De Kust

F.C. Dondersstraat 2 3572 JG Utrecht Nederland Kaart

Over het restaurant De Kust

Niet zomaar een visrestaurant

Vis is duidelijk de ster van dit restaurant. Ze hebben het leuk gedecoreerd met schelpen en gedroogde zeesterren. Leuk is dat er op de kaart wortels en garnalen getekend zijn -het zijn vooral de speciale visgerechten die indruk maken, denk aan zwaardvissteak met zeekraal en huisgemaakte makreelkroketjes. Maar ook voor vega's en vleesliefhebbers is er voldoende keuze. Geniet van een heerlijke maaltijd nabij het Oorsprongpark!

Glas champagne

Meer informatie over restaurant De Kust

Maandag t/m Zondag

Jouw recensie over het restaurant De Kust

Nina A.
  • Datum van je bezoek: 21 jul. 2018
Heerlijke zit, leuke verrassende combinaties en vriendelijke bediening. Dit was een tweede bezoek, en zeker niet de laatste!
Marlous V.
  • Datum van je bezoek: 29 jun. 2018
LEkker eten, lekker zitten, lekkere wijn.
Hein A.
  • Datum van je bezoek: 30 mei 2018
Portie eten wel te weinig voor een normale eter. Ik had de salade carpaccio. Vulde niet zo erg zoals verwacht. Top bediening dat wel.
Moniek V.
  • Datum van je bezoek: 26 mei 2018
We hebben hier onze verloving gevierd. Heerlijk gegeten, goede service. Veel aandacht van het personeel, heel attent. Bijzondere creatieve gerechten.
Saskia A.
  • Datum van je bezoek: 18 mei 2018
We vonden de bediening erg goed en vriendelijk. Hoofdgerecht viel wat tegen. Cheesecake maakte veel goed!
Marion V.
  • Datum van je bezoek: 13 mei 2018
Het eten was goed maar niet bijzonder, de zeebaars was gegrild punt. Smakeloos en volgens mij absoluut niet gekruid. De sla lag op het bord met niets erbij. Dus een vis, droge sla en wat saus in een bakje. We konden er patat bij krijgen maar bij mijn vraag of iets anders mogelijk was, was het antwoord nee. Raar dat je niet iets anders hebt dan patat. Ik wil ondanks dat ik regelmatig uit eten ga geen "fout" voedsel nemen. Dus kortom een maaltijd die ik thuis heel erg makkelijk zelf had kunnen maken en daar ga ik niet voor uit eten dan wil ik verrast worden. O ja er zat ook nog een bakje tomatensmurrie bij. Wat na een beetje zout er bij wel lekker was bij de vis. Bediening was vriendelijk. Maar ook ik ga niet meer terug.
Hege V.
  • Datum van je bezoek: 1 mei 2018
Catch of the day, Zeebaars, was fantastisch klaar gemaakt. Heerlijk gegeten!
Joost R.
  • Datum van je bezoek: 29 apr. 2018
Lekker eten, aardig personeel.
Cees V.
  • Datum van je bezoek: 17 apr. 2018
Gisteravond komen eten met zijn drieën. De mosselen en de hertenbiefstuk die ons waren aangeraden door de vriendelijke serveerster vielen zeer in de smaak! Wij komen zeker terug!
Nick V.
  • Datum van je bezoek: 17 apr. 2018
Weer heerlijk gegeten bij de kust ! Lekker gezeten op het terras met een top gegrilde zeebaars ga zeker terug komen om te genieten van de verse vis!
Marjolein H.
  • Datum van je bezoek: 17 apr. 2018
Zelden zo slecht gegeten! Alles was op, moest 3x bestelling veranderen. Dat wat we kregen was te zout, smakeloos of te laat. Klopte gewoon helemaal niet!
Marian B.
  • Datum van je bezoek: 28 mrt. 2018
Prima, aardige bediening. Lekker vis van de dag. Dessert wat minder.

Zeker voor jerhalimg vatbaar.
Maria V.
  • Datum van je bezoek: 23 mrt. 2018
Informele setting en bediening, maar intussen erg goed eten en wijn aanbieden !
Mathilde V.
  • Datum van je bezoek: 4 mrt. 2018
Vriendelijke jongelui die bij binnenkomst je een tafel laten kiezen. Prima. We kozen een fles witte wijn( lekker bij de vis). Pinot Gris. Voor mij altijd favoriet. Bij t proeven op zich niet echt iets mis mee maar vond de wijn niet koud genoeg en ook wat zurig. Bleek een pinot gris uit Duitsland.
We bestelden verschillende gerechtjes om te delen. De sashimi van zalm en tonijn was heel karig. Grote portie voor 19€. 8 hele dunne kleine plakjes zalm en de tonijn idem. DE smaak was goed.
Helaas zat in de tapanade bij t brood een grote haar... grr. De garnalen kroketjes waren heerlijk.
Hoofdgerechten: mosselen waren niet goed schoongemaakt, zanderig vele schelpen kapot en er zat een bedorven smaak aan. Niet opgegeten. Kalf entrecote was lauw. Dorade van de grill was droog. Kortom het viel ons erg tegen. Vorig jaar nog gegeten daar... was toen prima. We hebben slechts koffie kado gekregen.
Helaas we komen niet meer terug. Utrecht heeft veel heerlijke tentjes om te eten als we van een 3 daagse beurs afkomen.
Florentine J.
  • Datum van je bezoek: 7 feb. 2018
Onze stamkroeg. Altijd fijn om hier te zijn
Maria V.
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2018
Prettige bediening, de kaart is wat onduidelijk waardoor er keuzes gemaakt werden die achteraf niet de bedoeling waren.
Lindy V.
  • Datum van je bezoek: 12 jan. 2018
Gezellig restaurant, maar de kok maakt het zich naar onze smaak iets te makkelijk. We hadden meerdere kleine gerechten besteld. De trio van vis waren 3 soorten plakjes gerookte vis waar verder niets mee gedaan was en een paar blaadjes sla en melba toastjes naast lagen. De 'ingelegde zalkforel' werd letterlijk op een knackebrod (zo uit het pakje) gereserveerd. Dat vind ik niet restaurantwaardig. De vis was wel smakelijk.
Danielle R.
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2018
Erg leuk restaurant, het is een beetje fris binnen.
Kees Z.
  • Datum van je bezoek: 31 dec. 2017
Klassiek en sfeervol. Heerlijk eten, uitstekende bediening en een eigentijdse ervaring. Mosselen à la de kust een echte aanrader!
Sten H.
  • Datum van je bezoek: 8 dec. 2017
Ontvangst was goed, de bediening vriendelijk en het eten lekker!