De Kust - Kijkduin

Meer informatie over restaurant De Kust - Kijkduin

6,8
Kees S.
  • Datum van je bezoek: 17 jul. 2013
Wij Barbecueden hier met een Groupon bon. Wij kwamen binnen met laag gespannen verwachtingen, onterecht. De Kust is gewoon een leuke tent, met attente medewerkers waar je tegen een redelijke prijs veel te eten krijgt. Verwacht geen hoogstaande culinaire kunststukjes, maar een goed stuk vlees, vis (heerlijke tonijn) waren prima. En zowaar de bediening: top en dat voor een strandtent, zijn we weleens anders gewend. Het schitterende weer maakte het natuurlijk helemaal af.
Johan D.
  • Datum van je bezoek: 22 jun. 2013
Het ligt niet voor de hand, afgaande op de naam van deze strandtent. Maar als je prima Thais wilt eten moet je niet verder zoeken en hier binnenvallen. Wat valt er nog meer over te zeggen? O ja, je kan redelijk parkeren in de buurt, het uitzicht over het strand en de zee is bij elke weer prachtig en het personeel is overwegend vriendelijk en redelijk bekwaam.
Nicolien V.
  • Datum van je bezoek: 19 mei 2013
Vandaag (19 mei) hier wat gedronken. Helaas geen beste ervaring; bediening kwam niet uit zichzelf langs, we kregen een vies glas bij één van de drankjes (mondafdruk van de vorige klant stond er nog op) en dat werd niet snel opgelost en halverwege ons verblijf werd de menukaart van tafel gegrist (zonder een woord te zeggen) en vervangen door de avondkaart. Niet echt gezellig helaas.
Cindy V.
  • Datum van je bezoek: 8 sep. 2012
Hier afgelopen zaterdag gelucht en wat een fantastische ervaring. De thaise gerechten zijn huisgemaakt door een thaise medewerkster. Lekkerder dan bij menig thais (afhaal-)restaurant. Bediening is niet super gemotiveerd op 1 topper na. Vuile vaat wordt mondjes maat meegenomen terwijl er heel wat op en neer gelopen wordt (en t niet heel druk was). Wij gaan terug voor de thaise gerechten!