De Kust - Kijkduin

Meer informatie over restaurant De Kust - Kijkduin

7,1
Nicolien V.
  • Datum van je bezoek: 19 mei 2013
Vandaag (19 mei) hier wat gedronken. Helaas geen beste ervaring; bediening kwam niet uit zichzelf langs, we kregen een vies glas bij één van de drankjes (mondafdruk van de vorige klant stond er nog op) en dat werd niet snel opgelost en halverwege ons verblijf werd de menukaart van tafel gegrist (zonder een woord te zeggen) en vervangen door de avondkaart. Niet echt gezellig helaas.
Vrolijk R.
  • Datum van je bezoek: 8 sep. 2012
Hier afgelopen zaterdag gelucht en wat een fantastische ervaring. De thaise gerechten zijn huisgemaakt door een thaise medewerkster. Lekkerder dan bij menig thais (afhaal-)restaurant. Bediening is niet super gemotiveerd op 1 topper na. Vuile vaat wordt mondjes maat meegenomen terwijl er heel wat op en neer gelopen wordt (en t niet heel druk was). Wij gaan terug voor de thaise gerechten!