortreffelijk. De biefstuk van de grill en de biefstuk van de ossehaas allebei ontzettend lekker. Henk je kan er wat van. ???? het was geweldig. Tot de volgende keer. En Henk heeft een geweldige (gast)vrouw Hilde.
Ienimini .
  • Datum van je bezoek: 26 sep. 2015
Afgelopen zaterdag hebben wij zeer smaakvol gegeten bij De Kuueninklikke Hoeskamer van Thoear. De pasta met biefstukreepjes was lekker, maar de ossenhaas en kalfshaas sprongen er echt uit door boterzachte en goed gebakken vlees. Ook de bijgerechten (friet, gebakken aardappeltjes, warme groenten en salade) waren goed verzorgd. Verder is het een gezellig restaurant met vriendelijk personeel.
Bert Z.
  • Datum van je bezoek: 10 okt. 2014
Super avond gehad. Uitstekend eten, gezellig, vriendelijke mensen. Super, eten. Goede gastvrouw, attent personeel. We komen snel terug.
Paul_s .
  • Datum van je bezoek: 5 jul. 2014
Met meerdere mensen hier gegeten (4 tafels met aparte groepjes). Per tafel was de bediening goed, maar onafhankelijk van elkaar was er aan iedere tafel wel wat mis: kraanwater konden we niet bestellen, en karaffen water moesten we voor betalen...behalve als je wijn bestelt (wat ze er vooraf niet bij vermelden) en ondanks onze glazen wijn werd er geen fles water van de rekening gehaald. Franse frietjes, wel op de kaart als kindermenu, konden niet als bijgerecht besteld worden en aan een andere tafel werd een gerecht neergezet dat ze niet besteld hadden: dit kon niet worden teruggenomen...kortom, veel discussie met de gastvrouw!
Oja, de bediening was op zich goed en de kok had ook goed gekookt, maar de gastvrijheid kon ik niet bespeuren.
Wimrad .
  • Datum van je bezoek: 5 jul. 2014
Onlangs op een zaterdag met een groep bij dit restaurant gegeten. Leuke inrichting en het eten is erg goed. Alleen jammer dat dit niet kan worden gezegd van de service. De bediening had het erg moeilijk het aanwezige aantal gasten. Na het eten van het hoofdgerecht hebben de lege borden bijvoorbeeld zeker een half uur nog op tafel gestaan voordat er iemand langs kwam om deze mee te nemen. Verder wat vreemde voorwaarden zoals max 6 soorten hoofdgerecht, ook bij een groter aantal personen. Meest opvallende was nog dat enkele vragen van gasten (bijvoorbeeld over het kunnen krijgen van een karaf kraanwater) aanleiding bleek voor de eigenaresse om in de zaak een discussie aan te gaan. Erg onprofessioneel en was toch wel een domper op de avond. Dessert en koffie dan ook ergens anders in het stadje genuttigd.
Eric Megel .
  • Datum van je bezoek: 11 jul. 2012
Wat een verademing om zulke mensen te ontmoeten. Geheel spontaan aan de bar olijvjes proeven, artisjokken harten, en olie uit eigen import uit Toscane. Een kok die van zijn hobby zijn werk heeft gedaan en zonder de noemer '' Restaurant '' Eten is goed en eerlijk gastvrouw en bediening evenzo!! We komen terug