De Kust

F.C. Dondersstraat 2 3572 JG Utrecht Nederland Kaart

Over het restaurant De Kust

Niet zomaar een visrestaurant

Vis is duidelijk de ster van dit restaurant. Ze hebben het leuk gedecoreerd met schelpen en gedroogde zeesterren. Leuk is dat er op de kaart wortels en garnalen getekend zijn -het zijn vooral de speciale visgerechten die indruk maken, denk aan zwaardvissteak met zeekraal en huisgemaakte makreelkroketjes. Maar ook voor vega's en vleesliefhebbers is er voldoende keuze. Geniet van een heerlijke maaltijd nabij het Oorsprongpark!

Glas champagne

Meer informatie over restaurant De Kust

Maandag t/m Zondag

Jouw recensie over het restaurant De Kust

Sten H.
  • Datum van je bezoek: 8 dec. 2017
Ontvangst was goed, de bediening vriendelijk en het eten lekker!
Sacha S.
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2017
Mogelijk door de kleine ruimte waren de omgevingsgeluiden zeer storend. We konden de ober nauwelijks verstaan en ook praten met elkaar was een uitdaging. Het eten was heerlijk.
Nicolien M.
  • Datum van je bezoek: 13 nov. 2017
Vriendelijk, lekkere verse vis, lekkere wijn
annette A.
  • Datum van je bezoek: 9 nov. 2017
Was lekker eten, alleen hangt er een lichte putlucht in het restaurant. Daar wen je aan, maar is niet echt fijn.
Nick V.
  • Datum van je bezoek: 23 okt. 2017
Heerlijk gegeten ! 1 van de top vis restaurants van Utrecht. Met de lunch perfect gebakken sliptongen gegeten en een gerilde dorade met een salsa verde ! net alsof ik in het buitenland vis aan het eten was zeker een aanrader en kom hier zeker terug.
Henk Z.
  • Datum van je bezoek: 1 okt. 2017
Zowel de makreelfilets als de frietjes waren véél te zout. Het dessert (appel crumble met een bolletje ijs) was oke, maar niet bijzonder. Niet uit de oven, maar warme appelstukjes met een soort strooisel eroverheen.
Henri V.
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2017
Heerlijk gegeten en een leuk simpel restaurant. Wel eerlijk eten en dat is voor ons belangrijk.
Sylvia N.
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2017
Prettige sfeer. Heel leuk dat je kunt kiezen tussen grote en kleine porties. Hierdoor was een dessert ook nog mogelijk en we hadden de cheesecake met frambozen niet willen missen.
Francisca V.
  • Datum van je bezoek: 13 sep. 2017
Prima plek voor lekker eten
Joeri K.
  • Datum van je bezoek: 10 sep. 2017
Tweede keer bij De Kust, heerlijk gegeten! Veel nieuwe gerechten tov de vorige keer, en de bediening kon er goed over vertellen. Voor goeie wijntips moet je naar Daan vragen!
annette G.
  • Datum van je bezoek: 31 aug. 2017
Nieuwe kaart, nieuw interieur. Maar de bediening is nog steeds zeer attent en het eten is alleen maar beter geworden. Ook de kids hebben genoten. Vooral de super churros gingen er in als koek!1
daan J.
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2017
Heb hier vandaag 25 augustus geluncht . Een leuke jongen in de bediening met 0 kennis van zaken . Een fout van de eigenaar om iemand die overig enorm zijn best doet zo te laten zwemmen in de kust .hadden echt zin om gezellig en goed te lunchen .er stond halve kreeft op het bord maar ja dat was alleen voor de avond oesters helaas alleen voor de avond .de enige verse vis op de kaart catch of the day zeebaars die overige heerlijk was daar naast wat bijgerechten besteld . Voor een vis restaurant wat karig aanbod enig dessert appeltaart ( heel origineel ) op de vraag een bordje kaas te serveren was niet mogelijk . JAmmer van zo' n leuke zaak
Nina V.
  • Datum van je bezoek: 22 aug. 2017
Sorry voor t glas eten was lekker, lepel had wel gemogen
Hanno W.
  • Datum van je bezoek: 21 aug. 2017
Fijn restaurant met vriendelijke bediening en goed eten van leuke nieuwe kaart
Margriet B.
  • Datum van je bezoek: 28 jul. 2017
Gezellig restaurant,super vriendelijke bediening en voor een goeie prijs heerlijk gegeten
Echt een aanrader,ook lekker om buiten te zitten met evt terras verwarming
Fatima-Zohra R.
  • Datum van je bezoek: 18 jul. 2017
Door taalbarriere een misverstand over we wilden zitten. De serveerster sprak geen Nederlands. Waardoor ze ons niet helemaal goed begreep. Gelukkig sprongen andere collega's haar te hulp. Al bij al een top plek.
Michiel V.
  • Datum van je bezoek: 22 jun. 2017
Ik kom zeer regelmatig bij de Kust en ben nog nooit teleurgesteld. Altijd een ontspannen sfeer, fijne locatie, goed vers eten en prima prijzen.
Ariette R.
  • Datum van je bezoek: 24 mei 2017
Leuke locatie, vriendelijk personeel, maar gerechten zijn bijzonder klein en niet alle verfijnd. Vitello Tonato erg simpel.
Jaap W.
  • Datum van je bezoek: 24 apr. 2017
Het was enige tijd geleden dat ik in De Kust ben geweest maar ik vond het tegenvallen. Het personeel was weinig alert op de Engelstalige gast die in ons gezelschap was (pas bij bestellen kwam men met een wat smoezelige Engelstalige kaart). Het personeel zag er ook niet erg verzorgd uit (echt vieze kleding met soep (?) spatten op een overhemd). De porties zijn zeker niet groot te noemen en de kwaliteit was niet bijzonder. In het kort: ik vind het op dit moment geen aanrader.
Afke P.
  • Datum van je bezoek: 2 apr. 2017
Echt heeerlijk gegeten! Lekkere gerechten, goede producten en smakelijke wijnen. Favoriet blijft Gamba's PilPil, fijn dat deze ook op de nieuwe kaart terug is gekomen